بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

کسب تائیدیه Check Mark توسط کوییک‌هیل پلاس 2008

شرکت تکنولوژی‌های کوئیک‌هیل مفتخر است به اطلاع برساند که آنتی‌ویروس Quick Heal AntiVirus Plus 2008 تحسین موسسه معتبر ویروس‌شناسی لابراتوار  وٍست‌کاست (West Coast Labs) را برانگیخته و توانسته گواهی تائیدیه چک مارک (Check-Mark) را بر روی پلتفرم ویندوز ویستا نسخه بیزنس (Windows Vista Business Edition) دریافت کند.
این محصول به صورت کاملا موفق بخاطر عملکرد و کارایی برطبق ضوابط و استانداردهای لابراتوار وست‌کاست مورد تست و تائید قرار گرفت.
برای اطلاع از جزئیات بیشتر می‌توانید از اینجا بازدید نمایید.

کوییک هیل کنفرانس بین المللی AVAR2008 را برگزار می کند

  شرکت تکنولوژی‌های کوییک هیل (Quick Heal Technologies (P) Ltd) مفتخر است به اطلاع برساند که کنفرانس بین‌المللی AVAR 2008 در هتل تاج محل دهلی‌نو هندوستان برگزار خواهد شد.
این کنفرانس از تاریخ 10 دسامبر تا 12 دسامبر 2008 برگزار می شود. این همایش، بزرگترین کنفرانس آسیا- اقیانوسیه در رابطه با تکنولوژیهای Malware و بد افزارها می باشد. گفتنی است این اولین باری است که این کنفرانس در هند برگزار می شود.
AVAR یک سازمان غیر انتفاعی است که اصلی ترین هدف آن جلوگیری از گسترش خطراتی است که برنامه های Malware و بد افزارها سبب آن هستند. AVAR هم اکنون شامل اعضایی از 15 کشور یا منطقه می شود که همه اعضای آن تنها از آسیا و اقیانوسیه نیستند بلکه سراسر جهان را شامل می شود. این نشان می دهد که فعالیتهای تحقیقاتی ضد نرم افزار های خطرناک توسط بسیاری کشورها، شرکتها و اشخاص توسعه پشتیبانی یافته است.
با بیش از یک دهه از تاریخچه آن، این سالها کنفرانس AVAR به بزرگترین واقعه در مبحث آنتی ویروس و یا بطور دقیق تر امنیت فناوری اطلاعات (IT) در منطقه آسیا تبدیل شده است. یک واقعه یکتا از نوع خود که ویترین از آخرین تکنولوژی های امنیت کامپیوتری و صنعت Anti-Malware می باشد. این کنفرانس بر روی صنعت که فرصتی را برای کارشناسان این رشته تا مقالات تحقیقاتی، مباحث متدها و تکنولوژی را به اشتراک بگذارند. مهیا می کند تا تجربیات ارائه شود و استانداردهای جدیدی ایجاد شود.
این رویداد همچنین از این نظر قابل اهمیت زیاد است که از طرف شبکه های مردمی و به تعداد زیادی از مردم از سراسر جهان معرفی می شود همچنان که شرکت کنندگان برای ملاقات با یکدیگر و تعامل می آیند و از آنهایی که تکنولوژی های امنیتی را در دنیای واقعی عملی ساخته اند می آموزند AVAR2007 در سئول کره اتفاق افتاد و همایش های قبلی AVAR در هنک کنگ، استرالیا، چین و نیوزیلند میزبانی شده است.
برای اطلاعات بیشتر لطفاً از سایت مقابل بازدید فرمایید:  http://www.aavar.org/avar2008/index.htm .

دریافت تائیدیه OESISOKTM جهت رعایت استاندارد امنیت شبکه

شرکت کوییک‌هیل مورد تائید OESISOKTM برای سازگاری و ایجاد نهایت امنیت در کار با محصولات شرکتهای بزرگ تجهیزات شبکه جهان قرار گرفت.

شرکت تکنولوژی‌های کوئیک‌هیل Quick Heal Technologies (P) Ltd موفق به دریافت تائیدیه  آنتی‌ویروس + آْنتی‌اسپای‌ویر OESISOKTM  برای طراحی Quick Heal AntiVirus Version 9.50 شد.
این آزمایش بر روی سیستم عامل ویندوز XP و بر طبق ضوابط OPSWAT انجام شد.
این تست هماهنگی و سازگاری آنتی‌ویروس و Anti Spyware کوییک‌هیل را در مقابل کاربردهای امنیتی نقاط پایانی در زمان کار کردن با تکنولوژی‌ها و محصولات شرکتهای بزرگ مانند : Cisco Systems، Juniper Networks، F5 Networks، 3COM، SonicWALL، Lockdown Networks و بسیاری دیگر نشان می‌دهد.
برای اطلاعات بیشتر لطفاً از نشانی زیر دیدن فرمایید:
http://www.opswat.com/antivirussdk.shtml#supported_apps_av