بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

مبارزه آنتی ویروس های تحت شبکه در ایران

با گرم شدن هوا، رقابت آنتی ویروس های سازمانی هم گرم تر می شود.

شرکت های مطرح عرضه کننده رسمی آنتی ویروس در ایران با روش های تبلیغاتی متفاوت درحال رشد بازار خود می باشند. 

آنتی ویروس کسپرسکی روس با حربه برندینگ و تبلیغات بر روی نام خود ولی بدون هیچگونه ارتقای نرم افزاری در حال بازاریابی است. ارائه چندین مدل از اندپوینت کسپراسکای با کم و زیاد کردن ویژگی ها، از لحاظ قیمتی نیز رقبا را به چالش می کشاند.


آنتی ویروس های کرک شده ولی با قیمتی گران به نام اورجینال هم تهدید کننده بازار می باشند. ناد 32 غیرمجاز کرک شده، سیمانتک امریکایی کرک شده و مکافی امریکایی کرک شده در حال فروش به عنوان اورجینال می باشند. پیشنهاد می شود که قبل از خرید حتما اسم نماینده را در سایت شرکت و یا به شرکت های اصلی سازنده یک ایمیل ساده ارسال و از اصل بودن لایسنس مطمئن گردید.


آنتی ویروس اویرا و بیتدفندر رومانی تنها با برگ کاهش قیمت به جنگ رقبا می روند. البته مشتریان این شرکتها معمولا بیش از یکسال قادر به استفاده نمی باشند.


آنتی ویروس کوییک هیل هند هم با دو برگ به رقابت افزوده شده، به نظر می رسد پس از 8 سال تجربه در بازار ایران، این شرکت فهمیده که تنها تکنولوژی کارگر نیست و قیمت را هم باید با توجه به بازار ایران بالانس نماید. هرچند به ادعای این شرکت، اندپوینت سکیوریتی کوییک هیل از همه رقبای خود برتر است، اما شاید بتوان آن را برتر از آنتی ویروس های مطرح ایران دانست، اما شاید سیمانتک اندپوینت پروتکشن و ترندمیکرو هم بتوانند در کنار اندپوینت جدید و ارتقا یافته کوییک هیل دانست. در حالی که کسپر از کنسول 100% تحت وب سود نمی برد و کنسول اصلی آن تحت ویندوز می باشد. کوییک هیل و سیمانتک از کنسول مدیریت 100% تحت وب سود می برند، هرچند که سادگی در مدیریت در کنسول کوییک هیل سعی شده بیشتر لحاظ گردد.


باید منتظر ماند و دید کدام آنتی ویروس گوی سبقت را از رقبا خواهد ربود؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد