بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

سمینار معرفی محصولات امنیتی کوییک هیل در اصفهان

به همت شرکت فناوری ارتباطات و اطلاعات فانوس نماینده انحصاری محصولات امنیتی شرکت تکنولوژی کوییک هیل در ایران و با حضور مدیران ارشد شرکت تکنولوژی کوییک‌هیل آقایان "شریکومار نایر" مدیرامور بین الملل و "شوبیت ماتور" مدیرامورخاورمیانه گردهمایی تخصصی روز شنبه مورخ 25/2/89 در سالن شهروند اصفهان برگزار گردید.

سمینار کوییک هیل اصفهان
در این گردهمایی که با حضور کارشناسان و مدیران IT سازمانها و شرکتهای بزرگ استان اصفهان برگزار شد پیرامون امنیت در شبکه های سازمانی بحث و بررسی به عمل آمد و سپس مدیران کوییک هیل به معرفی محصولات پرداخته و برتری های این نرم افزار ها را برای حضار تشریح کردندو سپس در پایان جلسه به پرسش و پاسخ تخصصی حاضرین پاسخ داده شد. این سمینار با همکاری شرکت رایان مهر الکتریک نماینده توزیع شرکت فانوس برگزار گردید.

مصاحبه اختصاصی با مدیران کوییک هیل

با حضور "شریکو نایر" و "شوبیت ماتور"- دو مدیر ارشد شرکت کوییک هیل هند-همایش معرفی آنتی ویروس کوییک هیل،صبح روز سه شنبه در ساری برگزار شد.(گزارش کامل+گفت وگو با مهمانان خارجی همایش)

در این همایش که به ابتکار شرکت فن آوری ارتباطات و اطلاعات فانوس(واقع در قائم شهر)-نمایندگی انحصاری کوییک هیل در ایران-در هتل نوید ساری برگزارشد،تعدادی از کارشناسان آی تی،مدیران برخی سازمان های استان،خبرنگاران و علاقه مندان حضور داشتند.


به گزارش مازندنومه،در این همایش شریکو نایر-مدیر امور بین المللی شرکت کوییک هیل-که در شهر پونای هندوستان واقع است و نیز شبیت آتور-مدیر امور فروش خاورمیانه این شرکت -که در دوبی قرار دارد،به همراه مهندس شعیب اصغری مدیر دپارتمان فنی شرکت فانوس به معرفی این آنتی ویروس پرداختند.

در ابتدای همایش مهندس اصغری ضمن اعلام این نکته که اینترنت سکوریتی 2010 Quick Heal با ظاهری کاربرپسند،محافظت کاملی را در برابر تهدیدات اینترنتی فراهم می کند،بیان داشت:این برنامه برای کاربران امن و مطمئن است که پس از نصب به عنوان سپر در برابر ویروس ها،کرم ها،تروجان ها،Spywares و سایر تهدیدات مخرب،همراه و محافظ کاربران خواهد بود.

وی با بیان این که اینترنت سکوریتی 2010 از منابع بسیار کم استفاده می کند،افزود:این سرویس هم چنین حفاظت در برابر ویروس های جدید و ناشناخته را با استفاده از تکنولوژی انحصاری DNAScan کوییک هیل بر عهده دارد.

مدیر فنی شرکت فانوس تصریح کرد:ضمن این که کوییک هیل به صورت اتوماتیک ویروس ها،کرم ها و تروجان ها را شناسایی و نابود می کند،فایروال کوییک هیل نیز اجازه دسترسی به هکرها و سارقان اطلاعات نمی دهد.

وی گفت:کوییک هیل شرکت پیش روی تولیدکننده نرم افزار امنیت اینترنت در هند است که به عنوان یکی از صد شرکت برتر آسیا معرفی شده و جایزه Red Herring را دریافت کرده است؛این جایزه به صد شرکت آسیایی تعلق می گیرد که نوید بخش فردای درخشان در عرصه تکنولوژی باشند.

وی افزود:این شرکت علاوه بر دریافت جایزه از سازمان صنایع و اتاق بازرگانی بمبئی،برنده جایزه قهرمانان مجله CRN آمریکا در رسته آنتی ویروس شده و جایزه نامبر وان را از مجله معتبر DQ دریافت کرده است.


به گزارش مازندنومه در ادامه همایش،شریکو نایر-مدیر امور بین المللی شرکت کوییک هیل-به معرفی این آنتی ویروس و توصیف ویژگی های آن پرداخت.


وی ضمن بیان این نکته که شرکت کوییک هیل در سال 1993 در هندوستان پایه گذاری شده است،اظهار داشت:ما با پشتیبانی از میلیون ها نفر در سراسر جهان(50 کشور دنیا) متعهد هستیم که چالش های امنیتی دشوار مشتریان رامتوقف سازیم.

 وی افزود:کوییک هیل همکار امنیتی کمپانی مایکروسافت است که تاکنون جوایز زیادی را از جمله تاییدیه OESISOK ، تاییدیه pcsl، گواهینامه لابراتوار ICSA ،تاییدیه VB100% ،جایزه پدیده های CNBC و ICIC Bank ، گواهینامه صنعتط پارخه،تاییدیه ویندوز 7و گواهینامه Chekmark دریافت کرده است.

وی درباره ادمین کنسول کوییک هیل گفت:ادمین کنسول کوییک هیل ویژگی های ممتازی دارد،از جمله مدیریت سرور آسان،پشتیبانی همزمان از کلاینت های ویندوز و لینوکس،مدیریت لایسنس انعطاف پذیر،روش های نصب و حذف چندگانه،اسکن های کلاینت از راه دور و آپدیت کلاینت ها از روی سرور،اینترنت و یا آفلاین.

بعد از سخنرانی آقای نایر،مهندس اصغری-مدیر فنی شرکت فانوس- به سئوال های تخصصی حاضران پاسخ داد.


درحاشیه این همایش،مازندنومه با دو مهمان خارجی برنامه گفت وگویی را انجام داد.


آقای شریکو نایر در پاسخ به سئوال ما  درباره وضعیت صنعت آی تی در ایران و هند،ارزیابی کرد:دو کشور هند وایران تشابهات فرهنگی زیادی دارند.این فرهنگ مشترک منجر به این شده که ما در زمینه آی تی هم به وجوه مشترکی دست پیدا کنیم.


وی گفت:هر چند ممکن است آی تی در کشور هند توسعه مندتر باشد،این صنعت در ایران نیز در حال رشد و توسعه است.


وی افزود:در ایران کمبودهایی را در زمینه فن آوری اطلاعات وارتباطات مشاهده کردیم که امیدواریم با آموزش وتبلیغات این نواقص برطرف شود.

سئوال بعدی را از شوبیت ماتور-مدیر امور فروش خاورمیانه شرکت کوییک هیل واقع در دوبی-پرسیدیم که چرا از آنتی ویروس های اورژینال کمتر استقبال می شود و کاربران خانگی و حتی سازمانی از آنتی ویروس های غیر اورژینال استفاده می کنند؟که وی پاسخ داد:این فقط مشکل ایران نیست،بلکه یک مسئله ای جهانی ست،چرا که خیلی ها فکر می کنندبا این کار پول بیشتری ذخیره می کنند!

وی ضمن بیان این نکته که تنها راه آشنا ساختن مردم به اهمیت و بهره گیری از نسخه های اصلی نرم افزارها، آموزش در کالج ها و مدارس است،افزود:هر شخصی که تخصصی به آی تی بیندیشد و اطلاعاتش برایش ارزشمند باشد،مطمئنا" از نرم افزارها وآنتی ویروس های اورژینال استفاده می کند،چرا که تنها نسخه های اورژینال هستند که ویروس ها و کدهای مخرب را ساپورت  و از داده های ما به خوبی محافظت می کنند.


وی مثال زد:چرا ما در منزل مان را قفل می کنیم؟چون چیزهایی داریم که باید از آن مراقبت کنیم،بنابراین باید برای شبکه و رایانه مان هم از قفل امنیتی مناسب استفاده کنیم.


در ادامه از این دو مهمان خارجی، راجع به شیوه آشنایی کودکان هندی به کامپیوتر و فن آوری اطلاعات پرسیدیم که پاسخ دادند:حکومت هند تحصیلات رایگان را در اختیار بچه ها قرار داده و رفتن بچه ها به مدرسه هم اجباری است.


مدیران کمپانی کوییک هیل افزودند: مدرسه ها-حتی مدارسی که به صورت خیریه اداره می شوند-برای گسترش آی تی تلاش می کنند و در هند سن شروع آموزش کامپیوتر از سه سالگی است که کودکان با خاموش و روشن کردن کامپیوتر در کودکستان ها با این تکنولوژی آشنا می شوند.


این دو نماینده شرکت کوییک هیل به مازندنومه گفتند:ما در هند بسته های تشویقی کوییک هیل به دانش آموزان و دانشجوها می دهیم تا فرهنگ آی تی توسعه یابد؛آن ها اگر یک محصول ما را بخرند،جایزه دریافت می کنند.

ازآقایان نایر و ماتور پرسیدیم چرا با وجود تحریم بین المللی ایران،این شرکت هندی در بازار کشور ما سرمایه گذاری کرده وحتی آپدیت سرور این آنتی ویروس را در اختیار طرف ایرانی قرار داده است؟که پاسخ شنیدیم:ما تصمیم گرفتیم کار متفاوتی را در ایران و از طریق شرکت فانوس انجام بدهیم.ما ضمن ارایه نسخه کامل فارسی کوییک هیل، سرور این آنتی ویروس را در ایران قرار دادیم و از این به بعد مشتریان داخلی نیازی ندارند برای آپدیت یا چت آنلاین،پشتیبانی ایمیل وخرید و فروش آنلاین به سرور خارجی وصل شوند و می توانند این کار را از طریق سرور داخلی واستفاده از کارت های شتاب انجام دهند.


در بخش دیگری از این گفت وگو، نایر و ماتور درباره ویژگی های شهرهایی که تا کنون دیده اند،اظهار داشتند:در این چند روزه شرکت فانوس نشست هایی را در اصفهان وتهران تدارک دید.اصفهان را به خاطر مسجدها ومیدان هایش؛تهران را به خاطر ساختمان هاو کوه های اطرافش وساری را به خاطر جنگل ودریایش دوست داریم؛همه جای ایران زیباست و نمی توانیم بگوییم کدام شهر از دیگری زیباتر است.


نایر درباره آشنایی اش با فرهنگ وادبیات ایران گفت:سعدی و حافظ را کمی می شناسم اما از شعرشان چیزی نمی دانم.


در این زمینه ماتور گفت:فرهنگ خانوادگی ایرانی ها شبیه هندی هاست وایران تاریخ بزرگی دارد و از نظر صنایع دستی و معماری کهن است وحتی تاج محل ما را ایرانی ها ساخته اند.

به ماتور یادآوری کردیم که یکی از شاعران مازندرانی(طالب آملی) در تاج محل دفن است.به او گفتیم که او در سبک هندی شعر می گفت و سرآمد شاعران روزگارش بود، زمان اکبر شاه به گجرات هند آمد و در جوانی درگذشت و مزارش در تاج محل است که آتور پاسخ داد:افزود:شاعران ایرانی را نمی شناسم،شاید پدرم که قدیمی تر از من است طالب را بشناسد!

این مهمانان هندی جوجه کباب و سالاد را خوشمزه ترین غذای ایرانی که در این چند روز خورده اند،قلمداد کرده اند و شوبیت ماتور توضیح داد که گیاه خوار است،اما طعم غذاهای ایرانی بسیار خوب و خوشمزه است.

نمایندگان شرکت کوییک هیل در پایان ضمن دعوت از ما برای دیدن زیبایی های هندوستان، به مازندنومه گفتند:ایران و مازندران را بسیار پسندیده اند و دوباره خیلی زود همراه خانواده به ایران سفر خواهند کرد.