بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

از کار با Windows 7 در کنار کوییک هیل 2010 جدید لذت ببرید

ورژن جدید کوییک هیل 2010 با سیستم Windows 7 Microsoft سازگار است . یعنی شما می توانید با محافظت برتر کوییک هیل 2010 از تمام خصوصیات Windows 7 لذت ببرید. ورژن سبکتر ، سریعتر و باهوشتر کوییک هیل تجربه یکپارچه‌ای را برای کاربر فراهم می کند و خیال کاربر را از ورود هرگونه تهدیدی به PC از طریق اینترنت یا درایوهای فمی آلوده راحت می نماید. سری 2010 Quick Heal شامل نسخه های زیر می باشد:

 Quick Heal AntiVirus 2010
Quick Hea Internet Security 2010
Quick Heal Total Security 2010

 سری 2010 Quick Heal بر مبنای بهترین تجربیات کاربران، سبکتر ، سریعتر و باهوشتر از نسخه‌های قبلی می باشد. سبکتر از این لحاظ که حافظه کمتری در طی عملکرد استفاده می کند و مراحل اسکن تند تر و اپدیت سریعتری را انجام می دهد.

تکنولوژی پیشرفته در موتور اسکن، اسکن عمیقتر تهدیدها را ممکن می سازد که در ورژنهای قبلی میسر نبود، و این ویژگی آنرا باهوشتر و آماده برخورد با جدیدترین تهدیدها می نماید.

 فواید اصلی کوییک هیل 2010 سازگار با سیستم Windows 7 Microsoft به صورت زیر است:

 ادغام یکپارچه با Windows 7:  محصول جدید کوییک هیل 2010 کاملا کاربردی و سازگار با سیستم ویندوز 7 مایکروسافت می باشد. این محصول تضمینی از یک ادغام کامل و تایید شده با ویندوز 7 است. 

 محافظت پیشرفته:  کوییک‌هیل اینترنت سکیوریتی و کوییک‌هیل توتال سکیوریتی تجربه آنلاین ایمن و بی خطری را برای شما فراهم می‌کنند. 

عملکرد سریع و سبک در ویندوز 7:  شما قطعا بهترین سطوح عملکرد را با کوییک هیل 2010 سازگار با سیستم Windows 7 تجربه می‌کنید. کوییک هیل 2010 با پلتفرم 64 بیتی هم کاملا کاربردی و سازگار می باشد.

پشتیبانی چندسطحی برای کاربران کوییک هیل 2010 در ویندوز 7:  تیم پشتیبانی فعال ما از طریق ایمیل ، چت ، تلفن و remote access (دسترسی راه دور ) برای همه مشتریان، شرکاء و فروشندگان قابل دسترسی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد