بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

کسب جایزه


آقایان کایلاش کتکار و سنجای کتکار جایزه شیوای را از ساروودی پراتیشتان دریافت کردند.
این جایزه به خاطر گودی پادوا ماهوتساو (جشن سال جدید طبق تقویم ماراثی) ترتیب یافته شده در شهر Pune هند توسط ساروودی پراتیشتان تقدیم شده است.



جایزه "شیوای" سمبل افتخاری است که به افرادی که در حوزه عملکرد مربوط به خود ثبات و اثری عمیق برجای گذاشته اند تقدیم می شود.
این اولین سالی است که جایزی Shivai در زمان گودی پادوا ماهوتساو توسط ساروودی پراتیشتان با مشارکت شورای شهر Pune داده شده است.
جایزه های اعلام شده برای افراد موفق در بخشهای تجارت، ورزش، هنر و محیط زیست در نظر گرفته شده بودکه مدیر عامل شرکت فناوریهای کوییک هیل آقای کایلاش کتکار و مدیر فنی آن آقای سنجای کتکار برای موفقیت هایشان در بخش تجارت انتخاب شده بودند.
جایزه شیوای توسط دستان بخشنده آقای آجیتداد پاوار نماینده وزیر pune به خاطر عملکرد متمایز در بخش نرم افزار آنتی ویروس به آنها تقدیم شد.
کوییک هیل که به عنوان یک شرکت کوچک تاسیس شده بود توانست به قله های بین المللی با تبدیل شدن به یک بازیگراصلی در بازار بین المللی صعود کند. کوییک هیل همچنین رقابت سختی را با MNC در بازار هند دارد.
کوییک هیل یکی از نرم افزارهای آنتی ویروس برتر هندی است که سولوشن ها و خدمات آنتی ویروس را ارائه می دهد. کوییک هیل نیازهای کاربران عادی وسازمانی را تامین می نماید.
کوییک هیل در طی 4 سال گذشته  با نرخ رشد 100% در هر سال  به صورت منظم،  جایگاه خوبی را در میان آنتی ویروسهای مطرح جهان کسب نموده است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت شرکت کوییک هیل www.quickheal.com  و یا سایت فارسی www.qhi.ir بازدید فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد