بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

مدیران ارشد کوییک‌هیل در ایران

آنتی‌ویروس کوییک هیل Quick Heal
با توافقات صورت گرفته شرکت فناوری ارتباطات و اطلاعات فانوس نماینده انحصاری شرکت کوییک‌هیل در ایران، مدیر امور بین‌الملل  شرکت Quick Heal Technologies (P) Ltd  آقای شریکومار نیر (Shreekumar Nair) و مدیر فروش خاورمیانه آقای شوبیت ماتور (Shobhit Mathur) جهت انجام مذاکرات به ایران سفر می‌کنند.
از جمله برنامه‌های این دو متخصص حوزه امنیت فناوری اطلاعات انجام مذاکرات با چند شرکت بزرگ PAP ایرانی و چند سازمان مهم دولتی، برگزاری دو همایش در استان‌های مازندران و اصفهان، مصاحبه اختصاصی با دو نشریه و خبرگزاری IT کشور و ... می‌باشد.
شرکت کوییک‌هیل بزرگترین تولیدکننده آنتی‌ویروس در هند، همکار امنیتی مایکروسافت، برنده دهها جایزه از موسسات معتبر و لابراتوارهای بزرگ جهانی مانند VB100%، CheckMark، CRN، DQ و... می‌باشد. این آنتی‌ویروس قدرتمند که اخیراً توانسته برای دومین بار پیاپی به عنوان بهترین آنتی‌ویروس جهان از لحاظ قیمت-کارآیی از سوی موسسه معتبر آمریکایی CRN برگزیده شود.
کارشناسان و مدیران ادارات، شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی که تمایل به شرکت در این همایش را دارند می‌توانند با تلفن 3288300-0123 و یا ایمیل Seminar@qhi.ir تماس بگیرند.

شرکت تکنولوژی‌های کوییک‌هیل در سال 1993 توسط آقای کایلاش کتکار و سنجای کتکار پایه‌گذاری شد و یک نرم‌افزار توسعه دهنده پیشروی امنیت IT تحت نام کوییک هیل می‌باشد.
این نرم‌افزار راه حل‌های امنیتی جامع را فراهم می‌کند و امنیت شخصی و سازمانی را تامین می‌نماید. با پشتیبانی از میلیونها کاربر در سراسر جهان متعهد است چالش‌های امنیتی دشوار مشتریان را به طور جدی متوقف کند. راهکارهای خلاقانه، پیشرو و نوین Quick Heal امنیت کاربران خانگی را فراهم نموده و به بخش سازمانی و شرکتی، حمایت کلی و جامع با ترکیب تکنولوژی‌های پیش گستر و واکنشی، به طور مداوم با شناسایی اطمینان‌بخش به همراه تکنولوژی‌های انحصاری مانند DNA scan ارائه می‌دهد.
کوییک‌هیل در بیش از50 کشور در سراسر جهان جدا از شبکه داخلی خود در هند حاضر است.
برای خرید محصولات کوییک هیل بصورت آنلاین به آدرس http://Shop.qhi.ir مراجعه و برای دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس http://www.qhi.ir مراجعه و یا با شماره 3288500-0123 شرکت فناوری ارتباطات و اطلاعات فانوس نمایندگی انحصاری محصولات امنیتی کوییک هیل در ایران تماس حاصل فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد