بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

کسب جایزه


آقایان کایلاش کتکار و سنجای کتکار جایزه شیوای را از ساروودی پراتیشتان دریافت کردند.
این جایزه به خاطر گودی پادوا ماهوتساو (جشن سال جدید طبق تقویم ماراثی) ترتیب یافته شده در شهر Pune هند توسط ساروودی پراتیشتان تقدیم شده است.



جایزه "شیوای" سمبل افتخاری است که به افرادی که در حوزه عملکرد مربوط به خود ثبات و اثری عمیق برجای گذاشته اند تقدیم می شود.
این اولین سالی است که جایزی Shivai در زمان گودی پادوا ماهوتساو توسط ساروودی پراتیشتان با مشارکت شورای شهر Pune داده شده است.
جایزه های اعلام شده برای افراد موفق در بخشهای تجارت، ورزش، هنر و محیط زیست در نظر گرفته شده بودکه مدیر عامل شرکت فناوریهای کوییک هیل آقای کایلاش کتکار و مدیر فنی آن آقای سنجای کتکار برای موفقیت هایشان در بخش تجارت انتخاب شده بودند.
جایزه شیوای توسط دستان بخشنده آقای آجیتداد پاوار نماینده وزیر pune به خاطر عملکرد متمایز در بخش نرم افزار آنتی ویروس به آنها تقدیم شد.
کوییک هیل که به عنوان یک شرکت کوچک تاسیس شده بود توانست به قله های بین المللی با تبدیل شدن به یک بازیگراصلی در بازار بین المللی صعود کند. کوییک هیل همچنین رقابت سختی را با MNC در بازار هند دارد.
کوییک هیل یکی از نرم افزارهای آنتی ویروس برتر هندی است که سولوشن ها و خدمات آنتی ویروس را ارائه می دهد. کوییک هیل نیازهای کاربران عادی وسازمانی را تامین می نماید.
کوییک هیل در طی 4 سال گذشته  با نرخ رشد 100% در هر سال  به صورت منظم،  جایگاه خوبی را در میان آنتی ویروسهای مطرح جهان کسب نموده است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت شرکت کوییک هیل www.quickheal.com  و یا سایت فارسی www.qhi.ir بازدید فرمایید.

انقلاب پنجم

زمانی بود که پدران ما راهی به جز فرار برای دفاع از خود نداشتند. فرار تنها راه برای امن شدن بود. پس از مدتی، آنان از دست و پای خود نیز به عنوان ابزاری برای محافظت استفاده نمودند. سپس آنها آموختند که شاخ و برگ درختان هم می‌تواند مفید باشد. آن انقلاب نخست در تکامل امنیت بود. بعدها، آنان با تفکر بیشتر دریافتند که آری، می‌توانند با تیز کردن نوک نیزه‌های جنگلی آن را بهبود ببخشند. بعداً آنها آهن را کشف کردند و آموختند چگونه آن را ذوب کنند که این انقلاب دوم تکامل امنیت محسوب می‌شود، زیرا استفاده از فلز پایان توسعه سلاح سرد بود و بعد از آن، تنها تغییر در شکل و ظاهر آنان و استفاده از آنها برای سلاحهای پرتابی تنها راه توسعه بود. زمان گذشت، و انسان سلاح گرم را اختراع کرد. این انقلاب سوم بود. از تفنگهای خیلی ساده تا جنگ‌افزارهای پیشرفته، آنان هنوز در مرحله توسعه به سر می‌برند.
با ظهور کامپیوترها، تهدیدهای جدیدی به وجود آمد. ویروس، میکروویروس، تروجان، بکدور و ... این تهدیدهای امروزی، همه روزه مشکلات زیادی را برای بشر به وجود می‌آورند. برای مبارزه با این تهدیدات دیجیتالی، برخی نوعی نرم‌افزار طراحی کردند و نام آن‌را آنتی‌ویروس گذاشتند. آن انقلاب چهارم بود. آنتی‌ویروس‌ها ابزاری برای بهبود وضعیت بودند، آنها شایستگی تشکر را دارند، به خاطر کمک به بسیاری از کاربران در سرتاسر سیاره، اما آن بیشتر راهی موقتی و عجولانه بود، نه یک راه‌حل جامع. و در سال 1993 انقلابی دیگر در هند، پونا آغاز شد...
انقلاب پنجم ویژگی‌هایی بی‌همتا دارد که آنرا از تمامی انقلاب‌های پیشین متمایز می‌سازد. این کوییک‌هیل راهی موقتی یا عجولانه برای مبارزه با تهدیدات نمی‌باشد، آن تمام تهدیدات چه شناخته‌شده چه ناشناخته را با دقت بالا شناسایی می‌کند. علاوه بر شناسایی ویروس‌های شناخته شده از لیست ویروس‌های شناخته شده، کوییک‌هیل قادر است ویروس‌های ناشناخته را نیز با رهگیری فعالیت‌های برنامه‌ها موارد مشکوک را پیدا کند. این تکنولوژی انحصاری با نام DNAScan شناخته می‌شود.
همچنین، کوییک‌هیل اولین ابزار واقعا هوشمند محافظتی می‌باشد، زیرا قادر است بین یک تهدید واقعی و یک پرونده بی‌خطر تمایز گذارد و به هیچ وجه به اسناد و فایل‌های شما آسیب نمی‌زند. آن فقط تهدیدها، و همه آنها را شناسایی می‌کند و این اولین‌باری است که شما می‌توانید با خیال آسوده پشت رایانه‌تان بنشینید. علاوه بر سیاست "تنها - همه" در مبارزه با خطرات، این نرم‌افزار خیلی سریع و سبک می‌باشد. بدین معنا که زمان کوتاهی نیاز دارد و حافظه کامپیوتر شما را هدر نمی‌دهد.
البته کوییک‌هیل اخیراً یک تکنولوژی دیگر انحصاری متولد کرده است که روشی جدید در مبارزه با تهدیدات گوشی‌های تلفن همراه می‌باشد و در حقیقت بخش امنیت موبایل را تحت تأثیر قرار داده است. این تکنولوژی که با نام " PC2Mobile" شناخته می‌شود، امتیاز آن توسط شرکت تکنولوژی‌های کوئیک‌هیل در سال 2007 به ثبت جهانی رسیده است. این فناوری قادر است تمام انواع ویروسهای گوشی موبایلتان را شناسایی و پاکسازی نماید، بلافاصله پس از اتصال گوشی به یک رایانه از طریق پورت USB و یا حتی Bluetooth بدون نیاز به نصب هیچگونه نرم‌افزار در گوشی تلفن همراه‌تان. بنابراین آن همیشه از طریق رایانه‌تان بروزرسانی خواهد شد و هیچ فضایی از حافظه موبایلتان را اشغال نخواهد کرد. بعلاوه، دیگر شما نیاز ندارید نگران استفاده و پشتیبانی اینترنت از طریق تلفن همراه خود باشید و می‌توانید ویروس‌های مختلف گوشی‌تان را به راحتی و با سرعت شناسایی کرده و از بین ببرید.
شرکت فناوری ارتباطات و اطلاعات فانوس امکان بهره‌مندی کاربران ایرانی را از نسخه‌ی اورجینال این محصول و با پشتیبانی در داخل کشور فراهم ساخته است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن 3288500-0123 تماس بگیرید و یا نشانی اینترنتی http://www.qhi.ir مراجعه کنید.

منبع:
جزئیات مشخصات Quick Heal Total Security :
http://qhi.ir/qh-total-security.asp

کوییک‌هیل بهترین محافظ صفحات وب در برابر Flashهای آسیب‌رسان

هزاران صفحه وب تحت تاثیر محتوای فلش آسیب رسان می باشند.هزاران صفحه وب قربانیان فلش آسیب رسان جدید حامل لینک به سایت میزبان محتوای مضر می باشند. بعد از ورود تعدادی فایل آسیب رسان فلش swf ، مشاهده شد که مهاجم از یک حمله ناشناخته در ورژن خاص ادوب فلش استفاده می کرد. آمار رسمی در دست نیست اما تخمین رده می شود که بیشتر از بیست هزار صفحه وب تحت تاثیر این رفتار آسیب رسان باشند.
افزایش ناگهانی در تعداد حوادثی که سایتهای سرو کننده malicious را گزارش دادند به چشم می خورد. این میزان به طرز قابل توجهی بیشتر و بیشتر می شود. مهاجم احتمالا از روش تزریق SQL جهت توافق مقصدهای جدید استفاده کرده است. این صفحه های وب سازگار شده به آرامی کاربران را به سایتهای malicious سرو کننده رفتار SWF لینک می کنند.
با بهره برداری از این عمل مهاجم ممکن است کد اختیاری برای اجرا در محتوای درخواست آلوده داشته باشد. در مواردی که تلاش جهت به کار گیری فایلهای آسیب رسان وجود دارد، احتمالا تولید موقعیت Denial-of-service (DOS) می کند. آسیب پذیری با توجه به محدوده های نادرست کنترل کننده در طی استفاده از یکی از توابع درونی آن اتفاق می افتد. اخبار پراکنده و تردید آمیز زیادی درباره  نسخه قطعی آسیب رسان Adobe flash player وجود داشت، اما اکنون قطعا مشخص شده است که فایلهای malicious SWF تنها Adobe Flash Player 9.0.115.0 را تحت تاثیر قرار می دهند و با جدیدترین نسخه Flash Player 9.0.124.0 سروکار ندارند.
مشاهدات نشان می دهند اگرچه قرار گرفتن صرف Flash Player بر Adobe آسیب رسان است، اما Flash plug-in  برای اینترنت اکسپلورر یا فایر فاکس آسیب رسان نیست. تعداد کاربران استفاده کننده از ایستگاه صرف Flash Player نسبتا کم است. Flash plug-in در browser هایی که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند، این آسیب پذیری را ندارند.
تکنولوژیهای کوئیک هیل آپدیتی را منتشر کرده که رفتار فایلهایSWF  malicious را شناسایی می کند. برای اطمینان بیشتر از در امان بودن، Adobe به طور جدی دانلود و نصب آخرین آپدیت فلش (9.0.124.0)  را به کاربران توصیه می کند. Adobe بیانیه ای با جزئیات بیشتر مرتبط با کشف این آسیب پذیری را در http://blogs.adobe.com/psirt/  منتشر کرده است.

درباره Quick Heal Technologies
کوئیک هیل تکنولوژی تاسیس شده در 1993 (سابقا با نام کت کامپیوتر سرویس ) یک پیشرو در توسعه نرم افزار آنتی ویروس می باشد. کوئیک هیل تکنولوژی   مجموعه ای از محصولات امنیتی کامپیوتری را  تحت نام "کوئیک هیل" به بازار عرضه می کند. این محصول از میلیونها کاربر اینترتی در خانه و مراکز تجاری متوسط در برابر ویروسهای کامپیوتری و سایر خدمات آنلاین محافظت می کند . :کوئیک هیل در پانزده شهر هند شعبه دارد و محصول آنتی ویروس آن در پنجاه کشور در سراسر جهان گسترده شده است.

وجود نماینده رسمی در ایران (شرکت فناوری ارتباطات و اطلاعات فانوس www.qhi.ir با شماره تلفن 3288500-0123) و به تبع آن پشتیبانی فنی در ایران و وجود راهنما و بروشورهای فارسی، سیستم مدیریت شبکه تحت وب Admin Console بسیار قوی و کاربرپسند که موجب می شود بدون نیاز به اطلاعات فنی زیاد اقدام به راه اندازی نرم افزار تحت شبکه کرده و آن را در شبکه مدیریت نمایند، کسب جوایز بین المللی و انتخاب بعنوان بهترین آنتی ویروس جهان در چندین دوره و... همه اینها موجب می شود که کوئیک هیل را جزء انتخاب اول قرار دهد.