بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

Quick Heal Technologies در فهرست ۵۰ شرکت برتر هند قرار گرفت.

کوییک‌هیل تکنولوژی، تامین کننده پیشروی آنتی ویروس و نرم افزارهای امنیتی کامپیوتر در هند، در فهرست Deloitte Technology Fast 50 India قرار گرفت؛ فهرستی که بیانگر 50 شرکت برتر با رشد سریع تکنولوژی در هند می باشد. این برنامه تحت هدایت  Deloitte Touch Tohmatsu قرار دارد و فهرستی متشکل از 50 شرکت تکنولوژی با رشد بسیار سریع و پویا ارائه می دهد. کوییک هیل تکنولوژی در رده 16 همین فهرست با رشد 244 % در سه سال اخیر قرار گرفت.

مراسم اعطای جوایز در Bangalone,Taj West End در جمعه، 12 نوامبربرگزار گردید.این جایزه به آقای  Kailash KatKar  مدیر ارشد کوییک هیل تکنولوژی توسط آقای PN.Sudarshan, آقایThiruvengadam  مدیران برنامه Deloitte  اعطا شد.

کوییک هیل تکنولوژی در فهرست 50 شرکت برتر با رشد سریع تکنولوژی در هند
دریافت جایزه از آقای سودارشان( PN.Sudarshan) و آقای تیرونگادام (Thiruvengadam) مدیران برنامه Deloitte توسط آقای کایلاش کتکار مدیرعامل کوییک‌هیل

آقای کایلاش کتکار گفت:«افتخار می کنیم که در فهرست 50 شرکت برتر هندی قرار گرفتیم. این نتیجه ی تلاش  مداوم همه ی اعضای کوییک هیل و رابطه ی پایدار ما با تمام شرکایمان است.»

آقای سنجای کتکار مسئول ارشد شرکت تکنولوژیهای کوییک هیل گفت:«عضویت در این گروه ممتاز افتخار ماست. این جایزه کوشش موفقیت آمیز ما را پاسخ می دهد و کوییک هیل را به عنوان نیروی برتر در بخش محصولات نرم افزار هند معرفی می کند.»

همه نامزد واجد شرایط در برنامه Deloitte Technology Fast 50 هند به طور خودکار برای شرکت در برنامه Deloitte Technology Fast 500 Asia Pacific 2010  آسیا و اقیانوسیه به رسمیت شناخته می شوند و واجد شرائط می باشند .

درباره جوایز Deloitte 
این جایزه برنامه ای برای تعیین رشد در برنامه تکنولوژیست که بهترین و سریعترین عملکردهای مربوط به تکنولوژی را در شرکتها در طی 3 سال مورد بررسی قرار می دهد.اکنون ششمین سال برنامه 50 شرکت برتر صاحب تکنولوژی هند، با آنالیز پیمایش 500 شرکت برتر آسیایی تکنولوژیک دارای بیشترین پیشنهادها و گرایش کلیدی در صنعت TMT - در امتداد بررسی شرکتهای صاحب فناوری در سطح جهان می‌باشد.

درباره Quick Heal  
شرکت تکنولوژیهای کوییک هیل یکی از بزرگترین شرکت‌های توسعه دهنده‌ی ابزارهای جامع امنیت اینترنتی و تکنولوژی آنتی‌ویروس در سطح جهان می‌باشد. این شرکت در سال 1993 با تحقیق و توسعه تکنولوژی‌های امنیتی به ویژه آنتی‌ویروس فعالیت خود را آغاز نمود و تا کنون حق ثبت بسیاری از تکنولوژی‌های امنیتی در انحصار این شرکت می‌باشد.
Quick Heal Technologies خانواده محصولات امنیتی کوییک‌هیل را با معیار صنعتی برای امنیت کامپیوترها تولید می‌کند. خدمترسانی به میلیون‌ها کاربر در سرتاسر جهان، بیش از 350 نفر از بهترین متخصصین و کارشناس حوزه نرم‌افزار و امنیتی را گردهم آورده تا بهترین‌ها را به کاربران خود عرضه کند.
علاوه بر دفتر مرکزی، مرکز R&D مستقل، و 18 شعبه با بیش از 63 نمایندگی در سطح جهان مشغول عرضه و پشتیبانی از محصولات کوییک‌هیل می‌باشند.
شرکت فناوری ارتباطات و اطلاعات فانوس به طور رسمی و با مجوزها و تائیدیه‌های کامل، وظیفه فروش، پشتیبانی، و خدمات و امور لابراتواری محصولات امنیتی کوییک‌هیل در ایران را بر عهده دارد. محصولات اوریجینال کوییک‌هیل را می‌توانید از فروشگاههای معتبر نرم‌افزاری و یا فروشگاه اینترنتی http://shop.qhi.ir تهیه نمایید. در ضمن برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات کوییک‌هیل می‌توانید از طریق سایت رسمی این شرکت به نشانیhttp://www.qhi.ir  یا با شماره 3288500-0123 تماس بگیرید.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 05:18 ب.ظ http://www.behroozfar.blogfa.com

تو تو بلاگفا هم وبلاگ داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد