بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

عرضه محصول امنیتی ویژه ISPها توسط کوییک‌هیل

ابتکار نوین دیگری از کوییک‌هیلQuick Heal Technologies محصول ویژه ای را برای مشتریان ISP فراهم می کند.
در شرایط تداوم تهدید آنلاین امروز، لازم است  فراهم کنندگان سرویس اینترنت (ISP)  راه حل تکنولوژیکی را برای حمایت از کاربران اینترنت تامین کنند. از آنجایی که دسترسی به اینترنت در کشور به طور مشهودی رو به رشد است، نیاز به داشتن یک شبکه ایمن را برای مشتریان ISP  افزایش می‌دهد. این نیاز توسط شرکت تکنولوژی‌‌های کوییک‌هیل با ارائه یک محصول ویژه و در نظر گرفتن خواست  مشتریان ISP فراهم شده است. اکنون شرکتهای ISP می توانند یک ارتباط شبکه ای ایمن را با هزینه بسیار مناسب برای مشتریانشان فراهم کنند. کوییک‌هیل به مصرف کنندگان اختیار انتخاب محصول، صدور صورتحساب و مجوز پرداخت ماهانه  را به طور منظم می دهد و نیاز منحصر بفرد مشتریان ISP را از طریق محصولات  Antivirus Plus و Total Security فراهم می کند.
این محصول برای مشترکین ISP خدمات با ارزش Antivirus، Anti-Spyware و Anti-Malware ممتاز  را فراهم می کند و با مسدود کردن malwareها (مخرابها) از ضایعات پهنای باند توسط برنامه های بدخواهانه جلوگیری می نماید. پشتیبانی فنی کوییک هیل به موقع به رفع مشکلات ناشی از ویروس و malware کمک می کند. حق امتیاز(license) انعطاف پذیر با پرداخت ماهانه  برای همه مشتریان ISP امکان پذیر است. کاربران قادر به انتخاب  مدت زمان دلخواه  برای استفاده از خدمات پشتیبانی از یک ماه تا 36 ماه می باشند. تنظیم سفارشات و صورتحساب باید تماماً  به صورت آنلاین بر مبنای گزارش فروش بلادرنگ (RealTime) انجام شود که در هر لحظه با ورود به صفحه Login قابل مشاهده و محاسبه است.
آقای سنجای کتکار مدیر فنی شرکت تکنولوژی‌های کوییک‌هیل در مورد این محصول اینچنین اظهار عقیده می کند:"با این محصول کوییک هیل به همه کاربران اینترنتی تضمین محیطی امن را برای سیر و سفر در شبکه جهانی اینترنت می دهد. این گام بعدی ما جهت  تامین یک تجربه اینترنتی بدون-نگرانی برای مشتریانمان می باشد."

درباره  Quick Heal
Quick Heal Technologies در سال 1993 توسط آقایان کالیش کتکارو سنجای کتکار پایه گذاری شد و یک نرم‌افزار توسعه دهنده پیشروی امنیت IT تحت نام کوییک هیل می باشد. این نرم افزار راه حلهای امنیتی مهم را فراهم می کند و امنیت فردی را تامین می سازد. با خدمت به بیش از یک میلیون کاربر در سراسر جهان متعهد است چالشهای امنیتی دشوار مشتریان را به طور جدی متوقف کند. راه حلهای خلاقانه  کاربران خانگی را قدرتمندتر می سازد و به بخش عمومی حمایت کلی و جامع با ترکیب تکنولوژیهای پیش گستر و واکنشی به طور مداوم با شناسایی اطمینان بخش به همراه DNA scan technology  ارائه می‌دهد.
کوییک هیل اولین آنتی ویروس هندی است که موفق به دریافت جایزه   Virus Bulletin VB100% شده است. این جایزه معتبر توسط Virus Bulletin Magazine  انگلستان به محصولات دارای قابلیت شناسایی  همه ویروسهای “In the Wild” داده می شود. کوییک هیل همچنین اولین آنتی ویروس هندی است که گواهی Check Mark Level 2 را از West Coast Labs آمریکا به خاطر درجه شناسایی عالی و پایدارش دریافت کرده است. Quick Heal Technologies به سرعت در حال توسعه قابلیتهای تکنولوژیک خود است و متعهد به تامین بالاترین درجه امنیت برای کاربران خود می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد