بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

راز و رمز آنتی‌ویروسها

این روزها که بازار خرید نرم‌افزار جنیون و اصل آنتی‌ویروس توی ایران داغ شده و علاوه بر ادارات و سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی، اشخاص حقیقی هم به جرگه خریداران آنتی‌ویروسهای اورجینال پیوستند، کلاهبرداران هم علاقه‌مند به آنتی‌ویروسها شدند و شانس خود را در این بخش امتحان می‌کنند.
این روزها شرکتهای زیادی هستند که آنتی‌ویروسهای مطرح را با قیمتهای استثنائی ارائه می‌دهند.
دراین راستا برخی از نمایندگی‌های قانونی و رسمی اقدام به انتشار نام برخی از این خرده فروشهای قلابی کرده‌اند، اما چه سود که این متقلبین فعالتر از شرکتهای نمایندگی عمل می‌کنند.
اما خریداران باید در خرید آنتی‌ویروس دقت لازم را لحاظ کنند تا بتوانند با هزینه‌ای که می‌کنند از نزم‌افزار ضدویروس اصل استفاده کنند نه باز هم نوعی از نرم‌افزارهای کرک شده.
شرکتها و فروشگاهها و یا حتی سایتهایی که اقدام به فروش غیرقانونی آنتی‌ویروسهای می‌کنند از چندین روش برای این کار استفاده می‌کنند. مثلاً برخی از این افراد کلاهبردار اقدام به فروش نسخه‌های غیر اورجینال و کرک شده آنتی‌ویروس می‌کنند. تعجب نکنید که این روش فروش کاملاً آشکار و قابل تشخیص است. برای خیلیها این چیز طبیعی است و اقدام به خرید می‌کنند. برخی دیگر با خرید یک سریال (اغلب به صورت اینترنتی) اقدام به فروش به چندین نفر همزمان می‌کنند. برخی آنتی‌ویروسهای کرک شده و غیر اورجینال نیازی به رجیستر ندارند و همان CD معمولی -که با لیبل سی دی و پاکت و دفترچه زینت داده شده- نصب می‌شوند مانند سیمانتک نورتون. پیشنهاد جدی کارشناسان امنیتی این است که به هیچ وجه از آنتی‌ویروس‌های آمریکایی مثل Symantec Norton  و McAfee استفاده نکنید، چون اصلاً امکان آپدیت منظم، دقیق و بدون اشکال برای ایران وجود ندارد. علاوه بر آن این شرکتها اصلا در ایران نمایندگی ندارند و از سوی شرکت اصلی هیچگونه سرویس و حمایتی نمی‌شوند.
برای خرید آنتی‌ویروس حتماً به سایت اصلی شرکتهای تولید کننده آنتی‌ویروس مراجعه کرده و از لیست Partners اسم و آدرس نماینده رسمی آن را در ایران پیدا کرده و با آن شرکت تماس بگیرید.
در بین آنتی‌ویروسهای معتبر جهان آنتی‌ویروس Quick Heal به دلیل داشتن نمایندگی در ایران و پشتیبانی کشور سازنده و نمایندگی از خریداران یکی از گزینه‌های خوب برای انتخاب می‌باشد. ویروسیاب کوئیک هیل از انجین منحصربفرد با سرعت بسیار بالا و برخی امکانات کلیدی مانند DNA Scan، یا PC2Mobile که تنها در این آنتی‌ویروس وجود دارد سود می‌برد.
سعی کنید هر آنتی‌ویروسی که تهیه می‌کنید از نمایندگی اصلی که در سایتهای خارجی آنتی‌ویروسها درج شده استفاده کنید تا هم از پشتیبانی آنها استفاده کنید و هم مطمئن باشید که ویروس‌کش شما اصل می‌باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد