بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

نسخه آزمایشی Exchange Protection کوییک‌هیل منتشر شد

نسخه آزمایشی  Exchange Protection  کوییک‌هیل منتشر شد
هم اکنون Quick Heal Exchange Protection Beta از لینک زیر قابل دریافت می‌باشد:
http://download4.quickheal.com/builds/beta/QuickHeal_Exchange_Protection_2.zip
نسخه بتای محافظ مبادلات کوییک‌هیل می‌تواند بر روی سیستمهای اکسچینج بر اساس محصولات زیر نصب شود:
·   Microsoft Exchange 2000 with Service Pack 3 or higher
·   Microsoft Exchange 2003

برخی از ویژگی‌های مهم Quick Heal Exchange Protection:
. فعالسازی تحت وب
. اینترفیس و واسط کاربری جدید که کاربرپسندی بیشتری را در کاربرد و درک بیشتر را به همراه می‌آورد.
. خصوصیت اسکن ویروس جهت پاکسازی ایمیل‌های آلوده در سطح هر دو پروتکل SMTP و MAPI.
. کنترل ضمایم به شما اجازه می‌دهد تا جلوگیری کنید از ضمایمی که دارای پسوندهای چندگانه و یا برخی پسوندهای خاص
. ویژگی Anti Spam برای جلوگیری از ورود اسپم‌ها و نامه‌های الکترونیکی ناحواسته به داخل محیط exchange. همچنین می‌توان برنامه را طوری پیکربندی کرد که همه‌ای ایمیل‌های اسپم را به داخل فولدر مخصوصی هدایت کند.
. ذخیره کردن اسکن جهت اسکن دستی صندوق پست الکترونیکی exchange برای آلودگی‌های ویروسی.
. اسکن زمینه‌ای جهت اسکن صندوق پست الکترونیکی exchange در مد زمینه‌ای
. گزارشات، که آمار کاملی را از تعداد ایمیل‌های آلوده، تعداد ضمیمه‌های بلاک شده، آپدیت و ترافیک میل ارائه می‌دهد.

کسب بیست و سومین جایزه VB100% توسط ضد ویروس کوییک هیل

http://www.virusbtn.comشرکت تکنولوژی های کوییک هیل مفتخر است اعلام کند که کوییک هیل بیست سومین جایزه VB100% را دریافت کرده است . Quick Heal توانسته با تشخیص همه ویروسها منتشر شده در "In-The-Wild" در طی انجام تستهای مقایسه ای بین محصولات آنتی ویروس تحسین موسسه ویروس‌شناسی انگلیسی Virus Bulletin را برانگیزد.
این آزمایش بر روی سیستم عامل Windows XP Service Pack 3 انجام گرفت و نتایج آن در شماره ماه آگوست 2008 مجله Virus Bulletin منتشر شد.

 آقای سنجای کتکار (Sanjay Katkar) مدیر فنی شرکت Quick Heal Technologies (P) Ltd دستیابی کوییک هیل به موفقیت در چنین آزمایشات سخت گیرانه‌ای نتایج تلاشهای خالصانه‌ تیم توسعه Quick Heal و تشویق‌ها، دلگرمی‌ها و آروزهای خوبی است که مشتریانمان به ما داده‌اند. کار ادامه دادن از ثبات در کیفیت محصولات و خدمات ایمان کاربران ما را نسبت به شرکت ما افزایش می‌دهد. ما همه تلاشمان رابرای ادامه پیدا کردن این ایمان انجام خواهیم داد.

Quick Heal قبلا جوایز دیگر بر روی سیستم عاملها و پلتفرم های مختلف دیگر دریافت کرده بود:

Windows 2000 Professional December 2007Novell Netware 6.5  October 2007
Microsoft Windows Vista X64 Business August 2007
Microsoft Windows XP Professional June 2007
SUSE Linux April 2007
Windows Vista Business Edition (32-bit) February 2007
Windows XP Professional X64 edition December 2006
Windows 2000 Server October 2006
Redhat Linux 9 April 2006
Windows NT4 Workstation February 2006
Windows 2003 Server x64 version (64-bit) December 2005
Windows 2003 Advanced Server October 2005
Novell Netware 6.5 August 2005
Redhat Linux 9 April 2005
Windows NT 4.0 February 2005
Windows Server 2003 November 2004
Windows XP Professional June 2004,
Red Hat Linux 9 April 2004,
Windows NT 4.0 February 2004.
Windows 2003 Server November 2003,
Windows XP Professional June 2003, and
Windows 2000 Advance server in November 2002.

کوییک هیل کنفرانس بین المللی AVAR2008 را برگزار می کند

شرکت تکنولوژیهای کوییک هیل (Quick Heal tecnology) مفتخر است به اطلاع برساند که کنفرانس بین المللی AVAR2008 در هتل تاج محل دهلی نوهندوستان برگزار خواهد شد.
این کنفرانس از تاریخ 10 دسامبر تا 12 دسامبر 2008 برگزار می شود. این همایش، بزرگترین کنفرانس آسیا- اقیانوسیه در رابطه با تکنولوژیهای Malware و بد افزارها می باشد. گفتنی است این اولین باری است که این کنفرانس در هند برگزار می شود.
AVAR یک سازمان غیر انتفاعی است که اصلی ترین هدف آن جلوگیری از گسترش خطراتی است که برنامه های Malware و بد افزارها سبب آن هستند. AVAR هم اکنون شامل اعضایی از 15 کشور یا منطقه می شود که همه اعضای آن تنها از آسیا و اقیانوسیه نیستند بلکه سراسر جهان را شامل می شود. این نشان می دهد که فعالیتهای تحقیقاتی ضد نرم افزار های خطرناک توسط بسیاری کشورها، شرکتها و اشخاص توسعه پشتیبانی یافته است.
با بیش از یک دهه از تاریخچه آن، این سالها کنفرانس AVAR به بزرگترین واقعه در مبحث آنتی ویروس و یا بطور دقیق تر امنیت فناوری اطلاعات (IT) در منطقه آسیا تبدیل شده است. یک واقعه یکتا از نوع خود که ویترین از آخرین تکنولوژی های امنیت کامپیوتری و صنعت Anti-Malware می باشد. این کنفرانس بر روی صنعت که فرصتی را برای کارشناسان این رشته تا مقالات تحقیقاتی، مباحث متدها و تکنولوژی را به اشتراک بگذارند. مهیا می کند تا تجربیات ارائه شود و استانداردهای جدیدی ایجاد شود.
این واقعه همچنین از این نظر قابل اهمیت زیاد است که از طرف شبکه های مردمی و به تعداد زیادی از مردم از سراسر جهان معرفی می شود همچنان که شرکت کنندگان برای ملاقات با یکدیگر و تعامل می آیند و از آنهایی که تکنولوژی های امنیتی را در دنیای واقعی عملی ساخته اند می آموزند AVAR2007 در سئول کره اتفاق افتاد و همایش های قبلی AVAR در هنک کنگ، استرالیا، چین و نیوزیلند میزبانی شده است.
برای اطلاعات بیشتر لطفاً از سایت زیر بازدید فرمایید:
http://www.aavar.org/avar2008/index.htm

کوییک هیل رقیب آنتی ویروس های مطرح کشور - مصاحبه نماینده ایران

از علل اصلی توسعه آنتی‌ویروس‌ها در سطح کشور را می‌توان به همه‌گیر شدن اینترنت و نفوذ اینترنت پرسرعت (حداقل در سازمانهای دولتی)، استفاده بیشتر سازمان‌ها از سیستم‌ها و نرم‌افزارهای کاربردی مناسب، و به تبع آن اهمیت یافتن اطلاعات و داده‌های ذخیره شده در رایانه‌ها، و به طور کلی گذر کشور به سمت استفاده بیشتر از رایانه‌ها دانست.
به گفته مدیر عامل شرکت فناوری ارتباطات و اطلاعات فانوس با گذشت تقریبا یکسال از فعالیت رسمی شرکت تکنولوژی کوییک هیل در ایران که یک شرکت تولیدکننده ضد ویروس و همکار امنیتی مایکروسافت می باشد و محصولات خود را از طریق این شرکت به بازار ایران عرضه می نماید جایگاه نسبتا خوبی را کسب نموده است.
شرکتهای ارائه دهنده آنتی ویروس در ایران دو دسته هستند: یک دسته شرکتهایی که به صورت رسمی دارای نمایندگی در کشور می باشند و دسته دیگر شرکتهایی که به صورت غیر رسمی ادعای فروش آنتی‌ویروس اصلی را دارا می‌باشند.
از جمله ویژگیهای آنتی ویروس کوییک هیل می توان به سرعت بالای اسکن ، سرعت استثنایی آپدیت (کمتر از kb 500 در روز) ، بهره مندی از تکنولوژی انحصاری DNA Scan جهت شناسایی انواع اسپایورها (Spyware) ، ویروسها ، تروجنها و بطور کلی Malware ، بدون دانستن نام ویروس و آپدیت و با استفاده از شبیه سازی شناسایی ژن انسانی، ویژگی انحصاری PC2Mobile جهت شناسایی ویروسهای موبایل بدون نیاز به نصب در انواع گوشی های موبایل و ویروسیابی از طریق کابل USB و یا بلوتوث و... اشاره کرد.
از ویژگی های بسیار عالی که مخصوص سازمان ها و شبکه های LAN می باشد، ویژگی نسخه Admin Console می باشد. این نسخه علاوه بر ویژگی های بالا دارای یک سیستم مدیریت تحت وب آنتی ویروس می باشد که امکان نصب، ویروسیابی و حذف آنتی ویروس را بصورت متمرکز و از روی شبکه (منتهی قابل اجرا بر روی هر کلاینت بخاطر تحت وب بودن) را بر روی هم کلاینتها میسر می سازد. این ویژگی سبب می شود که مدیر شبکه بتواند براحتی امنیت همه کلاینتها را بصورت دلخواه تأمین کند.

Quick Heal آنتی‌ویروسی است که محافظت قابل اطمینان و پایدار را در برابر ویروس در قالب یک محصول یک پارچه و کامل ارائه می‌دهد.
نسخه‌ی آزمایشییquick heal می‌تواند به مدت 30 روز از تاریخ نصب مورد استفاده قرار گیرد . در دوره‌ی ارزیابی quick heal می‌تواند دائماٌ Update شود.

در بازار جهانی شرکت تکنولوژی کوییک هیل غیر از کشور خود (هند) فروش زیادی در کشورهایی چون استرالیا، اتریش، برزیل، فرانسه، مالزی، غنا، یونان، مجارستان، ایران، ایتالیا، مکزیک، نپال، نیوزلند، نیجریه، نروژ، عمان، پرتغال، اسلونی، آفریقای جنوبی، اسپانیا، سریلانکا، انگلیس، روسیه، هلند، آمریکا، کانادا دارد.
شرکت کوئیک هیل هند با بستن قراردادی با گروه شرکتهای Mogh عرصه جدیدی در بازار جنوب شرق آسیا و بویژه مالزی برای خود باز کرد.
Mogh Group متشکل از گروه شرکتهایی است که در زمینه های متفاوت مانند: معدن، کشتیرانی و باربری و صنایع مختلف فعال می‌باشد. با منعقد شدن این قرارداد گروه شرکتهای Mogh وارد صنعت IT شدند. در اولین درخواست خرید این کنسرسیوم از شرکت Quick Heal بیش از ده هزار لایسنس جهت استفاده در یکی از شرکتهای سازنده کامپیوتر در مالزی خریداری شد.
آقای اصغری مدیر عامل شرکت اظهار داشته است به جهت اینکه دفتر مرکزی شرکت در شهرستان قائمشهر قرار دارد هنوز از لحاظ فروش به نقطه دلخواه خود نرسیده ایم اما آمار نشان می دهد که کارشناسان خبره پس از بررسیهای لازم و مقایسه با دیگر آنتی ویروسها کوییک هیل را به عنوان انتخاب برتردر نظر می گیرند و در عین حال اعلام می نمایند چرا شرکت فانوس سرمایه گذاری بیشتری برای تبلیغات نمی کند. خیلی از کاربران هستند که هنوز اسم کوییک هیل را در ایران نشنیده اند.
متأسفانه در کشور ما تنها حرف انتخاب همه محصولات بخصوص نرم افزارهای تخصصی IT مانند آنتی ویروس (که نیاز به اطلاعات فنی و تخصصی بالایی دارد) را برند و نام محصول می زند. در صورتی که کاربران شرکتی و حرفه ای معمولاً به برند توجه نمی کنند بلکه با استفاده از اطلاعات فنی و ریز جزئیات توانایی ها و مشخصات نرم افزار، اقدام به انتخاب آنتی ویروس مورد نیاز خود می کنند. معمولاً کارشناسان حرفه ای امنیت به غیر از استفاده از مطالب و اطلاعات شرکت ارائه دهنده آنتی ویروس، از منابع دیگر مانند مؤسسات معتبر و مستقل (نه وابسته) ویروس شناسی جهان (مانند VB 100% و یا CheckMark) و مجلات آنها که ریز جزئیات مقایسه ها و تست های فنی انواع آنتی ویروسها را ارائه می دهند استفاده می کنند.
شرکت فانوس در این مدت به برگزاری همایش های خصوصی برای سازمانهای دولتی و شرکتهای خصوصی پرداخته و درصدد برگزاری همایش بزرگی با شرکت دادن مدیران فنی شرکت تکنولوژی کوییک هیل هند می باشد.
یادآوری می شود شرکت فناوری ارتباطات واطلاعات فانوس نماینده رسمی فروش و پشتیبانی محصولات امنیتی کوییک هیل در ایران می باشد که خوانندگان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست نمایندگان فروش استانها با شماره 01233288500 تماس حاصل نموده و و یا از سایت فارسی WWW.qhi.IR بازدید نمایند.