بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

تکنولوژی برتر ویروس‌یابی گوشی‌های موبایل

ایتنا - شرکت تکنولوژی‌های کوئیک هیل(Quick Heal Technologies Ltd)هر سال همراه با معرفی نسخه جدید آنتی ویروس قدرتمند Quick Heal ، یک قابلیت منحصر به فرد جدید را نیز به محصول خود اضافه می‌کند.

انتشار نسخه 2008 این آنتی ویروس تحولی عظیم در بسته‌های امنیتی تلفن‌های همراه در سراسر جهان به وجود آورد.
طراحان Quick Heal با معرفی قابلیت PC2Mobile Scan توجه طراحان آنتی ویروس گوشی‌های همراه را به خود جلب کردند.

امکان PC2Mobile Scan تلفن همراه شما را بدون نیاز به نصب آنتی ویروس بر روی گوشی اسکن می‌کند و این ویژگی انحصاری را به شما می دهد تا همه نوع گوشی‌های موبایل، PDA (گوشی‌های موبایل کامپیوتری) ، Smart Phone (گوشی‌های موبایل هوشمند) را ویروسیابی و ویروس کشی کنید.

Quick Heal Total Securityاین امکان را به شما می دهد تا گوشی‌های موبایل ویروسی شده را از طریق اتصال با بلوتوث (Bluetooth) و یا کابلهای یو اس بی (USB cable) به کامپیوتر خود ویروسیابی کرده و موبایل خود را از ویروسها (Virus) ، بد افزارهای و اسپایوریرها (Spyware) و نرم افزارهای خطرناک (Riskware) پاکسازی کنید.

برای دریافت بهتر مطلب به بیان مطالب زیر می پردازیم:

- آنتی ویروس‌هایی که بر روی گوشی نصب می شوند تنها نوع خاصی از گوشی ها را پشتیبانی می کنند. علاوه بر این برخی ازآنتی ویروس‌های ارائه شده تنها بر گوشی‌های دارای ویندوز نصب می شوند و کاربران گوشی‌های جاوا اکثرا از داشتن این نوع آنتی ویروس ها محرومند و باید نوع خاصی از آنتی ویروس‌های جاوا را نصب کنند. اما باید توجه داشته باشیم که تقریبا اکثر گوشی‌های همراه یا از طریق کابل USB به کامپیوتر متصل می شوند و یا قابلیت Bluetooth را دارند که Quick Heal از طریق این دو خاصیت ، تقریبا قابلیت اتصال و اسکن اکثر گوشی ها را دارد. در این مورد بهتر است ذکر شود که تکنولوژی PC2Mobile Scan که منحصرا در اختیار کوئیک هیل است تا امروز 27 گوشی LG ، 57 گوشی Motorola ، 106 گوشی Nokia ، 89 گوشی Samsung ، 33 گوشی Siemens ، 61 گوشی Sony Ericsson و تعدادی از گوشی‌های ZTC ، Sharp ، Saqem ، Panasonic ، Mivvy ، Kyocera و Apple را پشتیبانی می کند.

- آنتی ویروس‌هایی که بر روی گوشی نصب می شوند در زمان دریافت فایل از طریق بلوتوث ، فایل دریافتی را اسکن می کنند. حال فرض کنید می خواهید یک فایل با حجم بالا یا تعداد زیادی فایل دریافت کنید! در این صورت برای دریافت هر فایل باید یک تایید از طرف کاربر به آنتی ویروس داده شود تا آنتی ویروس اجازه ورود فایل را به سیستم گوشی بدهد ، علاوه بر این اسکن فایل‌های دریافتی در زمان گرفتن فایل بعدی از طریق بلوتوث صورت می گیرد که این کار مقداری از RAM گوشی را به خود اختصاص می دهد و موجب کاهش سرعت گوشی و در نهایت کاهش سرعت دریافت بلوتوث گوشی شما می شود. PC2Mobile Scan این امکان را به شما می دهد تا فایل ها را بعد از دریافت در یک زمان مشخص با کامپیوتر شخصی خود اسکن کنید.

- برخی از آنتی ویروس‌هایی که بر روی گوشی نصب می شوند حتی به SMS هم رحم نمی کنند و آنها را به محض دریافت اسکن می کنند که این کار باعث کاهش سرعت دریافت و باز کردن SMS می شود حال بهتر است بدانیم که ویروس ها اکثرا همراه با فایل‌های تصویری یا صوتی وارد گوشی ها می شوند و این در حالی است که تعداد بسیار محدودی از کاربران تلفن همراه در کشور ما از MMS (Multi Media Message) استفاده می کنند بنابر این آنتی ویروس‌هایی که بر روی گوشی نصب می شوند کاربرد چندانی در زمینه SMS ندارند و تنها موجب کاهش سرعت می شوند.

- به روز رسانی آنتی ویروس نیاز به اتصال به اینترنت دارد. حال این سئوال مطرح است که چند درصد کاربران تلفن همراه امکان اتصال به اینترنت از طریق گوشی تلفن همراه خود را دارند؟ بهتر است بدانیم Quick Heal Total Security 2009 در بین آنتی ویروس‌های مطرح دنیا دفعات و سرعت بروز رسانی بالاتری دارد و کاربران می توانند پس از بروز رسانی Quick Heal از طریق کامپیوتر شخصی ، گوشی خود را به راحتی اسکن کنند.

برای دسترسی به اطلاعات کامل در مورد Quick Heal Total Security و قابلیت PC2Mobile Scan به سایت www.qhi.ir مراجعه نمایید.

آخرین نسخه آنتی ویروس کوییک هیل اورجینال لایسنس‌دار 4 ماهه

آنتی ویروس Quick Heal که در سال 2009 به عنوان بهترین آنتی‌ویروس جهان توسط دو موسسه معتبر آمریکایی در زمینه امنیت فناوری اطلاعات (DQ و CRN) برگزیده شده به طبع بازار بزرگ جهانی خود توانسته در بازار رو به رشد ایران هم حضوری جدی داشته باشه. من نسخه 4 ماهه که برای نمایندگی انحصاری ایران کوییک هیل به مشتریان شبکه خود برای ارزیابی می ده را قبلا توی وبلاگ گذاشته بودم که مورد توجه بسیاری از علاقمندان به حوزه IT Security قرار گرفت. اما اون نسخه دوره اکسپایرش گذشته و قابل دانلود نیست. در ضمن اون نسخه، قبل از ارائه سرویس پک بوده و کلی هم آپدیت بعدش اومده که برای اولین بار که به اینترنت وصل بشوید نیاز داره تا دانلود بکنه. اما این نسخه خیلی جدیده و نیازی به آپدیت با حجم زیاد اولیه و service pack1 کوییک هیل نداره چون تو خودش داره. در ضمن بعد از نصب باید اینو به صورت آنلاین رجیستر کرده و حالا می توانید خیلی ساده از اون استفاده کنید.  

این نسخه کاملاً اورجینال بوده و نیاز به کرک و پچ و شکستن قفل و... نداره و کاملا قانونیه. فقط پشتیبانی فنی نداره و همین طور دوره زمانی اش هم 4 ماهه هست. 

برای دانلود آنتی ویروس کوئیک هیل 4 ماهه رایگان روی این لینک کلیک کنید.

ویروسیابی گوشی‌های موبایل توسط QuickHeal Total security 2009

در پاسخ به درخواست خوانندگان پر و پا قرص وبلاگ! تصمیم گرفتم تا لیست کاملی از گوشی‌های تلفن همراه (یا همون موبایل خودمون) که توسط آنتی‌ویروس کوییک هیل پشتیبانی و ویروسیابی و ویروس‌کشی می‌شه را براتون بذارم. البته ویژگی PC2Mobile یک ویژگی انحصاری است که کوئیک هیل اون رو اختراع کرده و حق امتیازش هم به نام شرکت کوییک هیل در جهان ثبت شده و آنتی ویروسهای دیگه از این ویژگی بی نصیبند. با استفاده از این امکان فوق‌العاده شما می‌توانید با خرید نسخه Total Security (توتال) علاوه بر اینکه کامپیوترتان را امن می‌کنید (با استفاده از 10 نرم‌افزار اصلی و بیش از 40 ویژگی درون‌جاساز شده) گوشی‌های موبایلتون را هم با استفاده از کابل USB و یا ارتباط Bluetooth که به رایانه شما وصل شده اسکن و ویروسیابی کنید و حفاظت کاملی را در برابر ویروسهای موبایل داشته باشید. در ضمن با استفاده از این ویژگی منحصربفرد کوییک هیل نیازی نیست که گوشی‌تون را به اینترنت وصل کنید و کلی پول اینترنت موبایلتون برای گرفتن آپدیت ویروسیاب هدر بره، کافیه که ویروسیاب کامپیوترتون آپدیت باشه. در ضمن نیازی به خریدن آنتی‌ویروس جداگانه برای گوشی موبایلتون ندارید. 

 در ضمن اخیراً کوییک هیل موفق شده گوشی‌های iPhone شرکت Apple را به هم که یکی از پرفروشترین گوشی‌های در بخش Smart phone هاست را پشتیبانی کنه که بقیه از این مهم هم بینصیبند. 

لیست کامل گوشی‌های پشتیبانی شونده توسط کوییک هیل تا این لحظه را در بخش "ادامه مطلب" ببینید.

ادامه مطلب ...

راز و رمز آنتی‌ویروسها

این روزها که بازار خرید نرم‌افزار جنیون و اصل آنتی‌ویروس توی ایران داغ شده و علاوه بر ادارات و سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی، اشخاص حقیقی هم به جرگه خریداران آنتی‌ویروسهای اورجینال پیوستند، کلاهبرداران هم علاقه‌مند به آنتی‌ویروسها شدند و شانس خود را در این بخش امتحان می‌کنند.
این روزها شرکتهای زیادی هستند که آنتی‌ویروسهای مطرح را با قیمتهای استثنائی ارائه می‌دهند.
دراین راستا برخی از نمایندگی‌های قانونی و رسمی اقدام به انتشار نام برخی از این خرده فروشهای قلابی کرده‌اند، اما چه سود که این متقلبین فعالتر از شرکتهای نمایندگی عمل می‌کنند.
اما خریداران باید در خرید آنتی‌ویروس دقت لازم را لحاظ کنند تا بتوانند با هزینه‌ای که می‌کنند از نزم‌افزار ضدویروس اصل استفاده کنند نه باز هم نوعی از نرم‌افزارهای کرک شده.
شرکتها و فروشگاهها و یا حتی سایتهایی که اقدام به فروش غیرقانونی آنتی‌ویروسهای می‌کنند از چندین روش برای این کار استفاده می‌کنند. مثلاً برخی از این افراد کلاهبردار اقدام به فروش نسخه‌های غیر اورجینال و کرک شده آنتی‌ویروس می‌کنند. تعجب نکنید که این روش فروش کاملاً آشکار و قابل تشخیص است. برای خیلیها این چیز طبیعی است و اقدام به خرید می‌کنند. برخی دیگر با خرید یک سریال (اغلب به صورت اینترنتی) اقدام به فروش به چندین نفر همزمان می‌کنند. برخی آنتی‌ویروسهای کرک شده و غیر اورجینال نیازی به رجیستر ندارند و همان CD معمولی -که با لیبل سی دی و پاکت و دفترچه زینت داده شده- نصب می‌شوند مانند سیمانتک نورتون. پیشنهاد جدی کارشناسان امنیتی این است که به هیچ وجه از آنتی‌ویروس‌های آمریکایی مثل Symantec Norton  و McAfee استفاده نکنید، چون اصلاً امکان آپدیت منظم، دقیق و بدون اشکال برای ایران وجود ندارد. علاوه بر آن این شرکتها اصلا در ایران نمایندگی ندارند و از سوی شرکت اصلی هیچگونه سرویس و حمایتی نمی‌شوند.
برای خرید آنتی‌ویروس حتماً به سایت اصلی شرکتهای تولید کننده آنتی‌ویروس مراجعه کرده و از لیست Partners اسم و آدرس نماینده رسمی آن را در ایران پیدا کرده و با آن شرکت تماس بگیرید.
در بین آنتی‌ویروسهای معتبر جهان آنتی‌ویروس Quick Heal به دلیل داشتن نمایندگی در ایران و پشتیبانی کشور سازنده و نمایندگی از خریداران یکی از گزینه‌های خوب برای انتخاب می‌باشد. ویروسیاب کوئیک هیل از انجین منحصربفرد با سرعت بسیار بالا و برخی امکانات کلیدی مانند DNA Scan، یا PC2Mobile که تنها در این آنتی‌ویروس وجود دارد سود می‌برد.
سعی کنید هر آنتی‌ویروسی که تهیه می‌کنید از نمایندگی اصلی که در سایتهای خارجی آنتی‌ویروسها درج شده استفاده کنید تا هم از پشتیبانی آنها استفاده کنید و هم مطمئن باشید که ویروس‌کش شما اصل می‌باشد.

رده‌بندی درصد موفقیت انواع آنتی‌ویروسها در دریافت جایزه VB100%

این مقایسه تا فوریه 2009 انجام شده و بر اساس تعداد موفقیت از سوی موسسه معتبر ویروس‌شناسی Virus Bulletin  مشهور به VB100% منتشر شده است. در این جدول مقایسه‌ای شما می‌توانید رنکینگ و رده‌بندی انواع آنتی‌ویروسها را مشاهده نمایید.

نام آنتی ویروس

درصد موفقیت در VB100%

Quick Heal

73.53%

CA eTrust

71.43%

Norman

70.91%

Computer Associates (Vet)

70.59%

MicroWorld

69.57%

F-Secure

69.57%

BitDefender (SOFTWIN)

68.00%

Trend Micro

66.67%

McAfee

66.07%

GDATA

62.96%

FRISK

62.16%

Alwil (Avast)

58.33%

VirusBuster

57.78%

H+BEDV

57.14%

Authentium

55.88%

AVG (Grisoft)

55.55%

Doctor Web

51.02%

GeCAD

26.09%

Panda

25.00%

Hauri

8.33%

کسب گواهینامه MCCIA توسط آنتی ویروس کوییک هیل

کسب جایزه ام.سی.سی.آی.ای توسط کوییک هیلسازمان صنایع و اتاق بازرگانی بمبئی اعلام کرد شرکت تکنولوژیهای کوییک‌هیل شایستگی گواهینامه جایزه صنعتی پارخه (G.S.Parkhe Industrial Awards) را در سال 2009 بدست آورده است. MCCIA شرکت تکنولوژی‌های کوییک هیل را به این خاطر انتخاب کرد که با ایده های جدید و محصولات تازه در این صنعت حضور پیدا می کند. آقای کایلاش کتکار رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت Quick Heal گفت من خیلی خوشحال و هیجان زده شدم که سازمان صنایع و بازرگانی این شایستگی را به کار ما اعطا کرده است. این ما را تشویق می کند که بهترینمان را ارائه دهیم و ایفای نقش بهتری در عرصه امنیت اطلاعات داشته باشیم و به انتظارات کاربران توجه و عمل کنیم.
موسسه فوق برای اعطای چنین جوایزی در سال 1947 در اتاق بازرگانی وصنایع بمبئی بوسیله Shri M.Parkhe از گروه Parkhe به خاطر برادر جوانش و کارآفرینی و ابتکار گروه فوق و کمپانی SSI از Maharashtra برای محصول، فرآیند، طراحی، خدمات پشتیبانی و یا آیتمهای توسعه یافته بوسیله آنها، تاسیس شده و شروع به فعالیت نمود. این پیروزی بخاطر ابتکار آنتی ویروس کوییک هیل(Quick Heal Anti Virus) به شرکت تکنولوژیهای کوئیک هیل اعطا گردید. دیگر پیروزیهای کوییک‌هیل در سال 2009 مربوط به Ossian Agro Automation و Green Build Products می باشد. Ossian Agro این محصول را بخاطر فعال سازی تکنولوژی انحصاری ویروسیابی گوشی های موبایل بدون نیاز به نصب آنتی ویروس برروی گوشی و از طریق ارتباط بلوتوث و یا کابل USB انتخاب کرده است. Green Build هم به خاطر کاربر پسندی برنامه و کاربری آسان نرم افزار برای استفاده کاربران آن را انتخاب کرده است.

درباره MCCIA اتاق بازرگانی،صنایع و کشاورزی (Mahratta Chamber of Commerce, Industries and Agriculture ) یک انجمن صنعت برتر هست. این انجمن 2200 عضو از بخشهای مختلف دارد مانند صنعت اتومبیل، خدمات اتوماتیک، صنایع الکترونیک، صنایع کشاورزی، تکنولوژی اطلاعات، بیوتکنولوژی، تکنولوژیهای محیط زیست، صنایع شیمیایی و غیره.

درباره QuickHeal TechnologiesQuickHeal Technologies در سال 1995 به عنوان یک توسعه دهدنه پیشروی نرم افزار ضدویروس در هند پایه گذاری شد. QuickHeal Technologies دامنه ای از محصولات مرتبط با ایمنی کامپیوتر را تحت نام کوییک هیل تولید و روانه بازار می کند. کوییک هیل بیش از یک میلیون کاربر را از کاربران خانگی گرفته تا شرکتهای کوچک و متوسط در برابر ویروسهای کامپیوتری و سایر تهدیدهای آنلاین محافظت می کند. کوییک هیل در 15 شهر در سراسر هند شعبه دارد و محصول آنتی ویروس آن جایزه جهانی بیش از پنجاه کشور را به خود اختصاص داده است.