بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

3 ماه اعتبار رایگان - پیشنهاد ویژه در بازه زمانی محدود

ایتنا - جشنواره کوییک‌هیل به همه کاربرانی که آنتی‌ویروس کوییک‌هیل خود را در تاریخ‌های ۱۹ اردیبهشت تا ۱ خرداد خرداری و ثبت نمایند، ۳ ماه اعتبار کاملاً رایگان هدیه می‌دهد.

این پیشنهاد شامل محصولات Quick Heal AntiVirus Pro ۲۰۱۱، Quick Heal Internet Security ۲۰۱۱ و Quick Heal Total Security ۲۰۱۱ بوده و محصولات Quick Heal AntiVirus Server Edition و Quick Heal Admin Console را شامل نمی‌شود.
برای دریافت جزئیات بیشتر می‌توانید از http://qhi.ir/summeroffer.asp بازدید نمایید.


گفتنی است شرکت تکنولوژی‌های کوییک‌هیل یکی از بزرگترین شرکت‌های توسعه دهنده‌ی ابزارهای جامع امنیت اینترنتی و تکنولوژی آنتی‌ویروس در سطح جهان می‌باشد.
این شرکت در سال ۱۹۹۳ با تحقیق و توسعه بر روی تکنولوژی‌های امنیتی به ویژه آنتی‌ویروس فعالیت خود را آغاز نمود و تاکنون حق ثبت بسیاری از تکنولوژی‌های امنیتی در انحصار این شرکت می‌باشد.

خدمت‌رسانی به میلیون‌ها کاربر در سرتاسر جهان، بیش از ۳۵۰ نفر از بهترین متخصصین و کارشناس حوزه نرم‌افزار و امنیتی را در ۲۰ شعبه و با دفتر مرکزی مستقر در پونای هند گردهم آورده تا بهترین‌ها را به کاربران خود عرضه کند.

Quick Heal Technologies خانواده محصولات امنیتی کوییک‌هیل را با معیار صنعتی برای امنیت کامپیوترها تولید می‌کند.
کسب جوایز و تائیدیه‌هایی از موسسات معتبر رده‌بندی و معیارسنجی امنیت فناوری اطلاعات جهانی مانند ICSA Labs، Virus Bulletin ((VB۱۰۰% و West Coast Labs انگلستان از دیگر افتخارات کوییک‌هیل محسوب می‌شود.

شرکت برنده جایزه ۱۰۰ شرکت برتر آسیایی توسط Red Herring ۲۰۰۹ می‌باشد.

شرکت فناوری ارتباطات و اطلاعات فانوس به طور رسمی و با مجوزها و تائیدیه‌های کامل، وظیفه فروش، پشتیبانی، خدمات و امور لابراتواری محصولات امنیتی کوییک‌هیل در ایران را بر عهده دارد.
محصولات اوریجینال کوییک‌هیل را می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر نرم‌افزاری و یا فروشگاه اینترنتی http://shop.qhi.ir تهیه نمایید.
در ضمن برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات کوییک‌هیل می‌توانید از طریق سایت رسمی این شرکت به نشانی http://www.qhi.ir یا با شماره ۳۲۸۸۵۰۰-۰۱۲۳ ارتباط برقرار کنید.

هشدار شرکت Adobe از آسیب‌پذیری Zero-day در فلش

شرکت ادوبی اقدام به انتشار هشدار امنیتی در مورد حفره‌ی امنیتی روز-صفر در Flash Player, Adobe Reader و بسته‌ی نرم‌افزاری Acrobat کرده است که می‌توانند از آنها برای اجرای از راه دور کد استفاده شود.
مشکل امنیتی که در فلش پلیر ویندوز، مک او‌اس اکس، لینوکس، سولاریس و اندروید به همراه آسیب‌پذیری در نسخه‌های Windows و Mac OS X ادوبی ریدر و آکروبات ریدر به خرابکاران اجازه می‌دهد تا کد دلخواه خود را بر روی سیستم هدف اجرا کرده و کاربر را جهت باز کردن فایل مخرب فریب می‌دهد.
ادوبی اذعان می‌کند که مشکل هنوز رفع نشده و همچنان تحت حملات خرابکاران می‌باشد. فایل‌های اکسل که شامل محتوای خرابکارانه SWF بوده همچنان در وب در حال انتشار می‌باشد. به همین شکل حفره‌ی امنیتی مشابه در کامپوننت authplay.dll متعلق به Adobe Acrobat and Reader مشاهده شد، که شرکت ادعا می‌کند که این نقص خاص هنوز مورد سوء استفاده قرار نگرفته است.
وندی پولند از شرکت ادوبی گفت: ما در حال نهایی کردن یک ابزار تعمیر برای این مشکل می‌باشیم و انتظار داریم در هفته چهارم مارس ۲۰۱۱ بتوانیم آپدیت آنرا منتشر سازیم.
کاربران همه نسخه‌های ادوبی اکروبات ویندوز، مقداری باید بیشتر صبور باشند. زیرا آخرین نسخه‌ی ساخت شامل یک “مد محافظتی” (Protected Mode) خواهد بود که به دنبال جلوگیری از بروز چنین حملاتی می‌باشد. Adobe به شدت از باگ بر روی این پلتفرم -و تا زمان انتشار پچ و وصله امنیتی آن، عقب نشینی کرده است. تا ۱۴ ژوئن که نسخه‌ی جدید منشتر خواهد شد، وصله اصلاحی مربوطه به صورت بخشی از آپدیت امنیتی طبق زمانبندی معمول ارائه خواهد شد.
این آخرین حفره از رشته حفره‌های امنیتی در پلتفرم Adobe Flash می‌باشد که می‌تواند به افزایش احساست ضد فلشی که از سوی شرکت اپل نشات می‌گیرد و کمپین‌های حامی HTML5 گردد. اگر نمودار حملات ناشی از این حفره‌ی امنیتی به شدت بیشتری صعود نماید، ممکن است تبدیل به کابوسی برای شرکت ادوب گردد.

کسب درآمد با دریافت نمایندگی آنتی ویروس کوئیک هیل برای همه بلاگر

آنتی ویروس کوییک هیل یک طرح جالبی رو برای وبلاگ دارها راه انداخته، دیدم چیز جالبیه گذاشتم تا فقط خوانندگان وبلاگم از اون استفاده کنند! بین خودمون بمونه...

به راحتی و بدون هیچ سرمایه گذاری اولیه یا ودیعه یا شرایط خاضی می تونید نماینده رسمی کوییک هیل بشید. فقط کافیه فرم رو تکمیل کنید تا بعد از اون به شما یک کد نمایندگی و رمز عبو داده بشه. بعد از اون می تونید بنر کوییک هیل رو توی سایت یا وبلاگ خود بذارید تا با هر بار کلیکی که انجام شده اگر به خرید رسید درصد نمایندگی بهتون برسه. جالب اینجاست که اگر یک شخصی از وبلاگ شما کلیک بکنه و بره بعد از مدتی بیاد و مستقیما بره و خرید را انجام بده شما درصد نمایندگی خودتون رو می گیرید. چیز خیلی جالبیه. امتحانش که ضرر و خرجی نداره!

بنده هم قصد دارم نمایندگی اش رو بگیرم برای وبلاگم. من که تجربه‌ای در این زمینه دارم و تقریبا همه آنتی ویروسها را چک کردم، کوییک هیل هم سریعتر و هم سبکتره و هم آپدیتش کامله.

این هم اطلاعات کاملش به نقل از سایت رسمی:

شما هم به شرکای کوییک‌هیل بپیوندید!

شرکت QuickHeal Technologies Ltd به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای توسعه‌دهنده سیستمهای امنیتی توانسته توسط مجله معتبر آمریکایی CRN در سه سال اخیر جایگاه نخست را در بین همه‌ی آنتی‌ویروس‌ها کسب نماید، به عنوان شریک امنیتی Microsoft، شریک نرم‌افزاری Intel و با دریافت جوایز و تائیدیه‌های معتبری همچون VB100%، CheckMark، OESIS، ICSA Labs، برنده 100 شرکت برتر آسیایی توسط Red Herring و... حضور در شبکه مراکز مهم دولتی مانند بانک مرکزی هند، همکار امنیتی دولت هند و موسسه CERT، وزارت آموزش و پرورش انگلستان، دانشگاههای بزرگ جهان و شرکتهایی بزرگ مانند نوکیا و دیگر شرکتهای بزرگ اروپایی و آمریکایی را از افتخارات خود میداند. همچنین با حضور نمایندگی انحصاری در ایران و ارتباط مستقیم با کارشناسان و توسعه‌دهندگان آن شرکت در چند سال اخیر سازمانها و دستگاههای حساس و مهم کشور از آنتی‌ویروس کوییک هیل برای امنیت شبکه‌های خود استفاده می نمایند. 

از اینرو شرکت تکنولوژی‌های کوییک‌هیل با بیش از 18 سال سابقه و حضور در 63 کشور جهان، همواره یکی از نوآوران در کلاس جهانی این محصولات مطرح بوده و سهم بزرگی از ابداع تکنولوژی‌های مقابله با انواع بدافزارها و تهدیدها را به خود اختصاص داده است. 

خدمترسانی به میلیون‌ها کاربر در سرتاسر جهان، بیش از 350 نفر از بهترین متخصصین و کارشناس حوزه نرم‌افزار و امنیتی را گردهم آورده تا بهترین‌ها را به کاربران خود عرضه کند. 

همچنین کوییک هیل توانسته با استفاده از پتانسیل تکنولوژیک خود، بزرگترین سرمایه‌گذار IT جهان (Sequoia Capital) و حامی مالی شرکتهای بزرگی مانند اپل، گوگل، اوراکل، سیسکو، یاهو، انویدیا و... را جذب خود نماید، که این گواهی بر قابلیتهای فراوان این شرکت صاحب فناوری میباشد.




محصولات کوییک‌هیل :

کوییک هیل محصولات مختلف زیر را ارائه می‌دهد:
1. کوییک‌هیل آنتی‌ویروس پرو
کوییک‌هیل آنتی‌ویروس پرو، کاربرپسندترین نرم‌افزاری است که تاکنون تولید شده است. اطلاعات بیشتر...

2. کوییک‌هیل اینترنت سکیوریتی
کوییک‌هیل اینترنت سکیوریتی شامل آنتی‌ویروس پرو و ابزار محافظت در برابر خطرات اینترنتی می‌باشد.اطلاعات بیشتر...

3. کوییک‌هیل توتال سکیوریتی
کوییک‌هیل توتال سکیوریتی شامل آنتی‌ویروس پرو، اینترنت سکیوریتی و ماژول‌های برای محافظت حریم خصوصی، نرم‌افزار بهینه‌سازی کامپیوتر و محافظت امنیتی تلفن‌های موبایل می‌باشد. اطلاعات بیشتر...

4. کوییک‌هیل پی‌سی تیونر
پی‌سی تیونر به بهینه‌سازی و بهبود عملکرد سیستم کمک می‌کند. اطلاعات بیشتر...

5. کوییک‌هیل ویژه ویندوز موبایل
کوییک‌هیل موبایل سکیوریتی گوشی‌های موبایل را در برابر خطرات مخرب، از طریق برقراری محافظت در مقابل ویروس‌ها و خطرات دیگری که سیستم‌عامل ویندوز موبایل® را هدف قرار داده‌اند، محافظت می‌کند. اطلاعات بیشتر...

6. کوییک‌هیل آنتی‌ویروس نسخه سرور ادیشن
کوییک‌هیل سرور ادیشن جهت ارائه محافظت کامل برپایه سیستم‌عامل‌های سروری ویندوز مایکروسافت طراحی و بهینه‌سازی شده است. اطلاعات بیشتر...

برنامه شراکت آنلاین:
ما در تکنولوژی‌های کوییک‌هیل، به هنر ائتلاف برد-برد معتقدیم. هدف برنامه‌ی شراکت آنلاین ارائه‌ی بهترین کلاس تکنولوژی در حوزه امنیت اینترنتی به کاربران جهانی کامپیوتر می‌باشد. ما بر این باوریم ارزش مشتری نهایی از طریق همکاری با بازیگران برجسته بازار که منجر به آشنایی بیشترمشتریان با محصولات کوییک‌هیل می‌شود، به حداکثر رسیده است. با این شراکت، شما می‌توانید با استفاده از تکنولوژی برتر (مرزهای فناوری)، قیمت رقابتی و تخفیف‌های ویژه، تلاش‌های بازریابی انجام شده و پشتیبانی مشتری در کلاس جهانی کوییک هیل، مشتریان خود را افزایش دهید. ما توجه خاصی به پشتیبانی از همکاران داریم، زیرا معتقدیم موفقیت همکاران، موفقیت ما را در پی خواهد داشت. 

چه کسانی می‌توانند در برنامه‌ی شراکت حضور یابند؟
همه افرادی که دارای وب‌سایت، وبلاگ، فاروم، یا هر صفحه‌ی اینترنتی شرکتی، شخصی می‌باشند می‌توانند در این برنامه شراکت حضور یابند. ما سعی می‌کنیم همه‌ی انواع وب‌سایت‌ها را با احترام به قوانین ملی و بین‌المللی در این شراکت حضور دهیم. 

مزایای همکاری:
- دریافت پنل مدیریتی نمایندگی
- درج بنر محصولات کوییک‌هیل در سایت یا وبلاگ خود
- برخورداری از سود مناسب ویژه نمایندگان آنلاین
- واریز وجه به حساب نماینده
- اضافه شدن در لیست نمایندگان کوییک‌هیل در سایت
- حضور در سمینارهای فنی با حضور مدیران و کارشناسان کوییک‌هیل هند
- حضور رایگان در دوره‌ها و کلاس‌های امنیتی با اعطای مدرک رسمی از شرکت تکنولوژی‌های کوییک‌هیل
- ارسال کاتالوگ، CD، بروشور و موارد تبلیغاتی رایگان 

لازم به توضیح است در صورتی که بازدیدکننده از سایت شما به سایت کوییک‌هیل متصل شود، ولی خرید فوری انجام ندهد؛ بعد از مدتی دوباره مستقیماً به سایت کوییک هیل وارد شده و خرید نماید، درصد سود به حساب شما واریز خواهد شد (پشتیبانی از Session و Cookies همزمان). جهت تکمیل فرم درخواست نمایندگی از صفحه http://www.qhi.ir/webpartner-form.php بازدید نموده تا جهت اعطای حقوق دسترسی و دریافت کد نمایندگی اقدام لازم صورت پذیرد. در صورت نیاز به اطلاعات فنی تکمیلی، یا هرگونه سوال می‌توانید با شماره دفتر 3288500-0123، دورنگار: 3238179-0123 یا ایمیل info@qhi.ir تماس بگیرید. برای اطلاعات بیشتر به سایت کوییک هیل مراجعه فرمایید www.qhi.ir و http://www.qhi.ir/doc 

انتشار پچ ماه مارس ویندوز مایکروسافت

مایکروسافت وصله امنیتی ماه مارس خود که ترکیبی از یک پچ حیاتی و دو پچ مهم بوده که اصلاح کننده چهار آسیب پذیری می باشد را منتشر کرده است.


MS11-015 – آسیب پذیری ها در ویندوز مدیا که اجازه اجرای کد از راه دور را می داد (۲۵۱۰۰۳۰)
تنها حفره ی حیای متعلق به ویندوز مدیا، خصوصاً DirectShow، Windows Media Player و Windows Media Center می باشد که می توانست  اجرای از راه دور کد را با استفاده از باز کردن یک فایل آلوده مایکروسافت دیجیتال ویدئو رکوردینگ (.dvr-ms) ممکن سازد. مایکروسافت هشدار می دهد که در همه موارد، فایل به صورت خودکار اجرا نخواهد شد و کاربران را نمی توان مجبور به گشودن آن کرد، برای یک تهاجم موفق، باید کاربر را متقاعد به اجرای چنین کاری کرد.

MS11-017 – آسیب پذیری در ریومت دسکتاپ کلاینت که اجازه ی اجرای کد از راه دور را می داد (۲۵۰۸۰۶۲)دومین وصله امنیتی که برچسب مهم را خورده است، مربوط به یک حفره امنیتی عمومی کشف شده در Windows Remote Desktop Client می باشد که اجازه اجرای کدهای از راه دور را در صورت باز کردن فایل خاص میسر می سازد. این فایل، یک فایل پیکربندی ریموت دسکتاپ مجاز (.rdp) و یک فایل کتابخانه ای دستکاری شده در همان محل در شبکه می باشد. مایکروسافت می گوید: “برای آنکه یک حمله با موفقیت صورت پذیرد، کاربر باید از محل فایل ریموت نامعتبر یا WebDAV به اشتراک گذاشته شده بازدید نماید و یک سند (document) از این مسیر را باز کند، پس از این، تهاجم توسط برنامه آسیب پذیر بارگذاری می شود.

MS11-016 – آسیب پذیری در مایکروسافت گرو که اجازه اجرای کد از راه دور را می داد (۲۴۹۴۰۴۷)آخرین وصله امنیتی مهم مایکروسافت یک آسیب پذیری در Microsoft Groove را نشان می دهد که در صورت گشودن فایل کتابخانه ای دستکاری شده در همان مسیر شبکه ای که فایل مجاز مرتبط با Groove قرار دارد، اجرای از راه دور کد را ممکن سازد. مایکروسافت می افزاید: “کاربرانی که حساب های کاربری را با حقوق کاربری محدودتر پیکربندی می کنند، کمتر از کاربرانی که با حقوق کاربری مدیریتی فعالیت می کنند، تحت تاثیر قرار می گیرند.”

برای اطلاعات بیشتر درباره خبرنامه و آسیب پذیری های مربوطه می توانید از سایت زیر بازدید نمایید:
http://www.microsoft.com/technet/security/bulletin/ms11-mar.mspx

تکنولوژی های کوییک هیل به همه کاربران توصیه می کند تا حالت ویندوز آپدیت خود را به صورت نصب خودکار بروزرسانی تنظیم نمایند، تا وصله های مهم امنیتی به صورت خودکار اجرا شوند.