بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

انقلاب پنجم

زمانی بود که پدران ما راهی به جز فرار برای دفاع از خود نداشتند. فرار تنها راه برای امن شدن بود. پس از مدتی، آنان از دست و پای خود نیز به عنوان ابزاری برای محافظت استفاده نمودند. سپس آنها آموختند که شاخ و برگ درختان هم می‌تواند مفید باشد. آن انقلاب نخست در تکامل امنیت بود. بعدها، آنان با تفکر بیشتر دریافتند که آری، می‌توانند با تیز کردن نوک نیزه‌های جنگلی آن را بهبود ببخشند. بعداً آنها آهن را کشف کردند و آموختند چگونه آن را ذوب کنند که این انقلاب دوم تکامل امنیت محسوب می‌شود، زیرا استفاده از فلز پایان توسعه سلاح سرد بود و بعد از آن، تنها تغییر در شکل و ظاهر آنان و استفاده از آنها برای سلاحهای پرتابی تنها راه توسعه بود. زمان گذشت، و انسان سلاح گرم را اختراع کرد. این انقلاب سوم بود. از تفنگهای خیلی ساده تا جنگ‌افزارهای پیشرفته، آنان هنوز در مرحله توسعه به سر می‌برند.
با ظهور کامپیوترها، تهدیدهای جدیدی به وجود آمد. ویروس، میکروویروس، تروجان، بکدور و ... این تهدیدهای امروزی، همه روزه مشکلات زیادی را برای بشر به وجود می‌آورند. برای مبارزه با این تهدیدات دیجیتالی، برخی نوعی نرم‌افزار طراحی کردند و نام آن‌را آنتی‌ویروس گذاشتند. آن انقلاب چهارم بود. آنتی‌ویروس‌ها ابزاری برای بهبود وضعیت بودند، آنها شایستگی تشکر را دارند، به خاطر کمک به بسیاری از کاربران در سرتاسر سیاره، اما آن بیشتر راهی موقتی و عجولانه بود، نه یک راه‌حل جامع. و در سال 1993 انقلابی دیگر در هند، پونا آغاز شد...
انقلاب پنجم ویژگی‌هایی بی‌همتا دارد که آنرا از تمامی انقلاب‌های پیشین متمایز می‌سازد. این کوییک‌هیل راهی موقتی یا عجولانه برای مبارزه با تهدیدات نمی‌باشد، آن تمام تهدیدات چه شناخته‌شده چه ناشناخته را با دقت بالا شناسایی می‌کند. علاوه بر شناسایی ویروس‌های شناخته شده از لیست ویروس‌های شناخته شده، کوییک‌هیل قادر است ویروس‌های ناشناخته را نیز با رهگیری فعالیت‌های برنامه‌ها موارد مشکوک را پیدا کند. این تکنولوژی انحصاری با نام DNAScan شناخته می‌شود.
همچنین، کوییک‌هیل اولین ابزار واقعا هوشمند محافظتی می‌باشد، زیرا قادر است بین یک تهدید واقعی و یک پرونده بی‌خطر تمایز گذارد و به هیچ وجه به اسناد و فایل‌های شما آسیب نمی‌زند. آن فقط تهدیدها، و همه آنها را شناسایی می‌کند و این اولین‌باری است که شما می‌توانید با خیال آسوده پشت رایانه‌تان بنشینید. علاوه بر سیاست "تنها - همه" در مبارزه با خطرات، این نرم‌افزار خیلی سریع و سبک می‌باشد. بدین معنا که زمان کوتاهی نیاز دارد و حافظه کامپیوتر شما را هدر نمی‌دهد.
البته کوییک‌هیل اخیراً یک تکنولوژی دیگر انحصاری متولد کرده است که روشی جدید در مبارزه با تهدیدات گوشی‌های تلفن همراه می‌باشد و در حقیقت بخش امنیت موبایل را تحت تأثیر قرار داده است. این تکنولوژی که با نام " PC2Mobile" شناخته می‌شود، امتیاز آن توسط شرکت تکنولوژی‌های کوئیک‌هیل در سال 2007 به ثبت جهانی رسیده است. این فناوری قادر است تمام انواع ویروسهای گوشی موبایلتان را شناسایی و پاکسازی نماید، بلافاصله پس از اتصال گوشی به یک رایانه از طریق پورت USB و یا حتی Bluetooth بدون نیاز به نصب هیچگونه نرم‌افزار در گوشی تلفن همراه‌تان. بنابراین آن همیشه از طریق رایانه‌تان بروزرسانی خواهد شد و هیچ فضایی از حافظه موبایلتان را اشغال نخواهد کرد. بعلاوه، دیگر شما نیاز ندارید نگران استفاده و پشتیبانی اینترنت از طریق تلفن همراه خود باشید و می‌توانید ویروس‌های مختلف گوشی‌تان را به راحتی و با سرعت شناسایی کرده و از بین ببرید.
شرکت فناوری ارتباطات و اطلاعات فانوس امکان بهره‌مندی کاربران ایرانی را از نسخه‌ی اورجینال این محصول و با پشتیبانی در داخل کشور فراهم ساخته است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن 3288500-0123 تماس بگیرید و یا نشانی اینترنتی http://www.qhi.ir مراجعه کنید.

منبع:
جزئیات مشخصات Quick Heal Total Security :
http://qhi.ir/qh-total-security.asp

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد