بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

خرید کوییک هیل با 3 ماه آپدیت رایگان اضافی 12+3=12

شرایط پیشنهاد جشنوارهجزئیات پیشنهاد- کاربرانی که اقدام به ثبت نرم‌افزار کوییک‌هیل خود در روزهای ۳ آبان لغایت ۱۷ آبان نمایند، به لایسنس آنها بصورت رایگان سه ماه اضافه می‌گردد. برای مثال، اگر آقای شخصی نسخه یکساله کوییک‌هیل توتال سکیوریتی خرید نماید و آنتی‌ویروس خود را در تاریخ ۳ آبان 1389 ثبت کند، لایسنس او بجای اینکه در تاریخ ۳ آبان 1390 پایان پذیرد، در تاریخ  ۳ بهمن 1390 منقضی می‌شود.
- کاربرانی که از ساعت 12 صبح  ۳ آبان تا ساعت 24 ، ۱۷ آبان ماه اقدام به ثبت و فعالسازی نسخه آنتی ویروس خود نمایند از این شرایط ویژه بهره‌مند می‌گردند. ساعت و تاریخ بر اساس سیستم زمان سرور Quick Heal می‌باشد نه بر اساس تاریخ و ساعت کامپیوتر کاربران.
- این پیشنهاد تنها بر روی محصولات زیر ارائه می‌گردد:
Quick Heal AntiVirus Pro
Quick Heal Internet Security
Quick Heal Total Security

این پیشنهاد بر روی محصولات زیر قابل دسترس نیست:
Quick Heal AntiVirus Server Edition
Quick Heal Admin Console

هک شدن دویاره سایت کسپرسکی

این دومین بار در طی یکسال گذشته است که خبر هک شدن کسپرسکی بر روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفته. چند ماه قبل سایت کسپرسکی در امریکا هک شد و اطلاعات خصوصی بیش از 20 هزار کاربر توسط هکرها به سرقت رفت. بعد از آن کاسپرسکی برای امنیت بیشتر سایت خود با یک شرکت انگلیسی قرارداد بست که مثل اینکه افاقه نکرد.پیش از این سایت بیت‌دفندر در مالزی هم هک شده بود که مشکلات فراوانی را برای کاربران به دنبال داشت.
گفتنی است شرکتهای امنیتی که بر اساس تبلیغات و برندینگ اقدام به سودآوری کنند و بجای تکنولوژی و امنیت به فکر بازاریابی باشند، نهایتش همین میشه. 
آنتی‌ویروسهای قدرتمند مثل سیمانتک و کوییک‌هیل توانستند با افزایش امنیت و تکنولوژی از حملات هکرها در امان بماند، گفتنی است علاوه بر سیستم مانیتورینگ هوشمند، یک تیم قدرتمند در بخش R&D کوییک‌هیل مشغول رصد مداوم سرورهای این شرکت در هند و آمریکا می‌باشند.

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Itpro، وب‌سایت شرکت مشهور روسی سازنده نرم‌افزارهای امنیتی و آنتی‌ویروس مورد حمله هکرها قرار گرفت و هک شد.

این شرکت روسی که یکی از معروف‌ترین سازندگان نرم افزارهای آنتی ویروس است پیش از این به هک‌ناپذیر بودن وب سایت خود بسیار می‌بالید.

هکرها پس از نفوذ به وب‌سایت و سرور اصلی آمریکا این شرکت، کاربرانی که برای بروز کردن آنتی‌ویروس خود به سرور کاسپرسکی متصل می‌شدند را به یک وب‌سایت جعلی و تقلبی آنتی‌ویروس راهنمایی می‌کردند و فایل‌های آلوده را به رایانه قربانی منتقل می‌کردند.

بعد از بالا گرفتن اعتراضات کاربران در فروم این شرکت، کاسپرسکی که در ابتدا کلا منکر هرگونه مشکلی بود در نهایت پس از تائید شدن حمله دلیل آن را بهره‌برداری هکرها از یک آسیب‌پذیری و حفره امنیتی در یک برنامه جانبی که برای این وب‌سایت نبوده است، اعلام کرد.

سخنگوی این شرکت ادعا کرد که این تغییر مسیر به سوی یک وب‌سایت جعلی تنها سه ساعت و نیم به طول انجامیده و ۱۰ دقیقه پس از آن نیز این شرکت متوجه حمله شده است.

سخنگوی این شرکت گفت: در حال حاضر سرور امن است و به طور کامل آنلاین و بروز بوده و این شرکت اطمینان می‌دهد که در طی این حمله اطلاعات محرمانه هیچ یک از کاربران مورد سرقت قرار نگرفته و به کاربران خود اطمینان می‌دهیم که از هیچ گونه تلاشی برای بالابردن سطح امنیتی سرورهای خود دریغ نخواهیم کرد.

گفتنی است محصولات کاسپرسکی در ایران بسیار پرطرفدار بوده و حتی این شرکت در ایران دارای نمایندگی رسمی نیز است و البته شاید این حمله را مصداق این مثل قدیمی ایرانی دانست که: «هرچه بگندد نمکش می‌زنند وای به روزی که بگندد نمک».

منبع: سافت98