بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

سوال - در مورد آنتی ویروسهای Quick Heal و Prevx

م-مشکین: 

کم پیش می یاد با وبلاگی مکاتبه کنم . سالهاست که از آنتی ویروس و اینترنت سکیوریتی استفاده می کنم در اوایل با کرک و سریال دزدی روزگار می گذروندم خوب نتیجه نگرفتم و اواخر کلاً سریال دزدی جواب نمی داد و مشخص بود که آپدیتها و غیره مشکل دارند و گاهاً همان آپدیت ها خود ویروس بودند .

چند سال است به آنتی ویورس های مجانی روی آوردم ، آویرا ، آواست ، ای وی جی و... به همراه یک فایروال که کمودود نصب می کنم و گاهاً آنتی اسپای ور رایگان و یا کرکی هم نصب می کنم .

این کار هم جواب نمی دهد خیلی از ویروس ها را نمی شناسند و یا برای کاربرانی مثل من که روزانه 12 ساعت با اینترنت سر و کار دارند اصلاً مناسب نیستند.

مقاله ها و مقایسه های زیادی را خواندم به چند اینترنت سکوریتی رسیدم

بیت دفندر - کسپر - نود32 - وب روت - آویرا

در این بین به بیت دفندر و آویرا اعتماد بیشتری دارم ، نماینده و فروش رسمی هم ظاهراً دارند . ولی این بین دو تا محصول توجه من رو جلب کرده . یکی prevx و یکی همین آنتی ویروس کویک هیل .

هیچ جایی اینها تبلیغ نشدند و توی رکینگ ها نیستند من چطور به اینها اعتماد کنم؟ خودم تستشون کنم؟ مثلاً همین prevx خیلی خوب بود چند تا ویروس رو پیدا کرد هیچ آنتی ویروسی اونها رو نشناخته بود ولی چون نسخه رایگان بود پاک نمی کرد.

این کوییک هیل هم که واقعاً ناشناخته هستش . اگر مرحمت کنی یکی دو جا لینک برام بفرستی به ایمیلم که بررسی و مقایسه با این غولهای ویروس یاب باشه خیلی متشکر می شم

پاسخ:

اولاً کیفیت با تبلیغات ارتباطی ندارند. 

ثانیاً برای اطلاعات بیشتر در مورد هر آنتی‌ویروسی می‌توانید به سایت خود توسعه دهنده و موسسات معتبر ویروسشناسی مراجعه فرمایید.

ثالثاً اصولاً مسابقه بین ویروسیاب‌ها کار اصولی  و منطقی نمی‌باشد. آنتی ویروس اول و دوم و 10 آنتی ویروس برتر نداریم. این سایتها جنبه تجاری و پیام بازرگانی دارند و فنی و تکنیکال نیستند.

اما در مورد کوییک هیل که پرسیدید عرض کنم، این آنتی ویروس هم مانند بسیاری از دیگر آنتی‌ویروس‌ها همه تائیدیه‌های مورد نیاز یک آنتی ویروس را دریافت کرده و علاوه بر آن دارای تکنولوژیهای برتری است مانند PC2Mobile، DNAScan، Silent FireWall و...

جوایز و تاییدیه‌ها : سطح 2 بالاترین سطح VB100%، Check Mark،  همکار امنیتی مایکروسافت، شریک نرم‌افزاری اینتل، ICSA Labs و...

برای اطلاعات بیشتر به سایت انگلیسی یا سایت فارسی مراجعه فرمایید.

در مورد Prevx، یک آنتی ویروس سطح 2 محسوب می‌شه که تاییدیه مهم VB100% و ICSALabs را پاس نکرده و چک مارک رو هم سطح 1 رو پاس کرده که سطح پایین تری از تست‌هاست.

برای اطلاعات بیشتر در مورد پروکس از اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد