بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

کوییک هیل گواهی ICSA (انجمن بین المللی ایمنی کامپیوتر) دریافت کر

گواهینامه معتبر ICSAQuick Heal Technologies تامین کننده پیشروی راه حلهای امنیتی کامپیوتر اعلام کرد Quick Heal Internet Security 2010  موفق به دریافت  گواهی Anti-Virus Desktop از  انجمن بین المللی ایمنی کامپیوتر (ICSA) در سیستم Microsoft Windows XP شد.
 
ICSA Labs  یک انشعاب مستقل از Verizon Business, ، ارزیابی بی طرف از محصولات قابل فروش را انجام و گواهی ایمنی کامپیوتر را ارائه می دهد. تشکیلات اقتصادی در سراسر جهان به شرایط و ضوابط این سازمان برای ارزیابی عملکرد محصول و تایید آن  اعتماد کامل دارند .
Quick Heal Technologies با تاکید بر تامین محیط کاری امن برای مشتریان ، پیشرو و نو آور در توسعه تکنولوژی جدید  برای دفع تهدیدها می باشد. این گواهی دریچه تازه ای را از کارایی محصولات کوییک هیل به روی جهانیان می گشاید. گواهی ICSA Labs یک سیستم ارزیابی با کیفیت بالاست که اطمینان پذیری محصولات امنیتی را مورد تطبیق قرار می دهد.

گواهی آنتی ویروس ICSA Labs  به جامعه کاربران تعهد می دهد که همه محصولات آنتی  ویروس تایید شده توسط این سازمان بر مبنای ضوابط  پذیرفته شده صنعتی قرار دارند. برای دریافت این گواهی محصولات باید همه شرایط شناسایی Malware را در دسکتاپها و سرورها داشته باشند. محصولات ملزم به شناسایی صد در صد ویروسها از جمله ویروسهای موجود در Wild List  در چندین مجموعه ارزیابی هستند.

Andrew Hayter ، مدیر برنامه anti-malcode در   ICSA Labs گفت:" Quick Heal Internet Security  از مراحل سخت ارزیابی  ICSA Labs برای بدست آوردن این گواهی عبور کرد. این موقعیت بسیار باارزش است زیرا تایید ما به سازمانهای تجاری و مشتریان امکان می دهد از اطلاعات باارزش و به روز ما یاری بگیرند تا در انتخاب محصولات مناسب و فروشندگان مطلوب برای رفع نیاز خود به درستی عمل کنند."
Sanjay Katkar ، مدیر ارشد تکنولوژی در کوییک هیل ، گفت:"بسیار مسروریم که با Quick Heal Internet Security  مفتخر به دریافت گواهی ICSA Labs  شدیم. این گواهی به تلاش بی شائبه ما به منظور تامین محصولات مطمئن و بسیار با کیفیت  برای مشتریانمان اشاره دارد و به آنها اطمینان می دهد که با استفاده از محصولات ما در کامپیوترهایشان کاملا ایمن باشند. "

درباره ICSA Labs :ICSA Labs، یک شاخه  مستقل از Verizon Business, ، ارزیابی بی طرف از محصولات قابل فروش را انجام و گواهی ایمنی کامپیوتر را ارائه می دهد. بسیاری از فروشندگان برجسته محصولات امنیتی در سراسر جهان ، تولیداتشان را برای ارزیابی و تائید به ICSA Labs عرضه می کنند . سازمانهای تجاری به ICSA Labs اطمینان دارند که به گونه توانمند و مقتدری  اطمینان پذیری و قابلیت پذیرش محصولات را مورد ارزیابی قرار می دهد. برای اطلاعات بیشتر درباره ICSA Labs  لطفا از سایت زیر دیدن کنید:
http://www.icsalabs.com

از کار با Windows 7 در کنار کوییک هیل 2010 جدید لذت ببرید

ورژن جدید کوییک هیل 2010 با سیستم Windows 7 Microsoft سازگار است . یعنی شما می توانید با محافظت برتر کوییک هیل 2010 از تمام خصوصیات Windows 7 لذت ببرید. ورژن سبکتر ، سریعتر و باهوشتر کوییک هیل تجربه یکپارچه‌ای را برای کاربر فراهم می کند و خیال کاربر را از ورود هرگونه تهدیدی به PC از طریق اینترنت یا درایوهای فمی آلوده راحت می نماید. سری 2010 Quick Heal شامل نسخه های زیر می باشد:

 Quick Heal AntiVirus 2010
Quick Hea Internet Security 2010
Quick Heal Total Security 2010

 سری 2010 Quick Heal بر مبنای بهترین تجربیات کاربران، سبکتر ، سریعتر و باهوشتر از نسخه‌های قبلی می باشد. سبکتر از این لحاظ که حافظه کمتری در طی عملکرد استفاده می کند و مراحل اسکن تند تر و اپدیت سریعتری را انجام می دهد.

تکنولوژی پیشرفته در موتور اسکن، اسکن عمیقتر تهدیدها را ممکن می سازد که در ورژنهای قبلی میسر نبود، و این ویژگی آنرا باهوشتر و آماده برخورد با جدیدترین تهدیدها می نماید.

 فواید اصلی کوییک هیل 2010 سازگار با سیستم Windows 7 Microsoft به صورت زیر است:

 ادغام یکپارچه با Windows 7:  محصول جدید کوییک هیل 2010 کاملا کاربردی و سازگار با سیستم ویندوز 7 مایکروسافت می باشد. این محصول تضمینی از یک ادغام کامل و تایید شده با ویندوز 7 است. 

 محافظت پیشرفته:  کوییک‌هیل اینترنت سکیوریتی و کوییک‌هیل توتال سکیوریتی تجربه آنلاین ایمن و بی خطری را برای شما فراهم می‌کنند. 

عملکرد سریع و سبک در ویندوز 7:  شما قطعا بهترین سطوح عملکرد را با کوییک هیل 2010 سازگار با سیستم Windows 7 تجربه می‌کنید. کوییک هیل 2010 با پلتفرم 64 بیتی هم کاملا کاربردی و سازگار می باشد.

پشتیبانی چندسطحی برای کاربران کوییک هیل 2010 در ویندوز 7:  تیم پشتیبانی فعال ما از طریق ایمیل ، چت ، تلفن و remote access (دسترسی راه دور ) برای همه مشتریان، شرکاء و فروشندگان قابل دسترسی است.

کسب بیست و نهمین تائیدیه VB100% بر روی ویندوز ۷ نسخه ۳۲ بیتی

http://www.virusbtn.comشرکت تکنولوژی های کوییک هیل مفتخر است اعلام کند که کوییک هیل بیست و نهمین جایزه VB100% را دریافت کرده است . Quick Heal توانسته با تشخیص همه ویروسهای منتشر شده در "In-The-Wild" در طی انجام تستهای مقایسه ای بین محصولات آنتی ویروس تحسین موسسه ویروس‌شناسی انگلیسی Virus Bulletin را برانگیزد. این جایزه بیست و هشتمین جایزه امنیتی VB100% کوییک هیل و بیست و نهمین جایزه بر روی پلتفرم ویندوز و نخستین تائیدیه بر روی ویندوز ۷ می‌باشد.

این آزمایش بر روی سیستم عامل Microsoft Windows 7 Professional 32-bit edition انجام گرفت و نتایج آن در شماره ماه دسامبر 2009 مجله Virus Bulletin منتشر شد.

سنجای کتکار (Sanjay Katkar) مدیرفنی شرکت تکنولوژی‌های کوییک‌هیل گفت: "روز به روز تغییرات زیادی در دورنمای امنیت به وجود می‌آید. این تغییرات در تعداد و پیچیدگی مخربها (Malware) بطور روزانه می‌باشد. با وجود این کوئیک هیل برای محافظت مشتریانش در برابر ویروسها و مخربهای مهلک و افزایش یافته شده به سختی کوشش می‌کند. موفقیت کوییک‌هیل در این آزمون سخت نتیجه تلاشهای صادقانه و مخلصانه‌ای است که همه تیم کوییک‌هیل وقف کردند و تشویق‌های دلگرم کننده و آرزوهای موفقیتی است که بوسیله مشتریانمان به ما اهداء می‌شود. تداوم کیفیت در محصولات و خدمات اعتقاد مشتریانمان را به کوییک‌هیل افزایش داده است. ما همه اقدامات پیشگیرانه را در جهت حفظ این اعتقاد انجام خواهیم داد."

Quick Heal قبلا جوایز دیگر بر روی سیستم عاملها و پلتفرم های مختلف دیگر دریافت کرده بود:

Microsoft Windows Server 2008 Standard Edition SP2 X86 October 2009
Microsoft Windows Vista Business Edition SP2 August 2009
Microsoft Windows XP SP3 April 2009

RedHat Enterprise Linux 5.2
 February 2009
Microsoft Windows Vista Business Edition (64-bit) December 2008
Microsoft Windows XP Professional August 2008Microsoft Windows 2000 Professional December 2007Novell Netware 6.5 October 2007Microsoft Windows Vista X64 Business August 2007Microsoft Windows XP Professional June 2007SUSE Linux April 2007Microsoft Windows Vista Business Edition (32-bit) February 2007
Microsoft Windows XP Professional X64 edition December 2006
Microsoft Windows 2000 Server October 2006
Redhat Linux 9 April 2006
Microsoft Windows NT4 Workstation February 2006
Microsoft Windows 2003 Server x64 version (64-bit) December 2005
Microsoft Windows 2003 Advanced Server October 2005
Novell Netware 6.5 August 2005
Redhat Linux 9 April 2005
Microsoft Windows NT 4.0 February 2005
Microsoft Windows Server 2003 November 2004
Microsoft Windows XP Professional June 2004,
Red Hat Linux 9 April 2004,
Microsoft Windows NT 4.0 February 2004.
Microsoft Windows 2003 Server November 2003,
Microsoft Windows XP Professional June 2003
Microsoft Windows 2000 Advance server in November 2002

روشهای برقراری امنیت در بستر شبکه‌های سازمانی

بعد از راه اندازی شبکه در سازمانها و ادارات دولتی مهمترین مساله نگهداری شبکه می باشد. در مبحث نگهداری علاوه بر کانفینگ و تنظیمات پایه ای بسترسرور و کلاینتها و تعیین سطح دسترسی اساسی ترین بخش برقراری امنیت درشبکه می باشد.
خوشبختانه چند سالی است که در ایران هم تمایل و فراست به سمت تهیه نرم افزارها و سخت افزارهای امنیتی رشد چشمگیری داشته است. این مقاله سعی دارد تا جنبه ها و روشهای ایجاد امنیت پایدار در جهت جلوگیری از بروز مشکلات در شبکه ها را ارائه دهد.
بعد از کانفینگ صحیح ویندوز سرور و راه اندازی ابزارهای مرتبط با آن مانند Active Directory (اکتیودایرکتوری)، ISA Server (آیزاسرور)،شبکه را بطور صحیح پیکربندی نمود. دربرخی سازمانهای دولتی مشاهده شده که ابتدایی ترین تنظیمات شبکه در آن نادیده گرفته می شود(مثلاً در یکی از ادارات برای تعیین گروههای کاری و عدم دسترسی عده ای به یک سرور و تعداد دیگری به سروری دیگر از عوض کردن رنج IP استفاده می کردند!). استفاده از آخرین وصله های امنیتی (Patchها) و Service Packها (سرویس پکها) مخصوص سیستم عاملها و نرم افزارها از ابتدایی ترین کارهای یک مدیر شبکه می باشد.
اما مهم ترین عامل در ایجاد شبکه ای امن استفاده از آنتی ویروس قدتمند می باشد. آنتی ویروس موجب جلوگیری از انتشار ویروسها در محیط شبکه و کاهش سربار شبکه و پهنای باند آن می شود. اما در انتخاب آنتی ویروس و نرم افزارهای ضدویروس می بایست پارامترهای مهمی را مدنظر قرارداد. متاسفانه این روزها شرکتهای زیادی اقدام به ارائه آنتی ویروس تقلبی در کشور می کنند. برای خرید آنتی ویروس حتماً به سایت شرکتهای اصلی تولید کننده ویروسکش مراجعه نمایید و حتماً از نماینده رسمی آنها خرید نمایید.
آنتی ویروسهای مکافی (Mcafee)، سیمانتک نورتون (Symantec) حتماً تقلبی هستند. این شرکتها اصلاً نماینده ای در ایران ندارند و نسخه 5000 تومانی کرک شده را چندین میلیون تومان و با هر تعداد کلاینت به فروش می رسانند. شرکتهای ایرانی با تنظیمات وتست کردن یک پراکس اقدام به گرفتن آپدیت آن می کنند (البته بطور نامنظم و از سرور کرکی).
آنتی ویروسهای دیگر مانند کوییک هیل، کسپرسکی، ناد32 که از انجین قدرتمندی سود می برند نمایندگان رسمی در ایران دارند.البته شرکتهای دیگری اقدام به فروش این آنتی ویروسها در کشور می کنند که تقلبی و بدون لایسنس و کرکی می باشند. برخی از این شرکتها اقدام به فروش آنتی ویروس کرک شده (5000 تومانی) می کنند. برخی هم یک لایسنس اورجینال و اصلی را به چندین مشتری می فروشند. البته همه آنها در سرور شرکتهای آنتی ویروس شناسایی شده و از سرورهای غیر اورجینال آپدیت می گیرند.
جهت تشخیص جنیون بودن آنتی ویروس علاوه برخریدن از شرکتهای نماینده رسمی آنتی ویروسها اگر یک لایسنس 10 کاربره خریدید حتماً فقط می بایست برروی 10 کاربر نصب شود و امکان نصب بر روی یک کلاینت بیشتر وجود ندارد. اگر امکان نصب 100 کلاینت بر روی 10 کاربره وجود داشت دیگر امکان تعریف تعداد یوزر معنا ندارد.
آنتی ویروسهایی مانند پاندا، اسمن، بیت دفیندر، آواست، آویرا و... از سری ویروسیابهای ارزان قیمت می باشد. برای شرکتها و سازمانهایی که قیمت برای آنها مهم است و زیاد به تکنولوژی توجه نمی کنند استفاده از آنتی ویروسهای فوق توصیه می شود (که البته از کرکی ها و نسخه های قلابی بهتر است).
در بین آنتی ویروسهای مطرح که قبلاً اشاره شد، کوییک هیل از لحاظ پارامتر قیمت به تکنولوژی (Price/Performance) مقام نخست جهانی را توانست کسب کند بعد از کوییک هیل، سیمانتک مقام دوم را بدست آورد. بنابراین با توجه به تکنولوژی و امکانات، ویژگی های برتری کوییک هیل کلاینتی و یوزر فرندلی و کاربر پسندی و امکانات شبکه ای ادمین شبکه، کوییک هیل را به عنوان برترین انتخاب برگزیده است.