بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

سوال در مورد آنتی ویروس اویرا و مایکروسافت اسنشال

سلام دوست عزیز از وبلاگ خوبت ممنون.
از نوشته ها و تجربه های شما خیلی استفاده کردم.
راستشو بخوای من هم حدود 1 سالی میشه که با فایروال کمودو و از آنتی ویروس آویرا استفاده میکنم.البته خیلی آنتی ویروس این بین عوض کردم و حتی آنتی ویروس شید هم امتحان کردم که نمیدونم باید خندید یا گریه کرد بعد از یک روز از نصب این آنتی ویروس و ÷رداخت هزینه 6500 متوجه شدم هیچ کاری انجام نمیده و اصلآ روی سیستم کنترل نداره.بگذریم.حتی ارزش صحبت هم نداره.
من مدتها از آویرا پرسونال که نرم افزار رایگان آویرا است استفاده و در کنارش فایروال کاربر پسند و بسیار قویه کمودو را استفاده میکردم.تا اوایل زمستان به فکر خرید لایسنس کد آویرا افتادم و از خود سایت اصلی آویرا نماینده رسمی شرکت آویرا در ایران که سهند رایان بود لایسنس آنتی ویروس پرمیوم که 29 هزار تومن بود را خریدم.اما قبل از آویرا از نود32 که هر چند روز با یک نام کاربری جدید آپدیتش میکردم آنتی ویروسم بود تا وقتی که ویروس اتوران گرفتم و به فکر آویرا و بعد خریدن آویرای اوریجینال پرمیوم گرفتم.این مدتی که آویرا روی سیستمم بود هیچ شکی به آویرا نداشتم که باعث کندی در ویندوز میشد.حالا چند روزی میشه که از microsoft essentials security 2011 استفاده میکنم این آنتی ویروس به نظرم خیلی سبک و در روز چندین بار هم آپدیت میشه و سرعت عملش هم خوبه.اما مشکل اون 29 هزار تومن که برای خرید لایسنس آویرا پرمیوم دادم هستش.البته من به طور کامل به این آنتی ویروس مایکروسافت اعتماد نمیکنم و هرروز به دنبال آنتی ویروسهای دیگه هستم و به نظر میاد آویرا avast avg و خیلی خیلی چندین جا شنیدم که bit defender جز آنتی ویروسهای خوبی هستند.
معذرت میخوام که اینقدر طولانی شد.در کل من یک لایسنس آویرا دارم که 10 ماه از اعتبارش مونده و از طرفی با سنگین بالا اومدن کامپیوترم مشکل دارم.سیستم من هم: mother board: giga s3 ,cpu : dual 64X2 5200+ ,graphic card:nVidia 8600 gt 1024 mg ,Ram :6 GB , window 7 32bit

ممنون از اینکه نوشته های شلوغ و خسته کننده منو خوندین.
من برای خرید آنتی ویروس هر هزینه ایی پرداخت میکنم و خریدن آنتی ویروس بدون فایروال برام یه تجربه شده که از این به بعد پک امنیتی کامل یا سکیورتی سوییت رو خریداری کنم.
خیلی ممنون از همه چی 
امین از رشت


با سلام

از لطفتون ممنوم. لطفاً قبل از خرید هر محصولی خصوصاً آنتی ویروس در مورد کیفیت آن تحقیق نمایید و همچنین می توانید از نسخه ی آزمایشی آنها استفاده نمایید. سعی می کنم در پستهای بعدی نسخه‌های آزمایشی آنتی ویروس‌ها را بصورت یکجا بذارم، اما می توانید از سایت سازنده آنها دریافت نمایید.

نصب دو آنتی ویروس به صورت همزمان باعث کرش، هنگ یا کاهش زیاد سرعت سیستم خواهد شد تنها از یک ویروسیاب استفاده نمایید.

مشخصات سیستم مناسب می‌باشد، در صورت استفاده از آنتی ویروس هایی با تکنولوژی بالا حتما مشکل نخواهید داشت.

اگر مشکلتون حل نشد دوباره تماس بگیرید

موفق باشید

مایکروسافت سرویس پک 1 ویندوز سون را ارائه داد

مایکروسافت اولین سرویس پک ویندوز ۷ را در ۲۲ فوریه ۲۰۱۱ منتشر کرد.
این بروزرسانی مهم شامل آپدیت‌های امنیتی، عملکردی، پایداری و استحکامی گذشته منتشر شده برای Windows 7 می‌باشد. سرویس پک ۱ همچنین شامل بهبودهایی در ویژگی ها و سرویس های ویندوز ۷ مانند بهینه سازی در قابلیت اطمینان و پایداری در ابزارهای صدای HDMI، چاپ با استفاده از مشاهده گر XPS، و بازیابی پوشه های قبلی در وینددوز اکسپلورر بعد از ری استارت و راه اندازی مجدد می باشد.

ضمناً در سرویس پک ۱ ویندوز ۷ همچنین کارهای زیر را انجام می دهد:
- به پشتیبانی مداوم کامپیوترهای کمک می کند.
- ارائه اصلاح و بهبود مستمر سیستم عامل، با استفاده از آپدیت های منتشر شده قبلی – بروزرسانی های ویندوز و نیز بروزرسانی های افرایشی مداوم برای پلتفرم ویندوز ۷ مبتنی بر بازخورد مشتری و همکار.
- سازماندهی استفاده از مجموعه ی آپدیت ها را تنها با بکارگیری یک بروزرسانی آسان می سازد

به طور جد به کاربران توصیه می شود تا SP1 را نصب نمایند. برای اطلاعات بیشتر می توانید از سایت زیر بازدید نمایید:
http://windows.microsoft.com/en-US/windows/downloads/service-packs

هک شدن از طریق پورت‌های باز ریموت دسکتاپ ویندوز

شرح فنی:
حفره ی امنیتی در ویندوز مایکروسافت شناسایی شده است، که می تواند توسط مهاجمان راه دور یا کاربران خرابکار موجب اختلال در سرویس دهی یا در اختیار گرفتن کامل سیستم آسیب دیده شود. این مسئله به وسیله ی یک خطای سرریز پشته در تابع “()BowserWriteErrorLogEntry” که در درایور Windows NT SMB Minirdr فایل “mrxsmb.sys” جایی که پردازش درخواست های ناهنجار انتخاب مرورگر می تواند توسط مهاجمان غیرمجاز از راه دور یا کاربران محلی بدون امتیاز و نامعتبر مورد حمله قرار گرفته و به سیستم قربانی حمله کرده یا به صورت بالقوه کدهای دلخواه را با حقوق دسترسی بالا اجرا نماید.
محصولات آسیب پذیر:
Microsoft Windows XP Service Pack 3
Microsoft Windows XP Professional x64 Edition Service Pack 2
Microsoft Windows Server 2003 Service Pack 2
Microsoft Windows Server 2003 x64 Edition Service Pack 2
Microsoft Windows Server 2003 SP2 (Itanium)
Microsoft Windows Vista Service Pack 1
Microsoft Windows Vista Service Pack 2
Microsoft Windows Vista x64 Edition Service Pack 1
Microsoft Windows Vista x64 Edition Service Pack 2
Microsoft Windows Server 2008 (32-bit)
Microsoft Windows Server 2008 (32-bit) Service Pack 2
Microsoft Windows Server 2008 (64x)
Microsoft Windows Server 2008 (64x) Service Pack 2
Microsoft Windows Server 2008 (Itanium)
Microsoft Windows Server 2008 (Itanium) Service Pack 2
Microsoft Windows 7 (32-bit)
Microsoft Windows 7 (64x)
Microsoft Windows Server 2008 R2 (64x)
Microsoft Windows Server 2008 R2 (Itanium)
راهکار حل مشکل امنیتی
مسدود (Block) یا فیلتر کردن پورتهای UDP و TCP شماره های ۱۳۷، ۱۳۸، ۱۳۹ و ۴۴۵
مراجع:

جواب‌هایی برای سوالاتی از خوانندگان از جنس امنیت و ضدویروس - 2

با تقدیم سلام 

من شخصا احترام خاصی برای وبلاگهایی که پر از تلاش و مطلب به درد بخور است قائل هستم 

سوال :

می دانید که دست اکثریت ما ایرانی ها نسخه قلابی نرم افزارها از جمله آنتی ویرسها وجود دارد ... آیا این آنتی ویروس به شکل صد در صد آپدیت می شود ؟ اگر یا وی پی ان آپدیت کنیم بهر نیست ؟



باسلام! 
همانطور که در مطلب گذشته که در وبلاگ درج شده "تفاوت‌های بین نسخه‌های کرک شده و اورجینال" را ذکر کردم، آپدیت سرور نسخه‌های کرک شده، تریال و با لایسنس با هم متفاوت هستند. آپدیت‌ها به صورت نامنظم و با تاخیر، ناقص و عدم شناسایی همه‌ی ویروسها جدید و... برای نسخه‌های کرک شده درنظر گرفته شده است. 
برخی آنتی ویروس ها مانند سیمانتک، مکافی، ترند میکرو و اخیراً برخی از لاینسن‌های نود32 به علت تحریم برای نسخه‌های لایسنس‌دار یا بدون لایسنس آپدیت‌ها یا ارائه نمی‌شود یا از طریق پراکسی باید انجام پذیرد.
در مورد نسخه‌های کرک شده تفاوتی بین VPN و عادی وجود ندارد.


پرهام

سلام 

خسته نباشید 

یه راهنمایی فوری و دقیق می خواستم لطفا

از اونجایی که هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه ! .. من آخرش هم نفهمیدم کدام بسته امنیتی رو بگیرم که هم بتونه قوی باشه و ویروس هارو در ان واحد پاک کنه ( بلوک نه - پاک کنه فقط ) و از سخت افزار بسیار کم استفاده کنه و سرعت لود سیستم رو هم کم نکنه ... هنوز نتونستم بین :  

بیت دفندر توتال سکوریتی ۲۰۱۰

اویرا پرمیوم پلاس ۲۰۱۰

کوییک هل توتال ۲۰۱۰ 

یکی رو انتخاب کنم ... چون می خوام اورجینال بگیرم واسه همین می خوام کمکم کنین پولم هدر نره و درست انتخاب کنم ...

من دانشجو هستم و از اینترنت زیاد استفاده میکنم و کارهای ۳دی و رندرینگ زیاد انجام می دم و سیستمم به شرح زیره : 

cpu :  AMD Turion x64 X2

VGA : 128 - nvidia geforce 8400M GS

ram : 4 gb  - 2 gb vase vga share shode 

os : windows 7 ultimate original 

چون سیستم خیلی قوی نیست و در عیت حال فعالیتم زیاده یه بسته امنیتس خوب و دقیق و سریع و سبک می خوام 

لطفا راهنماییم کنین که کدام بسته رو تهیه کنم 

پیشاپیش بسیار از لطف و پاسخ ممنونم



باسلام! 
انتخاب هر آنتی‌ویروس بسته به نظر و نحوه کاربرد کاربر دارد. من نسخه‌ی 2011 توتال سکیوریتی کوییک‌هیل را برای سیستم شما پیشنهاد می‌کنم، به علت سرعت فوق‌العاده بالا، سربار کم، شناسایی ویروس‌ها، ساپورت مستقیم از شرکت، بدور از مشکلات تحریم، امکانات و ویژگی‌های جامع امنیتی، دارای تائیدیه‌های بین‌المللی از VB100%، CheckMark، همکار امنیتی Microsoft و اینتل و...
البته سیستم شما هم سرعتش مناسبه


مهران

سلام

خسته نباشید من کاسپراسکای 2011 ورژن 11.0.2.556en رو دانلود کردم اما اتوران فلش مموری رو نمیشناسه و اصلا میگه ویروسی نداره!!

درضمن با نود 32 میشناسه اما پاک نمیکنه!

شما چه انتی ویروسی پیشنهاد میکنید؟

راستی یادم رفت بگم که نود32 کل ویندوز میگه ویروس داره

با تشکر


باسلام! 
چون ویروس آتوران نسخه‌های متفاوتی داره، ممکنه این نسخه را کسپرسکی نشناسه. شما می‌تونید نسخه تریال کوئیک هیل را دانلود و نصب نمایید و از گزینه نیتیو بوت اسکن استفاده کنید تا در محیط Shell ویندوز و قبل از بوت ویروس زدایی کنه. ضمناً بعضی اوقات ویروس آتوران از بین رفته ولی فایل Autorun.inf هنوز وجود داره که باید دستی پاک کنید.

موفقیت در نسخه‌ی سروری آنتی ویروس کوییک هیل

ایتنا - کوئیک‌هیل در بیش از ۲۵۰ گره حساب کاربری به عنوان کلاس A پذیرفته شده است.

در نظرسنجی که توسط مجله CRN جهت رده بندی قهرمانان شبکه CRN در سال ۲۰۱۰صورت پذیرفت، شرکت تکنولوژی‌های کوییک‌هیل توانست در چهار بخش اساسی شبکه سازمانی (Enterprise) به موفقیت دست یابد. 

به گزارش ایتنا،این مطالعه که در بیش از ۸۵ شهر انجام شد، نشان داد کوییک هیل با مدیریت صحیح توزیع محصول، تولید تقاضا برای شبکه از طریق توسعه بازار سرمایه، طرح ها و مشوق های شبکه، ارتباط شفاف و سریع با شبکه ها و آموزش کامل خاص محصولات به آنها، حضور موفقی در بخش شرکتی و سازمانی داشته است.

۴ جنبه‌ای که CRN برای نیروانا و نهایت کارا بودن شبکه های توزیع تعریف کرده است عبارتند از: تعهد، ثبات، شفافیت و ارتباطات. Quick Heal در این ۴ جنبه ی حیاتی عملکرد بهتر و ارتقای قابل توجهی در بخش سازمانی داشته است. در این بررسی آنلاین، پاسخ دهندگان به ترجیحات و رضایت فروشندگان در ۸ پارامتر کلیدی و ۲۴ زیر-معیار رای دادند.

آقای آبیجیت جوروکار (Abhijit Jorvekar)، قائم مقام بازاریابی و فروش تکنولوژی های کوییک هیل گفت: "کوئیک هیل از خیلی سالها پیش به عنوان بهترین و پیشروترین برند شبکه در آنتی ویروس های رده مصرف کننده و SOHO مطرح بوده است. با تجریه عمیق کار کردن با شبکه ها، نکات مهم که برای موفقیت همکاران توزیع مهم است، را ما می دانیم. برای شبکه های بخش سازمانی، تلاش کرده ایم تا در بخش های بازاریابی استراتژیک و نتیجه گرا، گسترش وسیع در همه شهرها با تمرکز بر شهرهای کلاس A و پشتیبانی قدرتمند و همه گیر در همه شهرهای بزرگ، تمرکز دقیقی داشته باشیم".

کوئیک‌هیل در بیش از ۲۵۰ گره حساب کاربری به عنوان کلاس A پذیرفته شده است. همچنین به عنوان بهترین برند نقطه پایانی برای SMBها (کسب و کارهای کوچک و متوسط) در شهرهای کلاس B و C برگزیده شده است. شرکت ارتباطات نوآورانه و آموزش به شرکای فعال و تقویت در روابط شبکه‌ی توزیع را فراهم نموده است.

کوییک هیل استراتژی های شبکه‌ی بازاریابی با اولویت و هدایت کارا "تماس touch" را برای ارتباطات با شرکای توزیع خود ارائه نموده است. این شرکت به ایجاد انگیزه و افزایش توانایی شرکا برای شناسایی فرصت‌ها و یافتن راهکارها معتقد می‌باشد.

آقای سنجای کتکار، مدیر ارشد فنی و مدیرعامل تکنولوژی‌های کوییک‌هیل گفت: "شرکت‌های بزرگ، کوییک‌هیل اندپوینت سکیوریتی (Quick Heal's Endpoint Security) را بسیارجذاب‌تر و پایدارتر خواهند یافت. خوشحالیم که می‌بینیم کوییک هیل اندپوینت سکیوریتی تسلط بر بخش شرکت‌های چندملیتی را با ارائه با فناوری‌های قابل رقابت آغاز کرده است".

با تداوم رشد با نرخ رشد مرکب سالانه ۸۸% نسبت به پنج سال گذشته و سرمایه‌گذاری اخیر ۶۰۰ میلیون روپیه‌ای شرکت سکوئیا کپیتال در این شرکت، کوییک هیل به صورت مستمر در تلاش برای ساخت پلتفرم قدرتمندتر در بازار می‌باشد. شرکت همچنین گسترش شبکه جهانی خود را با معرفی راهکارهای شرکتی انترپرایز جدید که نیاز بخش کسب و کارهای بزرگتر را فراهم می‌کند، هدف قرار داده است.

انتشار malware توسط ایمیل های اطلاعیه فیس بوک

اخیراً ایمیل‌هایی به کاربران ارسال می شود که ادعا می کند “Facebook Copyrights Department” (دپارتمان کپی رایت فیس بوک) فعالیتهای کپی رایت غیرعادی مرتبط با حساب کاربری فیس بوک شما شناسایی شده است، جهت تکمیل فرم قانون کپی رایت لطفاً لینک زیر را دنبال کنید:
http://www.facebook.com/application_form
وقتی بر روی لینک “http://www.facebook.com/application_form” کلیک کنیم، به آدرس اینترنتی زیر تغییر مسیر داده و فایل باینری مخرب “bot.exe” شروع به دانلود می کند.
http://bon[xxxxx]elersport.nl/facebook/bot.exe
این فایل پس از نصب، اقدام به کپی کردن خود می کند:
%system%sdra64.exe
همچنین زمانی که فعال شد فایلهای زیر را نیز ایجاد می کند:
%system%/lowsec/local.ds – configuration file
%system%/lowsec/lowsec/user.ds – stolen data
همچنین ممکن است این malware وقتی کاربر اطلاعات حساب کاربری خود را در بروزر وارد کند، این اطلاعات را نیز به سرقت برد.
اطلاعات دزدی شده در فایل زیر ذخیره خواهد شد:
%system%/lowsec/lowsec/user.ds
آنتی ویروس Quick Heal این بدافزار را با نام “Win32.Trojan-Spy.Zbot.gen.3″ شناسایی می کند.