بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

شما از یک آنتی‌ویروس تحت شبکه چه انتظاری دارید؟

یکی از مهمترین بخش‌های یک آنتی‌ویروس خوب تحت شبکه، امکانات مدیریتی آسان و پیشرفته مدیریتی ویروسیاب می‌باشد که بر روی سرور نصب می‌شود.
از بین آنتی‌ویروسهایی که کنسول مدیریتی تحت شبکه ارائه می‌دهند، کوئیک هیل با امکانات پیشرفته و منحصربفرد خود سادگی و کاربرپسندی را برای مدیر شبکه به همراه می‌آورد و نیاز به دانش فنی و تنظیمات پیچیده -مانند برخی آنتی ویروسها- ندارد و محیط بر پایه وب خود را با ویژگی کاربرپسندی بالایی ارائه میدهد. در زیر به برخی از امکانات کوییکهیل نسخه سازمانی و تحت شبکه (ادمین کنسول) اشاره می‌کنیم:

Quick Heal Admin Console 4.0
نسخه تحت شبکه

شرکت تکنولوژیهای کوییک هیل ( (Quick Heal Technologies Ltd. پیشرو راه حل امنیتی در هند تحت نظارت شاخه "Quick Heal" می‌باشد. از زمان آغاز به کارش شهرت جهانی را به خاطر R&D قدرتمند در زمینه تکنولوژی آنتی ویروس و امنیت اینترنتی بدست آورده است. این شرکت تنها شرکت آنتی ویروس هندی است که جوایز مهم زیر را بدست آورده است:
1- VB 100% 
 Virus Bulletin  یک سازمان مستقل بریتانیایی است که محصولات رابر پایه توانایی آنها برای شناسایی همه ویروسها تایید می‌کند و یک معیار مهم در صنعت آنتی ویروس می باشد.
2- Checkmark Certification
  Checkmark یک گواهی معتبر است که بوسیله West Coasts Labs UK داده می شود که یک سازمان بین‌المللی است. Checkmark کیفیت بالا و استانداردهای کاربری قابل اطمینان همه نرم افزارهای امنیتی را تایید می کند.
West Coasts Labs  یکی از قابل احترام ترین سازمانهای امنیتی IT در جهان است که محصولات امنیتی کامپیوتر را آزمایش و تایید می کند.
Quick Heal با اعتبار بدست آورده خود میلیونها کاربر را با حمایت تیم قوی و حرفه ای مدیریت، مهندسین و شرکای شبکه ای در جهان و به همراه ریاست اصلی خود در هند،  در سراسر جهان پوشش می‌دهد.
Quick Heal محصولاتی برای موسسه های حقوقی و علمی  تجارتهای کوچک و کاربران خانگی دارد.
شرکت  Quick Heal Technologiesبرای خدمت به مشتریان با بهترین تکنولوژی در زمینه آنتی ویروس
 Quick Heal Admin Console 4.0 را بوجود آورده است.

Quick Heal Admin Console 4.0
Quick Heal Admin Console 4.0 نر م افزار آنتی ویروس با ابزار مدیریت متمرکز بر پایه وب (Web-Based) برای محافظت شبکه از انواع مختلف تهدیدهای بدخواهانه به طور مرکزی می باشد.
این محصول با تکنولوژی Client Server به همراه Active Agent در همه گره ها (نقاط اتصال) روش کار و استفاده آسانی دارد که System Administrator را قادر به نصب، حذف، تنظیمات، بروزرسانی و کنترل کامپیوترها از راه دور در شبکه (monitor) می کند. این وسیله یک پایانه قوی فرمان (Console) بر پایه وب (Web-Based) دارد که محیط  دوستانه (کاربرپسند) برای کاربر نهایی فراهم  می کند. آن می تواند در سرورهای وب شناخته شده مانند IIS‌ و Apache تنظیم شود.
همچنین با تنظیماتSSL برای ارتباطات شبکه به راحتی از هر ایستگاه کاری در شبکه قابل دسترس است.

سایر ویژگیهای مهم:
1- روشهای نصب چندگانه:
در حالیکه موقعیتهای عملی مختلف را در نظر بگیرید Quick Heal Admin Console 4.0. روشهای نصب چندگانه را
بوجود آورده که System Administrator را قادر به نصب بدون دردسر، کارآمد، موثر و آسان در شبکه می کند.

الف- Remote Install (نصب از راه دور):
به محض اینکه نام ایستگاه کاری (WorkStation) در لیست با یک کلیک Add شود آنتی ویروس در Client  نصب می گردد.

ب - Client Packager (سازنده بسته نصب بر روی کلاینتها):
ساده ترین روش که در آن نصب کننده در سرور ایجاد می شود و ما می توانیم آنرا در Client کپی کنیم. فقط با دو بار کلیک برروی آن آنتی ویروس در Client نصب می شود.
Client Packager می تواند از روشهای زیر ایجاد شود:
         - ایجاد عامل نصب کننده سرویس گیرنده بدون نصب کننده Quick Heal
         - ایجاد عامل نصب کننده سرویس گیرنده شامل نصب کننده Quick Heal
عامل نصب کننده کلاینت شامل نصب کننده Quick Heal برای جاهایی که پهنای باند شبکه دارای محدودیتهایی برای دانلود Quick Heal از Admin Console  برای استقرار است واقعاً مفید می باشد.
در چنین مواردی به سادگی عامل نصب کننده کلاینت ، شامل نصب کننده Quick Heal و رایت یک CD  و یا کپی کردن آن به یک دیسک قابل جابجایی USB برای استقرار روی سرویس گیرنده ایجاد می کند.

ج - Login Script
اگر شبکه بر مبنای Domain باشدآنگاه این روش به شما لیستی از کاربرها (Client) نمایش میدهد. یک فایل آغازگر (Script) برای کاربرهای انتخابی اختصاص داده می شود که به محض  Log on شدن کاربر اجرا می گردد و آنتی ویروس در دستگاه Client  نصب می شود.

د -  Notify Install
یک روش ساده بسیار مفید در صورتی که در دستگاه Client تنظیمات Outlook  یا  Outlook Express یا Eudora  انجام شده باشد یک Mail به ‍Client ارسال شده که با کلیک برروی Hyperlink، آنتی ویروس نصب    می گردد.

2- Multi Server Installation (نصب سرورهای چند گانه):
این ویژگی انحصاری  برای اینکه تنظیم Quick Heal Admin Console موجود را ارتقاء دهد معرفی شده است. مدیر شبکه نیاز دارد ادمین کنسول را جائیکه Admin Console قدیمی نصب شده بود، نصب کند. مدیر  شبکه قادر خواهد بود کلاینتهای موجود را به Admin Console جدید ارتقاء دهد. بعد از ارتقاء موفقیت آمیز ادمین کنسول جدید، نسخه قدیمی می تواند غیر فعال شود.

3- Admin Console Update (بروزرسانی  ادمین کنسول):
Quick Heal Admin Console می تواند برای بهبود بخشیدن یا اشکالزدایی به صورت خودکار بروز شود. مدیر شبکه نیاز ندارد اصلاحهای خاص را دانلود یا اجرا کند.

      4- Update Manager (مدیریت بروز رسانی):
Quick Heal Admin Console 4.0. همچنین Update Manager را معرفی کرده که همه بروزآوری ها را در یک مکان مرکزی دانلود می کند و مشتریان (کلاینتهای) Quick Heal بطور اتوماتیک برای دریافت بروزآوری ها از این مکان مرکزی (سرور) استفاده می کنند.
به‌منظور استفاده موثر از منابع سیستم Update Manager ، بروزآوری(Update) را برای سیستم های 9x و سیستمهای مبتنی بر NT بطور جداگانه ذخیره می کند.


- Update Manager به اندازه کافی برای نگه داشتن شاخه های Major update  (بروزرسانی اصلی) و Daily updates (بروزرسانی روزانه) به منظور تامین Integrated Updates (بروزرسانی های یکپارچه) باهوش است،
به منظور ارائه دادن بروزرسانی یکپارچه که اجازه میدهد کوییک هیل کامپیوننتها را به همراه تعاریف Malware  های مختلف بروزرسانی کند و  بنابراین نیاز به دانلود جداگانه patch  هر محصول یا خود راه حل Malware  را برطرف می سازد.

- Update Manager قادر به دریافت بروز رسانی ها نه فقط  از طریق ارتباط مستقیم اینترنتی بلکه همچنین از سایر ارتباطات غیرمستقیم مانند Proxy Server  یا  SOCKS3 یا  SOCKS2 می باشد.

- Update Manager  گزارشهای آسان برای خواندن و چاپ را در مورد فعالیتهای بروزرسانی فراهم می کند.

- Update Manager قبل از انجام بروزرسانی جدید از نسخه قبلی Backup  می گیرد که باعث استفاده بهینه از گستره قابل دسترسی  و کنترل موثر در مورد راه حلهای اورژانسی می شود.

Update Manager - قابلیت برگشت بروز آوری را دارد که به مدیر سیستم برای ناسازگاری اشکالزدایی مرتبط با برنامه های خاص سازمانی وابسته به Browser انعطاف میدهد.


5 - Remote Un-installation  (حذف از راه دور):
System Administrator می تواند  Quick Heal AntiVirus / Total Security از قبل نصب شده را در هر Client PC در شبکه از هر جایی از شبکه با استفاده از Quick Heal Admin Console حذف کند.

6- Centralized Client Configuration
این بخش از Quick Heal Admin Console برای تنظیمات آنتی ویروس Client بصورت متمرکزمورد استفاده قرار می گیرد.

7- Remote Scan (اسکن از راه دور):
با استفاده از Admin Console مدیر سیستم (System Administrator)  می تواند  هر ایستگاه کاری Client را در شبکه از هر جایی در شبکه بدون در خطر افتادن شبکه و عملکرد سیستم Scan کند.

8- Centralized Schedule Scan
کار بر می تواند  اسکن را در Clients  از طریق Quick Heal Admin Console 4.0 با گزینه های مختلف تنظیمات Scan برای ایستگاههای مختلف در فواصل زمانی متفاوت برنامه ریزی (زمان بندی) کند.

9- Client Exclusion Facility (قابلیت محدودیت Client):
ایستگاههای کاری محدودی می توانند از به کاربردن تنظیمات خارجی که انعطاف پذیری بیشتری به Administrator می دهند محروم شوند.

10-  Easy Server Management (مدیریت سرور آسان):
تنظیمات Admin Server به Admin Console Server امکان مهاجرت آسان ازیک ایستگاه به ایستگاه دیگر بدون تاثیر بر Clients دیگر شبکه می دهد.
مثلا Quick Heal Cleints  را در شبکه به Quick Heal Admin Console Server دیگری راهنمایی میکند. در موردی که Administrator بخواهد Quick Heal Admin Console Server  موجود را به چند سیستم دیگر تغییر دهد این ویژگی Quick Heal Admin Console Server را به راحتی قابل مدیریت و قابل نگهداری می کند.

11- Group And Policy (گروه و سیاست):
مدیر شبکه می تواند گروههای مختلفی مانند مدیران، سرپرستان، کاربران ، مهمان و غیره را ایجاد کند.
بر اساس گروه، مدیرشبکه می تواند مجوزهای سیاستی مختلفی را جهت سطوح دسترسی تنظیمات   Quick Heal  یا دادن کنترل به کاربران خاص ایجاد کند.

12- Summary (خلاصه):
خلاصه ای از Pie-Chart (نمودار دایره ای ) و قالب بندی جدولی بصورت ذیل در دسترس است.
- تعداد  کلاینتهای به کار گرفته شده Online و Offline
- تعداد کامپیوترهای محافظت نشده در شبکه
- تعداد کلاینت های  به روز شده، از 3 روز قبل به روز نشده،  1 هفته قبل به روز نشده، 15 روز قبل به روز نشده

13-  ) Export - Import Facility قابلیت Export - Import ):
این ویژگی امکان Export–Import تنظیمات مهم Admin Console را به منظور تامین نگهداری آسان در مورد نصب مجدد Quick Heal Admin Console  در برپایی های بزرگتر شبکه می دهد.

14- Inactive Clients Tracking ( دنبال کردن  Clientهای غیر فعال):
Quick Heal Admin Console 4.0  بطور اتوماتیک  Clients  را که بعد از بکارگیری  Quick Heal از شبکه خارج شده اند را  پیدا می کند و ورودی های مرتبط با آنرا در کنسول حذف می کند و بنابراین به مدیر برای بهینه کردن استفاده از Admin Console کمک می کند.

 (قطع سرویس گیرنده های آلوده ):Disconnect Infected Client15-
اینک مدیر شبکه می تواند دسترسی هر سرویس گیرنده (Clients ) آلوده به ویروس را از شبکه قطع کند. این قابلیت مدیر را به قرنطینه منبع آلودگی و حفاظت از شبکه اش قادر خواهد ساخت.

:Administrator Can Configure More Option From Admin Console16-  
را پیکربندی کند.  Admin Consoleمدیر می تواند گزینه های بیشتری از
مدیر می تواند به صورت زیر حفاظت روی سیستم کلاینت را پیکربندی کند:
Antiphishing -   
Antispam -
Sensor -
Antipopup -
                            Pc2MobileScan -
17- Report Generation (تولید گزارش):
گزارش را بطور مرکزی متشکل از جزئیات محصول به همراه جزئیات تنظیمات و حوادث مربوط به ویروس با قابلیت چاپ ارائه می کند.
 کاربر همچنین می تواند گزارشهای مفصل Client  شامل آدرس IP ، نام کامپیوتر ، نسخه محصول، تاریخ پایگاه ، آخرین ویروس یافت شده و سایر اطلاعات  را تولید کند.

18- Sorting (مرتب سازی):
مدیر شبکه می تواند تمام لیست‌های قابل دسترس در Admin Console را مرتب کند. برای مثال مرتب سازی کلاینت‌ها بر اساس نام کامپیوتر گزارش می دهد.
  
19- Export to CSV (استخراج به CSV):
مدیر شبکه می‌تواند توضیحات و گزارشها را  به یک فایل CSV  صادر کند و می تواند از طریق  Microsoft Excel  باز کرده و چاپ نماید.

20-  Flexible License Management(مدیریت انعطاف پذیر لایسنس):
افزایش لایسنس های جدید و نوسازی همه مجوزها بسیار آسان و تنها محدود به افزایش شماره سریال(Serial Number)  را از نظر قانونی به راحتی قابل نگهداری می کند.

21- License Order Form (برگه سفارشی مجوز):
در زمان چاپ فرم سفارش اضافه کردن کاربر و یا تمدید، آن اطلاعات کاملی از قبیل  نوع محصول که Standard یا Regular  است را نشان خواهد داد.

22- Roaming Client (گشتن در Client):
این ویژگی  باعث می شود Quick heal مستقیما از اینترنت در موردی که ایستگاه کاری  Client در شبکه متحد نیست Update شود.
کار بر می تواند وقتی که به مکانهای مختلف با NoteBook می رود و در شبکه نیست از این ویژگی استفاده کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد