بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

رونمایی از نسخه‌های ۲۰۱۱ کوییک‌هیل

شرکت تکنولوژی های کوییک هیل سری جدید محصولات  امنیتی کامپیوتر 2011 خود را معرفی نمود:

     *Quick Heal Anti Virus Pro 2011 *Quick Heal Internet Security 2011 
*Quick Heal Total Security  2011 

   توتال سکیوریتی 2011 کوییک هیل   اینترنت سکیوریتی 2011 کوییک هیل   آنتی ویروس 2011 کوییک هیل

کوییک هیل همواره بر تأمین و تقدیم بهترین تجربیات ممکن به مشتریان و کاربران تأکید می کند و سری جدید 2011 ویژه کاربران را با این عقیده وارد بازار نموده که نگاهی پیشرو دارد و با وجود عملکرد آسان، از قابلیت فوق العاده ای برخورداراست. پیشرفت و بهبود در عملکرد طراحی نوین محصول 2011 در یک ویژگی خلاصه می شود:
- آزادی - آزادی برای اتصال به اینترنت، گشت و گذار اینترنتی، چت، بازی،دانلود، کار، برقراری ارتباط و خرید آنلاین را بدون نگرانی تجربه کنید .
آقای Kailash KatKar  می گوید:«از اینکه سری کوییک هیل 2011 را راه اندازی کردیم، خوشحال و هیجان زده ایم. بعد از تلاش بی وقفه برای تولید این نسخه جدید، اطمینان دارم که کوییک هیل 2011 همه چیز را بار دیگر متحول می سازد.»
کوییک هیل 2011 سرعت نصب را بهبود می بخشد. باعث می شود آنتی ویروس به سادگی در منابع سرور فعال شود  و اسکن و شناسایی سریع داشته باشد و تمام انواع ویروس، Rogueware،Spayware و سایر Malware ها را که اقدام به ویرانی سیستم شما می کنند، متوقف می سازد. Firewall به آرامی در پس زمینه کار می کند، دیواری در برابرهکرها به وجود می آورد و سیستم جدید شناسایی ،Intrusion Detection System و Intrusion Prevention System را دارا می باشد که از فعالیتهای مخرب در شبکه یا اینترنت پیش از دسترسی به  سیستم شما جلوگیری می کند.
 اما ویژگی ممتاز کوییک هیل 2011 ، Web Security،Parental Control است.
 Parental Control به والدین امکان می دهد وب سایتهای ایمن برای کودکانشان را دسته بندی کنند و آنها را از مطالب نامناسب اینترنتی دور سازند. همچنین امکان فهرست بندی و برنامه ریزی را به والدین می دهد تا بتوانند زمان استفاده از اینترنت را برای کودکانشان مشخص کنند و کنترل کامل بر فعالیتهای اینترنتی آنان داشته باشند.
ویژگی جدید Web Security  ، این امکان را به کاربران خود می دهد تا با استفاده از سرویس ابر (Cloud)در همان زمانی که کاربر از سرویس استفاده می کند، هر گونه وب سایت آلوده را برای او مشخص می نماید. بنابراین اگر وب سایت جدید مشاهده شود توسط کاربر، به وسیله  ما فیلتر می شود.
توتال سکیوریتی کوییک هیل مورد نیاز کاربران ساخته شده  و قابلیت پیشرفته PCTuner را ارائه داده است.
این ویژگی باعث  تمیز کردن رجیستری ، تمیز کردن دیسک ، بهینه سازی رجیستری و تنظیم عملکرد خواهد شد که اشتباهات  کامپیوتر را ثابت و تعمیر می کند و موجب بالا بردن سرعت کامپیوتر می شود. 
کاربران Total Security از پشتیبانی مدلهای جدید موبایل فون در اسکن برای کار در  PC2 Mobile  بهره مند می شوند. ویژگی  Apple iPhone شامل پشتیبانی برای اسکن PC2 Mobile در سیستم عامل ویندوز 64 بیت آماده است.
آقای Sanjay Katkar  می گوید:« سادگی چیزی است که ما تلاش داریم در محصولات جدید کوییک هیل 2011 به ظهور برسانیم. در عین حال ایمان دارم که کاربران امنیت و رفاه بیشتری را در زمان استفاده از اینترنت احساس با پروسه مستقل، امنیت حداکثر را به کاربر می دهد.

درباره Quick Heal 
شرکت تکنولوژیهای کوییک هیل یکی از بزرگترین شرکت‌های توسعه دهنده‌ی ابزارهای جامع امنیت اینترنتی و تکنولوژی آنتی‌ویروس در سطح جهان می‌باشد. این شرکت در سال 1993 با تحقیق و توسعه تکنولوژی‌های امنیتی به ویژه آنتی‌ویروس فعالیت خود را آغاز نمود و تا کنون حق ثبت بسیاری از تکنولوژی‌های امنیتی در انحصار این شرکت می‌باشد.
Quick Heal Technologies خانواده محصولات امنیتی کوییک‌هیل را با معیار صنعتی برای امنیت کامپیوترها تولید می‌کند. خدمترسانی به میلیون‌ها کاربر در سرتاسر جهان، بیش از 350 نفر از بهترین متخصصین و کارشناس حوزه نرم‌افزار و امنیتی را گردهم آورده تا بهترین‌ها را به کاربران خود عرضه کند.
علاوه بر دفتر مرکزی، مرکز R&D مستقل، و 18 شعبه با بیش از 63 نمایندگی در سطح جهان مشغول عرضه و پشتیبانی از محصولات کوییک‌هیل می‌باشند.
شرکت فناوری ارتباطات و اطلاعات فانوس به طور رسمی و با مجوزها و تائیدیه‌های کامل، وظیفه فروش، پشتیبانی، و خدمات و امور لابراتواری محصولات امنیتی کوییک‌هیل در ایران را بر عهده دارد. محصولات اوریجینال کوییک‌هیل را می‌توانید از فروشگاههای معتبر نرم‌افزاری و یا فروشگاه اینترنتی http://shop.qhi.ir تهیه نمایید. در ضمن برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات کوییک‌هیل می‌توانید از طریق سایت رسمی این شرکت به نشانی http://www.qhi.ir  یا با شماره 3288500-0123 تماس بگیرید.

مصاحبه مدیر بین الملل کوییک هیل با روزنامه فناوران

مدیر امور بین الملل شرکت تکنولوژی های Quick Heal در گفت و گو با فناوران:
«کوییک‌هیل» سهم بیشتری از بازار آنتی‌ویروس ایران می‌خواهد

شرکت تکنولوژی‌های کوییک‌هیل تفاهم‌نامه‌ای را با نماینده‌ ایرانی‌اش امضا کرده تا با راه‌اندازی سرور در ایران سرعت دسترسی برای به‌روزکردن نرم‌افزارهای کوییک هیل را برای کاربران ایرانی افزایش دهد.

مصاحبه فناوران با شریکومار نایر

 شریکومار نایر، مدیر امور بین الملل شرکت تکنولوژی های کوییک هیل با بیان اینکه نگاه بلند مدت ما برای این موضوع انتقال دانش فنی به ایران است، گفت:‌ شرکت تکنولوژی‌های کوییک هیل یکی از بزرگ ترین شرکت‌های توسعه دهنده ابزارهای امنیت اینترنتی و آنتی ویروس در سطح جهان است.

وی افزود: این شرکت در سال 1993 میلادی با تحقیق و توسعه در زمینه فناوری‌های امنیتی به ویژه آنتی‌ویروس فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون حق ثبت بسیاری از فناوری‌های امنیتی در انحصار این شرکت است.

وی گفت:‌ در حال حاضر این شرکت محصولات امنیتی کوییک‌هیل را با معیارهای صنعتی برای امنیت کامپیوترها تولید می‌کند.

شریکومار نایر افزود: خدمت‌رسانی به میلیون‌ها کاربر در سرتاسر جهان، بیش از 350 نفر از بهترین متخصصان و کارشناسان حوزه نرم‌افزار و امنیتی را گرد هم آورده تا بهترین‌ها را به کاربران خود عرضه کند.

وی بازار ایران را دارای قابلیت‌های ارزنده‌ای برای شرکت کوییک هیل برشمرد و گفت: ایران با وسعت جغرافیایی فراوان و تعداد بالای کاربران کامپیوترهای خانگی، اداری و صنعتی جذابیت خاصی برای کوییک‌هیل دارد که سعی خواهیم کرد با ارایه خدمات مناسب در کنار سایر رقبا بهترین محصولات و خدمات را به کاربران ایرانی ارایه کنیم. شریکومار نایر افزود: شرکت تعاونی فناوری ارتباطات و اطلاعات فانوس به طور رسمی وظیفه فروش، پشتیبانی و خدمات و امور لابراتواری محصولات امنیتی کوییک هیل ایران را از سال 2007 بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه هم اکنون کاربران ایرانی از هر نقطه کشور می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی این شرکت به آدرس shop.quickheal.ir تهیه کنند، گفت: اطلاعات مورد نیاز کاربران در این سایت موجود است و در صورت نیاز کارشناسان شرکت آمادگی پاسخ به کاربران را دارند.

مدیر امور بین‌الملل شرکت تکنولوژی‌های کوییک‌هیل در خصوص ویژگی‌های محصولات این شرکت گفت: آنتی‌ویروس کوییک‌هیل ویروس‌ها، کرم‌ها و تروجان‌ها را به صورت اتوماتیک شناسایی کرده  و  از بین می‌برد. همچنین آلودگی‌ها را از الصاق‌های ایمیل و دانلودهای اینترنتی بصورت خودکار اسکن و پاکسازی می‌کند.

وی افزود: این آنتی‌ویروس قبل از اینکه جاسوس‌افزارها   روی کامپیوتر شما مستقر شود از ورود آن جلوگیری می‌کند. فایروال کوییک هیل نیز دسترسی هکرها و سارقان اطلاعات به کامپیوتر شما را از بین می‌برد. این دیواره آتش محافظت جامعی در برابر حملات شناخته شده و ناشناخته تحت شبکه داخلی و خارجی را فراهم می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که تاکنون چند کشور از نرم‌افزارهای امنیتی کوییک هیل استفاده می‌کنند، گفت: در حال حاضر در 63 کشور دنیا از نرم‌افزارهای امنیتی این شرکت استفاده می‌کنند که البته ما سعی داریم با تمرکز بر بازار ایران سهم خود را در بازار آنتی ویروس ایران توسعه

 دهیم.وی در پاسخ به این سوال که با وجود رقبایی همچون کسپرسکی، اویرا، نورتون و نود 32 و غیره آیا جایی برای کوییک هیل وجود دارد یا خیر؟ گفت: بازار ایران رو به رشد است و از آنجا که ما نرم‌افزارهای اورجینال را با قیمت مناسب در بازار ایران عرضه کرده‌ایم قطعا نسبت به سایر رقبا از مزیت‌های بیشتری برخورداریم به همین علت این موضوع برای کوییک‌هیل خطر چندانی محسوب نمی‌شود.

وی در پاسخ به اینکه دلایل حجم سنگین حمله ویروس استاکس‌نت را در ایران چه چیزی ارزیابی می‌کند، گفت: یکی از مهم‌ترین دلایل انتشار زیاد این ویروس در ایران استفاده نکردن از آنتی ویروس‌های اورجینال بوده است.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های آنتی‌ویروس‌های کوییک‌هیل امکان اسکن تلفن همراه از طریق کامپیوترهای شخصی است، گفت: یکی از مزیت‌های آنتی ویروس‌های ما پیدا کردن کامپیوترهای شخصی و نوت بوک‌ها در صورت سرقت است.

شریکومار نایر  با بیان اینکه کوییک هیل نسخه تحت شبکه نیز در بازار ایران عرضه کرده است، افزود: ادمین کنسول کوییک‌هیل برای مدیریت، کنترل و محافظت از ویروس در سراسر شبکه تقریبا برای هر نوع و هر ترکیبی از سیستم عامل‌های کلاینتی طراحی شده است.

وی در پایان از زحمات ابراهیمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران برای ایجاد فضای مناسب برای شرکت کوییک هیل هند تشکر کرد.