بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

کوییک‌هیل بهترین محافظ صفحات وب در برابر Flashهای آسیب‌رسان

هزاران صفحه وب تحت تاثیر محتوای فلش آسیب رسان می باشند.هزاران صفحه وب قربانیان فلش آسیب رسان جدید حامل لینک به سایت میزبان محتوای مضر می باشند. بعد از ورود تعدادی فایل آسیب رسان فلش swf ، مشاهده شد که مهاجم از یک حمله ناشناخته در ورژن خاص ادوب فلش استفاده می کرد. آمار رسمی در دست نیست اما تخمین رده می شود که بیشتر از بیست هزار صفحه وب تحت تاثیر این رفتار آسیب رسان باشند.
افزایش ناگهانی در تعداد حوادثی که سایتهای سرو کننده malicious را گزارش دادند به چشم می خورد. این میزان به طرز قابل توجهی بیشتر و بیشتر می شود. مهاجم احتمالا از روش تزریق SQL جهت توافق مقصدهای جدید استفاده کرده است. این صفحه های وب سازگار شده به آرامی کاربران را به سایتهای malicious سرو کننده رفتار SWF لینک می کنند.
با بهره برداری از این عمل مهاجم ممکن است کد اختیاری برای اجرا در محتوای درخواست آلوده داشته باشد. در مواردی که تلاش جهت به کار گیری فایلهای آسیب رسان وجود دارد، احتمالا تولید موقعیت Denial-of-service (DOS) می کند. آسیب پذیری با توجه به محدوده های نادرست کنترل کننده در طی استفاده از یکی از توابع درونی آن اتفاق می افتد. اخبار پراکنده و تردید آمیز زیادی درباره  نسخه قطعی آسیب رسان Adobe flash player وجود داشت، اما اکنون قطعا مشخص شده است که فایلهای malicious SWF تنها Adobe Flash Player 9.0.115.0 را تحت تاثیر قرار می دهند و با جدیدترین نسخه Flash Player 9.0.124.0 سروکار ندارند.
مشاهدات نشان می دهند اگرچه قرار گرفتن صرف Flash Player بر Adobe آسیب رسان است، اما Flash plug-in  برای اینترنت اکسپلورر یا فایر فاکس آسیب رسان نیست. تعداد کاربران استفاده کننده از ایستگاه صرف Flash Player نسبتا کم است. Flash plug-in در browser هایی که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند، این آسیب پذیری را ندارند.
تکنولوژیهای کوئیک هیل آپدیتی را منتشر کرده که رفتار فایلهایSWF  malicious را شناسایی می کند. برای اطمینان بیشتر از در امان بودن، Adobe به طور جدی دانلود و نصب آخرین آپدیت فلش (9.0.124.0)  را به کاربران توصیه می کند. Adobe بیانیه ای با جزئیات بیشتر مرتبط با کشف این آسیب پذیری را در http://blogs.adobe.com/psirt/  منتشر کرده است.

درباره Quick Heal Technologies
کوئیک هیل تکنولوژی تاسیس شده در 1993 (سابقا با نام کت کامپیوتر سرویس ) یک پیشرو در توسعه نرم افزار آنتی ویروس می باشد. کوئیک هیل تکنولوژی   مجموعه ای از محصولات امنیتی کامپیوتری را  تحت نام "کوئیک هیل" به بازار عرضه می کند. این محصول از میلیونها کاربر اینترتی در خانه و مراکز تجاری متوسط در برابر ویروسهای کامپیوتری و سایر خدمات آنلاین محافظت می کند . :کوئیک هیل در پانزده شهر هند شعبه دارد و محصول آنتی ویروس آن در پنجاه کشور در سراسر جهان گسترده شده است.

وجود نماینده رسمی در ایران (شرکت فناوری ارتباطات و اطلاعات فانوس www.qhi.ir با شماره تلفن 3288500-0123) و به تبع آن پشتیبانی فنی در ایران و وجود راهنما و بروشورهای فارسی، سیستم مدیریت شبکه تحت وب Admin Console بسیار قوی و کاربرپسند که موجب می شود بدون نیاز به اطلاعات فنی زیاد اقدام به راه اندازی نرم افزار تحت شبکه کرده و آن را در شبکه مدیریت نمایند، کسب جوایز بین المللی و انتخاب بعنوان بهترین آنتی ویروس جهان در چندین دوره و... همه اینها موجب می شود که کوئیک هیل را جزء انتخاب اول قرار دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد