بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

کاربران کوئیک هیل

کوییک‌هیل در جهان به عنوان یکی از بهترین آنتی ویروسها از لحاظ کیفیت تکنولوژی، نوآوری و خلاقیت در ارائه ابزارهای مفید ویروس زدایی وپشتیبانی یکتا و موفق مطرح می باشد. این امر سبب شده تا شرکت مایکروسافت در نسخه ویندوز هندی خود آنتی ویروس کوییک هیل را به صورت built-in  به فروش رساند. کوییک هیل تنها آنتی ویروس در جهان می باشد که شرکت مایکروسافت با آن چنین قراردادی را امضاء کرده است. اخیراً دفتر فروش مایکروسافت در خاورمیانه نیز کوییک هیل را در کنار محصولات خود عرضه می کند و این امر سبب جذب هرچه بیشتر بازار بزرگ خاورمیانه توسط کوییک هیل شده است. کوییک هیل با داشتن چندین میلیون کاربر در سطح جهان، مشتریان بزرگی نیز امنیت خود را به محصولات این شرکت سپرده اند؛ مشتریانی مانند شرکت NOKIA ، بانک مرکزی هند، همکار امنیتی دولت هند و موسسه جهانی CERT، بسیاری از دانشگاه ها و موسسات آموزشی بزرگ بین المللی و... کوییک هیل را به عنوان امن ترین آنتی ویروس جهان دانسته و از آن سود می برند.
هند به عنوان یکی از پیشروترین کشورها در بخش IT جهان می باشد و به همراه دو کشور دیگر (آمریکا و ایرلند) در صدر کشورهای صادرکننده نرم افزار می باشد. شرکتهای بزرگ جهانی مانند IBM، Microsoft دفتر استراتژیک در هند دارند و بسیاری از پروژه های نرم افزاری خود را به شرکتهای هندی و یا دفاتر خود در هند می سپارند؛ به عنوان نمونه مایکروسافت یکی از شرکتهای هندی را جهت تکمیل دپارتمان Hotmail خود خریداری کرده است. در چنین محیط بزرگ IT جهانی و با حضور بسیاری از شرکت های بزرگ جهان مانند سیمانتک (که برای رقابت با کوییک هیل مجبور شد تا قیمتهای خود در هند را 30 درصد نسبت به قیمت جهانی خود کاهش دهد)، کاسپرسکی، ناد32 و... و همچنین شرکتهای دیگرهندی توسعه دهنده آنتی ویروس، بیشترین بازار فروش و رهبری آنتی ویروسهای هندی تنها از یک آنتی ویروس قدرتمند، معتبرین، کارآمد، امن، دارای پشتیبانی قوی و پاسخگو در هر لحظه بر می آید.
بحث حضور کوییک هیل در ایران بر می گردد به خرید این آنتی ویروس در سال 2006 توسط پژوهشگاه  هوا و فضای ایران به طور مستقیم که در سال بعد به علت عدم امکان خرید مستقیم از خارج از کشور، امکان آن فراهم نشد، تا اینکه شرکت فناوری ارتباطات و اطلاعات فانوس نمایندگی انحصاری آن را در ایران دریافت کرد و هم اکنون به عنوان یکی از مشتریان مهم و استراتژیک فانوس محسوب می شود. زیرمجموعه های وابسته به وزارت نیرو، صدا و سیما، دانشگاهها، شهرداریها و... نیز کوییک هیل را بر روی شبکه ی خود استفاده می نمایند. در ضمن سازمان صدا و سیمای کشور با انجام تست بر روی سرورهای 30 گانه هاست خود گواهینامه تائیدیه کوییک هیل را جهت خرید صادر کرده است.
اما همانگونه که مستحضرید QuickHeal در ایران چندی است فعالیت خود را آغاز نموده و اقدام به فروش و پشتیبانی فنی این محصول کارآمد می کند. بدیهی است در بازار ایران که بسیاری از مدیران و کارشناسان IT اگر به دنبال منافع شخصی خود نباشند، به علت عدم آگاهی و آشنایی با مشخصات فنی آنتی ویروسها، برند و نام محصول  –آن هم شهرت در ایران- را به عنوان اصلی ترین ملاک خود برای بهترین آنتی ویروس می دانند، فروش چنین محصولی هرچند اگر هم از لحاظ فنی، تکنولوژیک و پشتیبانی از بقیه برتر باشد، بسیار مشکل می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد