بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

کوییک هیل 2012 با تکنولوژی جدید امنیتی وارد بازار شد.

رونمایی از محصولات 2012 کوییک‌هیل

تکنولوژی ابری (Cloud-based security) برای محافظت جامع و بلادرنگ

شرکت تکنولوژی‌های کوییک‌هیل از محصولات امنیتی سری 2012 خود با شعاری جدید رونمایی کرد. نسخه‌ی جدید ترکیبی از بهترین قابلیت‌های امنیتی و محافظت پیشرفته چندلایه  می‌باشد.

با ظهور حملات بی‌امان و پیشرفته سناریوی جدیدی از تهدیدات به وجود آمده است که نیاز به محافظتی نوین را بیش از پیش می‌طلبد تا بتوان یک گام از مجرمان سایبری جلوتر بود. نسخه‌ی جدید کوییک‌هیل با بهره‌گیری از سرویس‌های امنیتی مبتنی بر ابر (cloud-based security services) خود پوشش و حفاظت بیشتری را در برابر تهدیدها نوید می‌دهد.

سنجای کتکار مدیرعامل تکنولوژی‌های کوییک‌هیل می‌گوید: "ما محافظت هسته (core-protection) را در نسخه‌ی 2012 برای اطمینان‌بخشی از امنیت روزانه کاربران کامپیوتر تقویت کرده و با افزایش قابلیت شناسایی تهدیدهای روز-صفر (zero-day حملات جدیدی که به دلیل حفره‌های موجود نرم‌افزاری همزمان با انتشار نسخه‌ی جدید بروز می‌کنند) به محض وقوع محیطی پاک را برای آنها فراهم نمودیم. سالها پژوهش و تجربه در صنعت آنتی‌ویروس به ما آموخته است که حفظ امنیت تجهیزات در برابر نفوذهای غیرمجاز که از نقص‌های امنیتی و بدافزارها بهره می‌برند با استفاده از کارآمدترین روش‌ها ضروری بوده و خوشبختانه امروز در دسترس کاربرانمان قرار می‌گیرد. به عنوان یکی از مدیران فعال در فناوری آنتی‌ویروس، کوییک‌هیل قابلیت‌های پاسخگویی مستمر به مسایل امنیتی جدید می‌باشد و محافظت آنلاین خود را ادامه خواهد داد و اطمینان می‌دهم که کاربران امنیت دیجیتالی را تجربه خواهند کرد."

نسخه‌ی جدید به دنبال افزایش اطمینان کاربران در تجربه‌هایی  کارآمد و موثر می‌باشد. Quick Heal 2012 سطح بالاتری از تجربه راهکارهای آنتی‌ویروسی را برای کاربران فراهم کرده و برای امنیتی موثرتر و کارآمدتر بروزرسانی‌های real-time  را معرفی نموده است.

بر طبق گفته‌های مدیر ارشد فنی تکنولوژی‌های کوییک‌هیل آقای سنجای کتکار، "کوییک هیل 2012 سه پیشرفت عمده با تمرکز بر تجربه محفاظ هسته: امنیت مبتنی بر تکنولوژی ابری  و شناسایی لحظه‌ای و فوری، افزایش طبقه‌بندی کاربران در بخش مدیریت خانواده و ارتقای PCTuner را به ارمغان آورده است. اینها تنها بخشی از کل پکیج ارتقاء می‌باشند. بسیاری از ویژگی‌های ارتقاء یافته شده در نسخه 2012 در درون محصول پنهان شده می‌باشد. منطق آن هم  بر اساس شناسایی سریع نرم‌افزارهای مخرب و ارائه محافظت بیشتر می‌باشد."

کوییک هیل 2012 ویژگی‌های جدیدی را جهت مبارزه با آخرین تهدیدهای امنیتی و محافظت قدرتمند معرفی کرده است و کاربران را از حفظ اطلاعات شخصی و محرمانه خود مطمئن می‌سازد. امنیت مبتنی بر تکنولوژی ابری، امنیتی جامع با بروزرسانی لحظه‌ای را برای کاربران فراهم می‌نماید. امنیت وب (Web security) پیشرفته از اطلاعات شخصی و مالی افراد در برابر حملات مخفیانه هکرها و بزهکاران سایبری محافظت می‌کند. رابط کاربری کارآمد همچنان به ارائه تجربه بدون دردسر و آسان کاربران می‌پردازد.

آبیجیت جوورکار قائم مقام  بازاریابی و فروش تکنولوژی‌های کوییک هیل گفت: "گسترش انواع پلتفرم‌های دیجیتالی در چند سال اخیر موجب رشد مشابهی در افزایش تهدیدهای آنلاین، حملات سایبری و حتی نیازمندی‌های حفاظتی قدرتمندتر برای کاربران در برابر مجرمان سایبری شده است." وی همچنین افزود: "قابلیت‌های پیشرفته نسخه‌ی 2012 با توجه به دگرگونی در شرایط و محیط تهدیدها کاملاً برای تجربه‌ی امن کاربرانمان بهینه شده است."

ویژگی مجتمع شده و ارتقاء یافته Quick Heal PCTuner، نیازهای بیشتری از کاربران محصول کوییک‌هیل توتال سکیوریتی را پاسخگو می‌باشد. نرم‌افزار سبک و چابک پی‌سی تیونر، عملکرد سیستم را بهبود بخشیده و آثار ردیابی حریم خصوصی در برنامه‌های پرکاربرد رایانه را پاکسازی می‌نماید. همچنین ویژگی جدید Startup Booster همه برنامه‌های ناخواسته که در هنگام بوت شدن به صورت خودکار اجرا و موجب کاهش سرعت سیستم می‌شوند، را حذف می‌نماید.

درباره Quick Heal شرکت تکنولوژی‌های کوییک هیل یکی از بزرگترین شرکت‌های توسعه دهنده‌ی ابزارهای جامع امنیت اینترنتی و تکنولوژی آنتی‌ویروس در سطح جهان می‌باشد. این شرکت در سال ۱۹۹۳ با تحقیق و توسعه بر روی تکنولوژی‌های امنیتی به ویژه آنتی‌ویروس فعالیت خود را آغاز نمود و تاکنون حق ثبت بسیاری از تکنولوژی‌های امنیتی در انحصار این شرکت می‌باشد. خدمت‌رسانی به میلیون‌ها کاربر در سرتاسر جهان، بیش از ۴۲۰ نفر از بهترین متخصصین و کارشناس حوزه نرم‌افزار و امنیتی را در ۲۰ شعبه و با دفتر مرکزی مستقر در پونای هند گردهم آورده تا بهترین‌ها را به کاربران خود عرضه کند.

Quick Heal Technologies خانواده محصولات امنیتی کوییک‌هیل را با معیار صنعتی برای امنیت کامپیوترها تولید می‌کند. کسب جوایز و تائیدیه‌هایی از موسسات معتبر رده‌بندی و معیارسنجی امنیت فناوری اطلاعات جهانی مانند ICSA Labs، Virus Bulletin (VB100%) و  West Coast Labs (چک‌مارک) انگلستان از دیگر افتخارات کوییک‌هیل محسوب می‌شود. شرکت برنده جایزه 100 شرکت برتر آسیایی توسط Red Herring 2009 می‌باشد.

محصولات امنیتی کوییک‌هیل توسط مصرف‌کنندگان خانگی، شرکت‌های کوچک، مؤسسات دولتی و شرکت‌های بزرگ جهت محافظت رایانه‌ها در برابر ویروس‌ها و دیگر تهدیدهای مخرب استفاده می‌شود. دوراندیشی، کوئیک هیل را در کلاسی جدا قرار داده و اجازه می‌دهد تا به طور مداوم برای بهبود عملکرد، کیفیت محصولات، خدمات و مزایای هزینه‌ای و قیمتی بکوشد. کوییک‌هیل دارای قراردادهای شراکت با Microsoft، Intel و IQuinox در جهت ارائه راه‌حل‌های جامع آنتی‌ویروس و یکپارچه‌سازی آن با تکنولوژی‌های شرکای خود می‌باشد.
Quick Heal با دارا بودن شبکه توزیع در بیش از ۵۰ کشور جهان مشغول عرضه و پشتیبانی از محصولات کوییک‌هیل می‌باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد