بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

تکیه بر قله‌ی کوئیک‌هیل

نسخه‌ای از مجله لابراتوار Virus Bulletin به دستم رسید. حدود 40 آنتی‌ویروس در آزمایش سخت‌گیرانه‌ی این موسسه انگلیسی شرکت کرده بودند. همه آنتی‌ویروسهای مطرح جهانی در آن حضور داشتند. وقتی به نتایج ریز آزمایشات نگاهی انداختم اعداد در جدول تفاوت قابل ملاحظه‌ای بین یک آنتی‌ویروس با بقیه مانند مثل Eset Nod32، Kaspersky، Symantec Norton، McAfee خصوصاً در  سرعت فوق‌العاده در اسکن و استفاده از منابع اندک حافظه و پردازشگر (به اصطلاح سربار اندک)، قدرت شناسایی بالای همه انواع مخربها و... نشان می‌داد. نام این ویروسیاب Quick Heal بود.
کنجکاو شدم تا خودم این ضدویروس را بر روی لپ‌تاپم امتحان کنم. سری به سایت مندرج در نشریه VB100% زدم. متوجه شدم که این آنتی‌ویروس بزرگترین نرم‌افزار امنیتی هندی است، متوجه علت تفاوت این ویروسیاب با دیگران شدم. اطلاعاتم را از سایت رسمی کوئیک هیل www.quickheal.com کامل کردم: این آنتی‌ویروس دارای انجین منحصربفرد، همکار طلایی امنیتی مایکروسافت، بهترین آنتی‌ویروس جهان از دید موسسه آمریکایی CRN در دو سال پیاپی 2008 و 2009، جوایز و تائیدیه‌های متعدد از سوی موسسات معتبر فنی -نه تجاری- جهانی مانند DQ، Check Mark Level 2، Intel software partner، Microsoft ISV Certification، Microsoft WGA Partner، VB100% Award، OESISOK Certification، Red Herring Finalist، ICSA Labs و... تنها بخشی از افتخارات کوییک هیل می‌باشد.
پشتیبانی از همه سیستم‌عاملهای مطرح و پرکاربرد:
Windows XP Home/Professional
Windows XP Professional 64-bit
Windows Vista Home Premium/Home Basic/Business/Enterprise/Ultimate (32bit and 64-bit)
Windows 7 Home Premium/Home Basic/Starter/Professional/Enterprise/Ultimate (32-bit & 64bit)
Windows 2000 Server/Advanced Server
Windows 2003 Web/Standard/Enterprise (32-bit and 64-bit)
Windows Server 2008 Web/Standard/Enterprise (32 & 64-bit)
Windows Server 2008 R2 Web/Standard/Enterprise (32&64bit)
Redhat Linux 8.0 and above,
SuSe Linux 7.2
Mandrake 8.0 and above.
Novell Netware Server 4.11 and above.
یک ویژگی بسیار مهم کوییک‌هیل نمایندگی انحصاری توزیع و پشتیبانی فنی در ایران می‌باشد. سایت فارسی و تقریباً همه سایت انگلیسی را می‌توان از سایت www.quickheal.ir یافت. راهنما و کاتالوگ محصولات را هم می‌توان از www.quickheal.ir/doc یافت. فروشگاه آنلاینی هم شرکت فناوری ارتباطات و اطلاعات فانوس http://shop.quickheal.ir برای کوییک هیل ترتیب داده که خرید Quick Heal را آسان کرده است.
بالاخره بعد از کلی تحقیق و بررسی کوییک‌هیل نسخه توتال سکیوریتی را دانلود کردم. از چیزهای جالب این بود که کوییک‌هیل یک برنامه دانلودکننده کم حجم حدود 300 کیلوبایتی فراهم کردند که پس از دانلود و اجرا اقدام به دانلود کوییک هیل می‌کند. این ویژگی یک نکته مثبت برای اینترنتهای کم سرعت می‌باشد.
بعد از نصب تازه متوجه شدم که تائیدیه‌های فراوان کوییک‌هیل بی‌دلیل نیست. یک آنتی‌ویروس با سرعت فوق‌العاده، امکانات باورنکردنی و ویژگی‌های منحصربفرد.
PC2Mobile که امکان اسکن گوشی‌های موبایل از طریق کامپیوتر، هوش مصنوعی DNA Scan شناسایی ویروسها بر اساس نقشه ژنوم انسانی، Data protection جهت جلوگیری از سرقت اطلاعات، Entertainment mode و... از تسهیلات انحصاری این آنتی‌ویروس می‌باشد.
انواع موتورهای اسکن جهت مقابله با انواع مخربها و تهدیدات مانند: Anti-Rootkit، Anti-Spam، Anti-Malware، Anti-Sayware، Registry Cleaner، FireWall، Autorun Protection، Native Boot Scan و چندین ابزار مفید دیگر مانند ساخت سی دی اورژانسی Emergency CD، Track cleaner، Advanced System Explorer، Hijack Restore، Windows Spy و... نیز امنیت جامع کوییک‌هیل را تکمیل کرده است.
در پایان می‌توان کوییک‌هیل را نرم‌افزار امنیتی آینده نامید. توسعه‌دهندگان این آنتیِ‌ویروس همواره با نوآوری و تکنولوژیهای نوین کاربران خود را پیش‌تر و بیشتر از کاربران رقبای خود محافظت می‌نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد