بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

محرمانه-کوییک‌هیل 2011 در راه است...

شرکت تکنولوژی‌های کوییک‌هیل در حال انجام آخرین مراحل تست و دریافت تائیدیه‌های از سازمانهای و موسسات معتبر و مستقل جهان و شرکت مایکروسافت برای انتشار نسخه 2011 محصولات خود می‌باشد.

البته به علت مسائل کپی‌رایت هنوز جزئیات کاملی از تغییرات در این آنتی‌ویروس قدرتمند ارائه نشده است. اما چند ویژگی کلیدی که به گفته برخی از سایتهای معتبر ویروس‌شناسی در این آنتی‌ویروس قابل رویت می‌باشد درز پیدا کرده است:

1- واسط کاربری: یوزر اینترفیس کاملاً متفاوت و جدید با تمرکز بر طراحی واسط کاربری آسان علملیات امنیتی بر روی کامپیوترها

2- مدیریت خانواده‌ها: پدر و مادرها می‌توانند فرزندان خود را در کاوش در اینترنت با امکانات بالا راهبری نمایند. مثلاً از چه سایتهایی بازدید نمایند، تعیین نوع سایتهای قابل دسترس، میزان مدت زمانی که کودکان می‌توانند در اینترنت بگردند. این ویژگی بسیار کاربرپسند و آسان به کودکان کمک می‌کند تا بصورت امن از اینترنت استفاده نمایند.

3- شناسایی و جلوگیری از ورود بدون اجازه: حملات و تلاش ویروسها و بدافزارهای جدید برای نفوذ و بهره‌برداری از آسیب‌پذیری کامپیوتر شما از کامپیوتر remote (دور) را مسدود می‌سازد.

4- ویژگی یافتن لپ‌تاپ من: این ویژگی بسیار پرکاربرد و جالب می‌باشد. در واقع چیزی مانند یک GPS برای لپ‌تاپ شما شبیه‌سازی می‌کند. مکان لپ‌تاپ به سرقت رفته شما را با استفاده از امکان Quick Heal Laptop Tracker پیدا می‌کند!

5- ارتقا و بهبود انجین، آپدیتف سرعت اسکن و دهها تغییرات دیگر که باید منتظر نسخه 2011 ماند.


شرکت کوییک‌هیل اخبراً توانست به عنوان تنها شرکت توسعه دهنده نرم‌افزارهای امنیتی در جهان سرمایه‌گذار بزرگی بنام سیکوئیا کپیتال را جذب کند و در کنار شرکتهای بزرگ جهانی که این شرکت در آنها سرمایه‌گذاری کرده بود مانند گوگل، اپل، اوراکل، یاهو، یوتیوب، انویدیا، پیپال و... قرار گیرد. بعد از این شراکت باید منتظر حضور گسترده‌تر کوییک‌هیل در بازار باشیم.

گفتنی است کاربرانی که نسخه 2010 را خریداری نموده‌اند می‌توانند به صورت رایگان به نسخه 2011 ارتقا داده و از امکانات جدید کوییک‌هیل لذت ببرند.

تخفیف ویژه 30 درصدی بمناسبت عید سعید فطر


تخفیف ویژه 30 درصدی بمناسبت عید سعید فطر

شرایط پیشنهاد عید سعید فطر

جزئیات پیشنهاد

- کاربرانی که اقدام به خرید نرم‌افزار از فروشگاه اینترنتی کوییک‌هیل در روزهای 15 لغایت 22ام شهریور نمایند، از تخفیف ویژه‌ی 30 درصدی برخوردار می‌گردند. برای مثال، اگر آقای علی یک نسخه یکساله کوییک‌هیل توتال سکیوریتی در تاریخ‌های مذکور خرید نماید، بجای پرداخت 580.000 ریال، مبلغ 406.000 ریال می‌پردازد.
- کاربرانی که از ساعت 00:00 بامداد 15 شهریور تا ساعت 24 روز 22 شهریورماه اقدام به خرید  نسخه آنتی‌ویروس خود نمایند از این شرایط ویژه بهره‌مند می‌گردند. ساعت و تاریخ بر اساس سیستم زمان سرور Quick Heal می‌باشد نه بر اساس تاریخ و ساعت کامپیوتر کاربران.
- این پیشنهاد تنها بر روی محصولات زیر ارائه می‌گردد:
Quick Heal AntiVirus Pro
Quick Heal Internet Security
Quick Heal Total Security
Quick Heal AntiVirus Server Edition

این پیشنهاد بر روی محصولات زیر قابل دسترس نیست:
Quick Heal Admin Console

- این پیشنهاد ویژه هم برای نسخه‌های تک‌کاربره و هم چندکاربره آنتی‌ویروسهای خانگی قابل عرضه می‌باشد.
- کاربرانی که اقدام به خرید در تاریخ‌های 15 تا 22 شهریور نمایند  قادر به استفاده از این پیشنهاد می‌باشند. در غیر این صورت 30% تخفیف  قابل ارائه در غیر از تاریخ های فوق نمی‌باشد.
- این پیشنهاد برای کاربرانی که اقدام به خرید آنلاین و اینترنتی می‌نمایند ارائه می‌گردد.
- این پیشنهاد برای کلیه کاربران کوییک‌هیل در سراسر ایران قابل استفاده می‌باشد.
- این پیشنهاد برای بازفعالسازی (Reactivation) و تمدید سال بعد (Renew) ارائه نمی‌گردد.
- شرکت تکنولوژی‌های کوییک‌هیل مجاز است بدون اطلاع اولیه، اقدام به عدم ارائه این جایزه بنا به صلاحدید خود به کاربران خاصی نماید

درباره Quick Heal 
شرکت تکنولوژیهای کوییک هیل در سال 1993 توسط آقای کایلاش کتکار و سنجای کتکار پایه‌گذاری شد و یک نرم افزار توسعه دهنده پیشروی امنیت IT تحت نام کوییک هیل می‌باشد. این نرم افزار راه حلهای امنیتی مهم را فراهم می کند و امنیت فردی را تامین می‌سازد. با خدمت به بیش از یک میلیون کاربر در سراسر جهان متعهد است چالشهای امنیتی دشوار مشتریان را به طور جدی متوقف کند. راه حلهای خلاقانه کاربران خانگی را قدرتمندتر می‌سازد و به بخش عمومی حمایت کلی و جامع با ترکیب تکنولوژیهای پیش گستر و واکنشی به طور مداوم با شناسایی اطمینان بخش به همراه تکنولوژی DNA scan ارائه می دهد. کوییک‌هیل در بیش از50 کشور در سراسر جهان جدا از شبکه داخلی خود در هند حاضر است.