بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

Crack و اصل مسئله این است!

چرا آنتی‌ویروس کرک شده نخریم؟

دلایل زیادی وجود داره که ما رو به سمت استفاده از ویروسکشهای کرکی یا با سریالهای نامعتبر و یا کیجن‌ها سوق می‌ده که مهمترین اون عدم پرداخت وجه و استفاده -یا بهتره که بگیم سوء استفاده- رایگان و صرفه اقتصادی ناشی از استفاده از این قضیه می‌باشد.

از رعایت اخلاق و احترام به حقوق معنوی و کپی‌رایت که بگذریم دلایلی وجود دارد که بکاربردن آنتی‌ویروسهای کرک شده و غیراصل را مقرون به صرفه نمی‌کند که ما به بخشی از این موضوع خواهیم پرداخت:

1- ویروسیاب را با دیگر نرم‌افزارها مانند آفیس یا فتوشاپ یکی درنظر نگیرید. شما وقتی یک نرم افزار کاربردی را نصب کردید نیازی به اتصال به اینترنت و آپدیت روزانه آن ندارید. اما آنتی‌ویروسها را باید روزانه بروزرسانی کرد. چون فکرهای مخرب همه روزه مشغولند و اگر شما بیکار بمانید ممکن است وقتی که بیدار شدید همه چیز از دست رفته و دیگر دیر شده باشد.

2- وقتی که شما اقدام به بروزرسانی می‌کنید امکان ندارد که سرور آنتی‌ویروس‌های متوجه نشود که شما از نسخه جنیون و اصل استفاده می‌کنید یا با سریال کرکی یا با کرک کردن خود انجین و روشهای دیگر آنتی ویروس خود را بروز کرده اید. پس چرا آپدیت می شود: به دلایل مختلف که بیشتر جنبه تجاری داشته و معروفیت و تبلیغات را بر عدم اجازه دسترسی به آپدیت ترجیح می‌دهند. آیا شما فکر می‌کنید که آپدیت نسخه‌های Crack شده با نسخه‌های پول داده شده یکی هستند؟ البته تفاوتهایی در سرورهای آپدیت کرکی و جنیون وجود دارد. هیچ وقت از آپدیت کامل و بروزرسانی همه فایلهای مهم آنتی‌ویروس خود مطمئن نباشید.

3- پشتیبانی فنی که یکی از ضروری‌ترین ویژگی‌های یک نرم افزار ضد ویروس می باشد. وقتی آنتی ویروسی را روی کامپیوتر خود نصب کردید دلیلی وجود ندارد که ویروسهای جدیدی به سیستم شما وارد نشوند. چون روزانه هزاران ویروس جدید تولید می‌گردند، اگر آنتی‌ویروسها بخواهند برای این حجم عظیم راهکارهای ویروس زدایی ارائه دهند، همه حجم هارد دیسک شما برای چند ماه کفایت نمی‌کند، بنابراین تضمین ویروسیابی 99% می‌باشد و 1% عدم شناسایی به این حجم به صرفه می‌باشد. اما اگر شما به همان 1% ویروس آلوده شدید، آنتی‌ویروس اوریجینال موظف به شناسایی و ارائه آپدیت برای آن می‌باشد.

حالا در بین آنتی‌ویروسهای اصل و معتبر کدام آنتی‌ویروس بهتر است؟
هر آنتی‌ویروسی مزایا و معایب خاص خودش را دارد. همه آنتی‌.ویروسهای مطرح مقایسه‌ها و تائیدیه و رنکینگ‌های بالایی دارند، ویروسیابهای کوییک هیل، نود32، مکافی،سیمانتک، کاسپراسکای، آویرا، آواست، ایمن، بیتدفندر، پاندا در کشور ما مطرح هستند که برخی از آنها شهرت جهانی بیشتری دارند تا شهرت ایرانی و بعضی بالعکس!
ولی با توجه به پارامترهای مهم انتخاب یک آنتی‌ویروس مانند: سرعت انجین اسکن، overhead و سرباری سیستم پایین، سازگاری کامل با انواع ویندوزها، آپدیت‌های منظم و بدون تحریم و قطعی، نمایندگی رسمی در ایران، پشتیبانی فنی مستقیم از ایران و کشور سازنده، مجموعه کامل امنیتی به همراه آنتی‌ویروس، ابزارها و تکنولوژی‌های جدید و منحصربفرد و دهها ویژگی و خصوصییت دیگر کوییک‌هیل را در صدر لیست انتخاب یک آنتی ویروس قرار می‌دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد