بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

کسب گواهینامه MCCIA توسط آنتی ویروس کوییک هیل

کسب جایزه ام.سی.سی.آی.ای توسط کوییک هیلسازمان صنایع و اتاق بازرگانی بمبئی اعلام کرد شرکت تکنولوژیهای کوییک‌هیل شایستگی گواهینامه جایزه صنعتی پارخه (G.S.Parkhe Industrial Awards) را در سال 2009 بدست آورده است. MCCIA شرکت تکنولوژی‌های کوییک هیل را به این خاطر انتخاب کرد که با ایده های جدید و محصولات تازه در این صنعت حضور پیدا می کند. آقای کایلاش کتکار رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت Quick Heal گفت من خیلی خوشحال و هیجان زده شدم که سازمان صنایع و بازرگانی این شایستگی را به کار ما اعطا کرده است. این ما را تشویق می کند که بهترینمان را ارائه دهیم و ایفای نقش بهتری در عرصه امنیت اطلاعات داشته باشیم و به انتظارات کاربران توجه و عمل کنیم.
موسسه فوق برای اعطای چنین جوایزی در سال 1947 در اتاق بازرگانی وصنایع بمبئی بوسیله Shri M.Parkhe از گروه Parkhe به خاطر برادر جوانش و کارآفرینی و ابتکار گروه فوق و کمپانی SSI از Maharashtra برای محصول، فرآیند، طراحی، خدمات پشتیبانی و یا آیتمهای توسعه یافته بوسیله آنها، تاسیس شده و شروع به فعالیت نمود. این پیروزی بخاطر ابتکار آنتی ویروس کوییک هیل(Quick Heal Anti Virus) به شرکت تکنولوژیهای کوئیک هیل اعطا گردید. دیگر پیروزیهای کوییک‌هیل در سال 2009 مربوط به Ossian Agro Automation و Green Build Products می باشد. Ossian Agro این محصول را بخاطر فعال سازی تکنولوژی انحصاری ویروسیابی گوشی های موبایل بدون نیاز به نصب آنتی ویروس برروی گوشی و از طریق ارتباط بلوتوث و یا کابل USB انتخاب کرده است. Green Build هم به خاطر کاربر پسندی برنامه و کاربری آسان نرم افزار برای استفاده کاربران آن را انتخاب کرده است.

درباره MCCIA اتاق بازرگانی،صنایع و کشاورزی (Mahratta Chamber of Commerce, Industries and Agriculture ) یک انجمن صنعت برتر هست. این انجمن 2200 عضو از بخشهای مختلف دارد مانند صنعت اتومبیل، خدمات اتوماتیک، صنایع الکترونیک، صنایع کشاورزی، تکنولوژی اطلاعات، بیوتکنولوژی، تکنولوژیهای محیط زیست، صنایع شیمیایی و غیره.

درباره QuickHeal TechnologiesQuickHeal Technologies در سال 1995 به عنوان یک توسعه دهدنه پیشروی نرم افزار ضدویروس در هند پایه گذاری شد. QuickHeal Technologies دامنه ای از محصولات مرتبط با ایمنی کامپیوتر را تحت نام کوییک هیل تولید و روانه بازار می کند. کوییک هیل بیش از یک میلیون کاربر را از کاربران خانگی گرفته تا شرکتهای کوچک و متوسط در برابر ویروسهای کامپیوتری و سایر تهدیدهای آنلاین محافظت می کند. کوییک هیل در 15 شهر در سراسر هند شعبه دارد و محصول آنتی ویروس آن جایزه جهانی بیش از پنجاه کشور را به خود اختصاص داده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد