بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

دانلود رایگان کوییک هیل نسخه شبکه ای ادمین کنسول ۴.۲

کوییک هیل محصول جدید Quick Heal Admin Console 4.2 را وارد بازار کرد.

کوییک هیل تکنولوژی امروز موفق شد محصول جدید Quick Heal Admin Console 4.2 را وارد بازارکند. این محصول ، تلاش روز افزون ما را برای حفظ امنیت شبکه های کامپیوتری در بخشهای تجاری کوچک و متوسط  و صنفها و تشکیلات اقتصادی نشان می دهد.

امکانات جانبی   Quick Heal Admin Console 4.2 بر کوشش ما جهت تکمیل راه حلهای حفظ امنیت شبکه های  متمرکز، دلالت می کند. در نسخه پیشین این محصول، مدیریت سرور به سیستم عامل های ویندوز محدود بود. management console در نسخه جدید، قابلیت سازگاری سرور را در اکثر سیستم عامل های مایکروسافت ویندوز شامل Windows Vista, Windows 2008 Server R2 و  Windows 7 فراهم می کند. همچنین با معماری های 32-بیتی و 64-بیتی سازگار است. علاوه بر این کاربران این امکان را می یابند که با سیستم عامل های بر مبنای لینوکس مانند Red Hat Enterprise Linux, Fedora, SuSE, Mandrake و غیره سروکار داشته باشند.

از ویژگیهای این محصول، به کارگیری و مدیریت آسان در نصب شبکه های مختلف شامل شبکه هایی با سرور DHCP می باشد. همچنین ارتباط Client/Server در حضور ویندوز فایروال و لینوکس فایروال براحتی و بدون وقفه برقرار می شود. اکنون زمان آن رسیده که با برداشتن گام ساده، کلاینت های شبکه از نسخه قبلی به نسخه جدید ادمین کنسول کوییک هیل ارتقاء یابند. برای افزایش رفاه خود کمک کنند. با استفاده از این محصول، ویژگی Data Protection برای همه کاربران کوییک هیل فراهم می شود. Quick Heal Admin Console 4.2 با ایجاد ارتباط قوی Client/Server و امنیت پیشرفته  ، کمک موثری به کاهش هزینه ها می کند و امنیت کامل شبکه را برای سازمانهای کوچک و بزرگ فراهم می نماید.


 برای ارتقاء به Quick Heal Admin Console 4.2 کلیک نمایید.


درباره Quick Heal

شرکت تکنولوژیهای کوییک هیل در سال 1993 توسط آقای کایلاش کتکار و سنجای کتکار پایه‌گذاری شد و یک نرم افزار توسعه دهنده پیشروی امنیت IT تحت نام کوییک هیل می‌باشد. این نرم افزار راه حلهای امنیتی مهم را فراهم می کند و امنیت فردی را تامین می‌سازد. با خدمت به بیش از یک میلیون کاربر در سراسر جهان متعهد است چالشهای امنیتی دشوار مشتریان را به طور جدی متوقف کند. راه حلهای خلاقانه کاربران خانگی را قدرتمندتر می‌سازد و به بخش عمومی حمایت کلی و جامع با ترکیب تکنولوژیهای پیش گستر و واکنشی به طور مداوم با شناسایی اطمینان بخش به همراه تکنولوژی DNA scan ارائه می دهد. کوییک‌هیل در بیش از50 کشور در سراسر جهان جدا از شبکه داخلی خود در هند حاضر است.

مدیران ارشد کوییک‌هیل در ایران

آنتی‌ویروس کوییک هیل Quick Heal
با توافقات صورت گرفته شرکت فناوری ارتباطات و اطلاعات فانوس نماینده انحصاری شرکت کوییک‌هیل در ایران، مدیر امور بین‌الملل  شرکت Quick Heal Technologies (P) Ltd  آقای شریکومار نیر (Shreekumar Nair) و مدیر فروش خاورمیانه آقای شوبیت ماتور (Shobhit Mathur) جهت انجام مذاکرات به ایران سفر می‌کنند.
از جمله برنامه‌های این دو متخصص حوزه امنیت فناوری اطلاعات انجام مذاکرات با چند شرکت بزرگ PAP ایرانی و چند سازمان مهم دولتی، برگزاری دو همایش در استان‌های مازندران و اصفهان، مصاحبه اختصاصی با دو نشریه و خبرگزاری IT کشور و ... می‌باشد.
شرکت کوییک‌هیل بزرگترین تولیدکننده آنتی‌ویروس در هند، همکار امنیتی مایکروسافت، برنده دهها جایزه از موسسات معتبر و لابراتوارهای بزرگ جهانی مانند VB100%، CheckMark، CRN، DQ و... می‌باشد. این آنتی‌ویروس قدرتمند که اخیراً توانسته برای دومین بار پیاپی به عنوان بهترین آنتی‌ویروس جهان از لحاظ قیمت-کارآیی از سوی موسسه معتبر آمریکایی CRN برگزیده شود.
کارشناسان و مدیران ادارات، شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی که تمایل به شرکت در این همایش را دارند می‌توانند با تلفن 3288300-0123 و یا ایمیل Seminar@qhi.ir تماس بگیرند.

شرکت تکنولوژی‌های کوییک‌هیل در سال 1993 توسط آقای کایلاش کتکار و سنجای کتکار پایه‌گذاری شد و یک نرم‌افزار توسعه دهنده پیشروی امنیت IT تحت نام کوییک هیل می‌باشد.
این نرم‌افزار راه حل‌های امنیتی جامع را فراهم می‌کند و امنیت شخصی و سازمانی را تامین می‌نماید. با پشتیبانی از میلیونها کاربر در سراسر جهان متعهد است چالش‌های امنیتی دشوار مشتریان را به طور جدی متوقف کند. راهکارهای خلاقانه، پیشرو و نوین Quick Heal امنیت کاربران خانگی را فراهم نموده و به بخش سازمانی و شرکتی، حمایت کلی و جامع با ترکیب تکنولوژی‌های پیش گستر و واکنشی، به طور مداوم با شناسایی اطمینان‌بخش به همراه تکنولوژی‌های انحصاری مانند DNA scan ارائه می‌دهد.
کوییک‌هیل در بیش از50 کشور در سراسر جهان جدا از شبکه داخلی خود در هند حاضر است.
برای خرید محصولات کوییک هیل بصورت آنلاین به آدرس http://Shop.qhi.ir مراجعه و برای دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس http://www.qhi.ir مراجعه و یا با شماره 3288500-0123 شرکت فناوری ارتباطات و اطلاعات فانوس نمایندگی انحصاری محصولات امنیتی کوییک هیل در ایران تماس حاصل فرمایید.

تائید ۳۰ باره VB100% از نرم افزار ضد ویروس کوئیک هیل

کسب سی‌امین تائیدیه VB100% بر روی ویندوز XP سرویس پک ۳ 

http://www.virusbtn.comشرکت تکنولوژی های کوییک هیل مفتخر است اعلام کند که کوییک هیل سی‌امین جایزه VB100% را دریافت کرده است . Quick Heal توانسته با تشخیص همه ویروسهای منتشر شده در "In-The-Wild" در طی انجام تستهای مقایسه ای بین محصولات آنتی ویروس تحسین موسسه ویروس‌شناسی انگلیسی Virus Bulletin را برانگیزد. این جایزه سی‌امین جایزه امنیتی VB100% کوییک هیل و بیست و سومین جایزه بر روی پلتفرم ویندوز و هفتمین تائیدیه بر روی ویندوز اکس‌پی می‌باشد.

این آزمایش بر روی سیستم عامل  Microsoft Windows XP SP3 انجام گرفت و نتایج آن در شماره ماه آوریل ۲۰۱۰ مجله Virus Bulletin منتشر شد.

سنجای کتکار (Sanjay Katkar) مدیرفنی شرکت تکنولوژی‌های کوییک‌هیل گفت: "روز به روز تغییرات زیادی در دورنمای امنیت به وجود می‌آید. این تغییرات در تعداد و پیچیدگی مخربها (Malware) بطور روزانه می‌باشد. با وجود این کوئیک هیل برای محافظت مشتریانش در برابر ویروسها و مخربهای مهلک و افزایش یافته شده به سختی کوشش می‌کند. موفقیت کوییک‌هیل در این آزمون سخت نتیجه تلاشهای صادقانه و مخلصانه‌ای است که همه تیم کوییک‌هیل وقف کردند و تشویق‌های دلگرم کننده و آرزوهای موفقیتی است که بوسیله مشتریانمان به ما اهداء می‌شود. تداوم کیفیت در محصولات و خدمات اعتقاد مشتریانمان را به کوییک‌هیل افزایش داده است. ما همه اقدامات پیشگیرانه را در جهت حفظ این اعتقاد انجام خواهیم داد."

Quick Heal قبلا جوایز دیگر بر روی سیستم عاملها و پلتفرم های مختلف دیگر دریافت کرده بود:

Microsoft Windows 7 Professional 32-bit edition December 2009
Microsoft Windows Server 2008 Standard Edition SP2 X86 October 2009
Microsoft Windows Vista Business Edition SP2 August 2009

Microsoft Windows XP SP3 April 2009

RedHat Enterprise Linux 5.2
 February 2009
Microsoft Windows Vista Business Edition (64-bit) December 2008
Microsoft Windows XP Professional August 2008Microsoft Windows 2000 Professional December 2007Novell Netware 6.5 October 2007Microsoft Windows Vista X64 Business August 2007Microsoft Windows XP Professional June 2007SUSE Linux April 2007Microsoft Windows Vista Business Edition (32-bit) February 2007
Microsoft Windows XP Professional X64 edition December 2006
Microsoft Windows 2000 Server October 2006
Redhat Linux 9 April 2006
Microsoft Windows NT4 Workstation February 2006
Microsoft Windows 2003 Server x64 version (64-bit) December 2005
Microsoft Windows 2003 Advanced Server October 2005
Novell Netware 6.5 August 2005
Redhat Linux 9 April 2005
Microsoft Windows NT 4.0 February 2005
Microsoft Windows Server 2003 November 2004
Microsoft Windows XP Professional June 2004,
Red Hat Linux 9 April 2004,
Microsoft Windows NT 4.0 February 2004.
Microsoft Windows 2003 Server November 2003,
Microsoft Windows XP Professional June 2003
Microsoft Windows 2000 Advance server in November 2002