بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

Quick Heal و NDTV جایزه Tech Life 2009

یک زوج بی نظیر از دو خانه بزرگ رسانه کشور هند  گرد آمده تا اعتبار و حیثیت ویژگی NDTV  و The times Of India Group را به درستی افزایش دهد. این ویژگی مشخصه خود را بر محصولات سبک زندگی و ابزار مکانیکی بنا نهاده که  جهان را دگرگون می کنند. هدف ما ارائه بهترین تکنولوژیهای متفاوت و خاص امروز در جهان است. NDTV and The times Of India Group اظهار کرده که برای اولین Tech Life Awards  با Quick Heal Technologies وارد شراکت می شود. در واقع این اولین اسپانسر کوییک‌هیل است که تحت حمایت فروشگاه بزرگ الکترونیکی Croma  می باشد. سایر شرکا: شریک ارتباطات Idea Cellular، همیار Tissot، شریک هواپیمایی Kingfisher Airlines، شریک خارجی Times Out Of Home Magazine  ، شریک  علمی Stuff Magazine، شریک سبک زندگی Swarovski Elements valuators' Ernst & Young ,  Crystallized ، شریک  رادیویی Mirchi  Radio.
اولین ابزار اینجا هستند. این بزرگترین شکاریست  که دنیای تکنولوژی در دست ارائه دارد. یک هیئت کارشناسی برجسته موارد ممتاز را انتخاب می کند. طرفداران Gadget (ابزار) و هواداران و مشتریان تکنولوژی می توانند خواسته های خود را در NDTV Gadget of the Year  بیابند.
Kailash Katkar  ، مسئول Quick Heal Technologies بیان می کند:" خوشحالیم که با اولین Gadget Award هند پیوسته شده ایم. در راستای این پبیشگامی ، ما در Quick Heal Technologies  هر گونه نوآوری  آسان کننده زندگی را ترویج می دهیم و تقویت می کنیم، همچنان که در حوزه امنیتی IT نوآوریهایی داشته ایم. این امر باعث می شود بهترین تکنولوژی را با قیمت مناسب برای مشتریان خود فراهم کنیم".
معلم تکنولوژی هندی Rajiv Makhni  که میزبان برنامه هفتگی Gadget Guru در NDTV است، می گوید:" دنیای ابزار و تکنولوژی رو یه گسترش است. گزینه های فراوان، تنوع حیرت آور محصولات، تزئینات و آرایه های بسیار، اصطلاحات فنی فراوان، آنرا هر روز پیچیده تر و گنگ تر می سازد.
هر شرکت تعداد باورنکردنی محصولات در چند ماه پخش می کند. درحالیکه قبلا چرخه سالیانه تولید محصول ، قابل قبول به نظر می رسید، اکنون رقابت و پیشروی در بازار باعث افزایش سرعت در تولید محصولات جدید شده است. این امر بازار تکنولوژی را برای مردم عادی و مصرف کنندگان پیچیده می شازد.
امروزه شرکتها به دنبال افزایش وسوسه انگیز میزان آرایه ها و اصطلاحات فنی و مشخصه های جدید تکنولوژی می باشند. آنها در پی معرفی ماهانه محصولات جدید و برانگیختن اشتیاق مشتریان هستند. در این میان مصرف کننده در برابر مشخصه های جدید تکنولوژی آتی سردرگم و وحشت زده می شود".
Rajiv  ادامه می دهد:" با در نظر گرفتن تمام این موارد بسیار مهم است که بتوانیم گندم را از کاه جدا کنیم تا قادر به ارائه خوب حقیقی از متوسط باشیم و میان بازار ضعیف و بازار برتر درست قضاوت کنیم تا بهترین گزینه ها را به خود اختصاص دهیم.
این مفهوم تلاش ما در NDTV Tech Life Awards  می باشد.  یعنی جستجو و شکار بهترین ابزار در کشور!".
مراحل تعیین Awards تاکنون آغاز شده و مراسم Grand Finale Awards در  25 آوریل  2009 در دهلی نو برگزار خواهد شد.

درباره Quick Heal TechnologiesQuick Heal Technologies   در سال 1995 به عنوان یک توسعه دهنده پیشروی نرم افزار ضد ویروس در هند پایه گذاری شد. 
Quick Heal Technologies  دامنه ای از محصولات مرتبط با امنیت کامپیوتر را تحت عنوان کوییک هیل تولید و بازاریابی می کند. کوییک هیل بیش از یک میلیون کاربر را از کاربران خانگی گرفته تا شرکتهای کوچک و متوسط در برابر ویروسهای کامپیوتری و سایر تهدیدهای آنلاین محافظت می کند. کوییک هیل در 15 شهر در سراسر هند شعبه دارد و محصول آنتی وسروس آن جایزه جهانی بیش از پنجاه کشور را به خود اختصاص داده است.

درباره NDTV
NDTV Group تهیه کننده و پخش کننده مشهور اخبارو برنامه های کاری رایج   در هند می باشد، تجربه بیست ساله در صنعت تلویزیون دارد و به عنوان پیشرو در تهیه و پخش اخبار در هند شناخته شده است. از نظر پیشگامی در ارائه اخبار و اطمینان پذیری درنوع  رسانه  منحصر بفرد است.
 Quick Heal - NDTV Tech Life Awards 2009

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد