بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

عرضه محصول امنیتی ویژه ISPها توسط کوییک‌هیل

ابتکار نوین دیگری از کوییک‌هیلQuick Heal Technologies محصول ویژه ای را برای مشتریان ISP فراهم می کند.
در شرایط تداوم تهدید آنلاین امروز، لازم است  فراهم کنندگان سرویس اینترنت (ISP)  راه حل تکنولوژیکی را برای حمایت از کاربران اینترنت تامین کنند. از آنجایی که دسترسی به اینترنت در کشور به طور مشهودی رو به رشد است، نیاز به داشتن یک شبکه ایمن را برای مشتریان ISP  افزایش می‌دهد. این نیاز توسط شرکت تکنولوژی‌‌های کوییک‌هیل با ارائه یک محصول ویژه و در نظر گرفتن خواست  مشتریان ISP فراهم شده است. اکنون شرکتهای ISP می توانند یک ارتباط شبکه ای ایمن را با هزینه بسیار مناسب برای مشتریانشان فراهم کنند. کوییک‌هیل به مصرف کنندگان اختیار انتخاب محصول، صدور صورتحساب و مجوز پرداخت ماهانه  را به طور منظم می دهد و نیاز منحصر بفرد مشتریان ISP را از طریق محصولات  Antivirus Plus و Total Security فراهم می کند.
این محصول برای مشترکین ISP خدمات با ارزش Antivirus، Anti-Spyware و Anti-Malware ممتاز  را فراهم می کند و با مسدود کردن malwareها (مخرابها) از ضایعات پهنای باند توسط برنامه های بدخواهانه جلوگیری می نماید. پشتیبانی فنی کوییک هیل به موقع به رفع مشکلات ناشی از ویروس و malware کمک می کند. حق امتیاز(license) انعطاف پذیر با پرداخت ماهانه  برای همه مشتریان ISP امکان پذیر است. کاربران قادر به انتخاب  مدت زمان دلخواه  برای استفاده از خدمات پشتیبانی از یک ماه تا 36 ماه می باشند. تنظیم سفارشات و صورتحساب باید تماماً  به صورت آنلاین بر مبنای گزارش فروش بلادرنگ (RealTime) انجام شود که در هر لحظه با ورود به صفحه Login قابل مشاهده و محاسبه است.
آقای سنجای کتکار مدیر فنی شرکت تکنولوژی‌های کوییک‌هیل در مورد این محصول اینچنین اظهار عقیده می کند:"با این محصول کوییک هیل به همه کاربران اینترنتی تضمین محیطی امن را برای سیر و سفر در شبکه جهانی اینترنت می دهد. این گام بعدی ما جهت  تامین یک تجربه اینترنتی بدون-نگرانی برای مشتریانمان می باشد."

درباره  Quick Heal
Quick Heal Technologies در سال 1993 توسط آقایان کالیش کتکارو سنجای کتکار پایه گذاری شد و یک نرم‌افزار توسعه دهنده پیشروی امنیت IT تحت نام کوییک هیل می باشد. این نرم افزار راه حلهای امنیتی مهم را فراهم می کند و امنیت فردی را تامین می سازد. با خدمت به بیش از یک میلیون کاربر در سراسر جهان متعهد است چالشهای امنیتی دشوار مشتریان را به طور جدی متوقف کند. راه حلهای خلاقانه  کاربران خانگی را قدرتمندتر می سازد و به بخش عمومی حمایت کلی و جامع با ترکیب تکنولوژیهای پیش گستر و واکنشی به طور مداوم با شناسایی اطمینان بخش به همراه DNA scan technology  ارائه می‌دهد.
کوییک هیل اولین آنتی ویروس هندی است که موفق به دریافت جایزه   Virus Bulletin VB100% شده است. این جایزه معتبر توسط Virus Bulletin Magazine  انگلستان به محصولات دارای قابلیت شناسایی  همه ویروسهای “In the Wild” داده می شود. کوییک هیل همچنین اولین آنتی ویروس هندی است که گواهی Check Mark Level 2 را از West Coast Labs آمریکا به خاطر درجه شناسایی عالی و پایدارش دریافت کرده است. Quick Heal Technologies به سرعت در حال توسعه قابلیتهای تکنولوژیک خود است و متعهد به تامین بالاترین درجه امنیت برای کاربران خود می باشد.

حمله هکرها به سایتهای معروف social networking شبکه های اجتماعی

انتشار مقاله توسط کارشناس ارشد امنیت سایبر در کنفرانس بین‌المللی VB100%:هکرها وب سایتهای معروف social networking (شبکه های اجتماعی ) را نشانه گرفته اند.
وب سایتهای اجتماعی راههای ویژه ای را برای ارتباط و تقسیم اطلاعات ایجاد کرده اند که آنها را تبدیل به بخش جدانشدنی زندگی روزمره میلیونها کاربر در سراسر جهان نموده است. آنها در میان طیف گسترده ای از کاربران دنیای مجازی بسیار مشهور هستند و بیشتر کاربران تفاوت کمی بین زندگی واقعی و زندگی آنلاین خود قائلند. مردم از سایتهای اجتماعی به عنوان پایگاهی برای ایجاد، حفظ وتوسعه شبکه های تجاری و خصوصی خود، جستجوی موارد گمشده و تقسیم احساسات و افکارشان با دیگران استفاده می کنند. هویت مسئله نگران کننده اصلی گشت و گذار در اینترنت است، اما بررسی بسیاری از سایتهای اجتماعی به گونه شگفت آوری نشان می دهد که آنها مستعد وقوع جرمهای سازمان یافته هستند. سایتهای اجتماعی برای آدمهای بد نه فقط به خاطر چاله های امنیتی  بلکه به خاطر ماهیت تاثیرگذارشان بر زندگی افراد، جذاب می باشند.
آقای سواناند شایند متخصص  امنیت سایبر در شرکت تکنولوژیهای کوییک هیل می‌گوید: "جرمهای بر مبنای وب سایتهای اجتماعی، امروزه بخش مهمی از سناریوی جرم های سایبررا تشکیل می دهند. کمین کردن و درگیری مسائلی هستند که در پایگاه سایتهای اجتماعی اینترنت جریان دارند. " اقای سواناند شایند تحقیقات گسترده ای را در زمینه جرمهای cyber در وب سایتهای اجتماعی از سال گذشته تا کنون انجام داده و مشاهده نموده است که رشد تعریفی در انواع متفاوت تهدیدهای مرتبط با این وب سایتها وجود دارد. آقای Swanand Shinde یافته های تحقیقاتی خود را به صورت مقاله ای در (Virus Bulletin 2009 Conference (VB2009 در ژنو ارائه می کند. این یک کنفرانس سالانه است که در فاصله زمانی 23 -25 سپتامبر 2009 در ژنو برگزار می شود. عنوان مقاله آقای سواناند شایند ، "شبکه های اجتماعی: چشم انداز مهاجمان و ضربه های ناگهانی"  می باشد. این مقاله بسیاری از نکات تکنولوژی-اجتماعی را مورد بحث قرار می دهد و واقعیتهایی را درمورد امنیت شبکه های اجتماعی آشکار می سازد؛ همچنین ایده شفافی را درباره تغییر نمای تهدید شبکه های اجتماعی و کشف انگیزه مهاجمان: "ضربه ناگهانی"   بیان می کند. این مقاله طرحهای کاربردی موثری رابرای  همه رده های کاربران شبکه  در بر می گیرد و به شبکه اجتماعی سالم و ایمن می پردازد. این امر سطح اعتماد کاربران این تکنولوژی جذاب را افزایش می دهد.
کنفرانس Virus Bulletin در طی تاریخ 18 ساله خود ، موضع شفاف  تقویم anti-malware بوده و رخدادهای anti-malware سال را به طور منظم بررسی کرده است. این کنفرانس کانونی برای صنعت فراهم می کند که برقرار کننده فرصتی برای متخصصان جهت تسهیم اطلاعات تحقیقاتی، بحث شیوه ها و تکتولوژیها و تنظیم اطلاعات جدید می باشد به همراه یادگیری از کسانی که تکنولوژی را در زندگی واقعی به مرحله عمل در می آورند.
آقای سنجای کتکار،مدیرفنی شرکت تکنولوژیهای کوییک هیل می گوید:"امروزه بصیرت در جنبه های دیگر وب سایتهای اجتماعی نیازمند توجه بسیاری است و چه جایگاهی بهتر از Virus Bulletin برای بیان این نکات می باشد؟ خوشحالم که مقاله آقای  Swanand Shinde  برای این کنفرانس انتخاب شده و انتظار سخنرانی او را می کشم."

خلاصه مقاله
شبکه های اجتماعی: چشم انداز مهاجمان و ضربه های ناگهانی
وب سایتهای اجتماعی راههای ویژه ای را برای ارتباط و تقسیم اطلاعات ایجاد کرده اند که آنها را تبدیل به بخش جدانشدنی زندگی روزمره میلیونها کاربر در سراسر جهان نموده است. آنها در میان طیف گسترده ای از کاربران دنیای مجازی بسیار مشهور هستند و بیشتر کاربران تفاوت کمی بین زندگی واقعی و زندگی آنلاین خود قائلند. مردم از سایتهای اجتماعی به عنوان پایگاهی برای ایجاد، حفظ وتوسعه شبکه های تجاری و خصوصی خود، جستجوی موارد گمشده و تقسیم احساسات و افکارشان با دیگران استفاده می کنند، بنابراین در وب بسیار مشهور هستند. مدلهای سایت اجتماعی بر مبنای ایدئولوژی سنتی شبکه بشر می باشند به طوریکه  بحثها و دغدغه های آنها همیشه مورد توجه است. اکنون زمان آن رسیده که به طور جدی بپرسیم آیا این سایتها بهشت آدمهای بد به شمار می روند؟
سایتهای اجتماعی برای آدمهای بزهکار، نه فقط به خاطر چاله های امنیتی  بلکه به خاطر ماهیت تاثیرگذارشان بر زندگی افراد، جذاب می باشند. این مقاله خطرات استفاده از سایتهای  اجتماعی و نکات تکنولوژی – اجتماعی مختلف را بیان می کند. همچنین به طور مفصل مسائل مربوط به تهاجم spam و phishing (تلاش برای به دست آوردن اطلاعات شخصی دیگران) ، کمین کردن و درگیری را مورد بحث قرار می دهد. این مقاله ایده شفافی را درباره تغییر نمای تهدید شبکه های اجتماعی و کشف انگیزه مهاجمان: "ضربه ناگهانی"   بیان می کند.
 هویت مسئله نگران کننده اصلی گشت و گذار در اینترنت است، اما بررسی بسیاری از سایتهای اجتماعی به گونه شگفت آوری نشان می دهد که آنها مستعد وقوع جرمهای سازمان یافته هستند. تعداد سایتهای اجتماعی ضعیف از لحاظ امنیتی و حاوی ساختار نامناسب  رو به افزایش است. این مقاله با استفاده از تحلیل موارد دنیای واقعی موارد امنیتی شبکه مانند ترورسیم cyber، نقض قوانین کپی رایت از نظر صوتی و تصویری،  معامله غیر قانونی دارو و مواد مخدر، تکثیر مواد مربوط به پورنوگرافی ، کلاهبرداریهای مالی، پورنوگرافی کودکان و غیره را مورد شناسایی قرار می دهد. این مقاله در شش مورد جداگانه به ما می فهماند "آدم بدها از ما دور نیستند." این تهدید تکنولوژی-اجتماعی راه حل تکنیکی خالصی ندارد. این مقاله طرحهای کاربردی موثری را برای  همه رده های کاربران شبکه  در بر می گیرد و به شبکه اجتماعی سالم و ایمن می پردازد.

درباره آقای Swanand Shindeآقای سواناند شیندهسواناند از سال 2005 در شرکت تکنولوژی‌های کوییک‌هیل به عنوان مهندس نرم‌افزار مشغول فعالیت است."سواناند شینده" دارای مدرک فوق لیسانس در درشته علوم کامپیوتر می‌باشند. وی همچنین دارای دیپلم قوانین سایبر از ASCL می‌باشد.
او دارای 2 سال سابقه کاری در بخش پشتیبانی فنی در بخش سکیوریتی و امنیت می‌باشد و هم‌اکنون در بخش تحقیق و توسعه (R&D) آنتی‌ویروس Quick Heal کار می‌کند. آقای Swanand بر روی محصولات مختلف امنیتی مانند  آنتی‌ویروس(AntiVirus) و  آنتی‌روتکیت(AntiRootkit) و غیره پژوهش کرده است.
ایشان مقاله‌ای را با عنوان "تروریسم سایبر" در کنفرلنس بین‌المللی اوار (AVAR 2008) ارائه داد و همچنین به عنوان متخصص امنیت سایبر در بسیاری از انستیتیوهای مشهر سخنرانی کرده است.
این متخصص امنیت سایبر مقاله‌ای با عنوان "شبکه های اجتماعی: چشم انداز مهاجمان و ضربه های ناگهانی" در کنفرانس بین‌المللی VB100% در ژنو سوئیس ارائه خواهد داد.

درباره  Quick Healشرکت تکنولوژیهای کوییک هیل در سال 1993 توسط آقای کالیش کتکارو سنجای کتکار پایه گذاری شد و یک  نرم افزار توسعه دهنده پیشروی امنیت IT تحت نام کوییک هیل می باشد. این نرم افزار راه حلهای امنیتی مهم را فراهم می کند و امنیت فردی را تامین می سازد. با خدمت به بیش از یک میلیون کاربر در سراسر جهان متعهد است چالشهای امنیتی دشوار مشتریان را به طور جدی متوقف کند. راه حلهای خلاقانه ا» کاربران خانگی را قدرتمندتر می سازد و به بخش عمومی حمایت کلی و جامع با ترکیب تکنولوژیهای پیش گستر و واکنشی به طور مداوم با شناسایی اطمینان بخش به همراه  تکنولوژی  DNA scan ارائه می دهد. کوییک هیل در 50 کشور در سراسر جهان جدا از شبکه داخلی خود در هند حاضر است.