بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

آنتی ویروس - نرم افزاری تجملی یا ضروری

تاریخ ضد ویروس ها را می توان تقریباً با فراگیر شدن رایانه های شخصی همزمان دانست. زمانی که کامپیوتر وارد خانه های مردم شد، ویروس، هک و نفوذ هم جای خود را در خانه ها یافت.

در مورد پیدایش ویروسها فرضیه های فراوانی مطرح است، عده ای معتقدند این کار شرکت های تولید کننده آنتی ویروس است، عده‌ای دیگر بر این باورند کار افراد سودجو است، عده ای هم منشاء آن را شرکتهای بزرگ و غول‌های نرم‌افزاری می‌دانند....

همه هم برای خود دلیلی قاطع دارند! 

طرفداران فرضیه اول، معتقدند اگر ویروسی نباشد، آنتی ویروسی نیست پس شرکتها برای تداوم وجود خود نیاز به تولید و تقاضا دارند.

حامیان متهم دانستن شرکتهای بزرگ مانند مایکروسافت، از شبهه استفاده کرده و می‌گویند چرا هر زمانی که مایکروسافت نسخه‌ی جدید ویندوز خود را ارائه می‌دهد دنیا پر از ویروسهایی می شود که تنها نسخه های قدیمی را آلوده میکند؟

عده‌ای هم معتقدند که افرادی نخبه -اکثراً جوان و زیر 18 سال- برای سوءاستفاده این کارهایی تخریبی را انجام می‌دهند.

نظر شما چیست؟


از دلایل و توسعه دهندگان و منتشرکنندگان ویروس یا باصطلاح کاملتر Malware که بگذریم، استفاده از آنتی‌ویروس این روزها به یکی از بخش‌های ضروری -مانند بخش های سخت افزاری مثل RAM- به نظر می‌رسد. دوستی حرف جالبی می‌زد، می گفت این فلش قیمت چندانی نداره ولی اطلاعاتی که توش هست خیلی می ارزه و از دست دادنش دردسر زیادی برام بوجود میاره. عدم رعایت مسائل امنیتی، فراتر از دست دادن اطلاعات شده و سرقت اطلاعات بانکی، شخصی و... ، آزار کاربر در زمان کارکردن با کامپیوتر و... همه و همه باعث شده تا استفاده از آنتی ویروس به امری ضروری تبدیل شده است.


فقط باید محصول امنیتی جامع و درست را انتخاب کنیم تا با هزینه ای که می کنیم از امنیت بالاتری برخوردار شویم. بعضی از پارامترهای انتخاب محصول خوب می‌توان به دارا بودن امنیت جامع در برابر انواع بدافزارها مانند: آنتی‌ویروس، آنتی روتکیت، آنتی اسپای، آنتی اسپم، فایروال، آنتی مالویر، میل پروتکشن، یو اس بی پروتکشن و...، ابزارهای مفید برای کاربر مانند: ساخت سی دی های اورژانسی یا دیسک نجات، بوت تایم اسکن(اسکن ویندوز از حالت بوت)، پشتیبانی مطمئن از ایران و همینطور لایسنس اورجینال از کشور اصلی با امکان ساپورت مستقیم و... اشاره کرد.

ترجیحاً به تبلیغات و برند آنتی‌ویروسها توجه نکنید بلکه به مشخصات فنی و تست توسط خودتون اعتماد کنید. آنتی ویروس‌هایی مانند ناد 32، کوییک هیل از این ویژگی‌ها برخوردارند، فقط ناد32 نمایندگی رسمی که در سایت اصلی درج شده باشه نداره.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد