بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

مشکلات جدید در سیمانتک و مکافی

در ادامه تحریم‌های آمریکا علیه ایران 2 شرکت بزرگ عرضه کننده آنتی ویروس به نام‌های سیمانتک Symantec و مک‌آفی McAfee دست به کار شدند.
همانطور که در مقالات قبلی اشاره شد و نسبت به خرید آنتی‌ویروس غیراورجینال سیمانتک (نورتون) و مکافی از شرکتهایی که ادعای نمانیدگی فروش (از دبی و...) هشدار داده شده بود، این شرکتهای امریکایی که قبلاً اجازه آپدیت لیست ویروس‌های روز را از سرور کرکی به همه جهان ارائه می‌دادند این‌بار اقدام به تحریم آنتی ویروسهایی که از ایران آپدیت می‌شوند گرفتند. این روزها بسیاری از سازمانها و ادارات دولتی به فکر تعویض آنتی ویروس سیمانتک خود افتاده‌اند تا بتوانند از این معضل خارج شوند.
در این جنگ امنیت دیجیتالی حتی برخی دیگر از شرکتهای بزرگ اقدام به انتشار ویروس از سایتهای رسمی خود برای ایرانیان کرده‌اند. از آْن جمله می‌توان به شرکت اچ.پی (HP)  اشاره کرد که برخی فایلهای آپگرید (مثل آپگرید بایوس نوت‌بوک) را آلوده به ویروس برای دانلودهایی که از ایران انجام می شود کرده است.
این کار شرکتهای بزرگ امنیتی جهان و امریکا که سهم بزرگی از بازار رایگان ایران را به خود اختصاص داده بودند سبب شده که شرکتهایی که دارای نمایندگی رسمی فروش و پشتیبانی در ایران می‌باشند اقدام به تبلیغات گسترده در سطح مطبوعات کنند تا بتوانند مشتریان خود را افزایش دهند.
از جمله این شرکتها می‌توان به شرکت آواژنگ (کاسپرسکی)، فانوس (کوییک‌هیل)، عرضه‌کننده پاندا و ناد32 اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد