بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

مراقب آنتی ویروسهای خود باشید!!!

بنابر توصیه کارشناسان مسائل امنیت فناوری اطلاعات امروز باید مراقب نرم افزارهای امنیتی علی الخصوص ویروس کش ها، فایروالها و... بود. برخی از آنتی ویروسهای کرک شده و قفل شکسته شده خود موجب نفوذ هکرها و ویروسها و کرمها و مخرب افزارها به کامپیوترهای شخصی می شد.
برخی دیگر از آنتی ویروسها می باشند که به علت ضعف در تکنولوژی و یا نیروهای متخصص -که وظیفه رصد کردن Worm،Trojan ،Virus ، Spy ware ها را به عهده دارند و می بایست برایشان پادزهر و anti-worm یا anti-virus و... تهیه کنند- در مواقع ضروری و بحرانی نمی توانند به موقع عمل کنند و موجب آلوده شدن رایانه های شخصی افراد زیادی می شوند.
برخی دیگر از آنتی ویروسهای ضعیف بعلت مشکل در تولید پادزهر و ضد ویروس در آنها -معمولا در زمان آپدیت برای مقابله با یک ویروس- خود موجب خرابکاری در کامپیوترها می شوند. بعنوان مثال می توان به یک آنتی ویروس که در ایران فعالیت و تبلیغات زیادی اشاره کرد، که برای از بین برن یک نوع Worm (کرم) کلیه فایلهایی که در پوشه ی آلوده شده به ویروس قرار داشتند از بین می برد. یعنی فایلهای سالم و مورد نیاز و اطلاعات موجود در کامپیوتر را پاک می کرد!!!
برخی از نرم افزارهای ویروس کش در هنگام برخی از حملات امنیتی با دستکاری بعضی از تنظیمات ویندوز مانند ریجستری موجب خرابی ویندوز می شوند.
آنتی ویروسهایی هستند که اصلا نمی توانند بسیاری از ویروسها را تشخیص دهند و از بین ببرند. بعضی دیگر برای آنکه نشان دهند نسبت به بقیه قویتر و قدرتمندتر هستند یکسری ویروسهای خیالی را تشخیص و نابود می کنند. چند شرکت آنتی ویروس وجود دارند که دائماً در حال آپدیت ویروسهایی می باشند که خودشان تهیه می کنند (مانند بسیاری از آنتی ویروسهای روس و اروپای شرقی).
در این میان کاربران و بخصوص مدیران شبکه سازمانها و ادارات دولتی و غیردولتی باید در هنگام انتخاب آنتی ویروس مناسب دقت لازم را بکنند تا بتوانند با گزینش صحیح نرم افزار شبکه خود را در برابر ویروس و آنتی ویروس! حفظ کنند. یکی از گرینه ها مناسب خصوصاً برای مکانهای امنیتی و سازمانهایی که اطلاعاتشان بسیار مهم و حیاتی است نرم افزار آنتی ویروس Quick Heal است. کوییک هیل محصول کشور هند علاوه بر اینکه از لحاظ مسائل امنیتی مانند تحریم و سرقت اطلاعات نسبت به آنتی ویروسهای کشورها آمریکا و روسیه و اروپای شرقی (اسلواکی، رومانی و...) ایمن تر می باشد، از تکنولوژی بسیار پیشرفته مانند DNA Scan قابلیت تشخیص ویروسهای ناشناخته از روی عملکرد برنامه های مخرب، تکنولوژی انحصاری PC2Mobile قابلیت اسکن انواع گوشی های موبایل از روی ویروسیاب نصب شده بر روی کامپیوتر و بدون نیاز به نصب بر روی موبایل -قابلیت نسخه توتال سکیوریتی-، سرعت بالای اسکن، عدم کاهش سرعت عملکرد سیستم بعد از نصب ویروس یاب، تائیدیه های بین المللی کیفیت ویروسیابی از موسسات جهانی VB100% و Check-Mark، همکار امنیتی دولت هندوستان، همکار امنیتی Microsoft، آپدیت بسیار سریع (کمتر از 500 کیلوبایت)، سرویس Messenger که در مواقع بحرانی شما را با خبر می کند، نیروی انسانی مجرب زیاد که شرکت کوییک هیل از آن سود می برد -بسیاری از شرکتهای بزرگ جهانی مانند مایکروسافت به جهت استفاده از نیروهای متخصص IT بویژه برنامه نویس در هند در این کشور از طریق خرید شرکتهای هندی و یا تاسیس دفاتر فنی سرمایه گذاری می کنند-، وجود نماینده رسمی در ایران (شرکت فانوس www.quickheal.ir با شماره تلفن 3288500-0123 نماینده رسمی این شرکت در ایران می باشد) و به تبع آن پشتیبانی فنی در ایران و وجود راهنما و بروشورهای فارسی، سیستم مدیریت شبکه تحت وب Admin Console بسیار قوی و کاربرپسند که موجب می شود بدون نیاز به اطلاعات فنی زیاد اقدام به راه اندازی نرم افزار تحت شبکه کرده و آن را در شبکه مدیریت نمایید، کسب جوایز بین المللی و انتخاب بعنوان بهترین آنتی ویروس جهان در چندین دوره و... همه اینها موجب می شود که کوئیک هیل را جزء انتخاب اول قرار دهد.
نظرات 1 + ارسال نظر
نوید سه‌شنبه 4 دی 1386 ساعت 12:33 ب.ظ http://tehroon.co.cc

سلام
وبت خوبه خوندم
تبادل لینک با بنر؟
موافق بودی خبرم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد