بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

آنتی ویروس - نرم افزاری تجملی یا ضروری

تاریخ ضد ویروس ها را می توان تقریباً با فراگیر شدن رایانه های شخصی همزمان دانست. زمانی که کامپیوتر وارد خانه های مردم شد، ویروس، هک و نفوذ هم جای خود را در خانه ها یافت.

در مورد پیدایش ویروسها فرضیه های فراوانی مطرح است، عده ای معتقدند این کار شرکت های تولید کننده آنتی ویروس است، عده‌ای دیگر بر این باورند کار افراد سودجو است، عده ای هم منشاء آن را شرکتهای بزرگ و غول‌های نرم‌افزاری می‌دانند....

همه هم برای خود دلیلی قاطع دارند! 

طرفداران فرضیه اول، معتقدند اگر ویروسی نباشد، آنتی ویروسی نیست پس شرکتها برای تداوم وجود خود نیاز به تولید و تقاضا دارند.

حامیان متهم دانستن شرکتهای بزرگ مانند مایکروسافت، از شبهه استفاده کرده و می‌گویند چرا هر زمانی که مایکروسافت نسخه‌ی جدید ویندوز خود را ارائه می‌دهد دنیا پر از ویروسهایی می شود که تنها نسخه های قدیمی را آلوده میکند؟

عده‌ای هم معتقدند که افرادی نخبه -اکثراً جوان و زیر 18 سال- برای سوءاستفاده این کارهایی تخریبی را انجام می‌دهند.

نظر شما چیست؟


از دلایل و توسعه دهندگان و منتشرکنندگان ویروس یا باصطلاح کاملتر Malware که بگذریم، استفاده از آنتی‌ویروس این روزها به یکی از بخش‌های ضروری -مانند بخش های سخت افزاری مثل RAM- به نظر می‌رسد. دوستی حرف جالبی می‌زد، می گفت این فلش قیمت چندانی نداره ولی اطلاعاتی که توش هست خیلی می ارزه و از دست دادنش دردسر زیادی برام بوجود میاره. عدم رعایت مسائل امنیتی، فراتر از دست دادن اطلاعات شده و سرقت اطلاعات بانکی، شخصی و... ، آزار کاربر در زمان کارکردن با کامپیوتر و... همه و همه باعث شده تا استفاده از آنتی ویروس به امری ضروری تبدیل شده است.


فقط باید محصول امنیتی جامع و درست را انتخاب کنیم تا با هزینه ای که می کنیم از امنیت بالاتری برخوردار شویم. بعضی از پارامترهای انتخاب محصول خوب می‌توان به دارا بودن امنیت جامع در برابر انواع بدافزارها مانند: آنتی‌ویروس، آنتی روتکیت، آنتی اسپای، آنتی اسپم، فایروال، آنتی مالویر، میل پروتکشن، یو اس بی پروتکشن و...، ابزارهای مفید برای کاربر مانند: ساخت سی دی های اورژانسی یا دیسک نجات، بوت تایم اسکن(اسکن ویندوز از حالت بوت)، پشتیبانی مطمئن از ایران و همینطور لایسنس اورجینال از کشور اصلی با امکان ساپورت مستقیم و... اشاره کرد.

ترجیحاً به تبلیغات و برند آنتی‌ویروسها توجه نکنید بلکه به مشخصات فنی و تست توسط خودتون اعتماد کنید. آنتی ویروس‌هایی مانند ناد 32، کوییک هیل از این ویژگی‌ها برخوردارند، فقط ناد32 نمایندگی رسمی که در سایت اصلی درج شده باشه نداره.


فایرفاکس 4.1 منتشر شد

موزیلا سرانجام نسخه ی ۴ مرورگر مشهور و متن باز خود فایرفاکس را عرضه کرد. فایرفاکس ۴ دارای یک ظاهر زیبا و سبک تر است و از نسخه ی پیشین خود ۶ برابر سریع تر می باشد. فایرفاکس زمان کمتری برای بارگذاری و آغاز کارخود نیاز دارد و ابزارهایی از قبیل ارتباط همزمان فایرفاکس (ارتباط همزمان با هیستوری، بوک مارک و تب ها در سراسر ابزار مختلف) ، تب های نرم افزار کاربردی، انتقال به تب، یک مدیریت به روزرسانی افزودنی ها، عملکرد مرا ذخیره نکن، اچ.اس٫تی.اس (امنیت انتقال صریح http)، سی.اس٫پی (سیاست امنیت متون)، پشتیبانی از وب ام و … پشتیبانی می کند.

فایرفاکس هم اکنون در بیش از ۸۰ زبان قابل ارائه می باشد و می تواند بر روی سیستمهای ویندوز، مکینتاش و لینوس به کار گرفته شود.

برخی از ویژگی های جدید امنیتی فایرفاکس ۴:

شناسه فوری وب سایت: یک آکن به کاربر برای بررسی قانونی بودن سایت می دهد.

سیاست امنیت متون: طراحی شده برای خاموش کردن حملات اسکریپتی پلاتفرم آزاد با ارائه یک سازکار برای سایت ها به منظور خبردادن  راجع به قانونی بودن کدامین متون به مرورگر به صورت صریح .

به روزرسانی امن: به دنبال یک ارتباط امن قبل از اینکه فایرفاکس ادزآن ها و نرم افزارهای شخص ثالث را نصب کند می گردد.

ضد بدافزار: شما را با هشداری از سایتی که یک بدافزار میزبانی می کند دور می کند.

مرا ذخیره نکن: به شما اجازه می دهد یک هدر “Do Not Track HTTP” را به وب سایت ها منتقل کنید تا به صورت غیرقابل شناسایی عمل کنید.

تهدیدات فریبنده: شما مرتکب جرایم شبکه ای شده اید!

“شما مرتکب جرم و جنایت شبکه شده اید!” هشداری جعلی است (ransomware) که بیان می کند که شما به تماشای موادی با محتوای پورنوگرافیک (مستهجن) و یا در حال دانلود نرم افزار بدون مجوز، فیلم و موسیقی هستید.این ransomware همچنین بیان می کند که تمام نمونه های موجود در کامپیوتر شما  به عنوان مدرک در دادگاه به شما خدمت خواهند کرد.شما باید طی ۲۴ ساعت با ما تماس بگیرید و اقدام به دریافت نرم افزار کد باز کنید چون که نرم افزار بدون مجوز و محتوای پورنوگرافیک (مستهجن) حذف خواهد شد.اگر شما کاری که آنها خواستند را انجام ندهید آنها شما را ظرف دو روز بازداشت خواهند کرد.این یک کلاهبرداری کامل است!این فقط یک هشدار جعلی طراحی شده به منظور کلاهبرداری دریافت پول از مردم است.نرم‌افزار جعلی هشدار، به زبان انگلیسی و بعضی زبان های دیگر قابل دسترسی است.

کوییک هیل این بدافزار را به عنوان “TrojanDownloader.Agent.gen”‌شناسایی می کند.

انتشار Internet Explorer 9 توسط Microsoft

سلام به همه، مایکروسافت مجدانه در زمینه حفظ حریم خصوصی آنلاین و محفاظت از ردیابی در وب کار می‌کند تا راهکارهای صنعتی برای اتخاذ پیشنهادات دیگران در جهت افزایش توانایی خود-بهبودی صنعتی دست یابد.انتشار مایکروسافت اینترنت اکسپلورر – ۹ با بهبود موارد زیر است.
سرعت : با IE9، وب سایت سطح جدیدی از عملکرد ها ارائه می شود توسط قفل گشای قدرت سخت افزار کامپیوتر از طریق ویندوز .بهبود کارایی بیشتر، به خصوص در پایین ماشین آلات پایان.به عنوان مثال، مایکروسافت تنظیم اضافی برای کم پایان کردن GPUs دارد، که در آن ما پیدا خواهیم کرد که حتی سرعت خواندن درایو تست سریع تر است ‌.
پاکسازی : با IE9، مصرف کنندگان می توانند در سایت های مرکزی تجربه مرور خود را نگه دارند ، آنها را به نوار وظیفه و تعامل با آنها را به همان شیوه برنامه های کاربردی  پینگ (Ping)کنند. مایکروسافت ping کردن به چندین مقصد در یک صفحه را بهبود داده است.در حال حاضر ، یک سایت می تواند  به کاربران توانایی به پین یک سایت در روی دامنه دیگر را ارائه دهد.به عنوان مثال، یک شرکت با چهار خواص متمایز می تواند تمام آنها را برای ping کردن در یک صفحه ارائه دهد.
اعتماد : IE9  حمایت از صنعت پیشرو (مثل صفحه نمایش هوشمند ) برای دنیای واقعی تهدیدات (مانند سایت های مخرب و کلاهبرداری فیشینگ) که مصرف کنندگان صورت هر روز در وب گاه خصمانه را ارائه می دهد.همچنین انواع بهبود پیگیری حفاظت ساخته شده است.به عنوان مثال، مایکروسافت یک لینک در این محصول به یک گالری از لیست پیگیری حفاظت اضافه شده به بهبود توانایی کشف، فعال و اکتیو ایکس کنترل مانند ادوبی فلش در پیگیری حفاظت شرکت کنند.
سازگار : با HTML5 پرسرعت سخت افزاری، توسعه دهندگان می توانند نشانه گذاری مشابه در سراسر مرورگرهای استفاده از کلاس جدیدی از تجربه وب است که بیشتر شبیه برنامه از سایت و آدرس به بسیاری از مسائل که  احساس  جامعه به گزارش ارائه کرده است.
برای شروع تجربه وب سایت زیبا تر  با IE9 برای دیدن یک مجموعه کوچک از ۲۵۰ تا از بهترین وب سایت های که در سطح جهان ایجاد کرده است تجربه های زیباتر برای همه ما با IE9، به http://beautyoftheweb.com/experience بروید.

فیلم دیدنی کوئیک هیل 2011

شات ویدئویی کوتاه (با زیرنویس فارسی) منتشر شده توسط شرکت تکنولوژی های کوییک هیل سازنده آنتی ویروس کوییک هیل. در این فیلم کوتاه محصول کوییک‌هیل ۲۰۱۱ را معرفی شده است. ویژگی‌های جدید سری ۲۰۱۱ را تشریح شده. آبیجیت جوروکار -قائم مقام و مدیر فروش و بازاریابی، آبیجیت کولارنی -مدیر برنامه توسعه و سواناد شاینده -سرپرست ارشد نرم‌افزار به شکلی زیبا به ارائه ویژگی‌ها پرداختند.

  فیلم جالبیه...