بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

فرق بین ISP و تره‌بار فروش!

فکر نکنم کسی توی ایران از وضع اینترنت راضی باشه (خصوصاً اونهایی که از اینترنت استفاده می‌کنند!). راستش من هم چند سالی که از اینترنت استفاده می‌کنم با انواع روش‌های جلب مشتری و خدمات پس از فروش و سرویس‌های مثال‌زدنی این شرکتهای محترم ارائه دهنده خدمات اینترنتی (همون ISP) آشنا شدم.

اوایل که اینترنت دایلاپ در اومده بود، این شرکتهایی که اینترنت فروشی می‌کردن، خودشون رو دیگه خدای کامپیوتر، مخابرات، علم و تکنولوژی و انرژی هسته‌ای و...  می‌دونستند. دیگه گوششون به حرف مشتری بدهکار نبود، پاسخگو هم نبودند، اگه اعتراض داری اینترنت نخر، استفاده از اون رو بلد نیستی، ملت چمیدونن اینترنت چیه، متاسفانه هنوز فرهنگش جا نیفتاده و... همه جوابهای سربالای این دوستان عزیز بود.

یک کم که جلوتر رفتیم همون دایلاپ بود منتها ایوان، دیگه اون قبلی‌های آنالوگ رفتند جزو عقب مونده‌ها یا دو تا دستگاه خریدن شدن ایوان با پهنای باندهای باورنکردنی 50 خط ایوان با 20 مگابایت اینترنت (کل اینترنت مخابرات 20 مگ نبود)، وقت را از دست ندهید، اینترنت پرسرعت نت‌سوار، اینترنت نورنت، اینترنت بوق نت، اینترنت نت حمال و انواع دیگه‌ای از اسمها که درآورده بودند. کارتهای اینترنتی که توی هر بغالی، کتابفروشی، اغذیه، ساندویچ سرد، پر کردن فندک، مندلی کله‌پز، ببر جوجه و.. به فروش می‌رسید، گاهی هم نمایندگی رسمی به کله‌پزی و انحصاری به رستوران زنجیره‌ای داده می‌شد.

بالاخره پس از سالها تلاش پیگیر و مستمر و با توان 100% داخلی تونستیم ADSL رو بیاریم (که هنوز هم خبری از اومدن ای دی اس ال واقعی نیست). حالا دیگه بهانه‌های جدید استادید محترم دارنده ISP (بعضی‌شون که از شغل میوه و تره‌بار رو به ADSL2+ آورده بودند) شروع شد. آقا چرا به اینترنت وصل نمی‌شم؟

1- قطعی از شرکت مرکزیه

2- قطعی از پاره شدن فیبر و لنگر کشتی

3- از بالاست

4- استان دیگه قطعه بارش افتاده اینجا

5- سی پی یوی سرور ما سوخت، بچه‌های فنی دارن تعویضش می‌کنن

6- داریم سرورها، سوئیچ‌ها، روترها و از این جور چیزها را ارتقا می دیم سرعتتون توپ بشه

7- مهمتر از همه: سیستمت ویروسیه (اگه ویروس نبود چی می‌گفتند؟)

8- تلفنشون رو جواب نمی‌دن

9- اشغال می‌زنه

10- مشکل از سمت شما هست

11- بلد نیستی، برو یاد بگیر

12- کابل برگردون مخابراته

13- مخابرات قطعه به ما ربطی نداره

14- به تو چه ربطی داره

15- شبکه بسیار عالی داره کارش رو می‌کنه

16- تو چمیدونی اینترنت چیه

17- حسودی؟

18- خفه شو

19- غیر قابل انتشار....

بعضی از دوستان که از کارهای دیگه مانند فروش سبزی و تره‌بار به جرگه آی‌اس‌پی داران پیوستن فکر می‌کنند دیگه بالاتر از اینها رنگی نیست! هر چی هست و نیست اینهان، آقا یکی نیست به اینها بگه هر شغلی تخصصی می‌خواد.

کسی نمی‌تونه منکر کمبود پهنای باند، مشکلات زیرساخت شبکه‌ای و... بشه، اما شاید 90% مشکلات بخاطر بیسوادی دوستان همه چیدون باشه.

نظر شما چیه؟

ارائه 3 ماه اعتبار رایگان کوییک هیل 2011 بمناسبت سلا نوی میلادی

پیشنهاد ویژه سال نو

جزئیات پیشنهاد- کاربرانی که اقدام به ثبت نرم‌افزار کوییک‌هیل خود در روزهای 10 دی لغایت 20 دی نمایند، به لایسنس آنها بصورت رایگان سه ماه اضافه می‌گردد. برای مثال، اگر آقای شخصی نسخه یکساله کوییک‌هیل توتال سکیوریتی خرید نماید و آنتی‌ویروس خود را در تاریخ 11 دی 1389 ثبت کند، لایسنس او بجای اینکه در تاریخ 11 دی 1390 پایان پذیرد، در تاریخ  12 فروردین 1391 منقضی می‌شود.
- کاربرانی که از ساعت 00:00  صبح  10 دی تا ساعت 24 ، 20 دی ماه اقدام به ثبت و فعالسازی نسخه آنتی ویروس خود نمایند از این شرایط ویژه بهره‌مند می‌گردند. ساعت و تاریخ بر اساس سیستم زمان سرور Quick Heal می‌باشد نه بر اساس تاریخ و ساعت کامپیوتر کاربران.
- این پیشنهاد تنها بر روی محصولات زیر ارائه می‌گردد:
Quick Heal AntiVirus Pro
Quick Heal Internet Security
Quick Heal Total Security

این پیشنهاد بر روی محصولات زیر قابل دسترس نیست:
Quick Heal AntiVirus Server Edition
Quick Heal Admin Console
Quick Heal PCTuner

- این پیشنهاد بر روی هر دو ویرایش معمولی (یکساله) و استاندارد (3 ساله) قابل ارائه می‌باشد.
- این پیشنهاد ویژه هم برای نسخه‌های تک‌کاربره و هم چندکاربره آنتی‌ویروسهای خانگی قابل عرضه می‌باشد.
- کاربرانی که اقدام به خرید و ثبت و فعالسازی در تاریخ‌های 10 دی لغایت 20 دی نمایند  قادر به استفاده از این پیشنهاد می‌باشند. در غیر این صورت 3 ماه رایگان قابل ارائه در غیر از تاریخ های فوق نمی‌باشد.
- این پیشنهاد برای کاربرانی که اقدام به خرید آنلاین و اینترنتی، یا از طریق توزیع‌کننده‌ها و یا فروشندگان مجاز کوییک هیل می‌نمایند ارائه می‌گردد.
- این پیشنهاد برای کلیه کاربران کوییک‌هیل در سراسر جهان قابل استفاده می‌باشد.
- این پیشنهاد برای بازفعالسازی (Reactivation) و تمدید سال بعد (Renew) ارائه نمی‌گردد.
- شرکت تکنولوژی‌های کوییک‌هیل مجاز است بدون اطلاع اولیه، اقدام به عدم ارائه این جایزه بنا به صلاحدید خود به کاربران خاصی نماید.

درباره Quick Heal

 شرکت تکنولوژیهای کوییک هیل یکی از بزرگترین شرکت‌های توسعه دهنده‌ی ابزارهای جامع امنیت اینترنتی و تکنولوژی آنتی‌ویروس در سطح جهان می‌باشد. این شرکت در سال 1993 با تحقیق و توسعه تکنولوژی‌های امنیتی به ویژه آنتی‌ویروس فعالیت خود را آغاز نمود و تا کنون حق ثبت بسیاری از تکنولوژی‌های امنیتی در انحصار این شرکت می‌باشد.
Quick Heal Technologies خانواده محصولات امنیتی کوییک‌هیل را با معیار صنعتی برای امنیت کامپیوترها تولید می‌کند. خدمترسانی به میلیون‌ها کاربر در سرتاسر جهان، بیش از 350 نفر از بهترین متخصصین و کارشناس حوزه نرم‌افزار و امنیتی را گردهم آورده تا بهترین‌ها را به کاربران خود عرضه کند.
علاوه بر دفتر مرکزی، مرکز R&D مستقل، و 18 شعبه با بیش از 63 نمایندگی در سطح جهان مشغول عرضه و پشتیبانی از محصولات کوییک‌هیل می‌باشند.
شرکت فناوری ارتباطات و اطلاعات فانوس به طور رسمی و با مجوزها و تائیدیه‌های کامل، وظیفه فروش، پشتیبانی، و خدمات و امور لابراتواری محصولات امنیتی کوییک‌هیل در ایران را بر عهده دارد. محصولات اوریجینال کوییک‌هیل را می‌توانید از فروشگاههای معتبر نرم‌افزاری و یا فروشگاه اینترنتی http://shop.qhi.ir تهیه نمایید. در ضمن برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات کوییک‌هیل می‌توانید از طریق سایت رسمی این شرکت به نشانی http://www.qhi.ir  یا با شماره 3288500-0123 تماس بگیرید.

AVG 2011 آنتی ویروسی که کامپیوتر‌ها را فلج کرد

گزارش‌ها حاکی از آن است که نصب آخرین نسخه از آنتی ویروس AVG ،کامپیوتر‌هایی که  دارای نسخه 64 بیتی ویندوز 7 هستند را با مشکل روبه رو می‌کند.از تاریخ یکم دسامبر کاربرانی که کامپیوتر خود را با AVG 2011  به روز رسانی کردند با مشکل مواجه شد‌ه‌اند.
بنابه گزارش تلگراف  این مشکل از   ه روز رسانی دیتابیس یک ویروس خاص  ایجاد  شده است وکامپیوتر را به  بوت شدن مجبور می‌کند. در حال حاضر این نرم‌افزار در دسترس کاربران قرار ندارد، اما  شرکت VGA راهنمایی را عرضه کرده تا به  مشتریانی که نسخه‌ای از VGA 2011 را دانلود کرده‌اند و با مشکل مواجه شده‌‌اند، کمک کند

Quick Heal Technologies در فهرست ۵۰ شرکت برتر هند قرار گرفت.

کوییک‌هیل تکنولوژی، تامین کننده پیشروی آنتی ویروس و نرم افزارهای امنیتی کامپیوتر در هند، در فهرست Deloitte Technology Fast 50 India قرار گرفت؛ فهرستی که بیانگر 50 شرکت برتر با رشد سریع تکنولوژی در هند می باشد. این برنامه تحت هدایت  Deloitte Touch Tohmatsu قرار دارد و فهرستی متشکل از 50 شرکت تکنولوژی با رشد بسیار سریع و پویا ارائه می دهد. کوییک هیل تکنولوژی در رده 16 همین فهرست با رشد 244 % در سه سال اخیر قرار گرفت.

مراسم اعطای جوایز در Bangalone,Taj West End در جمعه، 12 نوامبربرگزار گردید.این جایزه به آقای  Kailash KatKar  مدیر ارشد کوییک هیل تکنولوژی توسط آقای PN.Sudarshan, آقایThiruvengadam  مدیران برنامه Deloitte  اعطا شد.

کوییک هیل تکنولوژی در فهرست 50 شرکت برتر با رشد سریع تکنولوژی در هند
دریافت جایزه از آقای سودارشان( PN.Sudarshan) و آقای تیرونگادام (Thiruvengadam) مدیران برنامه Deloitte توسط آقای کایلاش کتکار مدیرعامل کوییک‌هیل

آقای کایلاش کتکار گفت:«افتخار می کنیم که در فهرست 50 شرکت برتر هندی قرار گرفتیم. این نتیجه ی تلاش  مداوم همه ی اعضای کوییک هیل و رابطه ی پایدار ما با تمام شرکایمان است.»

آقای سنجای کتکار مسئول ارشد شرکت تکنولوژیهای کوییک هیل گفت:«عضویت در این گروه ممتاز افتخار ماست. این جایزه کوشش موفقیت آمیز ما را پاسخ می دهد و کوییک هیل را به عنوان نیروی برتر در بخش محصولات نرم افزار هند معرفی می کند.»

همه نامزد واجد شرایط در برنامه Deloitte Technology Fast 50 هند به طور خودکار برای شرکت در برنامه Deloitte Technology Fast 500 Asia Pacific 2010  آسیا و اقیانوسیه به رسمیت شناخته می شوند و واجد شرائط می باشند .

درباره جوایز Deloitte 
این جایزه برنامه ای برای تعیین رشد در برنامه تکنولوژیست که بهترین و سریعترین عملکردهای مربوط به تکنولوژی را در شرکتها در طی 3 سال مورد بررسی قرار می دهد.اکنون ششمین سال برنامه 50 شرکت برتر صاحب تکنولوژی هند، با آنالیز پیمایش 500 شرکت برتر آسیایی تکنولوژیک دارای بیشترین پیشنهادها و گرایش کلیدی در صنعت TMT - در امتداد بررسی شرکتهای صاحب فناوری در سطح جهان می‌باشد.

درباره Quick Heal  
شرکت تکنولوژیهای کوییک هیل یکی از بزرگترین شرکت‌های توسعه دهنده‌ی ابزارهای جامع امنیت اینترنتی و تکنولوژی آنتی‌ویروس در سطح جهان می‌باشد. این شرکت در سال 1993 با تحقیق و توسعه تکنولوژی‌های امنیتی به ویژه آنتی‌ویروس فعالیت خود را آغاز نمود و تا کنون حق ثبت بسیاری از تکنولوژی‌های امنیتی در انحصار این شرکت می‌باشد.
Quick Heal Technologies خانواده محصولات امنیتی کوییک‌هیل را با معیار صنعتی برای امنیت کامپیوترها تولید می‌کند. خدمترسانی به میلیون‌ها کاربر در سرتاسر جهان، بیش از 350 نفر از بهترین متخصصین و کارشناس حوزه نرم‌افزار و امنیتی را گردهم آورده تا بهترین‌ها را به کاربران خود عرضه کند.
علاوه بر دفتر مرکزی، مرکز R&D مستقل، و 18 شعبه با بیش از 63 نمایندگی در سطح جهان مشغول عرضه و پشتیبانی از محصولات کوییک‌هیل می‌باشند.
شرکت فناوری ارتباطات و اطلاعات فانوس به طور رسمی و با مجوزها و تائیدیه‌های کامل، وظیفه فروش، پشتیبانی، و خدمات و امور لابراتواری محصولات امنیتی کوییک‌هیل در ایران را بر عهده دارد. محصولات اوریجینال کوییک‌هیل را می‌توانید از فروشگاههای معتبر نرم‌افزاری و یا فروشگاه اینترنتی http://shop.qhi.ir تهیه نمایید. در ضمن برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات کوییک‌هیل می‌توانید از طریق سایت رسمی این شرکت به نشانیhttp://www.qhi.ir  یا با شماره 3288500-0123 تماس بگیرید.