بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

آغاز به کار خط تولید سری ۲۰۱۰ کوییک هیل

ایتنا - شرکت تکنولوژی‌های کوییک‌هیل آغاز کار سری جدید ابزار امنیتی 2010 را اعلام نموده است:
Quick Heal AntiVirus 2010,
Quick Heal Internet Security 2010 ,
Quick Heal Total Security 2010.



سری 2010 Quick Heal بر مبنای بهترین تجربیات کاربران سبکتر ، سریعتر و باهوشتر از ورژنهای قبلی می باشد. سبکتر از این لحاظ که حافظه کمتری در طی عملکرد استفاده می کند و مراحل اسکن تند تر و آپدیت سریعتری را انجام می دهد. تکنولوژی پیشرفته در موتور اسکن، اسکن عمیقتر تهدیدها را ممکن می سازد که در ورژنهای قبلی میسر نبود، و این ویژگی آنرا باهوشتر و آماده برخورد با جدیدترین تهدیدها می نماید.

آقای Kailash Katkar مدیرعامل شرکت Quick Heal Technologies می گوید: "محصول2010 Quick Heal فواید بیشتری را برای کاربران در زمینه نبرد با جرایم اینترنتی به همراه دارد. همچنین سازگار با windows 7 است و بهره گیری از این سیستم جدید مایکرو سافت را با آرامش بیشتر ممکن می سازد."

کوییک هیل 2010 ویژگیهای جدیدی را نظیر اسکن پیشرفته حافظه، محافظت از pen driveها، محافظت از مرورگر (browse) و مد سرگرمی دارا می باشد. memory scanning پیشرفته جدید، حافظه سیستم را در سطح پایه به طور عمیق اسکن می کند به طوریکه حتی درایورهای Rootkit هم در موقعیت کاربر شناسایی می شوند.
در این انتشار تازه، ویژگی جدید منحصر بفرد کوییک هیل عملکرد همه انواع malware را وقتی که یک درایوهای USB آلوده به سیستم وصل می شود، متوقف می کند.
ویژگی محافظت از Browser ، مرورگر را از مشاهده سایتهای آلوده منع می‌کند. به علاوه firewall کاربران را در برابر هک محافظت می نماید.

یکی از مهیج ترین ویژگیهای این محصول، مد سرگرمی برای مشتاقان بازی می باشد. در این شیوه کوییک‌هیل در حالت ساکت (silent) قرار می گیرد که علامتی را در طی کار نشان نمی دهد و فعالیتهای بارگذاری را مانند بازیهای کامپیوتری وتماشای فیلم یا نمایش به طور بی وقفه کاهش می دهد، درنتیجه بازی و یا پخش فیلم از همه منابع سیستم استفاده خواهد کرد.

کاربران Total Security تحت پوشش مورد نیاز Quick Heal PC Tuner قرار می گیرند. این ابزار پاکیزگی ثبت، دیسک و تنظیم بهبود عملکرد ثبت را برقرار می کند که منجر به اصلاح خطاهای کامپیوتر و افزایش سرعت آن می شود.
کاربران Total Security همچنین برای مدلهای خط موبایل جدید در اسکن PC2Moblie پشتیبانی دریافت می کنند که شامل خدمات اسکن Apple iPhone هم می‌شود.

سنجای کتکار، مدیر ارشد تکنولوژی Quick Heal Technologies، می گوید: "همه تغییرات جدید سبکتر، سریعتر و باهوشتر کوییک هیل، کاربران را به هیجان می‌آورد وسرعت آپدیت آن کار با کوییک هیل را لذت بخش‌تر می سازد".

درباره Quick Heal
شرکت تکنولوژی‌های کوییک هیل در سال 1993 توسط آقای کایلاش کتکار و سنجای کتکار پایه‌گذاری شد و یک نرم افزار توسعه دهنده پیشروی امنیت IT تحت نام کوییک هیل می‌باشد.
این نرم افزار راه حلهای امنیتی مهم را فراهم می کند و امنیت فردی را تامین می‌سازد. با خدمت به بیش از یک میلیون کاربر در سراسر جهان متعهد است چالشهای امنیتی دشوار مشتریان را به طور جدی متوقف کند. راه حلهای خلاقانه کاربران خانگی را قدرتمندتر می‌سازد و به بخش عمومی حمایت کلی و جامع با ترکیب تکنولوژیهای پیش گستر و واکنشی به طور مداوم با شناسایی اطمینان بخش به همراه تکنولوژی DNA scan ارائه می دهد.
کوییک‌هیل در بیش از50 کشور در سراسر جهان جدا از شبکه داخلی خود در هند حاضر است.

برای اطلاعات بیشتر به آدرس http://www.qhi.ir مراجعه و یا با شماره 3288500-0123 شرکت فناوری ارتباطات و اطلاعات فانوس نمایندگی انحصاری محصولات امنیتی کوییک هیل در ایران تماس حاصل فرمایید.