بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

بهترین آنتی ویروسهای جهان

بررسی سریع‌ترین و بهترین و قویترین ویروسیاب جهان

ویژگی های جدید آنتی ویروس کوییک هیل 2008 توتال سکیوریتی

ویژگی های جدید آنتی ویروس کوییک هیل 2008 توتال سکیوریتی (Quick Heal Total Security 2008)

- ویژگی آنتی روتکیتس کوییک هیل (Quick Heal Anti Rootkit) معرفی شد. این ابزار روت کیت های موجود در سیستم را تشخیص و به طور کامل از بین می برد.
 - ویژگی جدید و ارتقاء یافته دی ان ای اسکن  (DNA Scan) که مالویرها و مخربهای بیشتری را پیدا می کند.
 - افزایش کارایی و بهبود عملکرد موتور (انجین) اسکن آنتی ویروس که موجب افزایش سرعت جستجو و اسکن شده و همچنین نیاز به بسته های آپدیت و بروزرسانی کوچکتر داشته در نتیجه سرعت آپدیت را افزایش می دهد.
 - ویژگی اسکن رجیستری کوییک هیل (Quick Heal Registry Scan) در این نسخه معرفی شده است. آن ریجیستری و مکانهای دیگر سیستمهای مورد حمله واقع شده و بحرانی را جستجو کرده و تغییراتی را که بوسیله برنامه های مخرب و Malwareها ایجاد شده را اصلاح می کند.
 - کوییک هیل اکنون به صورت کاملاً قابل پیکربندی و سازگار و تحت حصار کاربر می باشد.
 - ویژگی کوییک هیل آنتی فیشینگ (Quick Heal Anti-Phishing) در نسخه 2008 توتال سکوریتی معرفی شده است. آن از دسترسی شما به وب سایتهای فیشینگ و کلاهبردارانه -که خود را جای وب سایتهای بزرگ و رسمی جا زده و اقدام به دریافت اطلاعات شخصی و بانکی و... شما کرده و از این اطلاعات سوء استفاده می نمایند- جلوگیری می کند.
 - ویژگی انحصاری اسکن پی سی تو موبایل (PC2Mobile Scan) تحت بخش اسکن معرفی شده است. هم اکنون شما می توانید گوشی ها موبایلتان را از طریق کامپیوترتان ویروس یابی کرده و آنها را از بین ببرید. برای اطلاعات بیشتر در مورد این ویژگی به صفحه http://www.qhi.ir/pc2mobile.asp مراجعه فرمایید.
 - قابلیت Anti-Spam نسخه توتال سکیوریتی کوئیک هیل ارتقاء یافته است. اکنون آن به صورت خودکار یک صندوق پست الکترونیکی اسپم (Spam Mail Box) در نرم افزارهای مدیریت پست الکترونیک قابل نصب در ویندوز شامل Thunderbird، Eudora، Outlook Express و Windows Mail ایجاد کرده و نامه های ناخواسته و اسپم را بطور خودکار به این پوشه انتقال می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد