بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

سوال در مورد آنتی ویروس اویرا و مایکروسافت اسنشال

سلام دوست عزیز از وبلاگ خوبت ممنون.
از نوشته ها و تجربه های شما خیلی استفاده کردم.
راستشو بخوای من هم حدود 1 سالی میشه که با فایروال کمودو و از آنتی ویروس آویرا استفاده میکنم.البته خیلی آنتی ویروس این بین عوض کردم و حتی آنتی ویروس شید هم امتحان کردم که نمیدونم باید خندید یا گریه کرد بعد از یک روز از نصب این آنتی ویروس و ÷رداخت هزینه 6500 متوجه شدم هیچ کاری انجام نمیده و اصلآ روی سیستم کنترل نداره.بگذریم.حتی ارزش صحبت هم نداره.
من مدتها از آویرا پرسونال که نرم افزار رایگان آویرا است استفاده و در کنارش فایروال کاربر پسند و بسیار قویه کمودو را استفاده میکردم.تا اوایل زمستان به فکر خرید لایسنس کد آویرا افتادم و از خود سایت اصلی آویرا نماینده رسمی شرکت آویرا در ایران که سهند رایان بود لایسنس آنتی ویروس پرمیوم که 29 هزار تومن بود را خریدم.اما قبل از آویرا از نود32 که هر چند روز با یک نام کاربری جدید آپدیتش میکردم آنتی ویروسم بود تا وقتی که ویروس اتوران گرفتم و به فکر آویرا و بعد خریدن آویرای اوریجینال پرمیوم گرفتم.این مدتی که آویرا روی سیستمم بود هیچ شکی به آویرا نداشتم که باعث کندی در ویندوز میشد.حالا چند روزی میشه که از microsoft essentials security 2011 استفاده میکنم این آنتی ویروس به نظرم خیلی سبک و در روز چندین بار هم آپدیت میشه و سرعت عملش هم خوبه.اما مشکل اون 29 هزار تومن که برای خرید لایسنس آویرا پرمیوم دادم هستش.البته من به طور کامل به این آنتی ویروس مایکروسافت اعتماد نمیکنم و هرروز به دنبال آنتی ویروسهای دیگه هستم و به نظر میاد آویرا avast avg و خیلی خیلی چندین جا شنیدم که bit defender جز آنتی ویروسهای خوبی هستند.
معذرت میخوام که اینقدر طولانی شد.در کل من یک لایسنس آویرا دارم که 10 ماه از اعتبارش مونده و از طرفی با سنگین بالا اومدن کامپیوترم مشکل دارم.سیستم من هم: mother board: giga s3 ,cpu : dual 64X2 5200+ ,graphic card:nVidia 8600 gt 1024 mg ,Ram :6 GB , window 7 32bit

ممنون از اینکه نوشته های شلوغ و خسته کننده منو خوندین.
من برای خرید آنتی ویروس هر هزینه ایی پرداخت میکنم و خریدن آنتی ویروس بدون فایروال برام یه تجربه شده که از این به بعد پک امنیتی کامل یا سکیورتی سوییت رو خریداری کنم.
خیلی ممنون از همه چی 
امین از رشت


با سلام

از لطفتون ممنوم. لطفاً قبل از خرید هر محصولی خصوصاً آنتی ویروس در مورد کیفیت آن تحقیق نمایید و همچنین می توانید از نسخه ی آزمایشی آنها استفاده نمایید. سعی می کنم در پستهای بعدی نسخه‌های آزمایشی آنتی ویروس‌ها را بصورت یکجا بذارم، اما می توانید از سایت سازنده آنها دریافت نمایید.

نصب دو آنتی ویروس به صورت همزمان باعث کرش، هنگ یا کاهش زیاد سرعت سیستم خواهد شد تنها از یک ویروسیاب استفاده نمایید.

مشخصات سیستم مناسب می‌باشد، در صورت استفاده از آنتی ویروس هایی با تکنولوژی بالا حتما مشکل نخواهید داشت.

اگر مشکلتون حل نشد دوباره تماس بگیرید

موفق باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد