بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

نمی‌خواهید یک برنامه‌ی امنیتی جذاب بر روی اندروید خود داشته باشید؟

اگر فقط شما بتوانید یک روبات کوچک داشته باشید – دستیار کامل، به اندازه جیب شما، بدون مشکل و باگ که با سرعت زیاد کار می‌کند! اکنون تصور کنید دستیار شیک شما وارد اندروید شده و مجموعه‌ی کاملی از دستبند آهنین برای قفل کردن وسیله شما در برابر سارقان ارائه داده و محافظت جامعی را معرفی می‌نماید.

این نسل بعدی امنیت است که تنها بر روی Android شما به شکل جذابی می‌نشیند.

اطلاعات بیشتری درباره آرزوهای آینده می‌خواهید؟ برای رونمایی از برنامه‌ی ما ثبت نام کنید در:

http://quickheal.com/android

دریافت آخرین اطلاعات پرنده درباره برنامه باورنکردنی Droid از خانه‌ی کوییک‌هیل… و دریافت قیمتی استثنایی ویژه فروش اولیه.

ابزار تقلبی بازیابی ویندوز اکس‌پی (Windows XP Recovery)

ما ایمیل آلوده‌ی زیر را آنالیز کردیم. طبق معمول ادعا می‌کند که از شرکت معتبر حمل بار جهانی DHL می‌باشد.

به همراه این ایمیل یک فایل فشرده zip الصاق شده که شامل یک بدافزار می‌باشد.
کاربر با استخراج محتویات این فایل فشرده یک فایل قابل اجرا با آیکن pdf دریافت می‌کند.

اگر این فایل را اجرا کنید، از سایت “http://9X.6X.9.15/f/g.php” یک اسکریپت را اجرا کرده و شروع به دانلود فایل ابزار جعلی از مسیر “http://6X.9X.116.16/pusk3.exe” می‌کند.

پس از تکمیل فرایند دانلود، فایل موبوطه بر روی رایانه‌ی آلوده اجرا شده و به عنوان ابزار جعلی “بازیابی ویندوز اکس‌پی” شروع به فعالیت می‌کند.
این برنامه همه‌ی آیتم‌های موجود در دسکتاپ کاربران را مخفی می‌کند. همچنین به صورت مداوم شروع به نمایش پیغام خطای دروغین “Hard Drive Failure” (خرابی در درایو هارد) می‌کند. این ابزار تقلبی به صورت زیر می‌باشد:

کوییک‌هیل این فایل مخرب را با عنوان “TrojanDownloader.Dapato.dt” شناسایی می‌کند و موجب حفاظت پیشگیرانه کاربران می‌شود.ما همواره به کابران توصیه می‌کنیم که پیوست‌های (attachment) ایمیل‌های ناشناخته را باز نکنند.

نویسنده: Pravesh – وبلاگ امنیتی

راههای ایجاد رمز عبور مطمئن و ایمن و نکات ایمنی

آیا شما هم یکی از میلیون‌های افرادی هستید که از رمزعبور (password) ساده و قابل حدس زدن استفاده می‌کند؟
اکنون زمان آن است که گذرواژه خود را تغییر دهید، پیش از آنکه دیر شود.

سایت‌هایی نظیر Facebook ،Orkut ،Twitter ،LinkedIn ،Gmail ،Rediff و یاهو از جمله وب‌سایت‌هایی هستند که بیشتر مردم از آنها استفاده می‌کنند.و اکثر این وب‌سایت‌ها به کاربران خود توصیه می‌کنند تا پسورد خود را تغییر دهند.

مساله این است که بسیاری از کاربران (۳۳%) تنها از یک رمز عبور برای وب‌سایت‌ها استفاده می‌کنند. به این معنی که اگر پسورد شما از یکی از سایت‌های به سرقت رود مثل Yahoo یا Gmail، می‌تواند برای باز کردن حساب‌های کاربری شما در سایتهای دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

متاسفانه بسیاری از مردم گذرواژه‌های بسیار ساده را برمی‌گزینند که حدس زدن را برای هکرها بسیار ساده می‌کند. سارقان سایبری پسوردهای متداول و معروف را می‌دانند و به سرعت می‌توانند به حساب کاربری شما دسترسی یابند.

بدافزارهایی مانند کرم بدنام کانفلیکر (Conficker) به همراه خود یک لیست پسوردها متداول حمل می‌کنند و از آن برای گسترش بیشتر خود استفاده می‌نمایند.

در هنگام ایجاد پسورد از عبارات زیر استفاده نکنید:
کلمات استاندارد و معنی‌دار در هر زبانی
نوشتن برعکس حروف کلمات، غلط‌های رایج املایی و مخفف‌ها
کارکترها (حروف یا اعداد) پشت سر هم یا تکراری. مانند: ۱۲۳۴۵۶۷۸، ۲۲۲۲۲۲۲، abcdefg یا حروف مجاور بر روی صفحه کلید مانند: qwerty.
اطلاعات شخصی، نام، تاریخ تولد، شماره گواهینامه، شماره پاسپورت، شماره ملی، یا اطلاعاتی مشابه.

بنابراین، روشن است مردم نیاز دارند تا عادت استفاده از پسورد یکسان در همه‌جا را ترک کنند و همچنین مطمئن شوند که حدس زدن پسوردشان آسان و قابل نفوذ نیست.

راه‌های فراوانی برای ساختن پسوردهای پیچیده و طولانی وجود دارد. در لینک زیر یکی از راه‌های ساده توصیه شده شرح داده شده است:
http://www.microsoft.com/security/online-privacy/passwords-create.aspx

نکته:مطمئن باشید که قبل از بستن مرورگر اینترنت از سایت‌های اینترنتی خارج (log out) شوید.

مرجع: وبلاگ امنیتی و آنتی ویروس

نمایندگی معتبر آنتی ویروس ها در ایران

برندهای آنتی ویروس فعال در بازار ایران زیاد نیستند اما در عوض هر چه دلت بخواد عرضه کننده‌های و توزیع کننده‌های انواع آنتی‌ویروس. کسپرسکی (یا به قول بازاریها کاسپراسکای)، سیمانتک (یا سایمانتک یا نورتون)، آویرا (یا اویرا)، آواست (یا ای وست)، کوییک هیل (یا کوئیک هیل)، مکافی (یا مک‌آفی)، بیتدفندر، سوفوس، ای‌وی‌جی، ای‌ست (ناد32 یا نود32) و... کم و بیش در بازار کلاینتی ایران فعال هستند. همگی تقریباً چندین مدعی نمایندگی دارند. اما برای اطمینان به شما پیشنهاد می کنیم حتماً از سایت رسمی شرکتها، اعتبار نمایندگی آنها را بررسی نمایید تا در مواقع نیاز به پشتیبانی با مشکل مواجه نشوید.
پیشنهاد می کنیم حتماً از نمایندگان رسمی و معتبر خرید کنید. مثلاً کسپرسکی را از نمایندگان معتبر خرید کنید نه از هر مغازه ای. چون آنتی ویروس بر خلاف دیگر نرم افزارها مانند آفیس مایکروسافت که نیاز به ساپورت خیلی کم داره، ارزش اصلی آن به ساپورت و آپدیتش می شه در کنار انجین و قدرت آنتی ویروس.
شرکتهای زیر نمایندگی رسمی در ایران ندارند (به علت مسائل مربوط به تحریم یا سیاستهای شرکت)
آنتی ویروس AVG
آنتی ویروس AVAST
آنتی ویروس Eset Nod32
ضد ویروس McAfee
ویروسیاب Symantec Norton
ویروسیاب Sophos

متاسفانه اکثر نماینده‌های از طریق VPN یا راه اندازی آپدیت سرور محلی اقدام به فروش نسخه های اورجینال یا کرکی آنتی ویروس های می‌کنند. البته امکان ساپورت و پشتیبانی خیلی دشوار یا حتی غیر ممکن می شه.
برخی دیگر هم مانند کسپرسکی با سیاست افزایش توزیع کنندگان در کشور و ایجاد رقابت بین آنها کاهش ساپورت و ایجاد 5 لایه برای کانکت شدن و رسیدن به پشتیبانی Kaspersky روسیه را دشوار کردند. برخی دیگر مانند کوییک هیل با عدم هزینه های مناسب تبلیغاتی و ضعف در ارائه در ایران مواجه هستند.

در زیر لیست برخی از نمایندگان معتبر را که از سایت اصلی آنها دریافت کردم آوردم. باز هم تاکید می کنم برای آسودگی خاطر خود از پشتیبانی از نمایندگان رسمی یا نماینده ی نمایندگان خرید نمایید و به خاطر قیمت پایینتر از سایت یا فروشگاهها نامعتبر خرید نکنید.

آنتی‌ویروس Quick Heal:
http://www.quickheal.com/locatedistributor.asp

سایت نماینده:
http://www.quickheal.ir


ویروس کش Bitdefender:
http://www.bitdefender.com/partners/#Partner%20Locator
سایت نمایندگان:
http://www.adpaco.com/
http://www.douran.com/
http://www.hnj.co.ir/
http://www.rayanbit.com/
http://www.silverlandco.com/
http://www.techsun.ir/

ضد ویروس Kaspersky:
http://me.kaspersky.com/en/partners/buyoffline?cregion=151273877&oldregion=&select=

ویروسیاب Avira:
http://partnernet.avira.com/en/partner-locator/asia?country=IR

سایت نماینده:
http://www.sahandrayan.com/

انتشار نسخه تقلبی آنتی ویروس بیت دفندر

آنتی ویروس جعلی BitDefender 2011 یک نرم‌افزار امنیتی گمراه کننده می‌باشد که شبیه برنامه قانونی بوده و کاربران کامپیوتر را فریب می‌دهد.

بیت دفندر واقعی را می‌توان از سایت bitdefender.com دانلود کرده و آنرا به صورت دستی نصب نمود، در صورتی که نمونه‌ی تقلبی آن بدون رضایت کاربر بر روی کامپیوتر قرار گرفته و نصب می‌شود.

جالبه بدونید بیت دیفندر ۲۰۱۱ تقلبی می‌تواند بدون شناسایی شدن در کامپیوتر نفوذ کند. چون این نرم‌افزار جعلی از تکنیکی استفاده می‌کند که با تزریق کد خود را در پشت یک پروسس قانونی ویندوز مخفی می‌کند. همچنین یک تروجان سبب می‌شود تا بیت دفندر ۲۰۱۱ جعلی بتواند بدون ممانعت هرگونه نرم‌افزار امنیتی نصب شده یک سیستم را دستکاری کند. ممکن است تغییراتی در رجیستری صورت پذیرد تا به این برنامه مخرب اجازه‌ی اجرا همزمان با بالا آمدن ویندوز را دهد.

به نظر می‌رسد، مجرمان در حال سرقت نام برنامه‌های قانونی می‌باشند. فریب دادن کاربران با استفاده از نام برنامه‌های مطرح بسیار ساده‌تر می‌باشد، بنابراین کاربران باید بیشتر مراقب سایت‌های اینترنتی باشند.

کوییک‌هیل به همه‌ی کاربران توصیه می‌کند برنامه‌ها را از وب‌سایت رسمی شرکت‌ها دانلود نمایند.

کوییک هیل 2012 با تکنولوژی جدید امنیتی وارد بازار شد.

رونمایی از محصولات 2012 کوییک‌هیل

تکنولوژی ابری (Cloud-based security) برای محافظت جامع و بلادرنگ

شرکت تکنولوژی‌های کوییک‌هیل از محصولات امنیتی سری 2012 خود با شعاری جدید رونمایی کرد. نسخه‌ی جدید ترکیبی از بهترین قابلیت‌های امنیتی و محافظت پیشرفته چندلایه  می‌باشد.

با ظهور حملات بی‌امان و پیشرفته سناریوی جدیدی از تهدیدات به وجود آمده است که نیاز به محافظتی نوین را بیش از پیش می‌طلبد تا بتوان یک گام از مجرمان سایبری جلوتر بود. نسخه‌ی جدید کوییک‌هیل با بهره‌گیری از سرویس‌های امنیتی مبتنی بر ابر (cloud-based security services) خود پوشش و حفاظت بیشتری را در برابر تهدیدها نوید می‌دهد.

سنجای کتکار مدیرعامل تکنولوژی‌های کوییک‌هیل می‌گوید: "ما محافظت هسته (core-protection) را در نسخه‌ی 2012 برای اطمینان‌بخشی از امنیت روزانه کاربران کامپیوتر تقویت کرده و با افزایش قابلیت شناسایی تهدیدهای روز-صفر (zero-day حملات جدیدی که به دلیل حفره‌های موجود نرم‌افزاری همزمان با انتشار نسخه‌ی جدید بروز می‌کنند) به محض وقوع محیطی پاک را برای آنها فراهم نمودیم. سالها پژوهش و تجربه در صنعت آنتی‌ویروس به ما آموخته است که حفظ امنیت تجهیزات در برابر نفوذهای غیرمجاز که از نقص‌های امنیتی و بدافزارها بهره می‌برند با استفاده از کارآمدترین روش‌ها ضروری بوده و خوشبختانه امروز در دسترس کاربرانمان قرار می‌گیرد. به عنوان یکی از مدیران فعال در فناوری آنتی‌ویروس، کوییک‌هیل قابلیت‌های پاسخگویی مستمر به مسایل امنیتی جدید می‌باشد و محافظت آنلاین خود را ادامه خواهد داد و اطمینان می‌دهم که کاربران امنیت دیجیتالی را تجربه خواهند کرد."

نسخه‌ی جدید به دنبال افزایش اطمینان کاربران در تجربه‌هایی  کارآمد و موثر می‌باشد. Quick Heal 2012 سطح بالاتری از تجربه راهکارهای آنتی‌ویروسی را برای کاربران فراهم کرده و برای امنیتی موثرتر و کارآمدتر بروزرسانی‌های real-time  را معرفی نموده است.

بر طبق گفته‌های مدیر ارشد فنی تکنولوژی‌های کوییک‌هیل آقای سنجای کتکار، "کوییک هیل 2012 سه پیشرفت عمده با تمرکز بر تجربه محفاظ هسته: امنیت مبتنی بر تکنولوژی ابری  و شناسایی لحظه‌ای و فوری، افزایش طبقه‌بندی کاربران در بخش مدیریت خانواده و ارتقای PCTuner را به ارمغان آورده است. اینها تنها بخشی از کل پکیج ارتقاء می‌باشند. بسیاری از ویژگی‌های ارتقاء یافته شده در نسخه 2012 در درون محصول پنهان شده می‌باشد. منطق آن هم  بر اساس شناسایی سریع نرم‌افزارهای مخرب و ارائه محافظت بیشتر می‌باشد."

کوییک هیل 2012 ویژگی‌های جدیدی را جهت مبارزه با آخرین تهدیدهای امنیتی و محافظت قدرتمند معرفی کرده است و کاربران را از حفظ اطلاعات شخصی و محرمانه خود مطمئن می‌سازد. امنیت مبتنی بر تکنولوژی ابری، امنیتی جامع با بروزرسانی لحظه‌ای را برای کاربران فراهم می‌نماید. امنیت وب (Web security) پیشرفته از اطلاعات شخصی و مالی افراد در برابر حملات مخفیانه هکرها و بزهکاران سایبری محافظت می‌کند. رابط کاربری کارآمد همچنان به ارائه تجربه بدون دردسر و آسان کاربران می‌پردازد.

آبیجیت جوورکار قائم مقام  بازاریابی و فروش تکنولوژی‌های کوییک هیل گفت: "گسترش انواع پلتفرم‌های دیجیتالی در چند سال اخیر موجب رشد مشابهی در افزایش تهدیدهای آنلاین، حملات سایبری و حتی نیازمندی‌های حفاظتی قدرتمندتر برای کاربران در برابر مجرمان سایبری شده است." وی همچنین افزود: "قابلیت‌های پیشرفته نسخه‌ی 2012 با توجه به دگرگونی در شرایط و محیط تهدیدها کاملاً برای تجربه‌ی امن کاربرانمان بهینه شده است."

ویژگی مجتمع شده و ارتقاء یافته Quick Heal PCTuner، نیازهای بیشتری از کاربران محصول کوییک‌هیل توتال سکیوریتی را پاسخگو می‌باشد. نرم‌افزار سبک و چابک پی‌سی تیونر، عملکرد سیستم را بهبود بخشیده و آثار ردیابی حریم خصوصی در برنامه‌های پرکاربرد رایانه را پاکسازی می‌نماید. همچنین ویژگی جدید Startup Booster همه برنامه‌های ناخواسته که در هنگام بوت شدن به صورت خودکار اجرا و موجب کاهش سرعت سیستم می‌شوند، را حذف می‌نماید.

درباره Quick Heal شرکت تکنولوژی‌های کوییک هیل یکی از بزرگترین شرکت‌های توسعه دهنده‌ی ابزارهای جامع امنیت اینترنتی و تکنولوژی آنتی‌ویروس در سطح جهان می‌باشد. این شرکت در سال ۱۹۹۳ با تحقیق و توسعه بر روی تکنولوژی‌های امنیتی به ویژه آنتی‌ویروس فعالیت خود را آغاز نمود و تاکنون حق ثبت بسیاری از تکنولوژی‌های امنیتی در انحصار این شرکت می‌باشد. خدمت‌رسانی به میلیون‌ها کاربر در سرتاسر جهان، بیش از ۴۲۰ نفر از بهترین متخصصین و کارشناس حوزه نرم‌افزار و امنیتی را در ۲۰ شعبه و با دفتر مرکزی مستقر در پونای هند گردهم آورده تا بهترین‌ها را به کاربران خود عرضه کند.

Quick Heal Technologies خانواده محصولات امنیتی کوییک‌هیل را با معیار صنعتی برای امنیت کامپیوترها تولید می‌کند. کسب جوایز و تائیدیه‌هایی از موسسات معتبر رده‌بندی و معیارسنجی امنیت فناوری اطلاعات جهانی مانند ICSA Labs، Virus Bulletin (VB100%) و  West Coast Labs (چک‌مارک) انگلستان از دیگر افتخارات کوییک‌هیل محسوب می‌شود. شرکت برنده جایزه 100 شرکت برتر آسیایی توسط Red Herring 2009 می‌باشد.

محصولات امنیتی کوییک‌هیل توسط مصرف‌کنندگان خانگی، شرکت‌های کوچک، مؤسسات دولتی و شرکت‌های بزرگ جهت محافظت رایانه‌ها در برابر ویروس‌ها و دیگر تهدیدهای مخرب استفاده می‌شود. دوراندیشی، کوئیک هیل را در کلاسی جدا قرار داده و اجازه می‌دهد تا به طور مداوم برای بهبود عملکرد، کیفیت محصولات، خدمات و مزایای هزینه‌ای و قیمتی بکوشد. کوییک‌هیل دارای قراردادهای شراکت با Microsoft، Intel و IQuinox در جهت ارائه راه‌حل‌های جامع آنتی‌ویروس و یکپارچه‌سازی آن با تکنولوژی‌های شرکای خود می‌باشد.
Quick Heal با دارا بودن شبکه توزیع در بیش از ۵۰ کشور جهان مشغول عرضه و پشتیبانی از محصولات کوییک‌هیل می‌باشند.