بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

مصاحبه خواندنی مدیرعامل کوییک هیل با مجله فوربس

لاندا نیوز- کوییک هیل یک شرکت هندی در زمینه توسعه نرم افزارهای ضد ویروس می باشد که نه تنها توسط رقبای بزرگ چند میلیارد دلاری خود نظیر مکافی و سیمانتک از میدان به در نشده است، بلکه مبارزه را به زمین حریف و دیگر کشورها در سراسر جهان کشانده است.

مصاحبه خواندنی مدیرعامل کوییک هیل با مجله فوربس کوییک هیل+دانلود کوییک هیل کرک کوییک هیل 2010 کرک کوییک هیل کایلاش کتکار نمایندگی کوییک هیل نرم افزارهای ضد ویروس نرم افزار سایت کوییک هیل دانلود رایگان کوییک هیل انتی ویروس کوییک هیل انتی ویروس آپدیت کوییک هیل آپدیت آفلاین کوییک هیل آنتی ویروس موبایل آنتی ویروس رایگان آنتی ویروس آنلاین آنتی ویروس Quick Heal Chadha به گزارش لاندا نیوز این شرکت نرم افزاری راه طولانی را پیموده است از سال ۱۹۹۵، زمانی که اولین نسخه آنتی ویروس خود را که تمام آن توسط “سنجای کتکار” -یک مهندس تازه فارغ التحصیل شده- نوشته شده بود را با قیمت ۵۰۰ روپیه (حدود ۹ دلار) روانه بازار کرد.

برادرش “کایلاش” که صاحب یک فروشگاه خدمات کامپیوتری بود بودجه و حمایت لازم را از او دریغ نکرد. سال گذشته، این شرکت سودآور درآمدی ۱ میلیارد و هشتصد و هفتاد میلیون روپیه (حدود ۳۴ میلیون دلار) به همراه استخدام بیش از ۵۵۰ نفر به ارمغان آورد، که بیش از ۱۲۰ کارشناس فنی در مرکز تحقیق و توسعه آن مشغول فعایت می باشند.

“آنها مثل گیاهان خودرو با سرعت زیاد در حال رشد هستند و چه جای خوبی برای کاشتن پول نقد. عجب بیزنس پرسودی!” این جمله را سومیر چادا، از موسسین و مدیرعامل وست بریج کپیتال می گوید، کسی که اکنون با سرمایه گذاری در کوییک هیل به عنوان عضو هیات مدیره کوییک هیل نماینده سکوئیا کپیتال است.

مردی که پشت آن استکایلاش کتکار یک مرد خودآموخته و خودساخته است و آنرا همواره نشان داده است. خارج از تعارفات معمول، او ترجیح می دهد بر روی روابط عمیق با افرادی که در کسب و کار او مهم هستند اشاره کند. به عنوان نمونه، روابط با شرکای شبکه توزیع، او همواره مراقب چیزهایی است که شاید به ظاهر بی اهمیت باشند مثلاً به گفته Chadha “حصول اطمینان از اینکه همیشه طلای ۲۴ قیراط تحویل دهیم و نه طلای ۱۸ قیراط، که طلا در اینجا به معنی بخشی از جوایز تشویقی شبکه توزیع محسوب می گردد.

هر دو برادر کایلاش و سنجای بسیار متواضع و افتاده هستند. بیش از حد به کارمندان خود توجه می کنند که منجر به ایجاد نیروی کار فوق العاده وفادار و خلاق شده است. فرسایش آنها تقریبا صفر است.”

چرا کوییک هیل یک جواهر است؟
کوییک هیل درک کرده و از این واقعیت سود برده که شرکت های کوچک و مصرف کنندگان خانگی در هند نیاز دارند تا به صورت شخصی فروش انجام شوند.

بنابراین کتکار انرژی اش را بر روی ایجاد بزرگترین و مورد اعتمادترین شبکه توزیع با رفتاری مودبانه و شفاف در سراسر کشور متمرکز کرد. او همچنین سرمایه گذاری عظیمی بر روی پشتیبانی فنی مشتریان انجام داد، حتی مهندسین فنی خود را به خانه مشتریان اعزام می کند، چیزی که تقریباً در بخش آنتی ویروس بی سابقه است.

این دو کار کمک شایانی به او کرد تا وارد شهر های کوچک تر شود، جایی که حتی مردمانش شاید به برندهای معروف آنتی ویروس آشنا نباشند. اکنون کتکار در تلاش است تا موفقیت خود را در کشورهای دیگر مثلاً در حوزه های خاورمیانه، استرالیا، نیوزلند و ژاپن تکرار کند.

همانطور که جهان به سمت دنیای پس از کامپیوتر شخصی به پیش می رود، کوییک هیل هم مطمئن است که همچنان باقی می ماند این بار در گوشی های هوشمند موبایل و تبلت ها.

چرا تا حالا پنهان بود؟برخلاف اکثر رقبای بزرگتر کوییک هیل، این شرکت برای بخش عمده ای از حضور خود، هزینه در بخش های بازاریابی و تبلیغات محصولات خود را انتخاب نکرده است. در عوض، پول آن را صرف تولید محصولاتی با کیفیت تر از لحاظ فنی و پشتیبانی کارآمدتر و نیز در تعمیق روابط با توزیع کنندگان و خرده فروشان صرف کرده است. در نتیجه تعداد شرکای توزیع در سراسر کشور بین ۱۲۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ همکار می رسد.

خطرات و چالش ها
محیط کسب و کار Quick Heal که در هند بسیار موفقیت آمیز بوده است در کشورهای دیگر که جدیداً در حال گسترش است متفاوت است. در هر کشوری، نیاز به باز تعریف ابزارها برای رسیدن به رویکردها می باشد و باید یک راه جدید برای انجام کسب و کار آموخت. کتکار می گوید: “دنیای دستگاههای موبایل، بازاری که در ذیل بازار کامپیوتر قرار گرفته است، راه بازار کاملاً متفاوتی دارد. استراتژی فروش ما بر روی موبایل باید کاملاً متفاوت باشد. در تلاش هستیم تا شرکای توزیع جدیدتری را مانند خرده فروشان گوشی موبایل و نیز اپراتورهای موبایل مانند ایرتل و ودافون برگزنیم. این یک بازی کاملاً جدید است.”

مرجع: اخبار آی تی

نحوه ساخت دیسک اورژانسی

ساخت دیسک بوتEmergency ، به شما در پاکسازی بوت ویندوز و اسکن و پاکسازی تمامی درایوها از جمله پارتیشن NTFS، کمک خواهد کرد.

این قابلیت برای پاکسازی آلودگی های شدید کامپیوتر شما از فایل های ویروسی آلوده‌ای که از  داخل ویندوز نمی توانند پاک شوند، فراهم شده است.

کوییک‌هیل در هنگام نصب اقدام به اسکن پیش از نصب حافظه و مناطق حساس سیستم عامل می‌کند.در مواردی آلودگی سیستم به حدی است که امکان نصب هیچ آنتی‌ویروسی وجود ندارد و یا ویروس‌هایی پارتیشن هارد شما را آلوده کرده‌اند، کوییک‌هیل ویژگی امرجنسی دیسک را ارائه داده است.

با استفاده از این ویژگی شما می‌توانید یک دیسک (CD/DVD یا فلش USB) قابل بوت ساخته و با راه‌اندازی سیستم از روی دیسک مربوطه سیستم را خارج از محیط سیستم عامل اسکن و ضدعفونی نمایید.ساخت Emergency Diskکوییک‌هیل قادر به ایجاد دیسک اورژانسی بر روی انواع سیستم‌عامل‌ها و نیز قابلیت ایجاد بوت با آخرین امضاهای آپدیت بر روی CD/DVD یا فلش/دیسک‌های USB می‌باشد

. 1- برای ساخت دیسک اورژانسی نیاز به بسته‌ی ساخت دیسک اورژانسی می‌باشد که می‌توانید با توجه به نوع سیستم‌عامل ، از مسیر زیر آنرا دریافت نمایید:برای سیستم عامل 32 بیتی لطفا این بسته را دریافت کنید  برای سیستم عامل 64 بیتی لطفا این بسته را دریافت کنید

 2-هنگامی که دریافت  بسته مربوطه به پایان رسید آنرا در یک پوشه استخراج کنید برای مثال c:\my documents\qhemgpkg . توصیه می شود هنگامی که دیسک Bootable اورژانسی را ساختید (سی دی یا دی وی دی یا دیسک USB) این پوشه را حذف نکنید. زیرا این پوشه در آینده برای ساخت  دیسک Bootable اورژانسی بعدی با آخرین به‌روزرسانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

3- آدرس پوشه استخراج شده را در ویزارد «Create Emergency Disk» وارد نمایید و طبق دستورالعمل ویزارد ادامه دهید.


نحوه ساخت دیسک اورژانسی به صورت تصویری شرح داده شده است:

آموزش ساخت امرجنسی

اموزش ساخت امرجنسی دیسک

اموزش امرجنسی دیسک

ساخت امرجنسی دیسک

نحوه ساخت امرجنسی دیسک

حملات وب سایت های جعلی از طریق روترهای Wi-Fi

اخیراً کشف شده که میلیونها روتر ADSL در برزیل هک شده است  و این مسئله یک زنجیره بزرگ باتنت را ایجاد کرده است. آسیب پذیری روترهای Wi-Fi منجر به حملات وب سایت های جعلی گردید. این یک حرکت بی سابقه است و به ما نشان می دهد که حتی روتر ما نیز از این حملات در امان نخواهند بود . امروزه بسیاری از خانه ها و ادارات از روترهای Wi-Fi برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند بنابراین ما به دانش دور نگهداشتن این دستگاهها از آسیب و محافظت آنها نیاز داریم .

متاسفانه، مهاجمان در حال حاضر از روش های مبتکرانه ای برای آلودگی روتر استفاده می کنند. یک روتر زمانیکه به خطر بیافتد خطرناک است چرا که یک مهاجم می تواند قربانی را به سمت صفحات جعلی که منجر به استخراج اطلاعات و متقاعد کردن او برای نصب برنامه های مخرب هدایت کند. علاوه بر این، این صفحات نیز می توانند شامل درایو دانلود یا اپلتها جاوا مخرب باشند که می تواند منجر به آلودگی سیستم گردند. مهاجمان پیشرفته، حتی می توانند با استفاده از نرم افزارهای جاسوسی و ابزارهای دیگر اقدام به ضبط اطلاعات از طریق صفحه کلید ، نمایش آنی فیلم ها از طریق وب کم، ضبط صدا از طریق میکروفون و داده های دیگر نمایند.

چه چیزی باعث آسیب پذیری یک روتر می شود ؟

این حوادث شوم زمانی رخ می دهد که یک روتر آلوده مرتبط با یک DNS سرور مخرب باشد. روترهایی که در برابر چنین حملاتی آسیب پذیر هستند را می توان از راه دور از طریق وب قابل دسترسی کرد و سپس دستگاهها را جهت ارتباط مستقیم به وب سایت های جعلی برنامه ریزی کرد.

Malicious DNS Server آسیب پذیری روترهای Wi Fi منجر به حملات وب سایت های جعلی گردید

علت اصلی این آسیب پذیری به این دلیل است که اکثر کاربران نام کاربری و رمز عبور پیش فرض روتری را که در اختیار دارند را تغییر نمی دهند. آنها به سادگی از مطالب پیش فرض ارائه شده توسط تولید کننده، بدون تغییر استفاده می کنند. این نام کاربری و رمز عبور برای دسترسی به پیکربندی روتر لازم است و آن را تنها با مراجعه به یک آدرس IP منحصر به فردی که توسط تولید کننده ارائه شده است می توان بدست آورد.

علاوه بر این، وصله های امنیتی که برای رفع آسیب پذیری های روتر خیلی به ندرت منتشر می شوند. بنابراین اگر یک آسیب پذیری در حال حاضر وجود دارد، مدت زمان زیادی برای حل و فصل آن طول خواهد کشید . بسیاری از کاربران از نیاز خود برای به روز رسانی سیستم عامل در روترهای های خود بی اطلاع هستند و این مدت زمانی که یک روتر می تواند مورد سوء استفاده قرار گیرد را افزایش می دهد .

مراحل لازم برای اطمینان از امنیت روتر

مراحل زیر به منظور جلوگیری از هک شدن یک روتر نیاز است تا رعایت شود:

رمز عبور پیش فرض ارائه شده توسط کارخانه سازنده باید تغییر یابد.روش انجام این کار را می توانید از کتابچه راهنمای کاربر روتر یا جستجو از طریق گوگل و یا تماس با تیم پشتیبانی بیاموزید.

اگر یک به روز رسانی سیستم عامل برای روتر شما در دسترس است، باید آن را بلافاصله نصب نمایید.

اگر  روتر شما فایروال سخت افزاری دارد، آن را باید اجرا نمایید. این محافظ فایروال اینترنت را می توانید از طریق صفحه تنظیمات پیکربندی روتر فعال کنید.

ویژگی پینگ WAN از صفحه تنظیمات باید غیر فعال شود. این قابلیت به هکرها اجازه می دهد تا بررسی نمایند، اگر یک آدرس IP WAN معتبر است.

رمزگذاری امنیتی مانند WPA2 یا WPA (دسترسی حفاظت شده Wi-Fi) باید فعال شود. این تضمین می کند که هیچ بخشی نمی تواند به اتصال WiFi و روتر بدون داشتن رمز عبور دسترسی یابد.

استفاده از بهترین نرم افزار محافظت از سیستم برای امنیت کامل کامپیوتر شما ضروری است، اما برخی از مراحل دستی برای کاربر وجود دارد که باید به خوبی انجام بپذیرد . مهاجمین فقط می توانند روتر و دستگاه هایی را آلوده کنند که در آنها نوعی از آسیب پذیری برای بهره برداری وجود داشته باشد و این آسیب پذیری می تواند فقط بر روی ماشین های اصلاح نشده بوجود آید . به همین دلیل است که ما به کاربران خود به شدت توصیه می کنیم تا نسخه نرم افزار خود را به Quick Heal 2013 ارتقاء دهند تا در برابر آخرین تهدید های نرم افزارهای مخرب و روش های سوء استفاده حملات مهاجمان در امان باشند.

منبع: آنتی ویروس شبکه

آلودگی ۵۰ سرور ایرانی به ویروس مینی فلیم

لاندا نیوز – هنوز چند روزی از سخنان وزیر دفاع امریکا درباره اتهام زنی به ایران در گسترش ویروس سایبری نمی گذرد که ویروس مینی فلیم به صنایع نفتی خاور میانه و از جمله ایران حمله کرده است.

آلودگی ۵۰ سرور ایرانی به ویروس مینی فلیم  ۵۰ سرور ویروس یابی آنلاین ویروس یاب ویروس کشی ویروس کش ویروس مینی فلیم ویروس فلیم ویروس ضد ویروس سرور ایرانی آلودگی ۵۰ سرور ایرانی به ویروس مینی فلیم آلودگی ۵۰ سرور ایرانی آلودگی شرکت امنیتی کاسپرسکی می گوید نسخه جدید ویروس فلیم موسوم به مینی فلیم با کد SPE را کشف کرده که بیش از ۵۰ سرور مهم را در ایران و سودان آلوده ساخته است.

ویروس جدید از نوع بدافزار بوده که پس از در دست گرفتن کنترل کامپیوتر قربانی، اطلاعات آنرا به سرقت می برد.به گفته کارشناسان این شرکت بدافزار با ایجاد بکدور، از فعالیتهای کاربر اسکرین شات یا عکس گرفته و فایل های آفیس، ادوب اکروبات، صفحات وب مرور شده را به سرقت می برد.

روئل شونبرگ از دیگر کارشناسان کاسپرسکی در مسکو می گوید ویروس فلیم مانند شمشیر درازعمل می کرد و حالا ویروس مینی فلیم مانند سوزن جراحی ریز و تیز بوده و با هوشیاری بسیاری بالایی دستورات را اجرا می کند.

الکساندر گوستاو مدیر بخش کارشناسان امنیتی در کاسپرسکی می گوید مینی فلیم بهینه شده فلیم بوده و نام Elvis در هدر آن بعنوان نویسنده ویروس دیده می شود.

کاسپرسکی ۶ نسخه از مینی فلیم را تشخیص داده که خطوط برنامه نویسی آن به سپتامبر ۲۰۱۱ بر می گردد(حتی برخی پروتکل های بکار رفته در برنامه نویسی به سال ۲۰۰۷ نیز بر می گردد) و این موضوع نشان می دهد برنامه نویسان مدتها وقت صرف نوشتن آن کرده اند.

همانطوری که گفته شد کامند ها و دستورات نوشته شده در مینی فلیم با نام نویسنده آن یعنی Elvis است که به عنوان ایجاد کننده مطرح بوده و اسامی مانند باربارا و تیفانی نیز به چشم می خورد.

جالب اینجاست که شرکت امریکایی ضد ویروس سیمانتک گفته هیچ اطلاعی در مورد این ویروس ندارد. این در حالی است که وزیر دفاع امریکا چند روز پیش با اتهام زنی به ایران در مورد پخش ویروس شامون، سعی کرد انگشت اتهام را به سمت ایران برده و این طور وانمود کند که ایران مسبب ویروس و این در حالی است که ایران ضمن اعلام همکاری با کشورهای همسایه برای کشف سورس و کشور منتشر کننده اعلام کرده همه می دانند منتشر کننده ویروس چه کشورهایی هستند.

ایران پیشتر اسرائیل و امریکا را مسبب انتشار استاکس نت و فلیم معرفی کرده بود.

یوجین کاسپرسکی موسس و مدیر شرکت کاسپرسکی که در دوبی به سر می برد در کنفرانسی با اشاره به اینکه جهان با یک پرل هاربر سایبری روبرو خواهد بود اعلام کرد روزانه ۱۲۵ هزار ویروس کامپیوتری توسط شرکت متبوعش کشف می کند.وی با اشاره به حملات آگوست به صنایع نفتی خاورمیانه گفت کار شرکت وی مانند عکس برداری ایکس- ری هست و حملات را اسکن کرده و گزارش می دهد و به همین خاطر نمی تواند راجع به سورس منتشر کنند ویروس و اینکه چه کشورهایی در حملات سایبری دست دارند، اطلاعات بدهد!