بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

جواب‌هایی برای سوالاتی از خوانندگان از جنس امنیت و ضدویروس - 2

با تقدیم سلام 

من شخصا احترام خاصی برای وبلاگهایی که پر از تلاش و مطلب به درد بخور است قائل هستم 

سوال :

می دانید که دست اکثریت ما ایرانی ها نسخه قلابی نرم افزارها از جمله آنتی ویرسها وجود دارد ... آیا این آنتی ویروس به شکل صد در صد آپدیت می شود ؟ اگر یا وی پی ان آپدیت کنیم بهر نیست ؟



باسلام! 
همانطور که در مطلب گذشته که در وبلاگ درج شده "تفاوت‌های بین نسخه‌های کرک شده و اورجینال" را ذکر کردم، آپدیت سرور نسخه‌های کرک شده، تریال و با لایسنس با هم متفاوت هستند. آپدیت‌ها به صورت نامنظم و با تاخیر، ناقص و عدم شناسایی همه‌ی ویروسها جدید و... برای نسخه‌های کرک شده درنظر گرفته شده است. 
برخی آنتی ویروس ها مانند سیمانتک، مکافی، ترند میکرو و اخیراً برخی از لاینسن‌های نود32 به علت تحریم برای نسخه‌های لایسنس‌دار یا بدون لایسنس آپدیت‌ها یا ارائه نمی‌شود یا از طریق پراکسی باید انجام پذیرد.
در مورد نسخه‌های کرک شده تفاوتی بین VPN و عادی وجود ندارد.


پرهام

سلام 

خسته نباشید 

یه راهنمایی فوری و دقیق می خواستم لطفا

از اونجایی که هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه ! .. من آخرش هم نفهمیدم کدام بسته امنیتی رو بگیرم که هم بتونه قوی باشه و ویروس هارو در ان واحد پاک کنه ( بلوک نه - پاک کنه فقط ) و از سخت افزار بسیار کم استفاده کنه و سرعت لود سیستم رو هم کم نکنه ... هنوز نتونستم بین :  

بیت دفندر توتال سکوریتی ۲۰۱۰

اویرا پرمیوم پلاس ۲۰۱۰

کوییک هل توتال ۲۰۱۰ 

یکی رو انتخاب کنم ... چون می خوام اورجینال بگیرم واسه همین می خوام کمکم کنین پولم هدر نره و درست انتخاب کنم ...

من دانشجو هستم و از اینترنت زیاد استفاده میکنم و کارهای ۳دی و رندرینگ زیاد انجام می دم و سیستمم به شرح زیره : 

cpu :  AMD Turion x64 X2

VGA : 128 - nvidia geforce 8400M GS

ram : 4 gb  - 2 gb vase vga share shode 

os : windows 7 ultimate original 

چون سیستم خیلی قوی نیست و در عیت حال فعالیتم زیاده یه بسته امنیتس خوب و دقیق و سریع و سبک می خوام 

لطفا راهنماییم کنین که کدام بسته رو تهیه کنم 

پیشاپیش بسیار از لطف و پاسخ ممنونم



باسلام! 
انتخاب هر آنتی‌ویروس بسته به نظر و نحوه کاربرد کاربر دارد. من نسخه‌ی 2011 توتال سکیوریتی کوییک‌هیل را برای سیستم شما پیشنهاد می‌کنم، به علت سرعت فوق‌العاده بالا، سربار کم، شناسایی ویروس‌ها، ساپورت مستقیم از شرکت، بدور از مشکلات تحریم، امکانات و ویژگی‌های جامع امنیتی، دارای تائیدیه‌های بین‌المللی از VB100%، CheckMark، همکار امنیتی Microsoft و اینتل و...
البته سیستم شما هم سرعتش مناسبه


مهران

سلام

خسته نباشید من کاسپراسکای 2011 ورژن 11.0.2.556en رو دانلود کردم اما اتوران فلش مموری رو نمیشناسه و اصلا میگه ویروسی نداره!!

درضمن با نود 32 میشناسه اما پاک نمیکنه!

شما چه انتی ویروسی پیشنهاد میکنید؟

راستی یادم رفت بگم که نود32 کل ویندوز میگه ویروس داره

با تشکر


باسلام! 
چون ویروس آتوران نسخه‌های متفاوتی داره، ممکنه این نسخه را کسپرسکی نشناسه. شما می‌تونید نسخه تریال کوئیک هیل را دانلود و نصب نمایید و از گزینه نیتیو بوت اسکن استفاده کنید تا در محیط Shell ویندوز و قبل از بوت ویروس زدایی کنه. ضمناً بعضی اوقات ویروس آتوران از بین رفته ولی فایل Autorun.inf هنوز وجود داره که باید دستی پاک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد