بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

کوییک هیل گواهی ICSA (انجمن بین المللی ایمنی کامپیوتر) دریافت کر

گواهینامه معتبر ICSAQuick Heal Technologies تامین کننده پیشروی راه حلهای امنیتی کامپیوتر اعلام کرد Quick Heal Internet Security 2010  موفق به دریافت  گواهی Anti-Virus Desktop از  انجمن بین المللی ایمنی کامپیوتر (ICSA) در سیستم Microsoft Windows XP شد.
 
ICSA Labs  یک انشعاب مستقل از Verizon Business, ، ارزیابی بی طرف از محصولات قابل فروش را انجام و گواهی ایمنی کامپیوتر را ارائه می دهد. تشکیلات اقتصادی در سراسر جهان به شرایط و ضوابط این سازمان برای ارزیابی عملکرد محصول و تایید آن  اعتماد کامل دارند .
Quick Heal Technologies با تاکید بر تامین محیط کاری امن برای مشتریان ، پیشرو و نو آور در توسعه تکنولوژی جدید  برای دفع تهدیدها می باشد. این گواهی دریچه تازه ای را از کارایی محصولات کوییک هیل به روی جهانیان می گشاید. گواهی ICSA Labs یک سیستم ارزیابی با کیفیت بالاست که اطمینان پذیری محصولات امنیتی را مورد تطبیق قرار می دهد.

گواهی آنتی ویروس ICSA Labs  به جامعه کاربران تعهد می دهد که همه محصولات آنتی  ویروس تایید شده توسط این سازمان بر مبنای ضوابط  پذیرفته شده صنعتی قرار دارند. برای دریافت این گواهی محصولات باید همه شرایط شناسایی Malware را در دسکتاپها و سرورها داشته باشند. محصولات ملزم به شناسایی صد در صد ویروسها از جمله ویروسهای موجود در Wild List  در چندین مجموعه ارزیابی هستند.

Andrew Hayter ، مدیر برنامه anti-malcode در   ICSA Labs گفت:" Quick Heal Internet Security  از مراحل سخت ارزیابی  ICSA Labs برای بدست آوردن این گواهی عبور کرد. این موقعیت بسیار باارزش است زیرا تایید ما به سازمانهای تجاری و مشتریان امکان می دهد از اطلاعات باارزش و به روز ما یاری بگیرند تا در انتخاب محصولات مناسب و فروشندگان مطلوب برای رفع نیاز خود به درستی عمل کنند."
Sanjay Katkar ، مدیر ارشد تکنولوژی در کوییک هیل ، گفت:"بسیار مسروریم که با Quick Heal Internet Security  مفتخر به دریافت گواهی ICSA Labs  شدیم. این گواهی به تلاش بی شائبه ما به منظور تامین محصولات مطمئن و بسیار با کیفیت  برای مشتریانمان اشاره دارد و به آنها اطمینان می دهد که با استفاده از محصولات ما در کامپیوترهایشان کاملا ایمن باشند. "

درباره ICSA Labs :ICSA Labs، یک شاخه  مستقل از Verizon Business, ، ارزیابی بی طرف از محصولات قابل فروش را انجام و گواهی ایمنی کامپیوتر را ارائه می دهد. بسیاری از فروشندگان برجسته محصولات امنیتی در سراسر جهان ، تولیداتشان را برای ارزیابی و تائید به ICSA Labs عرضه می کنند . سازمانهای تجاری به ICSA Labs اطمینان دارند که به گونه توانمند و مقتدری  اطمینان پذیری و قابلیت پذیرش محصولات را مورد ارزیابی قرار می دهد. برای اطلاعات بیشتر درباره ICSA Labs  لطفا از سایت زیر دیدن کنید:
http://www.icsalabs.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد