بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

دریافت جایزه Giants International Award 2009 توسط کوییک‌هیل

بنیانگذاران Quick Heal Technologies  جایزه “Giants International Award 2009”  را دریافت کردند.

بنیانگذاران شرکت تکنولوژی های کوییک‌هیل آقای Kailash Katkar  و آقای Sanjay Katkar موفق به دریافت جایزه بین‌المللی “Giants International Award 2009” در تاریخ  26 سپتامبر 2009 در Residency Club  پونا، توسط  آقای Nana Chudasama و آقایSuresh Kalmadi شدند. این جایزه به خاطر توزیع قابل توجه و دسترس‌پذیری  ممتاز در زمینه تکنولوژی نرم افزار  مورد تقدیر و تکریم قرار گرفتند.

این جایزه به برادران Katkar به خاطر تلاششان در جهت بنیان نهادن شرکت و ارتقاء آن به سطح کنونی اعطا شد.

آقای کایلاش کتکار در این مراسم گفت: " ما متعهد به فراهم کردن خلاقانه ترین راه حلهای امنیت IT  هستیم  و تلاشمان را به اثبات برتری در سطح جهانی اختصاص می دهیم. ما به طور مداوم برای تامین انتظارات مشتریانمان کوشش می کنیم."

کوئیک‌هیل وظیفه‌شناسی بی اندازه و ثبات قدم  در شیوه های خدماتی و سیاستهای شفاف کاری دارد. علت اینکه کوییک‌هیل امروزه به نامی آشنا در میان خانواده ها تبدیل شده را می توان در سبک رهبری فارغ از خودپرستی آقای کایلاش کتکار جستجو کرد. آقای سنجای کتکار مسئول توسعه  دامنه محصولات آنتی‌ویروس کوییک هیل و تمام پایگاههای مهم می باشد. او موتور اسکن اصلی کوییک‌هیل را در همه پایگاهها ایجاد و نگهداری کرد و اکنون پیشروی تنظیمات R&D  در شرکت است.

درباره Giants International
Giants International   (خدمات اعطای صداقت، اصالت و فعالیت یکپارچه) اولین سازمان خدمات بین المللی هند است. این سازمان بیش از 500 گروه در سراسر جهان دارد. Giants International  در جامعه فعالیت وسیعی از طریق تشویق و تکریم افراد در جنبه های مختلف فعالیتها و تعهدات نمونه دارد.

درباره  Quick Heal
شرکت تکنولوژیهای کوییک هیل در سال 1993 توسط آقای کایلاش کتکار و سنجای کتکار پایه گذاری شد و یک  نرم افزار توسعه دهنده پیشروی امنیت IT تحت نام کوییک هیل می باشد. این نرم افزار راه حلهای امنیتی مهم را فراهم می کند و امنیت فردی را تامین می سازد. با خدمت به بیش از یک میلیون کاربر در سراسر جهان متعهد است چالشهای امنیتی دشوار مشتریان را به طور جدی متوقف کند. راه حلهای خلاقانه  کاربران خانگی را قدرتمندتر می سازد و به بخش عمومی حمایت کلی و جامع با ترکیب تکنولوژیهای پیش گستر و واکنشی به طور مداوم با شناسایی اطمینان بخش به همراه  تکنولوژی  DNA scan ارائه می دهد. کوییک هیل در بیش از50 کشور در سراسر جهان جدا از شبکه داخلی خود در هند حاضر است.