بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

کوییک هیل پلیس می شود

ایتنا - کوییک‌هیل به یاری صاحبان لپ‌تاپ‌ها و پلیس شتافته تا به عنوان نخستین شرکت امنیتی ارائه دهنده سرویس مکان‌یابی لپ‌تاپ‌ها مطرح گردد.

با افزایش روزافزون استفاده از رایانه‌‌های قابل حمل(Laptop) نگهداری و حفاظت آن در برابر سارقان به امری مهم تبدیل شده است.

سرقت فیزیکی ساده‌تر از سرقت مجازی و اطلاعاتی است. از این رو شرکت تکنولوژی‌های کوییک‌هیل پیشرو در ارائه راهکارهای خلاق و مبتکرانه در عرصه امنیت فناوری اطلاعات علاوه بر ارائه راهکارهای جامع امنیت IT، این‌بار به یاری صاحبان لپ‌تاپ‌ها و پلیس شتافته تا به عنوان نخستین شرکت امنیتی ارائه دهنده سرویس مکان‌یابی لپ‌تاپ‌ها مطرح گردد.


سرویس "TrackMyLaptop" چیست؟

شرکت Quick Heal Technologies ویژگی منحصربفردی را به نسخه‌های ۲۰۱۱ محصولات خود افزوده است که کوییک‌هیل را برای نوت‌بوک‌ها و رایانه‌های کیفی تبدیل به یک بیمه‌نامه سرقت می‌کند.

یافتن لپ‌تاپ این ویژگی کوییک‌هیل را تبدیل به یک GPS مجازی برای لپ‌تاپ کرده و به محض اینکه لپ‌تاپ شخصی به اینترنت وصل شود، کوییک‌هیل مکان و زمان اتصال را به صاحب لپ‌تاپ ارائه می‌دهد.


چه کسانی می‌توانند از این سرویس استفاده نمایند؟

۱- همه کاربران کوییک‌هیل به طور خودکار در برابر سرقت لپ‌تاپ به صورت رایگان محافظت می‌شوند. کافی است بعد از مفقود شدن کامپیوتر کیفی خود به شرکت کوییک‌هیل اطلاع دهید.

۲- افرادی که قبلاً کوییک‌هیل استفاده نمی‌کردند، می‌توانند با وارد کردن اطلاعات کامپیوتر خود در سایتhttp://trackmylaptop.net اقدام به استفاده از این خدمات نمایند.

۳- در هنگام خرید نوت‌بوک‌های دست دوم و استفاده شده، خریداران می‌توانند با وارد کردن اطلاعات لازم، از سرقتی نبودن آن اطمینان حاصل نمایند.

۴- پلیس و مراکز انتظامی مبارزه با جرایم سایبر می‌توانند با وارد کردن اطلاعات لپ‌تاپ مسروقه در پنل مخصوص خود، مکان لپ‌تاپ را بررسی نمایند.


برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید از شیوه‌های زیر استفاده نمایید:

۱- تماس تلفنی با نماینده انحصاری شرکت تکنولوژی‌های کوییک‌هیل در ایران ۳۲۸۸۵۰۰-۰۱۲۳ 

۲- بازدید از سایت‌های: 

http://www.qhi.ir 

http://www.quickheal.com 

http://www.trackmylaptop.net 

http://www.trackmylaptop.net/faqs.php 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد