بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

فنی بپرسید - فنی جواب بگیرید

با سلام!
از خود تعریف نباشه، این وبلاگ یکی از اولینها در زمینه امنیت اطلاعات خصوصاً آنتی ویرس بوده. حدود 5 سالی هست که مشغول بلاگری، تحقیق و پژوهش بر روی همه نوع آنتی‌ویروسی هستم. اولاً هر آنتی ویروسی که در این وبلاگ در موردش صحبت می‌شه چه نقد خوب، چه نقد معایب نشون می‌ده که این نرم‌افزار آنتی‌ویروس هست و نه تنها از استانداردهای لازم برخوردارند، بلکه تقلبی و الکی و سرهم‌بندی نیستند. یک انجین قابل قبول دارند. بنابراین در این مدتی که من مشغولم از هیچ وبلاگی اطلاعات بدون منبع ننوشتم، هرچند که بیشتر مطالب تولیدی خودم بودن!البته بعضی از دوستان لطفا می‌کنند و بدون ذکر منبع مطلب از ما سرقت می‌کنند
امروز هم یک ایده‌ی جدیدی را می خواهم انجام بدم. البته با کمک همه‌ی دوستان.
هر کسی هر سوال فنی درباره آنتی‌ویروس‌ها، ویروس‌ها، تکنولوژی‌های امنیتی مرتبط دارید می‌توانید از طریق کامنت‌ها مطرح فرمایید، من هم سعی می‌کنم در حد و اندازه خودم و با تجربیات و مطالعه جواب شما را در این وبلاگ بدهم. کار نویی است فعلاً بعدها کپی خواهد شد!
همه جور سوال فنی مجاز است، از آنتی‌ویروس‌های تک‌کاربره، تا ویروسیابهای شبکه‌ای، ویروس‌های جدید، پچ‌های جدید و هر چیز مرتبط با مسائل فنی.
خواهشاً درباره سریال، کرک، قفل شکستن و... سوال نفرمایید که در سطح این وبلاگ نیست. چون ما به بهترین‌ها می‌اندیشیم، تفکر سرقت باید در دنیای مجازی مانند دنیای واقعی محکوم و طردشده تلقی گردند. البته آنتی‌ویروس‌ها از معدود نرم‌افزارهایی است که اجازه کرک و سریال را شرکت‌های تولید کننده می‌دهند ولی استفاده از آنها به ضرر شماست.
نظرات 3 + ارسال نظر
مهران پنج‌شنبه 4 فروردین 1390 ساعت 09:19 ق.ظ

سلام
خسته نباشید من کاسپراسکای 2011 ورژن 11.0.2.556en رو دانلود کردم اما اتوران فلش مموری رو نمیشناسه و اصلا میگه ویروسی نداره!!
درضمن با نود 32 میشناسه اما پاک نمیکنه!
شما چه انتی ویروسی پیشنهاد میکنید؟

مهران پنج‌شنبه 4 فروردین 1390 ساعت 09:23 ق.ظ

راستی یادم رفت بگم که نود32 کل ویندوز میگه ویروس داره
با تشکر

nasser jabbarehasl جمعه 5 فروردین 1390 ساعت 03:46 ق.ظ

با تقدیم سلام
من شخصا احترام خاصی برای وبلاگهایی که پر از تلاش و مطلب به درد بخور است قائل هستم
سوال :
می دانید که دست اکثریت ما ایرانی ها نسخه قلابی نرم افزارها از جمله آنتی ویرسها وجود دارد ... آیا این آنتی ویروس به شکل صد در صد آپدیت می شود ؟ اگر یا وی پی ان آپدیت کنیم بهر نیست ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد