بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

3 ماه اعتبار رایگان - پیشنهاد ویژه در بازه زمانی محدود

ایتنا - جشنواره کوییک‌هیل به همه کاربرانی که آنتی‌ویروس کوییک‌هیل خود را در تاریخ‌های ۱۹ اردیبهشت تا ۱ خرداد خرداری و ثبت نمایند، ۳ ماه اعتبار کاملاً رایگان هدیه می‌دهد.

این پیشنهاد شامل محصولات Quick Heal AntiVirus Pro ۲۰۱۱، Quick Heal Internet Security ۲۰۱۱ و Quick Heal Total Security ۲۰۱۱ بوده و محصولات Quick Heal AntiVirus Server Edition و Quick Heal Admin Console را شامل نمی‌شود.
برای دریافت جزئیات بیشتر می‌توانید از http://qhi.ir/summeroffer.asp بازدید نمایید.


گفتنی است شرکت تکنولوژی‌های کوییک‌هیل یکی از بزرگترین شرکت‌های توسعه دهنده‌ی ابزارهای جامع امنیت اینترنتی و تکنولوژی آنتی‌ویروس در سطح جهان می‌باشد.
این شرکت در سال ۱۹۹۳ با تحقیق و توسعه بر روی تکنولوژی‌های امنیتی به ویژه آنتی‌ویروس فعالیت خود را آغاز نمود و تاکنون حق ثبت بسیاری از تکنولوژی‌های امنیتی در انحصار این شرکت می‌باشد.

خدمت‌رسانی به میلیون‌ها کاربر در سرتاسر جهان، بیش از ۳۵۰ نفر از بهترین متخصصین و کارشناس حوزه نرم‌افزار و امنیتی را در ۲۰ شعبه و با دفتر مرکزی مستقر در پونای هند گردهم آورده تا بهترین‌ها را به کاربران خود عرضه کند.

Quick Heal Technologies خانواده محصولات امنیتی کوییک‌هیل را با معیار صنعتی برای امنیت کامپیوترها تولید می‌کند.
کسب جوایز و تائیدیه‌هایی از موسسات معتبر رده‌بندی و معیارسنجی امنیت فناوری اطلاعات جهانی مانند ICSA Labs، Virus Bulletin ((VB۱۰۰% و West Coast Labs انگلستان از دیگر افتخارات کوییک‌هیل محسوب می‌شود.

شرکت برنده جایزه ۱۰۰ شرکت برتر آسیایی توسط Red Herring ۲۰۰۹ می‌باشد.

شرکت فناوری ارتباطات و اطلاعات فانوس به طور رسمی و با مجوزها و تائیدیه‌های کامل، وظیفه فروش، پشتیبانی، خدمات و امور لابراتواری محصولات امنیتی کوییک‌هیل در ایران را بر عهده دارد.
محصولات اوریجینال کوییک‌هیل را می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر نرم‌افزاری و یا فروشگاه اینترنتی http://shop.qhi.ir تهیه نمایید.
در ضمن برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات کوییک‌هیل می‌توانید از طریق سایت رسمی این شرکت به نشانی http://www.qhi.ir یا با شماره ۳۲۸۸۵۰۰-۰۱۲۳ ارتباط برقرار کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد