بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

کوئیک هیل شریک امنیتی مایکروسافت شد.

 Quick Heal شریک تضمین شده مایکروسافت می‌شود. تامین کننده پیشتاز محصولات آنتی‌ویروس رابطه‌اش را با مایکروسافت قوی می‌کند. سرتفیکیشن مایکروسافت

نرم افزار پیشرو هندی آنتی‌ویروس  قدم رو به  جلو دیگری را در رابطه با مایکروسافت برداشت. مایکروسافت تکنولوژی کوئیک هیل را به عنوان فروشنده نرم افزار مستقل برای تامین راه حل ضد ویروس (ISV) برای سیستمهای عمل کننده مایکروسافت و سرویس حمایت کلی ایمیل تضمین می کند .
کوییک هیل تاکنون با مایکروسافت از طریق ارائه نرم افزار آنتی‌ویروس به کاربران حقیقی ویندوز با قیمتهای باور نکردنی تحت بهره مایکروسافت ویندوز در ارتباط بوده است.
با گواهی تضمینی شراکت مایکروسافت کوییک‌هیل قادر است در رابطه با مسائل امنیتی برای سیستمهای عمل کننده با مایکروسافت همکاری کند. این گواهی در مورد مسائل امنیتی به مشتریان استفاده کننده از سیستمهای مایکروسافت سود می‌رساند. تنها تعداد کمی از ویروس‌یابها چنین گواهی را دارا می باشند.
آقای سنجای کاتکار می گوید : " تلاش سخت و حرکت پایدار ما برای ارتقاء تکنولوژیک با دستیابی به گواهی شراکت Microsoft پاسخ داده شد." ما نه فقط به سطح شراکت تضمینی رسیدیم، بلکه همچنین رابطه تنگاتنگی با مایکروسافت برای پر کردن شکافها و حل مسائل امنیتی IT برقرارکردیم. ما شهرت بسیاری برای تحویل بهترین راه حلهای امنیتی نه فقط برای کامپیوترها بلکه همچنین برای تلفنهای همراه با تکنولوژیهای ثبت شده در هند وایالات متحده آمریکا داریم. پیوند ما با مایکروسافت ما را به تکنولوژیهای مدرن ومنابع جهت ارتقای محصولاتمان می‌رساند و به ما برای رساندن ارزش و سود بیشتر به مشتریانمان کمک می کند. دریافت گواهی شراکت تضمینی مایکروسافت فواید سرمایه گذاری مداوم ما را در مسائل تکنولوژی و تعهد جاری ما برای رسیدن به برترینها تائید می کند.  

برای مشاهده لیست کوییک‌هیل بر روی سایت مایکروسافت لطفاً کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد