بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

دریافت جایزه "پونی کیاشا" توسط آنتی ویروس کوئیک هیل

بنیانگذاران QuickHeal Technologies جایزه "Pune Kiasha" را دریافت کردند. 
جایزه آشا پونابناینگذاران QuickHeal Technologies ، آقای کیلاش کتکار و آقای سنجای کتکار در جشن معرفی در 25 مارس در Balgand harva Rany Mandir مفتخر به دریافت جایزه "Pune Kiasha" شدند. این جایزه توسط موسسه Asha برای تقدیس افراد دارای موفقیتهای بین المللی بنیانگذازی شد.
موسسه Asha از سال 1994 تا کنون تلاش خود را برای تشویق نوظهوران به منظور پشتکار بیشتر انجام داده است (به کار بسته است). Asha به طور منظم با جایزه "Pune Kiasha" ی خود در افق شهری (منطقه ای) به تکریم پیشگامان پرداخته است.
این جایزه به برادران Katkar برای دستاوردهایشان به عنوان پیشگامان موفق در عرصه ایمنی کامپیوتر از طریق دستان دکترDepak Shikarpur اعطا شد که به عنوان مهمان ویژه در مراسم حضورداشت.
QuickHeal Technologies که در Pune بنیانگذاری شد، تولیدکننده نرم افزار آنتی‌ویروس شماره 1 کوییک‌هیل در هند است که در سراسر جهان با اتقبال مواجه شد. QuickHeal جوایز و گواهینامه های متعدد بین المللی را در زمینه آنتی ویروس دریافت کرده است.
آقای Kailash Katkar ، مدیر ارشد اجرایی شرکت تکنولوژی‌های کوییک‌هیل، اظهار کرد: "بسیار خوشحال و هیجان زده ام که توانستم این جایزه را به مفهوم به رسمیت شناخته شدن در شهر خود Pune ، دریافت کنم. این رویداد به ما انگیزه کوشش بیشتر برای برآورده کردن انتظارات مردمان را می دهد.
سایر دریافت کننده های جوایز Pune Kiasha در سال جاری شامل آقای Manish Gain و شاعر و نغمه سرای برجسته آقای Sandeep Khare می باشند. همچنین در این زمینه جواهر ساز برجسته کهنه کار قابل احترام Dajikaka Gadgil جایزه " Asha Deep" را از دستان دکتر Narendra Gadhar نایب رییس دانشگاه Pune دریافت کرد.
آقای Chandra kant kudal، متولی اداره موسسه Asha ، بیان کرد:"جایزه Pune Kiasha به افراد جوان برجسته ای داده می شود که همت و شهامت دستیابی به دانش بین المللی را در کارخود دارا می باشند. برادران Sanjay Katkar و Kailash کاملاً سزاوار این تکریم هستند. برای آنها آرزوی رسیدن به بالاترین درجات را در سالهای آتی داریم".

درباره موسسه Asha موسسه Asha توسط آقای Chandra kant kudal برای انجام فعالیت اجتماعی تبلیغات خارجی شرکت تبلیغات Asha راه اندازی شد. جوانانی که در شهر با کارهای برجسته نام خود را مطرح می کنند توسط این موسسه گرامی داشته می شوند.

درباره QuickHeal Technologies
QuickHeal Technologies در سال 1995 به عنوان یک توسعه دهدنه پیشروی نرم افزار ضد ویروس در هند پایه گذاری شد. QuickHeal Technologies دامنه ای از محصولات مرتبط با ایمنی کامپیوتر را تحت نام کوییک هیل تولید و روانه بازار می کند. کوییک هیل بیش از یک میلیون کاربر را از کاربران خانگی گرفته تا شرکتهای کوچک و متوسط در برابر ویروسهای کامپیوتری و سایر تهدیدهای آنلاین محافظت می کند. کوییک هیل در 15 شهر در سراسر هند شعبه دارد و محصول آنتی ویروس آن جایزه جهانی بیش از پنجاه کشور را به خود اختصاص داده است.

Quick Heal و NDTV جایزه Tech Life 2009

یک زوج بی نظیر از دو خانه بزرگ رسانه کشور هند  گرد آمده تا اعتبار و حیثیت ویژگی NDTV  و The times Of India Group را به درستی افزایش دهد. این ویژگی مشخصه خود را بر محصولات سبک زندگی و ابزار مکانیکی بنا نهاده که  جهان را دگرگون می کنند. هدف ما ارائه بهترین تکنولوژیهای متفاوت و خاص امروز در جهان است. NDTV and The times Of India Group اظهار کرده که برای اولین Tech Life Awards  با Quick Heal Technologies وارد شراکت می شود. در واقع این اولین اسپانسر کوییک‌هیل است که تحت حمایت فروشگاه بزرگ الکترونیکی Croma  می باشد. سایر شرکا: شریک ارتباطات Idea Cellular، همیار Tissot، شریک هواپیمایی Kingfisher Airlines، شریک خارجی Times Out Of Home Magazine  ، شریک  علمی Stuff Magazine، شریک سبک زندگی Swarovski Elements valuators' Ernst & Young ,  Crystallized ، شریک  رادیویی Mirchi  Radio.
اولین ابزار اینجا هستند. این بزرگترین شکاریست  که دنیای تکنولوژی در دست ارائه دارد. یک هیئت کارشناسی برجسته موارد ممتاز را انتخاب می کند. طرفداران Gadget (ابزار) و هواداران و مشتریان تکنولوژی می توانند خواسته های خود را در NDTV Gadget of the Year  بیابند.
Kailash Katkar  ، مسئول Quick Heal Technologies بیان می کند:" خوشحالیم که با اولین Gadget Award هند پیوسته شده ایم. در راستای این پبیشگامی ، ما در Quick Heal Technologies  هر گونه نوآوری  آسان کننده زندگی را ترویج می دهیم و تقویت می کنیم، همچنان که در حوزه امنیتی IT نوآوریهایی داشته ایم. این امر باعث می شود بهترین تکنولوژی را با قیمت مناسب برای مشتریان خود فراهم کنیم".
معلم تکنولوژی هندی Rajiv Makhni  که میزبان برنامه هفتگی Gadget Guru در NDTV است، می گوید:" دنیای ابزار و تکنولوژی رو یه گسترش است. گزینه های فراوان، تنوع حیرت آور محصولات، تزئینات و آرایه های بسیار، اصطلاحات فنی فراوان، آنرا هر روز پیچیده تر و گنگ تر می سازد.
هر شرکت تعداد باورنکردنی محصولات در چند ماه پخش می کند. درحالیکه قبلا چرخه سالیانه تولید محصول ، قابل قبول به نظر می رسید، اکنون رقابت و پیشروی در بازار باعث افزایش سرعت در تولید محصولات جدید شده است. این امر بازار تکنولوژی را برای مردم عادی و مصرف کنندگان پیچیده می شازد.
امروزه شرکتها به دنبال افزایش وسوسه انگیز میزان آرایه ها و اصطلاحات فنی و مشخصه های جدید تکنولوژی می باشند. آنها در پی معرفی ماهانه محصولات جدید و برانگیختن اشتیاق مشتریان هستند. در این میان مصرف کننده در برابر مشخصه های جدید تکنولوژی آتی سردرگم و وحشت زده می شود".
Rajiv  ادامه می دهد:" با در نظر گرفتن تمام این موارد بسیار مهم است که بتوانیم گندم را از کاه جدا کنیم تا قادر به ارائه خوب حقیقی از متوسط باشیم و میان بازار ضعیف و بازار برتر درست قضاوت کنیم تا بهترین گزینه ها را به خود اختصاص دهیم.
این مفهوم تلاش ما در NDTV Tech Life Awards  می باشد.  یعنی جستجو و شکار بهترین ابزار در کشور!".
مراحل تعیین Awards تاکنون آغاز شده و مراسم Grand Finale Awards در  25 آوریل  2009 در دهلی نو برگزار خواهد شد.

درباره Quick Heal TechnologiesQuick Heal Technologies   در سال 1995 به عنوان یک توسعه دهنده پیشروی نرم افزار ضد ویروس در هند پایه گذاری شد. 
Quick Heal Technologies  دامنه ای از محصولات مرتبط با امنیت کامپیوتر را تحت عنوان کوییک هیل تولید و بازاریابی می کند. کوییک هیل بیش از یک میلیون کاربر را از کاربران خانگی گرفته تا شرکتهای کوچک و متوسط در برابر ویروسهای کامپیوتری و سایر تهدیدهای آنلاین محافظت می کند. کوییک هیل در 15 شهر در سراسر هند شعبه دارد و محصول آنتی وسروس آن جایزه جهانی بیش از پنجاه کشور را به خود اختصاص داده است.

درباره NDTV
NDTV Group تهیه کننده و پخش کننده مشهور اخبارو برنامه های کاری رایج   در هند می باشد، تجربه بیست ساله در صنعت تلویزیون دارد و به عنوان پیشرو در تهیه و پخش اخبار در هند شناخته شده است. از نظر پیشگامی در ارائه اخبار و اطمینان پذیری درنوع  رسانه  منحصر بفرد است.
 Quick Heal - NDTV Tech Life Awards 2009

تمجید موسسه معتبر ویروس‌شناسی ویروس بولیتن VB100%

موسسه جهانی ویروس‌شناسی Virus Bulletin در گزارشی از آنتی‌ویروس کوییک هیل تمجید کرد. متن این گزارش به شرح زیر می‌باشد.
محصولات کوییک هیل چهره‌ای دوستانه و بسیار بشاش به جهان نشادن می‌دهد، و اثبات نام آن به سرعت در بیشترین مناطق ادامه دارد. نصب این سیستم مانند نسیمی بود با ویژگی پیش-اسکن (pre-scan) افتخاری فضای سیستم بدون نیاز به ری‌بوت کردن، و هدایت کردن واسط کاربری و اینترفیس ارائه شده از آن هیچ‌گونه شوک یا تله‌ای در بر ندارد.
سرعت اسکن عالی، سریع بود و مشکل سربار (overheads) وجود نداشت. نرخ سرعت شناسایی کاملاً معقول بود و همه مجموعه تروجانها را پوشش می‌داد.

فایلهای Crack و Keygen و یا هر نوع فایل مشکوک به ویروس

بعضی اوقات پیش می‌آید که ما مجبوریم تا یک فایل بخصوص را هرچند که ویروسی باشد و یا مشکوک به وبروس را از دسترس آنتی‌ویروس‌ها برای جلوگیری از پاک کردن آن فایل دور نگه داریم.‌
برای اینکار آنتی‌ویروس کوئیک هیل -همه نسخه‌های آن- یک ویژگی جالب را به سیستم خود اضافه کرده و طرز کار آن بسیار ساده می‌باشد. بدین صورت که یک فولدر مثلا در آخرین درایو که از درایو بوت سیستم دور باشد، ساخته و فایلها را در آن نگهداری می‌کنید. فقط کافی است که از مسیر زیر در بخش Option و Miscellaneous سپس گزینه Exclusion را انتخاب و مسیر فولدر مورد نظر را انتخاب کنید.
در ضمن می‌توانید آن فولدر را ویروسیابی شدن و یا فقط از DNA Scan و یا هر دو مورد استثناء کنید.

آنتی‌ویروس‌های کیلویی!

آنتی‌ویروس‌های Symantec Norton و McAfee از آنتی‌ویروسهای خوب و صاحب بازار در عرصه جهانی می‌باشند. باالطبع حضور این دو آنتی‌ویروس در ایران نیز قابل توجیه است. اما در این یادداشت ما سعی داریم تا کندوکاوی عمیق در رابطه با لزوم خرید و یا عدم استفاده از سیمانتک و مک‌آفی بپردازیم.
قبل از هر چیز چند نکته را می‌بایست روشن کنیم:
این دو شرکت آمریکایی هیچ نماینده رسمی، غیررسمی، واسطه‌ای و... در ایران ندارند. بنابراین سوالی که پیش می‌آید این است که پس چرا برخی شرکتها که چنین ادعایی را می‌کنند؟ پاسخ بسیار روشن است. همانطور که بسیاری خود را نماینده رسمی و انحصاری شرکت‌های غول جهانی مانند: مایکروسافت Microsoft، سیسکو Cisco، اچ.پی HP، آی.بی.ام IBM، سان مایکروسیستمز SUN Microsystems می‌دانند، این شرکتها نیز در جهت جلب مشتری اقدام به کلاهبرداری نموده و  خود را نماینده رسمی سیمانتک و مکافی معرفی می‌کنند.
چگونه اقدام به فروش و پشتیبانی این محصولات می‌کنند؟
بسیار ساده! با چاپ بروشورهای رنگی و پاکت و بسته‌های نرم‌افزار و CDمربوطه. اما پشتیبانی هم کاملاً از جانب شرکتهای ایرانی و در سطح نصب آنتی‌ویروس، تعویض ویندوز و تنظیمات آنتی‌ویروس می‌باشد، نه در سطحی که امکان اضافه کردن ویروس جدید به دیتابیس و یا مشکلات احتمالی پیش‌بینی نشده.
آیا امکان نصب نسخه‌های کرکی در سیستم وجود دارد؟
همانطور که در مطلب بسیار پرخواننده قبلی (در مورد تفاوت‌های آنتی‌ویروس‌های کرکی و اوریجینال) به عرض رساندیم، شرکتهای تولید کننده آنتی‌ویروس کاملاً از نصب آنتی‌ویروسهای کرکی و ساعت و تاریخ آپدیت، IP گیرنده فایل بروزرسانی و... بطور کامل آگاه هستند. و بر اساس سیاستهای شرکت خود اجازه آپدیت به آنها را می‌دهند. اما نکته جالبتر اینکه اگر شما یک CD کرک‌شده نرم‌افزار تحت شبکه Symantec را تهیه نمایید، بدون نیاز به هیچ گونه Keygen، Crack و حتی اکتیو کردن قادر خواهید بود بر روی همه کلاینتها به تعداد نامحدود نصب کنید. و در واقع کامپیوترهای شبکه‌ی خود را در اختیار این شرکتهای آمریکایی قرار دهید. در مواقعی خاص که این شرکتهای امنیتی IP های ایران را برای آپدیت می‌بندند این شرکتها با تنظیم کردن پراکسی مشکل آپدیت را موقتاً حل می‌کنند. بنابراین این شرکتها فقط یک سی‌دی معمولی که قیمت آن در فروشگاه تکنو2000 حدود 15000 تومان می‌باشد را به قیمت میلیونی قالب می‌کنند.
نکته بغرنج‌تر اینکه متاسفانه این شرکتها از کم‌اطلاعی کارشناسان فناوری اطلاعات برخی از سازمان‌ها و ادارات دولتی سوء استفاده کرده و آنتی‌ویروس مکافی و سیمانتک تحت شبکه خود را برای مدت طولانی مثلاً 7 سال یا 10 ساله و یا بیشتر به صورت فله‌ای بفروش می‌رسانند! و پول ادارات دولتی را به دور می‌ریزند. این سوء مدیریت و کارشناسی در حوزه ICT به حدی است که کسی از این افراد سوال نمی‌کند که تا 10 سال دیگر آیا این شرکتها وجود دارند و یا مثل خیلی از شرکتهای دیگر ورشکست شده و جمع می‌شوند؟ آیا تا 10 سال دیگر اصلاً PC وجود خواهد داشت یا سیستمهای دیگر جایگزین خواهد شد؟ آیا تا 10 سال دیگر همین نوع سیستم امنیتی وجود خواهد داشت یا سیتستمهای دیگری جایگزین خواهد شد؟ آیا تا 10 سال دیگر سیستم عامل به همین شکل و با همین کیفیت وجود خواهد داشت و دهها سوال بی‌جواب دیگر؟؟؟

به طور کلی می‌توانیم نتیجه بگیریم که اگر چه این دو آنتی ویروس آمریکایی از لحاظ کیفی در سطح مطلوبی قرار دارند -اگر چه بر سر همین مساله هم برخی اعتقاد دیگری دارند- اما با توجه به شرایط نرم افزار آنتی‌ویروس -که با بقیه نرم‌افزارها متفاوت است و بخش مهم آن را پشتیبانی تشکیل می‌دهد- و مسائل پیرامونی موجود در کشور و همینطور با نگاه به مسائل فنی خرید آنتی‌ویروس‌های مکآفی و نورتون سیمانتک اصلاً توجیه پذیر نمی‌باشد. حال اگر این نکته که همه آنتی‌ویروسهای موجود در ایران تقلبی می‌باشند و بدون ثبت در سایت رسمی این شرکتها است را در کنار آن قرار دهیم...
بسیاری از کارشناسان خبره در عرصه فناوری امنیت اطلاعات 3 آنتی‌ویروس را برای مراقبت از سیستمها علی‌الخصوص شبکه‌ها در داخل کشور پیشنهاد می‌کنند. آنتی‌ویروس‌های کوییک‌هیل Quick Heal ناد32  NOD32، کسپرسکی Kaspersky همگی دارای انجین قابل قبول و نمایندگی رسمی در ایران می‌باشند. از بین این سه آنتی‌ویروس، نرم‌افزار ضد ویروس کوئیک هیل به علت دارا بودن از تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته مانند DNA Scan، انجین مجزای Anti-Malware، Anti-Rootkit و دارا بودن از کلیه سیتستمهایی که یک آنتی‌ویروس را بعنوان بهترین انتخاب برای حفظ امنیت در شبکه‌های بزرگ برمی‌گزیند مانند (فایروال، آنتی‌اسپم، آنتی فیشینگ و... -در حدود 40 تکنولوژی برتر که بسیاری از آنها انحصاری می‌باشند-) در صدر توجه‌ها قرار می‌دهد.

مطالب مهم درباره ویروس‌ها، آنتی‌ویروس‌ها، نرم‌افزار جامع امنیتی

ویروس چیست ؟
ویروس یک‌نوع کد و نرم‌افزار بد‌خواه و مشکل است که عمداً برای نابودی و نقص عملکرد در کامپیوتر‌ها طراحی شده‌است هویت خاص ندارد . دو ویژگی دائم توصیف و تکرار دارد. 
 
Worm چیست ؟
Worm یک برنامه‌ی خود – دربرگیرنده‌است یا مجموعه‌ای از برنامه‌هاست که قادر به گسترش خود در سایر سیستم‌های کامپیوتری ( معمولاً از طریق ارطبات شبکه ) می‌باشد . worm برخلاف ویروس به فایل‌های اجرایی وصل نمی‌شود بلکه مستقل عمل می‌کند . 

Trojan horse چیست ؟
Trojan horse  فایل جعلی است که وانمود می‌کند مطلوب شماست ولی به سیستم صدمه می‌زند . بدون داشن کاربر ، عمل آسیب زدن را انجام می‌دهد .

Back door  ‌ چیست ؟
Back door  برنامه‌ی مستقلی است . دو جزء دارد . جستجو‌گر و کنترل از راه دور (remuote و server). Server در سیستم نصب می‌شود . و remote از راه دور کنترل می‌کند . برای hack به کار می‌رود .
 
 فایل‌های prank joke  و adware چیست ؟
 Adware : برنامه‌ای است که اطلاعات شخصی را به طور مخفیانه از طریق اینترنت جمع‌آوری می‌کند و برای اهداف تبلیغاتی ( تجاری ) به کامپیوتر‌های دیگر می‌برند . این اطلاعات اغلب به وسیله‌ی browser ها یا HABITS جمع‌آوری می‌شود . 
(prank) joke : برنامه‌ای است که رفتار و زبان کامپیوتر‌شما را عوض می‌کند . یا به‌هم می‌ریزد . با ایجاد یک nuisance یا مزاحمت .
 
 چرا فایل‌های Trojan و worm و back door مرمت نمی‌شوند ؟
از آنجایی که آن‌ها برنامه‌ها ی مستقل خود را دارند که آلودگی را از یک کامپیوتر به یک کامپیوتر دیگر کپی می‌کند . بنا بر این پاک کدن این فایل‌ها سیستم را بهبود می‌بخشد .
 
quick heal  چیست؟ بر چه پایگاه ها یی (نرم افزارهایی) فعالیت می کند؟
Quick Heal  آنتی‌ویروسی است که محافظت قابل اطمینان و پایدار را در برابر ویروس در قالب یک محصول یک پارچه و کامل ارائه می‌دهد .
در windows NT/2000/xp/2003/Vista/2008 و  95/98/me/DOS/windows3.1x و کامپیوتر‌های netware قابل نصب است . هر دو اسکن aress و demand (دسترس و تقاضا ) را تأمین می‌کنند .
 
کجا می‌توانم جدید‌ترین Quick Heal  و راهنمای آن را پیدا کنم ؟
نرم‌افزار و راهنمای Quick Heal  را می‌توان از سایت http://www.quickheal.ir بدست‌‌آورد .
جدید‌ترین نرم‌افزار و راهنما همچنین برای هزینه‌های کمتر در CD قابل دسرسی است . لطفاً با 3288500-0123 نمایندگی انحصاری کوییک هیل در ایران تماس بگیرید.
 
کجا می‌توانم جزئیات فنی را در باره‌ ویروس‌‌ها در وب‌ سایت Quick Heal  پیدا کنم ؟
جزئیات فنی آخرین وسروس‌‌ها را می‌توان از : http://www.quickheal.ir/  بدست‌آورید . برای جزئیات بیشتر از http://www.qhi.ir/virus-info.asp  دیدن کنید .

  آیا Quick Heal  همه‌چیز را در دنیای ویروس‌ها شناسایی می‌کند ؟
بله Quick Heal  همه‌ی ویروس‌ها را شناسایی می‌کند . 

آیا می‌تواند بیشتر از یک آنتی ویروس‌را در سیستم خود مورد استفاده قرار دهم ؟
اجرای بیش از یک آنتی‌ویروس در سیستم شما توصیه نمی‌شود مگر این که فروشندگان در این باره نظر مثبت داده باشند . محصول آنتی‌ویروس چند نمونه دارد مانند اسکن real time  از فایل‌ها و mail ها که با OS  برای تأمین چنین خدماتی یکپارچه‌شده‌است . چنین یکپارچگی می‌تواند در هنگام نصب چند آنتی‌ویروس و تکرار خدمات مشابه ایجاد مشکل کند . چنین نمونه‌هایی نمی‌توانند با این تغییرات سازگار شوند . این امر ممکن است باعث غیر‌قابل حرکت شدن سیستم به طور مکرر شود که منجر به از دست‌دادن داده‌های بی‌ثباتی سیستم می‌گردد .
 
چرا شما پیشنهاد می‌کند از ویژگی‌های full share access  استفاده نکنم ؟ 
متخصیص دادن حقوق full share   به درایو‌ها و فولدر‌ها می‌تواند برای داده ، سیستم و کل شبکه خطرناک باشد . خطر ویروس بیشتر می‌‌شود . ویروس‌های جدید رایج گرایش به تکثیر فوری دارند اگر سطوح share  (متعدد) را در کامپیوتر پیدا کنند . از به کار بردن  full sharing اجتناب کنند ؟؟؟؟؟؟ داده‌باید در شبکه shared (تقسیم) شود ، باید به صورت read anly  یاpassword protected این کار انجام گردد .
 مراحل share/unshared فولدرf درایو شما :
روی my computer دو بار کلیک کنید .
روی درایو یا فولدر مورد نظر کلیک راست کنید و sharing tab را انتخاب کنید .
به وظعیت sharing توجه کنید
اگر not shared چک شده‌است ، غیر فعال کنید و not shared را چک کنید .
در زیر under access type  ، read-only یا derends or password را چک کنید .
می‌توانید password های جداگانه‌برای  read-only و full access ایجاد کنید . full access password را تنها به کسانی بدهید که آن‌را نیاز دارند .
برای سایر فایل‌ها و فولدر‌های shared ، مطمئن شویدaccess type به طور مناسب تنظیم شده‌است .
 
آیا worms quick heal  مشکوک را شناسایی می‌کند ؟
بله Quick Heal scan engine  با هوش و زیرکی برای شناسایی worm ها ساخته‌شده‌اند .
 
خطای مثبت (false positive  ) چیست؟ 
اگر ویروس در فایل تمیز شناسایی شود به آن  false positine اطلاق می‌شود .  
 
حمله denial of serviu  ( اشکال در خدمات ) (dos ) چیست؟ 
حمله DOS روشی است که‌همکار‌ها از آن برای جلوگیری یا انکار دسترسی کابر‌ها به کامپیوتر استفاده می‌کنند . حمله‌DOS با استفاده‌ از ابزار DOS مانند  TFN  ، Tfn2k و غیره‌ اجرا می‌شود . این ابزار بسته‌های تقاضای بسیاری به سرور هدف‌گیری شده اینترنت ( معمولاً web ، ftp یا mail سرور ) می‌فرستند، که منابع server را با استفاده از غیر مفید کردن سیستم غرق می‌کنند .
 
چطور system restore را در WINME/XP غیر فعال می‌کنیم ؟
غیر فعال کردن  system restore  تحت windows me :
به  control panel  ،  start، setting  برذیذ . دوباره روی system کلیک کنید سپس روی  "performanu" کلیک نمایید "file system"  و سپس troubleshoo ting  کلیک کنید . disable system restore را انتخاب و "apply" را کلیک کنید . سیستم‌خود را restart نمایید .

غیر فعال کردن system restore تحت windows Xp :
به  start control panel refor manu maintenanu بروید . روی "system"  دوبارکلیک کنید ، سپس  turn off system restore انتخاب در همه‌ی درایو‌ها کنید :"apply"  و بعد از آن "yes" را کلیک کنید . سیستم خود را restart نمایید . 
 
چطور برسی کنیم که سیستم من قربانی WORML;جدید  ، TROJAN یا backdoor است؟
Quick Heal system in formatting ابزار ضروری برای جمع‌کردن اطلاعات مجازی  windows بر پایه‌ی سیستم برای شناسایی malwares جدید می‌باشد . این ابزار اطلاعات را برای شناسایی malwares های جدید از running processes  و system files registry  مانند  autoexec.bat ، com fig sys  و غیره جمع‌آوری می‌کنند .

 ارائه‌ی اطلاعات سیستم
برای تولید اطلاعات سیستم مراحل زیر را انجام دهید :
1- Quick Heal  یا  total security را راه اندازی کنید .
2- کلیکtools
3- کلیک system informantin
4- دلیل تولید اطلاعات سیستم را انتخاب کنید . اگر شما مضنون به malwares جدید هستید I suspect my system is infected by hew malwane را انتخاب کنید  finishکلیک کنید
5- (info . QH) system informatim تولید می‌شود و با استفتده از تنظیمات قراردادی  e-mail به technical support فرستاده می‌شود یا شما باید به طور دستی این کار را انجام دهید . اطلاعات سیستم به وسیله ی تکنسین‌های آزمایشگاه کاما برسی می‌شود و اگر نیاز به جمع‌آوری نمونه‌هایی از سیستم شما است ، به شما برگشت داده‌می‌شود . 
 
چطور ویروس‌را تسلیم کنم ؟
ارائه‌   کنید و ویروس مشکوک را به Quick Heal Support ویروس را به دلایل امنیتی درون فایل فشرده دارای password ارائه‌کنید و password  را در mail  بنویسید .

مقایسه سرعت اسکن در لینوکس Ranking Antivirus in Linux

آزمایشات مقایسه‌ای موسسه معتبر ویروس‌شناسی ویروس بولتن (VB100%)
پلتفرم: لینوکس
شامل: ویروسهای منتشر شده در WildList و کرمهای و بتهای چندریختی Worms & Bots  Polymorphic
تاریخ تست:  فوریه 2009

نام محصول

درصد شناسایی نمونه

Quick-Heal-for-Linux

31.6

VirusBuster-SambaShield

16.18

Kaspersky-Anti-Virus

18.15

F-Secure-Linux-Security

7.86

Symantec-AntiVirus

26.95

این رنکینگ و رده بندی توسط سایت معتبر ویروس بولیتن منتشر شده است

کسب بیست و ششمین تائیدیه VB100% بر روی ویندوز XP SP3

http://www.virusbtn.comشرکت تکنولوژی های کوییک هیل مفتخر است اعلام کند که کوییک هیل بیست و ششمین جایزه VB100% را دریافت کرده است . Quick Heal توانسته با تشخیص همه ویروسها منتشر شده در "In-The-Wild" در طی انجام تستهای مقایسه ای بین محصولات آنتی ویروس تحسین موسسه ویروس‌شناسی انگلیسی Virus Bulletin را برانگیزد.
این آزمایش بر روی سیستم عامل Microsoft Windows XP SP3 انجام گرفت و نتایج آن در شماره ماه آوریل 2009 مجله Virus Bulletin منتشر شد.

سنجای کتکار (Sanjay Katkar) مدیرفنی شرکت تکنولوژی‌های کوییک‌هیل گفت: "روز به روز تغییرات زیادی در دورنمای امنیت به وجود می‌آید. این تغییرات در تعداد و پیچیدگی مخربها (Malware) بطور روزانه می‌باشد. با وجود این کوئیک هیل برای محافظت مشتریانش در برابر ویروسها و مخربهای مهلک و افزایش یافته شده به سختی کوشش می‌کند. موفقیت کوییک‌هیل در این آزمون سخت نتیجه تلاشهای صادقانه و مخلصانه‌ای است که همه تیم کوییک‌هیل وقف کردند و تشویق‌های دلگرم کننده و آرزوهای موفقیتی است که بوسیله مشتریانمان به ما اهداء می‌شود. تداوم کیفیت در محصولات و خدمات اعتقاد مشتریانمان را به کوییک‌هیل افزایش داده است. ما همه اقدامات پیشگیرانه را در جهت حفظ این اعتقاد انجام خواهیم داد."

Quick Heal قبلا جوایز دیگر بر روی سیستم عاملها و پلتفرم های مختلف دیگر دریافت کرده بود:

RedHat Enterprise Linux 5.2 February 2009
Microsoft Windows Vista Business Edition (64-bit) December 2008
Microsoft Windows XP Professional August 2008Microsoft Windows 2000 Professional December 2007Novell Netware 6.5 October 2007Microsoft Windows Vista X64 Business August 2007Microsoft Windows XP Professional June 2007SUSE Linux April 2007Microsoft Windows Vista Business Edition (32-bit) February 2007
Microsoft Windows XP Professional X64 edition December 2006
Microsoft Windows 2000 Server October 2006
Redhat Linux 9 April 2006
Microsoft Windows NT4 Workstation February 2006
Microsoft Windows 2003 Server x64 version (64-bit) December 2005
Microsoft Windows 2003 Advanced Server October 2005
Novell Netware 6.5 August 2005
Redhat Linux 9 April 2005
Microsoft Windows NT 4.0 February 2005
Microsoft Windows Server 2003 November 2004
Microsoft Windows XP Professional June 2004,
Red Hat Linux 9 April 2004,
Microsoft Windows NT 4.0 February 2004.
Microsoft Windows 2003 Server November 2003,
Microsoft Windows XP Professional June 2003
Microsoft Windows 2000 Advance server in November 2002

همه چیز درباره کرم جدید اینترنتی Conflicker worm

شناخت بیشتری از کرم ConflickerQuick Heal همه کاربران خود را در برابر ورم Conflicker محافظت می‌کند.
کرم کانفلیکر همچنین با عناوین Conflicker، Worm.Kido، Trojan.Kido  و غیره شناخته می‌شود.

آیا کرم Conflicker همان تهدید واقعی اول آوریل است؟
نه، نه واقعاً. Conflicker worm عملکرد خود را به میزان کمی تغییر داده است، اما برعکس سبب پیدایش همه‌چیز از اول آپریل بوده است. تاکنون کرم Conflicker به بیش از 250 نام‌های دامنه‌ی (Domain) متفاوت متصل شده و هر روز آخرین آپدیت‌‌های مخربها را دانلود و بر روی کامپیوترهای قربانیان اجرا می‌کند. از یکم آپریل، آخرین نسخه از کرم Conflicker به 500 تا 50000 دامنه در روز متصل شده و payload  (مخربها) را دانلود و اجرا می‌کند.

این کرم چگونه رایانه‌ها را آلوده می‌کند؟
با استفاده از آسیب‌پذیری مایکروسافت ویندوز (MS08-067) این کرم بر روی کامپیوترهای قربانی نفوذ کرده و نصب می‌شود. این کرم همچنین تلاش می‌کند تا به صورت گسترده خود را از طریق فولدرهای اشتراکی (share) در محیط شبکه و همچنین از طریق ابزارهای USB مانند فلش‌ها و رم‌ها تکثیر کند. کاربرانی که از ویندوزهای جنیون و اصل استفاده می‌کنند و همواره ویندوز خود را آپدیت می‌کنند بصورت اتوماتیک از نفوذ این worm در امان می‌باشند.

چه کسانی در خطرند؟کاربرانی که کامپیوترهایشان آخرین آپدیتها و وصله‌های امنیتی را از Microsoft نمی‌گیرند و کسانی که از محصولات آنتی‌ویروس Genuine و به‌روز (up to date) استفاده نمی‌کنند. کاربرانی که نسخه اصل ویندوز مایکروسافت را استفاده نمی‌کنند و معمولاً آخرین آپدیت‌ها و وصله‌ها (patch) را دریافت نمی‌کنند نیز در خطر قرار دارند. اما کاربران کوییک‌هیل نگران نباشند!

چگونه می‌توانم مطمئن باشم که سیستم من در برابر کرم  Conflicker محافظ است؟برای اینکه در برابر کرم کانفلیکر (کیدو) در امان باشید از موارد زیر مطمئن شوید:
1. تاریخ کوئیک‌هیل شما به روز است.
2. شما وصله امنیتی مایکروسافت را بکار برده‌اید. برای دانلود پچ مایکروسافت می‌توانید موارد زیر را دنبال نمایید:
الف) به صفحه وب روبرو بروید:  Microsoft Patch for Server Serviceب) به بخش "Affected and Non-Affected Software" بروید.
ج) بر روی لینک نام سیستم عامل خود کلیک کرده و در ستون اول وصله را دانلود کنید.
د) بعد از اینکه patch به طور موفق دانلود شد آنرا نصب کنید.

هنگامی که از پیاده‌سازی موارد بالا مطمئن شدید. اکنون دیگر شما نیاز ندارید درمقابل کرم Kido نگران باشید. ویروس‌کش Quick Heal شما را در برابر کرم Conflicker و بقیه مخربها (malware) محافظت خواهد کرد.
برای اطلاع از جزئیات فنی درباره Conflicker worm لطفاً لینک زیر را پیگیری کنید:

Worm.Conflicker

دانلود رایگان و کامل و بدون نیاز به کرک آنتی‌ویروس کوییک هیل

امروز می‌خواهم براتون یک عیدی توپ بذارم. شرکت کوییک هیل بواسطه نماینده انحصاری‌اش توی ایران یک نسخه 4 ماهه رو تهیه کرده که فقط به سازمان‌ها، ادارات و شرکتهای دولتی و بزرگ خصوصی می‌دهند برای تست. این نسخه از آنتی‌ویروس کوییک هیل بدون نیاز به هیچ کرک و پچ و وصله (Crack, Patch) یا هر چیز دیگه‌ای نصب می‌شود و تا 4 ماه می‌تواند به صورت کامل کار کند. جالبتر اینکه شما می‌توانید این آنتی ویروس را درست مانند نسخه اوریجینال و جنیون به نام و آدرس و مشخصات خودتون ثبت و رجیستر کنید. این نسخه رو من با هزار زحمت تونستم از نماینده‌شون واسطه‌ای پیدا کنم. به هر حال این فایل حدود 75 مگابایتی کوییک هیل 2009 پلاس 4 ماهه رو می‌گذارم  برای شما دوستداران وبلاگ. دیگه نیاز نیست از نسخه‌های کرک شده و غیر اورجینال کوییک هیل، کاسپراسکای، ناد۳۲ (نود۳۲)، مک آفی، سیمانتک نورتون، پاندا، بیتدفندر و... آنتی‌ویروسهای دیگه استفاده کنید.

نحوه نصبش هم به این صورته که، بعد از نصب که بصورت خیلی ساده طراحی شده، باید اکتیوش کنید برای فعال کردن باید به اینترنت وصل باشید. بعد از ورورد مشخصات خود سیستم برای شما یک سریال یونیک به همراه یک کد اکتیو جهت اکتیو کردن دوباره و نصب مجدد ایجاد خواهد کرد.
امیدوارم بعد از دانلود و لذت بردن حداقل یک کامنت برام بگذارید!
لینک دانلود نسخه کامل و رایگان آنتی‌ویروس کوییک‌هیل

مقایسه درصد شناسایی نمونه‌ها توسط ویروسیابها

آزمایشات مقایسه‌ای موسسه معتبر ویروس‌شناسی ویروس بولتن (VB100%)
پلتفرم: لینوکس آبونتو 8.04 ال.تی.اس نسخه سروری
Platform: UBUNTU LINUX 8.04LTS SERVER EDITION
شامل: ویروسهای منتشر شده در WildList و Worms & Bots و  File infectors Viruses و  Linux samples  و  egacy samples و  FP
تاریخ تست: : جوئن 2008      

نام محصول

درصد شناسایی نمونه

Symantec AntiVirus

25.24

Kaspersky Anti-Virus

16.29

MicroWorld eScan

12.13

F-Secure Linux Security

9.82

BitDefender Security

19.86

Doctor Web Dr.Web

15.44

Norman Virus Control

18.77

Alwil avast!

23.79

AVG Anti-Virus

8.42

Quick Heal

27.35

مقایسه سرعت آنتی‌ویروس‌های برتر جهان

آزمایشات مقایسه‌ای موسسه معتبر ویروس‌شناسی ویروس بولتن (VB100%) – پلتفرم: ویندوز سرور 2008 بر روی سرعت اسکن ویروس‌کشها  Platform: WINDOWS SERVER 2008
شامل: ویروسهای منتشر شده در WildList و Bots و Polymorphic
تاریخ تست: دسامبر 2008      

متوسط سرعت اسکن (مگابایت بر ثانیه)

نام محصول

49

McAfee VirusScan

29.43

Symantec Endpoint Protection

15.12

AVG Internet Security

22.32

AhnLab V3 Internet Security

28.86

Agnitum Outpost

49

Quick Heal AntiVirus

16.26

Rising Antivirus

6.66

Kingsoft Internet Security

41.7

Norman Virus Control

38.58

Webroot I.S. Essentials

46.38

Sophos Anti-Virus
Control

43.63

F-Secure Client Security