بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

فراتر از عناوین خبری: فریب آزمایش های امنیتی گمراه کننده را نخورید

نویسنده: Alejandro Borgia، مدیر ارشد محصول شرکت سیمانتک

برای مشتریانی که به دنبال بهترین تکنولوژی های امنیتی برای رفع نیازهایشان هستند، دسترسی به اطلاعات معتبر و معنادار مهم می باشد، به طوری که آنها می توانند تصمیمات هوشمندی برای محافظت در برابر تهدیدات پیچیده امروزی اتخاذ کنند. به عنوان یک صنعت، با یک چالش در آزمایش محصولات امنیتی مواجه هستیم که یک فرایند فنی سطح بالا و زمانبر است و در رویکرد برخی از آزمایشات که در نتیجه داده هایی است که در بهترین حالت گمراه کننده می باشند، کاستی وجود دارد.

اخیرا مجله کامپیوتری مقاله ای با عنوان "مایکروسافت در آزمایش آنتی ویروس بهتر از سیمانتک می باشد" منتشر کرده است، که نتایج آزمایش اخیر اسکن فایل مبتنی بر درخواست که توسط AV-Comparatives انجام شده را به اشتراک گذاشت.
اگر چه این مقاله یک نقص در آزمون مربوط به نحوه مواجهه با خطای مثبت کاذب، یک مسئله بسیار بزرگتر از آزمون و مانند آن را توضیح می دهد، اما نرخ تشخیص ذکرشده، گمراه کننده است و نشان دهنده اثر بخش بودن محصول در دنیای واقعی نمی باشد. این نوع از آزمون اسکن فایل در محیط های مصنوعی اجرا می شود که تمامی ویژگی های محافظت مدرن را از کار می اندازد. آخرین محصولات امنیتی نورتون (و برخی دیگر از محصولات امنیتی) کار های متعددی مانند تکنولوژی های حفاظت تکمیلی به منظور جلوگیری از تهدیدات را انجام می دهند.
حفاظت کلاسیک مبتنی بر اثر انگشت، جلوگیری از نفوذ به شبکه، حفاظت مبتنی بر رفتار و بینش امنیتی مبتنی بر شهرت، چهار لایه امنیتی متفاوت و بسیار پیچیده در محصولات نورتون که همه با هم کار می کنند، برای شناسایی و جلوگیری از حملات مخرب قبل از این که آنها بتوانند به کاربر نهایی برسند وجود دارد.
در مورد این مقایسه فکر کنید - این لایه های حفاظت مانند لایه های چندگانه حفاظت موجود در اتومبیل های مدرن می باشد. اتومبیل های امروز نه تنها کمربند دارند، بلکه دارای ده ها ویژگی و سیستم هایی که برای به حداکثر رساندن ایمنی مسافر با هم کار کنند، از جمله محافظ شانه، موانع سر، کیسه هوا چندگانه، ناحیه های ضربه گیر و غیره می باشند. آزمون های ایمنی خودرو با شبیه سازی تصادف در زندگی واقعی که از نزدیک ممکن است و با اندازه گیری به آزمایش تصادف ساختگی اقدام می کنند. در مقابل، تصور کنید یک آزمایش که ایمنی یک ماشین را توسط اولین ناتوان کننده - تستر حذف محافظ شانه، غیرفعال کردن تمام کیسه هوا و غیره تمامی قابلیت های ایمنی به جز کمربند ایمنی خودرو را مورد بررسی قرار می دهد. از این آزمون میتوان نتیجه گیری کرد که ماشین برای رانندگی بسیار خطرناک است. با این حال، چنین نتیجه ای کاملا اشتباه خواهد بود از آنجایی که تنها یکی از ویژگی های ایمنی مورد بررسی قرار می گیرد،  تمامی حفاظت فراهم شده توسط سیستم ایمنی کلی خودرو را به صراحت نادیده می گیرد.
به طور مشابه، آزمایش محصولات امنیتی تنها با اسکن فایل، همانطور که در گزارش اخیر AV-Comparatives و انواع آزمایش های مشابه دیده می شود، گمراه کننده است. این روش تست، به درستی شرایط تهدیدات واقعی در دنیای امروز و نیز به طور دقیق سطح حفاظت ارائه شده توسط یک محصول امنیتی را نشان نمی دهد. نتیجه گیری سرسری از چنین آزمایش نادرستی سردرگمی ایجاد می کند و به مصرف کنندگان زیان می رساند.
سیمانتک به مدت طولانی مدافع مستقل "تمامی محصولات" و یا تست های "دنیای واقعی" که نشان دهنده نزدیک ترین ارتباط با تهدیدات محیط و استفاده از تمام تکنولوژی های فعال ارائه شده با محصول بوده است. سیمانتک همواره در صدر آزمون های دنیای واقعی انجام شده توسط آزمایش کنندگان مستقل قرار دارد. محصولات نورتون برای حفاظت از صنعت پیشرو در دنیای واقعی، آزمایش unsponsored انجام شده توسط آزمایشگاه های تست مستقل مانند AV-TEST و Dennis Technology Labs را به رسمیت شناخته است. این آزمایشگاه هر محصولی را در حالات آلودگی واقعی که کاربران معمولی ممکن است تجربه کنند، بررسی می کند.
ما مشتاقانه منتظر آن روزی هستیم که تمامی آزمایش های منتشر شده، آزمون های دنیای واقعی باشند. در عین حال، خوانندگان، باید از آزمون های مصنوعی که مقایسه محصول را گمراه کننده نشان می دهد، برحذر باشند.

چگونگی آسیب پذیری شرکت های کوچک و متوسط

آیا می دانید که مهم ترین هدف هکرها و نویسندگان نرم افزارهای مخرب، شرکت های کوچک و متوسط سراسر جهان ​​می باشند؟

دلایل فراوانی وجود دارد اما مهم ترین علت آن این است که شرکت های کوچک چندین نقطه آسیب پذیری دارند. علاوه بر این، اقدامات امنیتی که آنها در پیش گرفتند بخش کوچکی از روش های انتخاب شده توسط  شرکت های تجاری و شرکت های سازمانی بزرگ است.
بنابراین ممکن است به نظر برسد که مهاجمان دنبال شرکت های بزرگتر باشند زیرا پول بیشتری برای سرقت و منابع به شنود گذاشته شده وجود دارد، اغلب واقعیت کاملا با آن متفاوت است. با استفاده از این آزمایش های کوچکی که ما برای شما طراحی کرده ایم، اگر شرکت کوچک و یا متوسط تان با خطرات امنیتی مواجه شد میتوانید آن را دفع کنید.

1.  فکر می کنید کدام یک از فعالیت های کارکنان زیر خطرناک تر است؟
الف. دانلود فایل پیوست مشکوک
ب. استفاده از رمز عبور یکسان برای مدت طولانی
ج. کلیک بر روی لینک های مشکوک و تبلیغاتی
د. تمامی موارد بالا

پاسخ - همه موارد فوق. هنگامی که مشکل آسیب پذیری در شرکت های کوچک و متوسط به وجود می آید، همه ی عوامل فوق مطرح می شوند. سهل انگاری بشر و رفتار کارکنان اغلب به نقض امنیتی منجر می شود، به طوری که آنها باید با آموزش درست و آگاهی مهار شوند.

2. شرکت های کوچک و متوسط  به طور فعال به دنبال رخنه ها نمی باشند، اما پیدا کردن آنها به طور تصادفی می باشد.
الف. درست
ب. غلط

پاسخ - درست است. زیرا در مرحله اول، تعداد کمی از شرکت های کوچک و متوسط ​ روش های رمزنگاری داده ها در محل را دارند. این امر به یک وضعیتی که در آن نقض داده ها برای ماه ها غیر قابل تشخیص و در پایان یک کسب و کار کوچک و یا متوسط منجر می شود. روش های تشخیص که خیلی پیشرفته نیستند، منجر به همان وضعیت می شوند.

3. تلفن همراه کارکنان و دستگاه ها بستر مناسبی برای نشت اطلاعات حساس شرکت می باشد.
الف. درست
ب. غلط

پاسخ - درست است. کارکنان اغلب به حساب ها و اطلاعات شرکت بر روی دستگاه های شخصی خود، به خصوص در شرکت های کوچک و متوسط​​ دسترسی دارند. این امکان وجود دارد که اغلب اطلاعات حساس منتشر شود، زیرا دستگاه های شخصی امن نمی باشد و محافظ دستگاه های رسمی شرکت نیست.

4. کدام یک از موارد زیر بزرگترین خطر برای شرکت های کوچک و متوسط دربرخورد با یک شکاف امنیتی است؟
الف. از دست دادن اطلاعات محرمانه
ب. از دست دادن کارکنان
ج. از دست دادن شهرت
د. تمامی موارد بالا

پاسخ - همه موارد فوق. هنگامی که یک نقض داده رخ می دهد، اطلاعات حساس و حیاتی از بین می روند و خراب می شوند که می تواند بر علیه شرکت استفاده شود و به نوبه خود منجر به از دست دادن اساس کارمندان و تنزل ناگهانی شهرت شرکت شود. برای شرکت های کوچک و متوسط، نقض امنیتی می تواند بسیار کشنده باشد.

5. چند درصد شرکت های کوچک و متوسط به طور منظم ​​از اطلاعات خود بکاپ تهیه می کنند؟
الف. بیشتر از 75٪
ب. بین 60٪ - 75٪
ج. 50٪
د. 25٪

پاسخ - 50٪. تنها نیمی از این شرکت ها به طور منظم از داده های خود بکاپ تهیه می کنند و حتی کمتر از آن برنامه بازیابی خسارت وارده را دارا می باشند. این بدان معنی است که زمانی که شکافی در داده ها رخ می دهد، خرابی قابل تأمل است و از دست دادن داده ها قابل چشم پوشی نیست.

6. اگر نظارت بر شرکت های کوچک و متوسط و مدیریت دسترسی کاربران آن صورت گیرد، امن تر است.
الف. درست
ب. غلط 

پاسخ - درست است. اگر یک شرکت به طور منظم نظارت داشته باشد و تمام دسترسی کاربران و حقوقی که فراهم می کند را اداره کند امنیت حفظ می شود. غیر از این کار، اقدامات احتیاطی دیگری که شرکت باید انجام دهد استخدام کارکنان معتبر IT، پیوستن به سیاست های IT و همچنین سابقه و هدف موثر کارکنان خود را پیاده سازی کند.

پس از مطالعه مطالب بالا، در مورد روش های امنیتی شرکت که سازمان شما اتخاذ کرده چه فکری می کنید؟ اگر به دنبال برخی از راه حل های خلاقانه و امنیت مؤثر برای شرکت های کوچک و متوسط و یا حتی شرکت های بزرگ خود هستید، پیشنهاد ما برای شما یک سری محصولات مانند اندپوینت سکیوریتی کوییک هیل است. در اینجا چند مورد از مزایای برجسته که شما می توانید با دریافت جایزه از محصولات کوییک هیل لذت ببرید، ذکر شده است.

فایل پیوست مشکوک و لینک های فیشینگ و پنجره های تبلیغاتی مخرب با کمک Web Security مسدود می شود.
به روز رسانی اندپوینت و اقدامات احتیاطی با سهولت برای هر Group Policy Management انجام می گیرد.
تهدیدات امنیتی و نقاط حمله با کمک آسیب پذیری اسکن امن هستند.
برنامه های نصب شده می توانند برای کنترل برنامه های کاربردی دسترسی مجاز و یا غیر مجاز داشته باشند.
درایوهای قلم خارجی و دیسک های سخت به عنوان کنترل تجهیزات ذخیره سازی مورد بررسی قرار می گیرند و یا مسدود می شوند.
ما عاشق کسب و کارهای کوچک هستیم و از اهمیت امنیت داده ها و جلوگیری از نفوذ به این سازمان ها آگاهی داریم. با راه حل های ساده که برای خشنودی شما طراحی شده اند، قول می دهیم امنیت سازمان شما را حفظ و به شما در رسیدن به درجات بالاتر کمک کنیم.

ارتقاء رایگان توتال سکیوریتی کوییک هیل برای آندروید

موبایل سکیوریتی کوییک هیل، پروژه آزمایشی ما برای حفاظت از میلیون ها نفر از کاربران آندروید در سراسر جهان بود که پس از آن به یکی از محبوب ترین برنامه های اندروید تبدیل شده است.

کاربران رجیسترشده موبایل سکیوریتی کوییک هیل برای آندروید کاملا رایگان و بدون هزینه به روز رسانی خواهند شد.
برای اطلاعات بیشتر در مورد این به روز رسانی رایگان و سایر اطلاعات مهم می توانید به آدرس official page مراجعه کنید.

راهنمای گام به گام در مورد چگونگی به روز رسانی سریع موبایل سکیوریتی کوییک هیل به توتال سکیوریتی برای آندروید

1. از سایت www.quickheal.com/mobexchange بازدید کنید.
2 به پایین بروید و فرم نشان داده شده در زیر را پر کنید:
3. شرایط و ضوابط را بپذیرید.
4.روی Submit کلیک کنید.

به زودی یک ایمیل تایید در ایمیل ثبت شده خود دریافت خواهید کرد که شامل کلید محصول از محصول به روز رسانی شده و لینکی برای دانلود برنامه می باشد.

این کار چگونگی به روزرسانی موبایل سکیوریتی کوییک هیل به نسخه ارتقا یافته و بهبود یافته Quick Heal Total Security for Android را نشان می دهد. در بخش terms and conditions اطلاعات بیشتری درباره اعتبار محصول و به روز رسانی ذکر شده است. ایمن بمانید!

نکته:
در صورتی که در کلید محصول خود با مشکل مواجه شدید، با روش زیر می توانید آن را بازیابی کنید:
- نرم افزار موبایل سکیوریتی کوییک هیل را باز کنید.
- دکمه Menu دستگاه را فشار دهید.
- برروی Help کلیک کنید.
- برروی About کلیک کنید.
- برروی Licensed to [Your Name] کلیک کنید.
در صورتی که محصول حذف شده است، می توانید کلید محصول را در صندوق پستی آدرس ایمیل ثبت شده خود پیدا کنید.
همچنین توجه داشته باشید که فقط یک بار کلید محصول جدید را دریافت می کنید، لطفا کپی موبایل سکیوریتی کوییک هیل را از دستگاه خود به منظور نصب و استفاده از توتال سکیوریتی کوییک هیل برای آندروید حذف کنید.

چطور آنتی ویروس های تقلبی وارد سازمانها می شوند؟

سازمان های زیادی هستند که از آنتی ویروس های اورجینال تحریمی استفاده می کنند. آنتی ویروس هایی نظیر Eset (نود 32)، سایمانتک (Symantec)، و مکافی (McAfee).

سوالی که اینجا مطرح می شود این است که آیا اصولا امکان دور زدن وضعیت بلاک و مسدود بودن یک محصول امنیتی که نیاز به آپدیت روزانه و مستمر دارد ممکن است؟
پاسخ روشن است، اصولا امکان مسدود کردن بروزرسانی و خدمات پس از فروش برای چنین شرکت هایی به سادگی ممکن است. بنابراین امکان دریافت خدمات آنلاین و آفلاین منوط به اجازه شرکت های سازنده می باشد.

آپدیت محصولات به چه صورت انجام می پذیرد؟
آپدیت ها به صورت آفلاین و از طریق آپدیت سرورهای جعلی و کرکی صورت می پذیرد.

لایسنسینگ چگونه است؟
لایسنس ها به صورت تقلبی و با استفاده از برنامه های کلید ساز (Keygen) تولید می گردد. معمولا امکان نصب بر روی تعداد نامتناهی از کلاینت ها وجود دارد. لایسنس ها بسته نبوده اما تاریخ آن در زمان تولید سریال قابل تنظیم می باشد.

چه تفاوتی بین این نسخه ها و نسخه های اورجینال وجود دارد؟

در واقع شرکت یا سازمان شما از آنتی ویروس کرک شده با هزینه زیاد استفاده می کند.

آنتی ویروسی که آپدیت خود را از سرور کرک و نامعتبر دریافت می کند.

امکان ارسال آپدیت هایی حاوی ویروس، سرقت اطلاعات و... امنیت سازمان را تهدید می کند.

تعهدی شرکت سازنده آنتی ویروس به شما در عدم استفاده از اطلاعات محرمانه سازمان شما ارائه نمی دهد.

آپدیت های ویروس های مهم و خطرناک به صورت لحظه ای و فوری صورت نمی پذیرد.

امکان عدم استفاده از قابلیت های واقعی برخی از ماژول ها ممکن است. مثلا ممکن است شما ماژول IDS را فعال ببینید اما این ماژول به خوبی وظیفه محافظت پیشگیرانه از شبکه را انجام ندهد.

یکی از مهمترین ویژگی های یک ویروسیاب خود تحت شبکه، پشتیبانی امنیتی از شبکه سازمان می باشد که با خرید آنتی ویروس های غیرمعتبر این ویژگی نیز غیرفعال می گردد.

با تحریم کردن آنتی ویروس های کسپرسکی و بیتدفندر احتمال تقلب و جعل لایسنس در این آنتی ویروس ها نیز در کشور وجود دارد که نیاز به هوشیاری سازمانها در انتخاب درست آنتی ویروس برای سازمان خود می باشد. مدیران سازمانها باید دقت کافی در انتخاب آنتی ویروس معتبر و دارای نمایندگی نمایند. فعلا یکی از آنتی ویروس  های حاضر در کشور، آنتی ویروس قدرتمند کوییک هیل هندی می باشد که بیش از 7 سال است شرکت فناوری ارتباطات و اطلاعات فانوس نمایندگی رسمی آن شرکت در ایران می باشد.

به تازگی این کلاهبرداری - استفاده از لایسنس های کرکی و تقلبی در نسخه های سازمانی و شبکه - به فروش در نسخه های خانگی افزایش یافته است. بدین شکل که برخی از توزیع کنندگان آنتی ویروس اقدام به چاپ پکیج برای آنتی ویروس های ناد 32 و کسپراسکای کرده و نسبت به فروش این آنتی ویروس ها با قیمت مناسب در مغازه ها کرده اند.

Bitdefender و Kaspersky هم ایران را تحریم کردند!

سالهاست که آنتی ویروس های آمریکایی نظیر سیمانتک، مکافی، کومودو و آنتی ویروس ژاپنی ترندمیکرو به بازار ایران وارد نشده و هیچگونه فروش و خدمات پشتیبانی به افراد و سازمانهای ایرانی ارائه نمی دهند، که این امر منجر به شکل گیری و رشد قارچ گونه آنتی ویروس های کسپرسکی روسی، بیتدفندر رومانی، و کوییک هیل هندی در ایران شد.


چندی قبل خبر از خروج قریب الوقوع کسپرسکی از بازار ایران داده بودیم، که به دلیل پیوستن به بورس امریکا مجبور به عدم ارائه سرویس به مشتریان ایرانی خواهد شد، که این امر اکنون محقق گشت. با مراجعه به وب سایت کسپرسکی نام ایران و نمایندگان رسمی آن از لیست خارج شده اند، بنابراین خدمات این شرکت به صورت رسمی و قانونی در کشور ارائه نخواهد شد:

http://www.kaspersky.com/partners/buyoffline/


اما Bitdefender هم به این جرگه پیوست و نمایندگان و مشتریان خود را در ایران رها کرد:

http://www.bitdefender.com/partners/partner-locator.html


اما به نظر می رسد آنتی ویروس هندی کوییک هیل وفادارتر از بقیه بوده و همچنان به نمایندگان و مشتریان خود به صورت مستقیم خدمت ارائه می دهد:

http://www.quickheal.co.in/quick-heal-dealer

کومودو موافق پرداخت 50،000 دلار به AV-Comparatives.org برای تست حسابرسی و اعتبارسنجی است

کومودو موافق پرداخت 50،000 دلار به AV-Comparatives.org جهت اعتبارسنجی آزمون های AV-Comparatives.org توسط شخص ثالث معتبر می باشد.
هیچ یک از آزمون های AV-Comparatives.org توسط یک فرد معتبر، شخص ثالث مستقل اعتبارسنجی نمی شوند. این به نفع کاربر نهایی برای داشتن آزمون های معتبر است. تعداد زیادی سازمان مستقل و واجد شرایط هستند که می توانند روش های تست و معاملات مالی AV-Comparatives را حسابرسی کنند..

این پیشنهاد پرداخت نشان دهنده حسن نیت AV-Comparatives.org است به طوری که آنها می توانند با انجام بررسی روش های آزمون و روابط مالی، کاربران و تولیدکنندگان آنتی ویروس را از سلامت پروسه مطمئن سازد. این گزینه برنده، برنده برای همه است!

ما امیدواریم که AV-Comparatives این پیشنهاد را قبول کند و اجازه حسابرسی شخص ثالث مستقل را بدهد و ادعای خود را به نفع کاربران نهایی اعتبار سنجی کند.

مرجع

موبایل سکیوریتی کوییک هیل در حال حاضر برای کاربران آندروید رایگان است

پونا، 29 جولای 2014: شرکت تکنولوژی کوییک هیل، ارائه دهنده راه حل های امنیتی فناوری اطلاعات، اعلام کرد که امنیت تلفن همراه کوییک هیل در حال حاضر برای تمام کاربران آندروید رایگان است. کوییک هیل  برای محافظت از میلیون ها کاربر آندروید، 'Antivirus & Mobile security for all' را ارائه می دهد. موبایل سکیوریتی کوییک هیل برای آندروید با ویژگی های امنیتی جدید افزایش یافته که آن را جامع ترین راه حل های امنیتی تلفن همراه برای کاربران می سازد. یکی از ویژگی های اصلی این محصول امنیت شخصی است، که برای کمک به کاربران در زمان اضطراری طراحی شده است. هنگام فعال سازی این ویژگی، پیام SOS حاوی موقعیت مکانی کاربر، به شماره های تماس جایگزین تعیین شده در هنگام ثبت نام، ارسال می شود. وضعیت کاربر فیس بوک و توییتر نیز با این پیام SOS به روز خواهد شد. به طور خلاصه، غنی سازی تجربه کاربر و افزایش ایمنی از ویژگی های جدید اضافه شده می باشند.


آقای Abhijit Jorvekar، قائم مقام، سرپرست فروش جهانی و بازاریابی، تکنولوژی های کوییک هیل، گفت: "امنیت و حفظ حریم خصوصی در دستگاه های تلفن همراه ضروری است همانطور که افراد کمی از مردم می توانند میزان تهدیدات دانلود یک برنامه خاص را برآورد کنند. با این حال، می توان آن را تا حد زیادی به حداقل رساند. در حالی که راه حل های امنیتی تلفن همراه در حال توسعه هستند، برای درک اینکه چگونه برنامه های کاربردی موبایل به خطرات امنیتی که ممکن است به حریم خصوصی کاربران وارد شود و یا به حمله نرم افزارهای مخرب واکنش نشان دهند، تجزیه و تحلیل کامل انجام شده است. تیم ما شبانه روز برای بهینه سازی راهکارها و ارتقای تجربیات کاربران تلاش می کند.


برای کاربران ثبت نام شده موبایل سکیوریتی آندروید کوییک هیل، کوییک هیل ارتقاء رایگان به توتال سکیوریتی کوییک هیل برای آندروید را ارائه می دهد. این ارتقاء برای تعمیق تجربه مصرف کننده و به شناخت ارتباط طولانی و متقابلا سودمند است.


آقای کایلاش کتکار مدیر عامل و مدیر ارشد اجرایی، شرکت تکنولوژی های کوییک هیل گفت: "طبق گزارش تهدیدات فصلی، افزایش عظیم کاربران تلفن آندروید همراه با بازار های اپلیکیشن آندروید غیرقانونی موجب افزایش بدافزار شده است." او ادامه داد: "این قاعده رو به رشد آندروید با دانلود بی شمار، آنها را به چند عنصر آزار دهنده مانند مهاجم، و یا تبلیغات ناخواسته، نشت اطلاعات شخصی و تهدیدات امنیتی تبدیل می کند. نسخه رایگان هم اکنون با چندین ویژگی جدید طراحی شده است که به محافظت از مصرف کنندگان در برابر تهدیدات امنیتی و رسیدگی به مشکلات ایجاد شده توسط دستگاه های از دست رفته و یا به سرقت رفته مجهز شده است."


ویژگی های زیر آنچه را که امنیت تلفن همراه کوییک هیل در یک برنامه باید برای هر دستگاه آندروید داشته باشد، می باشند:


اسکن سریع - این یک اسکن درخواستی می باشد که دستگاه تلفن همراه را به درخواست کاربر اسکن می کند.


برنامه زمانبندی اسکن - این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا به برنامه اسکن خودکار ویروس در یک زمان مناسب دسترسی یابند.


مشاور خصوصی - به کاربران کمک می کند تا برنامه های نصب شده بر روی تلفن های خود را که ممکن است حریم خصوصی شان را تحت تاثیر قرار دهند، بررسی کنند.


مشاور امنیت - راهنمای کاربران در مورد تنظیماتی که می تواند امنیت کلی گوشی های هوشمندشان را تحت تاثیر قرار دهند.


به اشتراک گذاشتن نرم افزار - اجازه می دهد تا کاربران نرم افزار امنیتی موبایل کوییک هیل را با دیگر دستگاه های آندروید به اشتراک بگذارند.


مدیریت دستگاه از راه دور (RDM) - با پورتال RDM کوییک هیل، کاربران می توانند مکانی که دستگاه شان قرار دارد را ببینند. آنها می توانند از راه دور دستگاه شان را قفل و باز کنند، و حتی تمام داده های خود را از طریق پورتال پاک کنند.


رجیستر با TRAI - به کاربران اجازه می دهد تا شماره هایشان را با خدمات DND از هند رجیستر کنند. آنها همچنین می توانند با TRAI علیه شماره های ناخواسته شکایت کنند.


این نرم افزار هم اکنون از این لینک قابل دریافت می باشد.




درباره ی تکنولوژی Quick Heal


شرکت تکنولوژی های کوییک هیل ارائه دهنده راهکارهای امنیتی دارای تاییدیه ISO 9001 می باشد. تکنولوژی های کوییک هیل در سال 1993 تاسیس شده و پس از آن به طور فعال در حال بررسی و توسعه نرم افزارهای آنتی ویروس بوده است. تکنولوژی های کوییک هیل با استخدام بیش از 1100 نفر از بهترین متخصصین و کارشناس حوزه نرم‌افزار و امنیت در سراسر جهان در 31 شعبه که دفتر مرکزی آن در شهر پونای هند می باشد، به میلیون ها نفر از کاربران در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد.


محصولات تحسین شده خانواده کوییک هیل که با معیارهای صنعتی در امنیت کامپیوتر تولید شده است توسط آزمایشگاه معتبر ویروس شناسی نظیر ICSA Labs, AV-Test, AV Comparatives, Virus Bulletin, West Coast Labs UK و PC Security Labs مورد تایید قرار گرفته است.

این شرکت برنده جوایز Deloitte Fast 50 و Red Herring Asia می باشد که آن را در میان 100 شرکت برتر تکنولوژی های آینده آسیا قرار می دهد.


در طول 21 سال، بخش تحقیق و توسعه این شرکت برروی امنیت IT برای کامپیوترهای شخصی و برای شرکت های کوچک و متوسط​​، شبکه های قدرتمند و راه حل های امنیت محتوا برای حفاظت از منابع شرکت ها و کانال های ارتباطی متمرکز شده است. فعالیت فعلی بر روی راهکارهای امنیتی مبتنی بر فناوری ابری، راه حل های امنیتی جامعی ارائه می دهد که تهدیدات، حملات و ترافیک های مخرب را به صورت پیشگیرانه دفع می کند.


از آنجا که رویکرد تمرکز بر مشتری دارای اهمیت فراوانی است تلاش مستمر برای ارتقای کیفیت این شرکت صورت می پذیرد که منجر به پیشتازی در جلب اعتماد مصرف کننده خانگی، تلفن همراه و امنیت سازمانی  گشته شده است.


کوییک هیل با Microsoft و Intel برای ارائه راهکار های جامع امنیتی همکاری دارد که به مجتمع سازی کارآمد تر تکنولوژی های یکدیگر منجر می شود.


این شرکت در حال افزایش حضور جهانی خود با تاسیس دفاتر جدید در آمریکا، ژاپن و کنیا می باشد که در سال 2012 راه اندازی شده است. علاوه بر این، به یک شبکه عظیم و مرتبط با بیش از 15000 نمایندگی مجاز فروش و شبکه توزیع در بیش از 60 کشور جهان متصل است.