بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

کوئیک هیل همچنان مشغول دروی جوایز

جایزه " Maharashtra IT – روش نرم افزاری امنیتی منحصر بفرد IT " به Quick Heal Technologies اعطا شد.
(20 اگوست 2010)

کوییک‌هیل
 جایزه Maharashtra IT را در زمینه روش نرم افزاری امنیتی منحصر بفرد IT به این دلیل دریافت کرد که نخستین شرکت هندی در مسیر ارائه راه حلهای امنیتی نرم افزار- شبکه  می باشد که بازتاب جهانی دارد.
این جایزه را آقایان کایلاش کتکار ،مدیر عامل،و سانجی کتکار ،مسئول ارشد کوییک هیل تکنولوژی از وزیر ارشد Maharashtra ،اقای Ashok Chavan ، در مراسمی در تاریخ جمعه 20 اگوست 2010 در بمبئی دریافت کردند.
جایزه Maharashtra IT توسط دولت Maharashtra در سال 2004 به یاد و خاطره وزیر سابق ان راجیو گاندی بنیان نهاده شد.این جایزه هر سال در 20 اگوست  ،روز تکنولوژی اطلاعات ،جهت گرامیداشت سالروز میلاد  اوبه موسساتIT و شرکتهای Maharashtra برای عملکرد برجسته شان در طی سال گذشته اعطا می شود.

دریافت جایزه از آقای آشوک چاوان (Ashok Chavan) رئیس محترم وزرای ماهاراشترا توسط کایلاش کتکار مدیرعامل کوییک‌هیل، سنجای کتکار مدیرارشد فنی کوییک‌هیل 
در این مراسم اقای کایلاش کاتکار مدیر عامل کوییک هیل تکنولوژی گفت:"دریافت این جایزه و پیوستن به اعضای  Maharashtra برای ما افتخار بزرگی است.ما در اینده با گامهای رو به جلو در نظر داریم تواناییهای خود را در سطح جهان اثبات کنیم ، خود را در نقشه جهان جای دهیم و تبدیل به یک شرکت چندملیتی شویم."
اقای سنجای کاتکار مسئول ارشد کوییک هیل تکنولوژی هم با این جملات او را همراهی کرد:"این جایزه بازتاب تلاش سخت و بی وقفه تمام کارکنان کوییک هیل می باشدو به مشتریانی برمی گردد که به محصولاتمان همواره ایمان داشته اند و حمایت و همراهی باارزش انها یاریگر ما درطی این مسیر بوده است.


درباره Quick Heal 
شرکت تکنولوژیهای کوییک هیل در سال 1993 توسط آقای کایلاش کتکار و سنجای کتکار پایه‌گذاری شد و یک نرم افزار توسعه دهنده پیشروی امنیت IT تحت نام کوییک هیل می‌باشد. این نرم افزار راه حلهای امنیتی مهم را فراهم می کند و امنیت فردی را تامین می‌سازد. با خدمت به بیش از یک میلیون کاربر در سراسر جهان متعهد است چالشهای امنیتی دشوار مشتریان را به طور جدی متوقف کند. راه حلهای خلاقانه کاربران خانگی را قدرتمندتر می‌سازد و به بخش عمومی حمایت کلی و جامع با ترکیب تکنولوژیهای پیش گستر و واکنشی به طور مداوم با شناسایی اطمینان بخش به همراه تکنولوژی DNA scan ارائه می دهد. کوییک‌هیل در بیش از50 کشور در سراسر جهان جدا از شبکه داخلی خود در هند حاضر است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد